Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 48
    • 49
    • 33 / 49
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    65
    966
    92015
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      methexis1 last edited by

      Όπως είχα υποσχεθεί , επανέρχομαι να ενημερώσω αφού συμπλήρωσα ήδη 2.500 km μετά την εφαρμογή του LAVR ML-203. Η μείωση στο λαδοκάψιμο είναι αμελητέα , δυστυχώς ... Εκαιγα δηλ. 400 - 450 ml / 1000 km , τώρα καίω γύρω στα 350 ml ... Σκέφτομαι μόλις αλλάξω λάδια να βάλω 0-20 .Δεν έχω βάλει ποτέ μέχρι τώρα. Τι λέτε; Θα καίει περισσότερο και να το αποφύγω ή να το δοκιμάσω ; Να πω τέλος πως το αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο με 90000 km. Αρχικά έκαιγε 400 - 450 ml και μέχρι να δοκιμάσω τα καθαριστικά είχε ξεπεράσει τα 500 ml . ;Eβαζα πάντα 5-30 στα 7.500 km .Τώρα έχει φτάσει γύρω στα 160.000 km και με δυο εφαρμογές xado και μια LAVR -ML 23 είμαι περίπου στα ίδια , ή έστω λίγο καλύτερα , όπως όταν το πήρα .. Αλλάζω κάθε 5.000 km κι όπως έχω ξαναπεί εδώ και περίπου ένα χρόνο βάζω 0-40 της mobil. Μου το είχε προτείνει αυτός από το μαγαζί που πουλάει το xado .

      1 Reply Last reply Reply Quote 14
      • S
        sphinxgr @methexis1 last edited by

        Όπως είχα υποσχεθεί , επανέρχομαι να ενημερώσω αφού συμπλήρωσα ήδη 2.500 km μετά την εφαρμογή του LAVR ML-203. Η μείωση στο λαδοκάψιμο είναι αμελητέα , δυστυχώς ... Εκαιγα δηλ. 400 - 450 ml / 1000 km , τώρα καίω γύρω στα 350 ml ... Σκέφτομαι μόλις αλλάξω λάδια να βάλω 0-20 .Δεν έχω βάλει ποτέ μέχρι τώρα. Τι λέτε; Θα καίει περισσότερο και να το αποφύγω ή να το δοκιμάσω ; Να πω τέλος πως το αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο με 90000 km. Αρχικά έκαιγε 400 - 450 ml και μέχρι να δοκιμάσω τα καθαριστικά είχε ξεπεράσει τα 500 ml . ;Eβαζα πάντα 5-30 στα 7.500 km .Τώρα έχει φτάσει γύρω στα 160.000 km και με δυο εφαρμογές xado και μια LAVR -ML 23 είμαι περίπου στα ίδια , ή έστω λίγο καλύτερα , όπως όταν το πήρα .. Αλλάζω κάθε 5.000 km κι όπως έχω ξαναπεί εδώ και περίπου ένα χρόνο βάζω 0-40 της mobil. Μου το είχε προτείνει αυτός από το μαγαζί που πουλάει το xado .

        Πραγματικά περιέργο. Ενδεχομένως να είσαι ο μόνος που δεν έχεις δει τεράστια διαφορά. Μονος σου έκανες τους καθαρισμούς ή στους έκαναν? Μηπως κάτι δεν έγινε σωστά στη διαδικασία?

        Έχω και εγω μια ερώτηση σε όποιον ίσως γνωρίζει. Είχα κατανάλωση >1λ/1000χμ. Μετά απο καθαρισμό με xado + engine flush, έχω **μέγιστη **κατανάλωση 150ml/1000km.

        Η λέξη κλειδί είναι η λέξη 'μέγιστη'. Γιατι? Γιατί στα πρώτα 1000χμ μπορεί να κάψω 150ml, στα επόμενα 1000ml καθόλου και γενικά μια να καίω και μία όχι. Χωρίς να υπάρχει κάποια αλλαγή στην οδήγηση μου και χωρίς να υπάρχει ένα συνεχές επαναλαμβανόμενο μοτίβο του πότε καίει και πότε όχι. Όποτε θέλει καίει και όποτε θέλει, όχι.

