-
Επίσης η άποψη μου για τα turbo έχοντας ρωτησει πολλους, το συμπέρασμα μου είναι δεν θα ήμουν σε θέση κάθε φορά να περιμένω να ζεσταθεί για να ξεκινήσω την διαδρομή μου κάθε φορά το τούρμπο η να πέσει λίγο η θερμοκρασία του όταν έφτανα στο γκαράζ ώστε να έχεις έναν αξιόπιστο κινητήρα σε βάθος χρόνου και όχι μόνο δλδ. Γενικότερα ατμόσφαιρα και ξερό ψωμί!
Τίποτα από αυτά δεν ισχύει. Τα οδηγείς κανονικά, απλά περιμένεις να ζεσταθεί πριν το πλακώσεις, όπως ακριβώς και ένα ατμοσφαιρικό.
-
anton-b wrote:
Επίσης η άποψη μου για τα turbo έχοντας ρωτησει πολλους, το συμπέρασμα μου είναι δεν θα ήμουν σε θέση κάθε φορά να περιμένω να ζεσταθεί για να ξεκινήσω την διαδρομή μου κάθε φορά το τούρμπο η να πέσει λίγο η θερμοκρασία του όταν έφτανα στο γκαράζ ώστε να έχεις έναν αξιόπιστο κινητήρα σε βάθος χρόνου και όχι μόνο δλδ. Γενικότερα ατμόσφαιρα και ξερό ψωμί!
Τίποτα από αυτά δεν ισχύει. Τα οδηγείς κανονικά, απλά περιμένεις να ζεσταθεί πριν το πλακώσεις, όπως ακριβώς και ένα ατμοσφαιρικό.
Προτείνεις προθέρμανση καλή πριν ξεκινήσεις το πρωί και να περιμένεις αφού παρκάρεις να περάσει κάνα λεπτο πριν σβήσεις?
-
Όχι, ξεκινάς αμέσως, όπως προτείνουν όλοι οι κατασκευαστές, απλά δεν το 'πλακώνεις' κρύο. Όταν κινείται ένα αυτοκίνητο έρχεται πιο γρήγορα σε θερμοκρασίας λειτουργίας, από ότι όταν δουλεύει σταματημένο στο ρελαντί. Έτσι, οι φθορές είναι λιγότερες, γιατί δουλεύει λιγότερη ώρα κρύο. Όταν φτάσεις στον προορισμό σου, αυτά τα 1-2 λεπτά που πας αργά μέχρι να παρκάρεις, επαρκούν ως αποθέρμανση.
-
Προτείνεις προθέρμανση καλή πριν ξεκινήσεις το πρωί και να περιμένεις αφού παρκάρεις να περάσει κάνα λεπτο πριν σβήσεις?
Αν εκείνη τη μέρα έχεις σκοπό να το οδηγας μονίμως στις 5000 στροφές τότε ναι.
-
Yem wrote:
Προτείνεις προθέρμανση καλή πριν ξεκινήσεις το πρωί και να περιμένεις αφού παρκάρεις να περάσει κάνα λεπτο πριν σβήσεις?
Αν εκείνη τη μέρα έχεις σκοπό να το οδηγας μονίμως στις 5000 στροφές τότε ναι.
Ο Δίας με κατάλαβε, μιλάω για νορμάλ καθημερινή οδήγηση!
-
Παιδιά γενικότερα σίγουρα υπάρχουν καλύτερα και γρηγοροτερα από το οποιοδήποτε αμάξι, προσωπικά μου αρκεί που αν βιάζομαι η θέλω έτσι απλά να λιώσω το αμάξι για οποιοδήποτε λόγο θα το κάνω άφοβα οποιαδήποτε στιγμή! (Κορολλα 1.6 ατμοσφαιρικο.) Τελωσπαντων νομίζω ότι και να λέμε δεν ξέρω τι λέτε δεν Μετάνιωσα στιγμή που πήρα Toyota. Είδα ενός γνωστού μου το καινούργιο duster 1.3 150hp (τώρα δεν βγαίνει πια 150hp). Τρομερά απλό, από την οθόνη, τα πλαστικά και άλλες λεπτομέρειες! Με φουλ έξτρα πραγματα
-
Επιλογή σου είναι γιατί να μετανιώσεις? ! Να το χαρείς με Πολλά και καλά χιλιόμετρα
-
. Είδα ενός γνωστού μου το καινούργιο duster 1.3 150hp (τώρα δεν βγαίνει πια 150hp). Τρομερά απλό, από την οθόνη, τα πλαστικά και άλλες λεπτομέρειες! Με φουλ έξτρα πραγματα
Φοβερή επιλογή ο γνωστός σου, πές του να μπεί να μας γράψει εντυπώσεις
-
[quote=Yem]
Επιλογή σου είναι γιατί να μετανιώσεις? ! Να το χαρείς με Πολλά και καλά χιλιόμετρα
Να είσαι καλά ευχαριστώ!
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες στην προηγούμενη σελίδα. Ρίχνοντας μια ματιά και σε προηγουμενα σχόλια και στο youtube είδα και το hybrid και μου άρεσε περισσότερο. Εντούτοις αν θεωρήσεις ότι στην 10ετια που εχεις για την μπαταρία εγγύηση, πρέπει να ξεσκίζεσαι στα χιλιόμετρα για να κανεις πολύ μεγαλη απόσβεση παραπάνω απο βενζινη..
Το cvt βενζινης το χει δοκιμασει κανείς? (γιατί αν θυμάμαι καλα είχε παίξει μεγάλη ανάκληση στην αρχη) vs eCVT? Π.χ. Είναι ροπάτοι στις ανηφόρες?
Επίσης στην έκδοση eco βλέπω αναλογικό καντραν με μικρη οθονούλα. Το ψηφιακο της active εχει καμια καλυτερη πληροφοριση ή είναι μαρκετινγκ για να τσεπώνουν?
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες στην προηγούμενη σελίδα. Ρίχνοντας μια ματιά και σε προηγουμενα σχόλια και στο youtube είδα και το hybrid και μου άρεσε περισσότερο. Εντούτοις αν θεωρήσεις ότι στην 10ετια που εχεις για την μπαταρία εγγύηση, πρέπει να ξεσκίζεσαι στα χιλιόμετρα για να κανεις πολύ μεγαλη απόσβεση παραπάνω απο βενζινη..
Στη 10ετια για τον εαυτο μου υπολογιζω περιπου 4 χιλιαρικα την οικονομια ενος true hybrid. Αυτο προκυπτει με τα δεδομενα των 1000km/μηνα (12.000 το χρονο), καταναλωση πολης 4.5 lt/100km το hybrid και 6.5 το βενζινης, τιμη καυσιμου 1.3€/λιτρο.
Με τα παραπανω αρκετα ρεαλιστικα δεδομενα που δεν ευνοουν το hybrid θεωρω, μιας και η τιμη βενζινης ειναι σε χαμηλο 10ετιας, και τα χιλιομετρα δεν ειναι πολλα το χρονο, προκυπτει ενα οφελος 26€/μηνα δηλαδη 3.120€ στη δεκαετια. Επισης το hybrid εχει μηδενικα τελη κυκλοφοριας που στο βενζινης ειναι τουλαχιστον 90€/χρονο, οποτε τουλαχιστον αλλα 900€ στη 10ετια.
Ετσι βγαινει το 4χιλιαρο στην περιπτωση μου. Το χρησιμοποιω σαν χοντρικο υπολογισμο για να δω σε περιπτωση που δεν παω σε hybrid, ποσο φτηνοτερο πρεπει να ειναι σε αρχικη τιμη το βενζινης για να εχει νοημα.
Προφανως δε λαμβανονται υποψιν τυχον αλλαγες μπαταριων μετα τη δεκαετια, οπως και τυχον λιγοτερα service απο μειωμενη φθορα μερων του hybrid η η αναγκη για αυτοματο που στο hybrid ειναι stock και σε στο βενζινης προσθετει τουλαχιστον ενα χιλιαρικο, η τυχον ηλεκτρονικες ευκολιες που ερχονται πακετο με το αυτοματο του hybrid κλπ
Ειπαμε, χοντρικος υπολογισμος
-
Επίσης στην έκδοση eco βλέπω αναλογικό καντραν με μικρη οθονούλα. Το ψηφιακο της active εχει καμια καλυτερη πληροφοριση ή είναι μαρκετινγκ για να τσεπώνουν?
Ήθελα την active hybrid αλλά τελικά κατεληξα στην eco hybrid (μεγάλη ιστορία). Διαφορά στις πληροφορίες απ όσο έχω διαβάσει στο manual δεν εχουν οι 2 οθόνες TFT του καντραν. Απλά στη μεγάλη είναι πιο ευρύχωρα και με περισότερες απεικονίσεις απ'ότι στη μικρή (καποιες απο αυτές πχ. υβριδικο συστημα ροη ενεργειας υπάρχουν και στο infotainment που ειναι το ίδιο). Επίσης στη μια περίπτωση έχει αναλογικό ταχύμετρο στην άλλη ψηφιακό. Οι διαφορές active - eco hybrid είναι κυρίως εμφανισιακές, πχ ζάντες αλουμινίου, μπλε φωτισμός εσωτερικό, χρωμιωμένες λεπτομέρειες, πίσω υποβραχιόνιο, κλπ. Προσωπικά αν δεν ίσχυε η 'μεγάλη ιστορία' που κατέληξα στο eco μάλλον θα πήγαινα στο active.
-
Ποια είναι η μεγάλη ιστορία? Μπορεί να γραφτεί ή είναι κάτι προσωπικό?
-
Ποια είναι η μεγάλη ιστορία? Μπορεί να γραφτεί ή είναι κάτι προσωπικό?
Όχι κάτι προσωπικό. Να το πω σύντομα για να μη κουράσω με λεπτομέρειες: Έπρεπε να είναι μέσω leasing λόγω δουλειάς μου. Έφαγα πολύ χρόνο αναμονής σε επικοινωνία - γραφειοκρατία. Πήγα σε αυτό που είχαν προαγορά για να μην περιμένω κι άλλο.
-
Τα χειροκίνητα corolla sedan και hatchback εχουν iMT ή είναι feature αυτών του εξωτερικού?
-
Τα χειροκίνητα corolla sedan και hatchback εχουν iMT ή είναι feature αυτών του εξωτερικού?
Το χειροκίνητο sedan δεν έχει iMT
-
[quote=coroneus]
Kos9120 wrote:
Τα χειροκίνητα corolla sedan και hatchback εχουν iMT ή είναι feature αυτών του εξωτερικού?
Το χειροκίνητο sedan δεν έχει iM
Καλησπέρα! Τελικά έβαλες android auto, χάρτες ? Τι λένε οι αντιπροσωπείες ? Είναι επί πληρωμή?
-
Καλησπέρα! Τελικά έβαλες android auto, χάρτες ? Τι λένε οι αντιπροσωπείες ? Είναι επί πληρωμή?
Ναι.. πηγα με ραντεβού στην Τουοτα Αγγελος Θεσσαλονίκης και έκαναν την αναβάθμιση δωρεάν. Εχω πλέον κανονικά google maps στην οθονη.. Το κακό είναι ότι πρέπει να αλλάξω το παλιό κινητό μου, καθώς αργούν αρκετά να ανοίξουν.
-
Καλησπέρα! Τελικά έβαλες android auto, χάρτες ? Τι λένε οι αντιπροσωπείες ? Είναι επί πληρωμή?
Ναι.. πηγα με ραντεβού στην Τουοτα Αγγελος Θεσσαλονίκης και έκαναν την αναβάθμιση δωρεάν. Εχω πλέον κανονικά google maps στην οθονη.. Το κακό είναι ότι πρέπει να αλλάξω το παλιό κινητό μου, καθώς αργούν αρκετά να ανοίξουν.
ΤΟΥΟΤΑ Πολις Αθήνα, πήρα πάλι τηλέφωνο περιμένουν λέει ακόμα τα κιτ / στικάκια. Τους έχουν πει μέσα στο Νοέμβρη.....
-
anton-b wrote:
Καλησπέρα! Τελικά έβαλες android auto, χάρτες ? Τι λένε οι αντιπροσωπείες ? Είναι επί πληρωμή?
Ναι.. πηγα με ραντεβού στην Τουοτα Αγγελος Θεσσαλονίκης και έκαναν την αναβάθμιση δωρεάν. Εχω πλέον κανονικά google maps στην οθονη.. Το κακό είναι ότι πρέπει να αλλάξω το παλιό κινητό μου, καθώς αργούν αρκετά να ανοίξουν.
Τέλεια! Οπότε αναμένουμε να μας πουν κι εδώ! Άραγε για αναβαθμιση χαρτων μετά από κάποιο διάστημα θα είναι δωρεάν? Ρωτάω γιατί μου φαίνεται περίεργο Όλα δωρεάν? Τίποτα επι πληρωμή?
Toyota Corolla 2019