Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επαναλαμβανόμενο Πρόβλημα με Λουρί Δυναμό-Megane
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επαναλαμβανόμενο Πρόβλημα με Λουρί Δυναμό-Megane
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    16
    2342
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      efhmeganecoupe last edited by

      Kαλησπέρα, είμαι νέο μέλος. Θα ήθελα όποιος μπορεί να βοηθήσει με τη γνώμη/συμβουλή του.
      Εχω ένα megane coupe 1.4 του 2002. Το αυτοκίνητο μεχρι το 2014 δεν ειχε κανενα σοβαρο μηχανικό θέμα. Εκανε τα σερβις του σχεδον παντα στην ωρα του κλπ.

      Το 2014 εσπασε 1η φορά το λουρί του δυναμό. Δυστυχώς λόγω μετακόμισης σε άλλη πόλη αναγκάστηκα τότε να το παω σε εναν καινουριο μαστορα που μου σύστησαν ντόπιοι. Να σημειώσω οτι δεν είχαν καν συμπληρωθεί ακόμα τα κανονικα χιλιόμετρα της επόμενης αλλαγής των λουριών (ηταν πριν τα 180.000 αν θυμαμαι καλα). Του το πήγα λοιπόν και αλλαξε το λουρί (μου ειπε οτι μπορει να ήταν αστοχία υλικού, ζέστη, γάτα!) και μαζι εκανε μικρό ελεγχο και σερβις. Σημειωση: το λουρί δεν είχε ξεραθεί, ήταν σε καλή κατάσταση.

      Δυο χρόνια μετα, το 2016, ξανακόβει το λουρί του δυναμό αλλα αυτή τη φορά το έργο ήταν ακόμα καλύτερο. Με κάποιον τρόπο ταυτόχρονα πηδηξε δόντι ο ιμάντας χρονισμού και καταλαβαίνετε τι εγινε. Αλλαξε και τα δυο λουριά, την αντλία νερού(είχε και θέμα η τροχαλία της), τεντωτήρα, ανοιξε τον κινητήρα, είχαν χτυπήσει οι βαλβίδες, τις αλλαξε, εκανε ρεκτιφιέ και όλα τα συναφή. Η δικαιολογία του για το κοψιμο του ιμαντα του δυναμό ήταν παλι οτι το ροκανισε καποια γάτα! Για το πως ταυτόχρονα αρπαξε ο χρονισμου δεν πηρα ποτε απαντηση. Διαφωνουσαν με τον αρχιμαστορα του ο καθενας ελεγε τα δικά του. Εκανα υπομονη, πληρωσα το 500ρικό μου και ολα 'οκ'.

      Πριν από λίγες μέρες, δηλαδη παλι 2 χρονια μετα... πάω να αναψω τη μηχανή καιμετα απο δευτερόλεπτα ακούω τον γνωστό θόρυβο. Δεν θυμαμαι σιγουρα αν εσβησε μονο του(κακο) ή αν το έσβησα εγω (καλό). Μυρισε καμενο λάστιχο (ελπίζω από την τριβή του ιμαντα), ανοιξα το καπο. τα ιδια. Κομμένος ο ιμάντας του δυναμό, αλλα παλι σε πολύ καλή κατάσταση. όλα τα υπόλοιπα εξωτερικα.. στη θέση τους. Ρωτώ, όποιον μπορεί να βοηθήσει, τα εξής:

      1. Εχει κανεις παρόμοια εμπειρία με το megane του? Μήπως είναι από αυτες τις περιπτώσεις που σε συγκεκριμένα μοντέλα έχουν βγεί συγκεκριμένα μέρη ελλατωματικά? αλλα αν ειναι ετσι.. γιατί το αμαξι 12 χρόνια δεν είχε τίποτα?
      2. Σκεφτομαι να το παω στον ίδιο, με τη λογική ότι από τοτε που αρχισε το προβλημα το αμαξι το εχει ακουμπήσει μονο αυτός, αρα είναι ευθυνη του να δει τι παει στραβα ή τι εχει κανει λαθος. Συμφωνείτε?
      3. Παίζει να είναι κάποιο θέμα με τις τροχαλίες ή με το τέντωμα ή να είναι ελαττωματικοί οι ιμάντες?

      HELP!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        efhmeganecoupe last edited by

        Kαλησπέρα, είμαι νέο μέλος. Θα ήθελα όποιος μπορεί να βοηθήσει με τη γνώμη/συμβουλή του.
        Εχω ένα megane coupe 1.4 του 2002. Το αυτοκίνητο μεχρι το 2014 δεν ειχε κανενα σοβαρο μηχανικό θέμα. Εκανε τα σερβις του σχεδον παντα στην ωρα του κλπ.

        Το 2014 εσπασε 1η φορά το λουρί του δυναμό. Δυστυχώς λόγω μετακόμισης σε άλλη πόλη αναγκάστηκα τότε να το παω σε εναν καινουριο μαστορα που μου σύστησαν ντόπιοι. Να σημειώσω οτι δεν είχαν καν συμπληρωθεί ακόμα τα κανονικα χιλιόμετρα της επόμενης αλλαγής των λουριών (ηταν πριν τα 180.000 αν θυμαμαι καλα). Του το πήγα λοιπόν και αλλαξε το λουρί (μου ειπε οτι μπορει να ήταν αστοχία υλικού, ζέστη, γάτα!) και μαζι εκανε μικρό ελεγχο και σερβις. Σημειωση: το λουρί δεν είχε ξεραθεί, ήταν σε καλή κατάσταση.

        Δυο χρόνια μετα, το 2016, ξανακόβει το λουρί του δυναμό αλλα αυτή τη φορά το έργο ήταν ακόμα καλύτερο. Με κάποιον τρόπο ταυτόχρονα πηδηξε δόντι ο ιμάντας χρονισμού και καταλαβαίνετε τι εγινε. Αλλαξε και τα δυο λουριά, την αντλία νερού(είχε και θέμα η τροχαλία της), τεντωτήρα, ανοιξε τον κινητήρα, είχαν χτυπήσει οι βαλβίδες, τις αλλαξε, εκανε ρεκτιφιέ και όλα τα συναφή. Η δικαιολογία του για το κοψιμο του ιμαντα του δυναμό ήταν παλι οτι το ροκανισε καποια γάτα! Για το πως ταυτόχρονα αρπαξε ο χρονισμου δεν πηρα ποτε απαντηση. Διαφωνουσαν με τον αρχιμαστορα του ο καθενας ελεγε τα δικά του. Εκανα υπομονη, πληρωσα το 500ρικό μου και ολα 'οκ'.

        Πριν από λίγες μέρες, δηλαδη παλι 2 χρονια μετα... πάω να αναψω τη μηχανή καιμετα απο δευτερόλεπτα ακούω τον γνωστό θόρυβο. Δεν θυμαμαι σιγουρα αν εσβησε μονο του(κακο) ή αν το έσβησα εγω (καλό). Μυρισε καμενο λάστιχο (ελπίζω από την τριβή του ιμαντα), ανοιξα το καπο. τα ιδια. Κομμένος ο ιμάντας του δυναμό, αλλα παλι σε πολύ καλή κατάσταση. όλα τα υπόλοιπα εξωτερικα.. στη θέση τους. Ρωτώ, όποιον μπορεί να βοηθήσει, τα εξής:

        1. Εχει κανεις παρόμοια εμπειρία με το megane του? Μήπως είναι από αυτες τις περιπτώσεις που σε συγκεκριμένα μοντέλα έχουν βγεί συγκεκριμένα μέρη ελλατωματικά? αλλα αν ειναι ετσι.. γιατί το αμαξι 12 χρόνια δεν είχε τίποτα?
        2. Σκεφτομαι να το παω στον ίδιο, με τη λογική ότι από τοτε που αρχισε το προβλημα το αμαξι το εχει ακουμπήσει μονο αυτός, αρα είναι ευθυνη του να δει τι παει στραβα ή τι εχει κανει λαθος. Συμφωνείτε?
        3. Παίζει να είναι κάποιο θέμα με τις τροχαλίες ή με το τέντωμα ή να είναι ελαττωματικοί οι ιμάντες?