        Πιθανολογώ ότι κάτι δεν έχει καθαριστεί καλά. Κάποιο πιστόνι ίσως? Μια βουλώνει και μια ξεβουλώνει? Έχει κανείς καμία ιδέα γιατί τεχνικά ισως γίνεται αυτό?

        Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • O
          otokomae @sphinxgr last edited by

          methexis1 wrote:

          Όπως είχα υποσχεθεί , επανέρχομαι να ενημερώσω αφού συμπλήρωσα ήδη 2.500 km μετά την εφαρμογή του LAVR ML-203. Η μείωση στο λαδοκάψιμο είναι αμελητέα , δυστυχώς ... Εκαιγα δηλ. 400 - 450 ml / 1000 km , τώρα καίω γύρω στα 350 ml ... Σκέφτομαι μόλις αλλάξω λάδια να βάλω 0-20 .Δεν έχω βάλει ποτέ μέχρι τώρα. Τι λέτε; Θα καίει περισσότερο και να το αποφύγω ή να το δοκιμάσω ; Να πω τέλος πως το αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο με 90000 km. Αρχικά έκαιγε 400 - 450 ml και μέχρι να δοκιμάσω τα καθαριστικά είχε ξεπεράσει τα 500 ml . ;Eβαζα πάντα 5-30 στα 7.500 km .Τώρα έχει φτάσει γύρω στα 160.000 km και με δυο εφαρμογές xado και μια LAVR -ML 23 είμαι περίπου στα ίδια , ή έστω λίγο καλύτερα , όπως όταν το πήρα .. Αλλάζω κάθε 5.000 km κι όπως έχω ξαναπεί εδώ και περίπου ένα χρόνο βάζω 0-40 της mobil. Μου το είχε προτείνει αυτός από το μαγαζί που πουλάει το xado .

          Πραγματικά περιέργο. Ενδεχομένως να είσαι ο μόνος που δεν έχεις δει τεράστια διαφορά. Μονος σου έκανες τους καθαρισμούς ή στους έκαναν? Μηπως κάτι δεν έγινε σωστά στη διαδικασία?

          Έχω και εγω μια ερώτηση σε όποιον ίσως γνωρίζει. Είχα κατανάλωση >1λ/1000χμ. Μετά απο καθαρισμό με xado + engine flush, έχω **μέγιστη **κατανάλωση 150ml/1000km.

          Η λέξη κλειδί είναι η λέξη 'μέγιστη'. Γιατι? Γιατί στα πρώτα 1000χμ μπορεί να κάψω 150ml, στα επόμενα 1000ml καθόλου και γενικά μια να καίω και μία όχι. Χωρίς να υπάρχει κάποια αλλαγή στην οδήγηση μου και χωρίς να υπάρχει ένα συνεχές επαναλαμβανόμενο μοτίβο του πότε καίει και πότε όχι. Όποτε θέλει καίει και όποτε θέλει, όχι.

          Πιθανολογώ ότι κάτι δεν έχει καθαριστεί καλά. Κάποιο πιστόνι ίσως? Μια βουλώνει και μια ξεβουλώνει? Έχει κανείς καμία ιδέα γιατί τεχνικά ισως γίνεται αυτό?

          Αυτή η παπαριά που λέγεται xado, πολυ της μόδας τελευταία, και παρηγοριά στον αρρωστο δεν είναι η πανάκεια

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • S
            sphinxgr @otokomae last edited by

            Αυτή η παπαριά που λέγεται xado, πολυ της μόδας τελευταία, και παρηγοριά στον αρρωστο δεν είναι η πανάκεια

            Υπάρχει και εναλλακτική. Η σωστή επισκευή με 2500-4000€. Ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέξει ότι θέλει. 15€ vs 2500€.

            Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

            1 Reply Last reply Reply Quote 14
            • N
              nstasinop @nstasinop last edited by

              sphinxgr wrote:

              Όπως τα λες.

              Για να μην ψάχνουμε το ιστορικό όμως, πες μας ξανά σύντομα σύντομα:

              • Πόσο έκαιγες / 1000χμ?
              • Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
              • Τι έκανες και σταμάτησε να καίει?
              • Έκαιγα 600-700 ml / 1000 km από τα ~90000-100000 (τέλοσπαντων, τότε το κατάλαβα)
              • έχω 125,000 km
              • έκανα xado, έκανα flush με xado flush, έβαλα 0-20 mobil1 στα ~118000. Είμαι εκεί τώρα

              Update

              Είμαι στα 129000χλμ.

              Μετά τον καθαρισμό (118000, 0-20 Mobil1), έχω βάλει στα 124000 Eneos 0-20 και τώρα (4500χλμ) δεν έχω κάψει ακόμη. Μοιρασμένα τα χιλιόμετρα σε μετακινήσεις εθνικής οδού και προαστια.

              Το λάδι φαίνεται ότι έχει δουλευτεί τα τελευταία 1500χλμ

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • M
                methexis1 last edited by

                sphinxgr wrote:
                Πραγματικά περιέργο. Ενδεχομένως να είσαι ο μόνος που δεν έχεις δει τεράστια διαφορά. Μονος σου έκανες τους καθαρισμούς ή στους έκαναν? Μηπως κάτι δεν έγινε σωστά στη διαδικασία?

                Οι καθαρισμοί έγιναν όλοι σε συνεργείο ακολουθώντας τις οδηγίες κατά γράμμα . Το μόνο που υποψιάζομαι πως ίσως δεν έγινε σωστά, αφορά τη χρήση του xado. Χρησιμοποιήθηκε και τις δυο φορές το ίδιο μπουκαλάκι spray. Κάπου εδώ όμως διάβασα ότι εξαντλείται γρήγορα και τελικά ψεκάζει μόνο το προωθητικό αέριο ...Ισχύει ??

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • S
                  sphinxgr @methexis1 last edited by

                  Οι καθαρισμοί έγιναν όλοι σε συνεργείο ακολουθώντας τις οδηγίες κατά γράμμα . Το μόνο που υποψιάζομαι πως ίσως δεν έγινε σωστά, αφορά τη χρήση του xado. Χρησιμοποιήθηκε και τις δυο φορές το ίδιο μπουκαλάκι spray. Κάπου εδώ όμως διάβασα ότι εξαντλείται γρήγορα και τελικά ψεκάζει μόνο το προωθητικό αέριο ...Ισχύει ??

                  To έχουν γράψει αρκετοί αυτό που λες. Πρέπει το μπουκάλι να είναι σε όρθια θέση, ο κινητήρας ελάχιστα ζεστός για να μην εξατμισθεί το υγρό αν το ρίξεις και όντως λένε ότι ίσως τη 2η φορά, να μην φτάνει για πλήρη καθαρισμό. Καλύτερα δηλαδή να το χρησιμοποιεί κάποιος σωστά, 1 φορά. Εγώ το είχα χρησιμοποιήσει και 2η φορά, αλλά δεν επιβεβαίωσα αν έριχνε υγρό ή απλά έβγαζε αέρα για να σου πω. Οτι κάτι έβγαζε, κάτι έβγαζε πάντως.

                  Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • F
                    fabil last edited by

                    Καλησπέρες.

                    Να γράψω για τα αποτελέσματα.Έκανα τον καθαρισμό τον Φεβρουάριο. Έγινε την προηγούμενη εβδομάδα αλλαγή λαδιών μετά από 7.000 και δεν είχε κατέβει η στάθμη. Ο στόχος βέβαια ήταν να αλλαχτούν στα 5κ αλλά ο πατέρας μου ξεχάστηκε...

                    Οπότε μέχρι στιγμής όλα καλά. Να αναφέρω ότι 1 φορά το μήνα τουλάχιστον, τρώει ένα καλό ξεμπούκωμα στην εθνική.

                    Ευχαριστώ πάρα πολύ την κοινότητα για τις συμβουλές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                    • S
                      sphinxgr @fabil last edited by

                      Καλησπέρες.

                      Να γράψω για τα αποτελέσματα.Έκανα τον καθαρισμό τον Φεβρουάριο. Έγινε την προηγούμενη εβδομάδα αλλαγή λαδιών μετά από 7.000 και δεν είχε κατέβει η στάθμη. Ο στόχος βέβαια ήταν να αλλαχτούν στα 5κ αλλά ο πατέρας μου ξεχάστηκε...

                      Οπότε μέχρι στιγμής όλα καλά. Να αναφέρω ότι 1 φορά το μήνα τουλάχιστον, τρώει ένα καλό ξεμπούκωμα στην εθνική.

                      Ευχαριστώ πάρα πολύ την κοινότητα για τις συμβουλές.

                      Έψαξα παλιότερα μηνύματα αλλά δεν βρήκα πληροφορίες, στις ακόλουθες ερωτήσεις. Βλέπω έχεις μοντέλο 2010 1,33 και έκανες καθαρισμό με Flush αλλά και με xado παράλληλα.

                      Πόσα χιλιόμετρα έχεις?

                      Τι κατανάλωση λαδιού είχες πριν τον καθαρισμό?

                      Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • F
                        fabil @sphinxgr last edited by

                        fabil wrote:

                        Καλησπέρες.

                        Να γράψω για τα αποτελέσματα.Έκανα τον καθαρισμό τον Φεβρουάριο. Έγινε την προηγούμενη εβδομάδα αλλαγή λαδιών μετά από 7.000 και δεν είχε κατέβει η στάθμη. Ο στόχος βέβαια ήταν να αλλαχτούν στα 5κ αλλά ο πατέρας μου ξεχάστηκε...

                        Οπότε μέχρι στιγμής όλα καλά. Να αναφέρω ότι 1 φορά το μήνα τουλάχιστον, τρώει ένα καλό ξεμπούκωμα στην εθνική.

                        Ευχαριστώ πάρα πολύ την κοινότητα για τις συμβουλές.

                        Έψαξα παλιότερα μηνύματα αλλά δεν βρήκα πληροφορίες, στις ακόλουθες ερωτήσεις. Βλέπω έχεις μοντέλο 2010 1,33 και έκανες καθαρισμό με Flush αλλά και με xado παράλληλα.

                        Πόσα χιλιόμετρα έχεις?

                        Τι κατανάλωση λαδιού είχες πριν τον καθαρισμό?

                        111.500 είχα όταν παρατήρησα για 1η φορά ο δείκτης να έχει πάει στη μέση μετά νομίζω από 6.5 - 7κ χλμ.

                        Οπότε μάλλον ήταν στην αρχή το φαινόμενο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                        • S
                          sphinxgr @fabil last edited by

                          111.500 είχα όταν παρατήρησα για 1η φορά ο δείκτης να έχει πάει στη μέση μετά νομίζω από 6.5 - 7κ χλμ.

                          Οπότε μάλλον ήταν στην αρχή το φαινόμενο.

                          Τέλεια. Συνεχίζεις με συχνές αλλαγές λαδιών (μέγιστο 7500χμ) και να το πατάς στους κόφτες συχνά και χωρίς φόβο. Και φυσικά ποτέ πιο χοντρό λάδι απο 5-30.

                          Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • monman2
                            monman2 last edited by

                            Πριν κάνα μήνα έκανα το ετήσιο σέρβις στο Toyota iQ με τον χιλιάρη τρικύλινδρο  1KR -FE.

                            Φιλικό συνεργείο πήγα με τα λάδια μου και το XADO , πλήρωσα τα μπουζί και τα φίλτρα που θελαν αλλαγή και ένα καθαρισμό στην πεταλούδα γκαζιού  αφού για να προσεγγίσεις τις στενές και βαθιές τρύπες των μπουζί έπρεπε να λυθεί όλη η εισαγωγή  . Δεν με χρέωσαν παραπάνω γιατί ο μηχανικός ήθελε να δει το προϊόν και τη χρήση του .

                            Εφαρμόσαμε την διαδικασία όπως ακριβώς   τη λέει η συσκευασία  , μερικές παρατηρήσεις

                            • το αυτοκίνητο δυσκολεύτηκε πάρα πολύ να πάρει μπροστά όταν βιδώσαμε τα μπουζί μετά τον καθαρισμό για να το πάω την  βόλτα πριν την αλλαγή λαδιών και έβγαλε check engine και πολλούς κωδικούς βλαβών , καλά που ήμουν σε συνεργείο εξειδικευμένο toyota που υπήρχαν τα πάντα για να το συνεφέρουν και να σβήσουν τα μηνύματα

                            • ο μεσαίος κύλινδρος έβγαλε χαρακτηριστικά περισσότερη βρώμα από τους άλλους δύο

                            Το συμπέρασμα μου είναι να μην κάνει ,σε αυτόν τουλάχιστον τον κινητήρα , κανένας μόνος του την εφαρμογή του xado γιατί θα ψάχνει για οδική βοήθεια και καινούργια μπαταρία !

                            Θα το παρακολουθώ στενά από δω και πέρα και θα δούμε αν ήμασταν στην αρχή και το σώσαμε (οι δυο ακριανοί κύλινδροι ) ή στο τέλος (μεσαίος κύλινδρος ) ...

                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                            monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • alexandros-k
                              alexandros-k @monman2 last edited by

                              • το αυτοκίνητο δυσκολεύτηκε πάρα πολύ να πάρει μπροστά όταν βιδώσαμε τα μπουζί μετά τον καθαρισμό

                              'Ρουφηξατε' την περισσευούμενη ποσοτητα xado που ειχε μεινει μεσα στον θαλαμο καυσης , πριν βαλετε μπρος?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 21
                              • monman2
                                monman2 last edited by

                                Ναι και πετσέτα από πάνω να μιζαρουμε χωρίς μπουζί  και ρουφηγμσ και φύσημα ...

                                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                • S
                                  sphinxgr @monman2 last edited by

                                  Πριν κάνα μήνα έκανα το ετήσιο σέρβις στο Toyota iQ με τον χιλιάρη τρικύλινδρο  1KR -FE.

                                  Φιλικό συνεργείο πήγα με τα λάδια μου και το XADO , πλήρωσα τα μπουζί και τα φίλτρα που θελαν αλλαγή και ένα καθαρισμό στην πεταλούδα γκαζιού  αφού για να προσεγγίσεις τις στενές και βαθιές τρύπες των μπουζί έπρεπε να λυθεί όλη η εισαγωγή  . Δεν με χρέωσαν παραπάνω γιατί ο μηχανικός ήθελε να δει το προϊόν και τη χρήση του .

                                  Εφαρμόσαμε την διαδικασία όπως ακριβώς   τη λέει η συσκευασία  , μερικές παρατηρήσεις

                                  • το αυτοκίνητο δυσκολεύτηκε πάρα πολύ να πάρει μπροστά όταν βιδώσαμε τα μπουζί μετά τον καθαρισμό για να το πάω την  βόλτα πριν την αλλαγή λαδιών και έβγαλε check engine και πολλούς κωδικούς βλαβών , καλά που ήμουν σε συνεργείο εξειδικευμένο toyota που υπήρχαν τα πάντα για να το συνεφέρουν και να σβήσουν τα μηνύματα

                                  • ο μεσαίος κύλινδρος έβγαλε χαρακτηριστικά περισσότερη βρώμα από τους άλλους δύο

                                  Το συμπέρασμα μου είναι να μην κάνει ,σε αυτόν τουλάχιστον τον κινητήρα , κανένας μόνος του την εφαρμογή του xado γιατί θα ψάχνει για οδική βοήθεια και καινούργια μπαταρία !

                                  Θα το παρακολουθώ στενά από δω και πέρα και θα δούμε αν ήμασταν στην αρχή και το σώσαμε (οι δυο ακριανοί κύλινδροι ) ή στο τέλος (μεσαίος κύλινδρος ) ...

                                  Υπάρχουν πολλοί λόγοι που ένας κινητήρας καίει λάδια. Ο 1nr-fe καίει επιβεβαιωμένα γιατί υπάρχει πρόβλημα με τα ελατήρια του και η ενδεδειγμένη λύση είναι τύπου xado.

                                  Ο 1 KR-FE είναι αποδεδειγμένο, ότι έχει και αυτός πρόβλημα με κατανάλωση λαδιού. Γνωρίζεις για ποιο λόγο καίει λάδια όμως? Είναι και σε αυτόν πρόβλημα ελατηρίων / τρύπες πιστονιών, ή είναι κάτι άλλο?

                                  Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                  • monman2
                                    monman2 last edited by

                                    Από  μηχανικούς που ρώτησα τα ελατήρια χαμηλής τάσης για οικονομία καυσίμου τα έχουν όλα τα αυτοκίνητα πλέον και το αυτοκίνητο κάνει 6-7000 χλμ τον χρόνο μόνο στην πόλη . Το δικό μου με 130000 χλμ παρουσίαζε 1-1,5 λίτρα κατανάλωση λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή  , προφανώς δεν καίει τις ποσότητες του 1,33  αλλά αφού μπορούσα να κάνω τον καθαρισμό χωρίς ιδιαίτερο κόστος και με μικρή ταλαιπωρία  γιατί οχι ;

                                    Γιατί καίει λάδια τώρα, πολύ μικρές διαδρομές επαναλαμβανόμενα 4-5 φορές κάθε μέρα , το χειμώνα δεν προλαβαίνει να βγάλει ζεστό αέρα το καλοριφέρ και ...σβήνει!

                                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 19
                                    • B
                                      biglebo last edited by

                                      Γεια σε όλους και εγώ μία από τα ίδια.
                                      Λόγω επιθετικής οδήγησης το προβλημα μου παρουσιάστηκε στα 135.000 km και συγκεκριμένα όταν ξεκίνησε να το οδηγάει η σύζυγος που έκανε πιο συντηρητική οδήγηση. 
                                      Οπότε πάμε σε λύση xado. Έχω τις εξής ερωτήσεις

                                      1. πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?

                                      2. Εχει περιγραφη σε καποιο post αναλυτικά τα βήματα και πως πρέπει να το ψεκάσω μέσα και τι πρέπει να αποσυνδέσω? Το ρωτάω επειδη πολλοί λένε για 3secs ψεκασμα και άλλοι λένε για 5secs ψέκασμα και στην σελίδα του xado λέει για 5secs. Καποιοι δεν αποσυνδεουν τιποτα καθως είναι βγαλμένα τα μπουζί. Επίσης διάβασα ότι μερικοί χρησιμοποιούν και την αλοιφή που είναι μαζί με το σπρευ.

                                      3. Αφού γίνει η διαδικασία με το σπρευ (και αλοιφη αν χρειαστει) μετά το οδηγούμε στα κόκκινα για πόση ώρα? Και ξανακάνουμε αλλαγή λαδιών? Έχω μπερδευτεί με τη διαδικασία που πρέει να ακολουθήσω. Δεν έχω καταλάβει ξεκάθαρα τα βήματα ή έχω μπερδευτεί απο τις 27 σελίδες που διάβασα.

                                      Υπάρχει περίπτωση να το πάρουμε στα χέρια αν δεν ακολουθήσω τη διαδικασία σωστά?

                                      Επίσης ας πουμε οτι το προβλημα διορθώνεται και μετά συνεχίσουμε με 0-20 λάδια, λογικά δεν θα ξαναέχουμε θέμα ή κάνω λάθος? Εννοείται με αλλαγή κάθε 7500 Km.

                                      Πολλες ερωτήσεις σας ζαλισα...
                                      Σας ευχαριστώ όπως και να'χει που είδαμε φως στο τούνελ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                      • monman2
                                        monman2 @biglebo last edited by

                                        ...

                                        1. πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?...

                                        Αν είσαι Θεσσαλονίκη ελα σε μια συνάντηση να σου δώσω το δικό μου ,καθαρίζει 20 κυλίνδρους ,  -3 ο δικός μου καθαρισμός = 17 ακόμα ...

                                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                        • P
                                          puntos last edited by

                                          Συνέχεια της καταχώρησης #620

                                          Το Auris με το ιστορικό στην #620 , συμπλήρωσε τα 5.000 km. Συνολικά 83.550km. Η κατανάλωση του λαδιού είναι μηδενική! Τίποτα! Οι διαδρομές που διάνυσε σε αυτή την καταμέτρηση ήταν 80% ταξίδι και 20% πόλη. Τα καινούρια λάδια θα τα βάλω όταν το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί στην επόμενη διαδρομή ταξιδιού, ώστε η μέγιστη καθαριστική ικανότητα του νέου λαδιού να συμπέσει με συνθήκες λειτουργίας κινητήρα που θα ευνοούν τον καθαρισμό του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                          • S
                                            sphinxgr @biglebo last edited by

                                            Γεια σε όλους και εγώ μία από τα ίδια.
                                            Λόγω επιθετικής οδήγησης το προβλημα μου παρουσιάστηκε στα 135.000 km και συγκεκριμένα όταν ξεκίνησε να το οδηγάει η σύζυγος που έκανε πιο συντηρητική οδήγηση. 
                                            Οπότε πάμε σε λύση xado. Έχω τις εξής ερωτήσεις

                                            1. πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?

                                            2. Εχει περιγραφη σε καποιο post αναλυτικά τα βήματα και πως πρέπει να το ψεκάσω μέσα και τι πρέπει να αποσυνδέσω? Το ρωτάω επειδη πολλοί λένε για 3secs ψεκασμα και άλλοι λένε για 5secs ψέκασμα και στην σελίδα του xado λέει για 5secs. Καποιοι δεν αποσυνδεουν τιποτα καθως είναι βγαλμένα τα μπουζί. Επίσης διάβασα ότι μερικοί χρησιμοποιούν και την αλοιφή που είναι μαζί με το σπρευ.

                                            3. Αφού γίνει η διαδικασία με το σπρευ (και αλοιφη αν χρειαστει) μετά το οδηγούμε στα κόκκινα για πόση ώρα? Και ξανακάνουμε αλλαγή λαδιών? Έχω μπερδευτεί με τη διαδικασία που πρέει να ακολουθήσω. Δεν έχω καταλάβει ξεκάθαρα τα βήματα ή έχω μπερδευτεί απο τις 27 σελίδες που διάβασα.

                                            Υπάρχει περίπτωση να το πάρουμε στα χέρια αν δεν ακολουθήσω τη διαδικασία σωστά?

                                            Επίσης ας πουμε οτι το προβλημα διορθώνεται και μετά συνεχίσουμε με 0-20 λάδια, λογικά δεν θα ξαναέχουμε θέμα ή κάνω λάθος? Εννοείται με αλλαγή κάθε 7500 Km.

                                            Πολλες ερωτήσεις σας ζαλισα...
                                            Σας ευχαριστώ όπως και να'χει που είδαμε φως στο τούνελ...

                                            • 1 spray χρειάζεσαι. Υπάρχει στην Ελλάδα. Διάβασε εδώ https://forum.4troxoi.gr/comment/2105752087#comment-2105752087  To φέρνει και το έχει μόνο ο http://www.motorlube.gr/ . Δεν το έχει στο site, πάρε τηλέφωνο 210.5615347 ή πέρνα απο εκεί αν είσαι Αθήνα. Ο Έλληνας αντιπρόσωπος όπως έχει γραφεί σε επόμενα posts στο τρέχον topic, έχει δείξει τη διαδικασία καθαρισμού σε κοντινό του συνεργείο και πλέον μπορεί να την κάνει και επαγγελματίας για όσους δεν μπορούν από μόνοι τους

                                            • Οδηγίες απολύτως αναλυτικές εδώ https://forum.4troxoi.gr/comment/2105795330#comment-2105795330

                                            • Δες το #2.

                                            • Όχι στα χέρια δεν πρόκειται να το πάρεις. Απλά ακολούθησε τις οδηγίες. Δεν είναι κάτι τρομερό για όποιον έχει ελάχιστες τεχνικές γνώσεις + τα απαιτούμενα εργαλεία. Αν είσαι Αθήνα με ελάχιστο κόστος το κάνει μηχανικός (Λιγότερα απο 30€ για εργασία). Διάβασε το #1

                                            • Μετά βάζεις 5-30 και αλλαγές 5000χμ-7500χμ. Φυσικά πάντα αλλάζεις και φίλτρο λαδιού.

                                            • Το spray θεωρητικά κάνει για κάπου 20 κυλίνδρους. Μάλλον για όμως μέγιστο για 8 κάνει. Αρκετοί το χρησιμοποιούν όλο, μια φορά (κάνουν τη διαδικασία 2 φορές καπάκι ή ρίχνουν λίγο περισσότερο - πχ 7-8 sec). Σημαντικό όταν ψεκάζεις, να είναι όρθιο το μπουκάλι. Το γράφω και στις οδηγίες γιατί πολλοί το έχουμε κάνει λάθος.

                                            Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

                                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 33 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr