@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Γεια σε όλους και εγώ μία από τα ίδια.
Λόγω επιθετικής οδήγησης το προβλημα μου παρουσιάστηκε στα 135.000 km και συγκεκριμένα όταν ξεκίνησε να το οδηγάει η σύζυγος που έκανε πιο συντηρητική οδήγηση.
Οπότε πάμε σε λύση xado. Έχω τις εξής ερωτήσεις
πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?
Εχει περιγραφη σε καποιο post αναλυτικά τα βήματα και πως πρέπει να το ψεκάσω μέσα και τι πρέπει να αποσυνδέσω? Το ρωτάω επειδη πολλοί λένε για 3secs ψεκασμα και άλλοι λένε για 5secs ψέκασμα και στην σελίδα του xado λέει για 5secs. Καποιοι δεν αποσυνδεουν τιποτα καθως είναι βγαλμένα τα μπουζί. Επίσης διάβασα ότι μερικοί χρησιμοποιούν και την αλοιφή που είναι μαζί με το σπρευ.
Αφού γίνει η διαδικασία με το σπρευ (και αλοιφη αν χρειαστει) μετά το οδηγούμε στα κόκκινα για πόση ώρα? Και ξανακάνουμε αλλαγή λαδιών? Έχω μπερδευτεί με τη διαδικασία που πρέει να ακολουθήσω. Δεν έχω καταλάβει ξεκάθαρα τα βήματα ή έχω μπερδευτεί απο τις 27 σελίδες που διάβασα.
Υπάρχει περίπτωση να το πάρουμε στα χέρια αν δεν ακολουθήσω τη διαδικασία σωστά?
Επίσης ας πουμε οτι το προβλημα διορθώνεται και μετά συνεχίσουμε με 0-20 λάδια, λογικά δεν θα ξαναέχουμε θέμα ή κάνω λάθος? Εννοείται με αλλαγή κάθε 7500 Km.
Πολλες ερωτήσεις σας ζαλισα...
Σας ευχαριστώ όπως και να'χει που είδαμε φως στο τούνελ...
1 spray χρειάζεσαι. Υπάρχει στην Ελλάδα. Διάβασε εδώ https://forum.4troxoi.gr/comment/2105752087#comment-2105752087 To φέρνει και το έχει μόνο ο http://www.motorlube.gr/ . Δεν το έχει στο site, πάρε τηλέφωνο 210.5615347 ή πέρνα απο εκεί αν είσαι Αθήνα. Ο Έλληνας αντιπρόσωπος όπως έχει γραφεί σε επόμενα posts στο τρέχον topic, έχει δείξει τη διαδικασία καθαρισμού σε κοντινό του συνεργείο και πλέον μπορεί να την κάνει και επαγγελματίας για όσους δεν μπορούν από μόνοι τους
Οδηγίες απολύτως αναλυτικές εδώ https://forum.4troxoi.gr/comment/2105795330#comment-2105795330
Δες το #2.
Όχι στα χέρια δεν πρόκειται να το πάρεις. Απλά ακολούθησε τις οδηγίες. Δεν είναι κάτι τρομερό για όποιον έχει ελάχιστες τεχνικές γνώσεις + τα απαιτούμενα εργαλεία. Αν είσαι Αθήνα με ελάχιστο κόστος το κάνει μηχανικός (Λιγότερα απο 30€ για εργασία). Διάβασε το #1
Μετά βάζεις 5-30 και αλλαγές 5000χμ-7500χμ. Φυσικά πάντα αλλάζεις και φίλτρο λαδιού.
Το spray θεωρητικά κάνει για κάπου 20 κυλίνδρους. Μάλλον για όμως μέγιστο για 8 κάνει. Αρκετοί το χρησιμοποιούν όλο, μια φορά (κάνουν τη διαδικασία 2 φορές καπάκι ή ρίχνουν λίγο περισσότερο - πχ 7-8 sec). Σημαντικό όταν ψεκάζεις, να είναι όρθιο το μπουκάλι. Το γράφω και στις οδηγίες γιατί πολλοί το έχουμε κάνει λάθος.
Γεια και πάλι,
Σε ευχαριστώ για την κατατοπιστική παραπομπη. Μιλώντας με τον αντιπρόσωπο που προμηθεύτηκα τα προϊόντα μου είπε αφου βάλω το flush στα λάδια και κάνω μερικά χιλιόμετρα (πχ 100-200km) να χρησιμοποιήσω την κρέμα και το σπρευ και να τα αφήσω μέσα 2 ώρες να δράσουν. Όπως βλέπω εδώ στο φορουμ γίνεται λόγος για πραμονή 15 λεπτών. Πιστεύετε ότι αν μείνουν παραπάνω (κρεμα και σπρευ) θα γίνει κάποια πιθανη ζημιά ( πχ.διάβρωση κάποιων εξαρτημάτων)? 'Η δεν υπάρχει πρόβλημα και θα δράσει καλύτερα?