        HELP!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          efhmeganecoupe last edited by

          Kαλησπέρα, είμαι νέο μέλος. Θα ήθελα όποιος μπορεί να βοηθήσει με τη γνώμη/συμβουλή του.
          Εχω ένα megane coupe 1.4 του 2002. Το αυτοκίνητο μεχρι το 2014 δεν ειχε κανενα σοβαρο μηχανικό θέμα. Εκανε τα σερβις του σχεδον παντα στην ωρα του κλπ.

          Το 2014 εσπασε 1η φορά το λουρί του δυναμό. Δυστυχώς λόγω μετακόμισης σε άλλη πόλη αναγκάστηκα τότε να το παω σε εναν καινουριο μαστορα που μου σύστησαν ντόπιοι. Να σημειώσω οτι δεν είχαν καν συμπληρωθεί ακόμα τα κανονικα χιλιόμετρα της επόμενης αλλαγής των λουριών (ηταν πριν τα 180.000 αν θυμαμαι καλα). Του το πήγα λοιπόν και αλλαξε το λουρί (μου ειπε οτι μπορει να ήταν αστοχία υλικού, ζέστη, γάτα!) και μαζι εκανε μικρό ελεγχο και σερβις. Σημειωση: το λουρί δεν είχε ξεραθεί, ήταν σε καλή κατάσταση.

          Δυο χρόνια μετα, το 2016, ξανακόβει το λουρί του δυναμό αλλα αυτή τη φορά το έργο ήταν ακόμα καλύτερο. Με κάποιον τρόπο ταυτόχρονα πηδηξε δόντι ο ιμάντας χρονισμού και καταλαβαίνετε τι εγινε. Αλλαξε και τα δυο λουριά, την αντλία νερού(είχε και θέμα η τροχαλία της), τεντωτήρα, ανοιξε τον κινητήρα, είχαν χτυπήσει οι βαλβίδες, τις αλλαξε, εκανε ρεκτιφιέ και όλα τα συναφή. Η δικαιολογία του για το κοψιμο του ιμαντα του δυναμό ήταν παλι οτι το ροκανισε καποια γάτα! Για το πως ταυτόχρονα αρπαξε ο χρονισμου δεν πηρα ποτε απαντηση. Διαφωνουσαν με τον αρχιμαστορα του ο καθενας ελεγε τα δικά του. Εκανα υπομονη, πληρωσα το 500ρικό μου και ολα 'οκ'.

          Πριν από λίγες μέρες, δηλαδη παλι 2 χρονια μετα... πάω να αναψω τη μηχανή καιμετα απο δευτερόλεπτα ακούω τον γνωστό θόρυβο. Δεν θυμαμαι σιγουρα αν εσβησε μονο του(κακο) ή αν το έσβησα εγω (καλό). Μυρισε καμενο λάστιχο (ελπίζω από την τριβή του ιμαντα), ανοιξα το καπο. τα ιδια. Κομμένος ο ιμάντας του δυναμό, αλλα παλι σε πολύ καλή κατάσταση. όλα τα υπόλοιπα εξωτερικα.. στη θέση τους. Ρωτώ, όποιον μπορεί να βοηθήσει, τα εξής:

          1. Εχει κανεις παρόμοια εμπειρία με το megane του? Μήπως είναι από αυτες τις περιπτώσεις που σε συγκεκριμένα μοντέλα έχουν βγεί συγκεκριμένα μέρη ελλατωματικά? αλλα αν ειναι ετσι.. γιατί το αμαξι 12 χρόνια δεν είχε τίποτα?
          2. Σκεφτομαι να το παω στον ίδιο, με τη λογική ότι από τοτε που αρχισε το προβλημα το αμαξι το εχει ακουμπήσει μονο αυτός, αρα είναι ευθυνη του να δει τι παει στραβα ή τι εχει κανει λαθος. Συμφωνείτε?
          3. Παίζει να είναι κάποιο θέμα με τις τροχαλίες ή με το τέντωμα ή να είναι ελαττωματικοί οι ιμάντες?

          HELP!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas_ms last edited by

            Σε renault laguna του 2000 το δυναμο ειχε αλλαχτει 3 φορες! Προβλημα με τον ιμαντα δεν προεκυψε ποτε αλλα το δυναμο ειχε αποκτησει ρολο αναλωσιμου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • sarantism
              sarantism last edited by

              Ο γνήσιος ιμάντας σου κοβότανε κάθε φορά; Μήπως σου έβαζε του εμπορίου ενώ εσένα ο εργοστασιακός κρατούσε όσο προβλεπόταν; Να πας να σου πει ότι έφταιγε η γάτα; Μήπως αυτή τη φορά θα ήταν καλύτερο να πας στην αντιπροσωπεία αν δεν υπάρχει κάποιος καλύτερος από αυτόν τον μάστορα;

              Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ο χρήστης Kostas_ms έγραψε:
                Σε renault laguna του 2000 το δυναμο ειχε αλλαχτει 3 φορες! Προβλημα με τον ιμαντα δεν προεκυψε ποτε αλλα το δυναμο ειχε αποκτησει ρολο αναλωσιμου.

                Κάτι δεν πάει καλά με τα ( ανακατασκευασμένα ) που βάζεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  megane98hp last edited by

                  Κι εγώ στην αντιπροσωπεία είχα κάνει την αλλαγή Megane 1400 του 05 και μου έσπασε ο τεντοτήρας και τα ξέσκισε όλα. Όταν έκανα παράπονο στην αντιπροσωπεία, γιατί δεν είχε κάνει τα απαιτούμενα χλμ που έλεγε ο κατασκευαστής μου είπαν άλλα αντι άλλων και τελικά πούλησα το αμάξι με σπασμένο μοτέρ και πήγα παρακάτω.
                  Βασικά είναι να μην σου κάτσει στραβή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    efhmeganecoupe last edited by

                    Παιδιά Ευχαριστώ πολύ!

                    Kostas_ms : Αλλο πρόβλημα βεβαια, αλλά ίδια ιστορία με τη Renault (και οχι μονο ισως). Σε συγκεκριμένα μοντέλα βγαίνουν συγκεκριμένα ανταλλακτικά ελαττωματικά. Αν σου κάτσει... την εκατσες!

                    sarantism: Ο εργοστασιασιακός δεν είχε ποτέ θέμα, αλλαζε με τα χιλιόμετρά του. Απο τοτε που το επιασε στα χερια του αυτος παει απο το κακο στο χειροτερο. Ναι δε θελω να παω, εννοείται θελω να παω στην αντιπροσωπεία.. το θέμα είναι οτι για μενα ειναι καταφανές οτι κάνει κάποιο λάθος αυτός. Εγω τι φταίω τώρα να ξαναπληρωσω? Γιαυτό πηγα και τη 2η φορα σε αυτον, γιαυτο λεω να παω και τωρα. Δικό του λάθος, δική του ζημιά, αυτός πρεπει να το φτιάξει (δωρεάν εννοω). Εγω θα πληρώνω τη δικη του ασχετοσυνη? Πραγματικά δεν ξερω τι θα κανω...

                    Megane98hp: Την καλύτερη δουλειά εκανες.. επρεπε να το εχω κανει προπολλού αλλα δυστυχώς μέχρι τώρα δεν ειμαι σε θεση να παρω άλλο (ετσι οπως το θελω τουλαχιστον). Αν μπορουσα, θα το ειχα διώξει απο καιρό. Κρίμα το meganάκι, αλλα εχει γινει υπερβολικά πολυεξοδο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sarantism
                      sarantism last edited by

                      Δεν ξέρω efhMeganeCoupe αν θα βγάλεις άκρη μαζί του....Θα μου πεις στην αντιπροσωπεία θα βγάλεις άκρη; Το opel όταν το πάω στην αντιπροσωπεία και μου βάζουν γνήσιο ανταλλακτικό, έχω δύο χρόνια εγγύηση. Νομίζω ότι αυτό ισχύει σε πολλές αντιπροσωπείες. Βασικά είναι σε τι άτομο θα πέσεις....

                      Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        r200 last edited by

                        στην αγορα υπαρχουν τουλαχιστον 7 εταιρειες με ιμαντες, καποιοι απο αυτους ειναι κοινη γραμμη παραγωγης με αλλη φιρμα για λογαριασμου τους, στην ξεφτιλα εχω κανει 100.000χλμ με ιμαντα poly-v, ακομη και σε μη τοσο γνωστη μαρκα
                        στο δικο σου μηπως απο υπερβολικο τεντωμα ή ειναι αρπαγμενη καποια τροχαλια και τον φθειρει ή καποιο ρουλεμαν γυριζει με σχετικα μεγαλη αντισταση
                        ειναι αδιανοητο 2 συνεχομενες φορες να αποδωθει σε σφαλμα υλικου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          efhmeganecoupe last edited by

                          sarantism: Ευχαριστώ. Γενικά στην πολη που ζουσα σταθερα εχω ενα εξουσιοδοτημένο που το εμπιστευομαι και παω το αμαξι πολλα χρονια (εκτος απο τα πρωτα χρονια που το πηγαινα αντιπροσωπεια), σε αυτους δεν ειχα ποτε μα ποτε τετοια θέματα. Εδω που ειμαι τα τελευταια χρονια (επαρχια) μαλλον επεσα στο λαθος ατομο.

                          r200: Ευχαριστώ για την απάντηση. Κι εγώ αυτό πιστεύω, οτι κάτι τετοιο παίζει. Γιαυτο λεω οτι ειναι 100% δικό του λάθος και δεν πρεπει να πληρωσω. Αντε να βγαλεις ακρη όμως...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            O ιμαντας πως κόβεται? Σημάδια κοπωσης δν υπάρχουν? Τσεκαρε τον μόνος σου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kospapad last edited by

                              Youtube Video

                              Αν έχει χάσει την ευθυγράμμιση καποια τροχαλία από προηγούμενη επισκευη μπορεί να σου τρώει τον ιμάντα
                              ελεγξε το!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manolis67 last edited by

                                κατάλαβα... θα το πήγες σε μάστορα τής επαρχίας ,που φτιάχνει τα πάντα από fiat - lada -zastava- καρότσια οικοδομής -παπάκια - μπετονιέρες οικοδομής μέχρι τρακτέρ ...κάνε ενα κόπο κ πήγαινέ το σε μάστορα πού ξέρει πολύ καλά τα γαλλικά (εστω αντιπροσωπεία) και εξηγησέ τους ακριβώς το πρόβλημα πού αντιμετωπίζεις ...για μένα μήν το ξαναπάς στον ιδιο μάστορα που σίγουρα ειναι ασχετος ...(πάντως οσους φίλους κ γνωστούς γνωρίζω πού αγόρασαν γαλλικό αμάξι ,οι 8 στούς 10 δέν ξανααγόρασαν γαλλικό ,λόγω πολλών βλαβών - ακριβών service - ακριβών ανταλλ/κων - δύσκολη μεταπώληση μεταχ/νων )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  efhmeganecoupe last edited by

                                  W202 AMG: Αγνωστο πως κοβεται. Τις προηγουμενες φορες ειπε τον κοβουν οι γάτες! Παντως φθορα δε φαινεται να εχει. Χθες επεστρεψα απο διακοπες και το του το πηγα. Τον εβγαλε, ειδε τις τροχαλιες με μια γρηγορη ματια λεει δε φαινεται να εχουν τιποτα και δεν καταλαβαινει τι γινεται, οποτε θα αρχισει το ψαξιμο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    efhmeganecoupe last edited by

                                    kospapad: Ευχαριστώ, θα το κοιτάξω!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      efhmeganecoupe last edited by

                                      manolis67: Εννοείται ποτέ ξανά γαλλικό. Για κανενα λόγο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr