-
Όπως είχα υποσχεθεί , επανέρχομαι να ενημερώσω αφού συμπλήρωσα ήδη 2.500 km μετά την εφαρμογή του LAVR ML-203. Η μείωση στο λαδοκάψιμο είναι αμελητέα , δυστυχώς ... Εκαιγα δηλ. 400 - 450 ml / 1000 km , τώρα καίω γύρω στα 350 ml ... Σκέφτομαι μόλις αλλάξω λάδια να βάλω 0-20 .Δεν έχω βάλει ποτέ μέχρι τώρα. Τι λέτε; Θα καίει περισσότερο και να το αποφύγω ή να το δοκιμάσω ; Να πω τέλος πως το αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο με 90000 km. Αρχικά έκαιγε 400 - 450 ml και μέχρι να δοκιμάσω τα καθαριστικά είχε ξεπεράσει τα 500 ml . ;Eβαζα πάντα 5-30 στα 7.500 km .Τώρα έχει φτάσει γύρω στα 160.000 km και με δυο εφαρμογές xado και μια LAVR -ML 23 είμαι περίπου στα ίδια , ή έστω λίγο καλύτερα , όπως όταν το πήρα .. Αλλάζω κάθε 5.000 km κι όπως έχω ξαναπεί εδώ και περίπου ένα χρόνο βάζω 0-40 της mobil. Μου το είχε προτείνει αυτός από το μαγαζί που πουλάει το xado .
-
Όπως είχα υποσχεθεί , επανέρχομαι να ενημερώσω αφού συμπλήρωσα ήδη 2.500 km μετά την εφαρμογή του LAVR ML-203. Η μείωση στο λαδοκάψιμο είναι αμελητέα , δυστυχώς ... Εκαιγα δηλ. 400 - 450 ml / 1000 km , τώρα καίω γύρω στα 350 ml ... Σκέφτομαι μόλις αλλάξω λάδια να βάλω 0-20 .Δεν έχω βάλει ποτέ μέχρι τώρα. Τι λέτε; Θα καίει περισσότερο και να το αποφύγω ή να το δοκιμάσω ; Να πω τέλος πως το αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο με 90000 km. Αρχικά έκαιγε 400 - 450 ml και μέχρι να δοκιμάσω τα καθαριστικά είχε ξεπεράσει τα 500 ml . ;Eβαζα πάντα 5-30 στα 7.500 km .Τώρα έχει φτάσει γύρω στα 160.000 km και με δυο εφαρμογές xado και μια LAVR -ML 23 είμαι περίπου στα ίδια , ή έστω λίγο καλύτερα , όπως όταν το πήρα .. Αλλάζω κάθε 5.000 km κι όπως έχω ξαναπεί εδώ και περίπου ένα χρόνο βάζω 0-40 της mobil. Μου το είχε προτείνει αυτός από το μαγαζί που πουλάει το xado .
Πραγματικά περιέργο. Ενδεχομένως να είσαι ο μόνος που δεν έχεις δει τεράστια διαφορά. Μονος σου έκανες τους καθαρισμούς ή στους έκαναν? Μηπως κάτι δεν έγινε σωστά στη διαδικασία?
Έχω και εγω μια ερώτηση σε όποιον ίσως γνωρίζει. Είχα κατανάλωση >1λ/1000χμ. Μετά απο καθαρισμό με xado + engine flush, έχω **μέγιστη **κατανάλωση 150ml/1000km.
Η λέξη κλειδί είναι η λέξη 'μέγιστη'. Γιατι? Γιατί στα πρώτα 1000χμ μπορεί να κάψω 150ml, στα επόμενα 1000ml καθόλου και γενικά μια να καίω και μία όχι. Χωρίς να υπάρχει κάποια αλλαγή στην οδήγηση μου και χωρίς να υπάρχει ένα συνεχές επαναλαμβανόμενο μοτίβο του πότε καίει και πότε όχι. Όποτε θέλει καίει και όποτε θέλει, όχι.
Πιθανολογώ ότι κάτι δεν έχει καθαριστεί καλά. Κάποιο πιστόνι ίσως? Μια βουλώνει και μια ξεβουλώνει? Έχει κανείς καμία ιδέα γιατί τεχνικά ισως γίνεται αυτό?
-
methexis1 wrote:
Όπως είχα υποσχεθεί , επανέρχομαι να ενημερώσω αφού συμπλήρωσα ήδη 2.500 km μετά την εφαρμογή του LAVR ML-203. Η μείωση στο λαδοκάψιμο είναι αμελητέα , δυστυχώς ... Εκαιγα δηλ. 400 - 450 ml / 1000 km , τώρα καίω γύρω στα 350 ml ... Σκέφτομαι μόλις αλλάξω λάδια να βάλω 0-20 .Δεν έχω βάλει ποτέ μέχρι τώρα. Τι λέτε; Θα καίει περισσότερο και να το αποφύγω ή να το δοκιμάσω ; Να πω τέλος πως το αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο με 90000 km. Αρχικά έκαιγε 400 - 450 ml και μέχρι να δοκιμάσω τα καθαριστικά είχε ξεπεράσει τα 500 ml . ;Eβαζα πάντα 5-30 στα 7.500 km .Τώρα έχει φτάσει γύρω στα 160.000 km και με δυο εφαρμογές xado και μια LAVR -ML 23 είμαι περίπου στα ίδια , ή έστω λίγο καλύτερα , όπως όταν το πήρα .. Αλλάζω κάθε 5.000 km κι όπως έχω ξαναπεί εδώ και περίπου ένα χρόνο βάζω 0-40 της mobil. Μου το είχε προτείνει αυτός από το μαγαζί που πουλάει το xado .
Πραγματικά περιέργο. Ενδεχομένως να είσαι ο μόνος που δεν έχεις δει τεράστια διαφορά. Μονος σου έκανες τους καθαρισμούς ή στους έκαναν? Μηπως κάτι δεν έγινε σωστά στη διαδικασία?
Έχω και εγω μια ερώτηση σε όποιον ίσως γνωρίζει. Είχα κατανάλωση >1λ/1000χμ. Μετά απο καθαρισμό με xado + engine flush, έχω **μέγιστη **κατανάλωση 150ml/1000km.
Η λέξη κλειδί είναι η λέξη 'μέγιστη'. Γιατι? Γιατί στα πρώτα 1000χμ μπορεί να κάψω 150ml, στα επόμενα 1000ml καθόλου και γενικά μια να καίω και μία όχι. Χωρίς να υπάρχει κάποια αλλαγή στην οδήγηση μου και χωρίς να υπάρχει ένα συνεχές επαναλαμβανόμενο μοτίβο του πότε καίει και πότε όχι. Όποτε θέλει καίει και όποτε θέλει, όχι.
Πιθανολογώ ότι κάτι δεν έχει καθαριστεί καλά. Κάποιο πιστόνι ίσως? Μια βουλώνει και μια ξεβουλώνει? Έχει κανείς καμία ιδέα γιατί τεχνικά ισως γίνεται αυτό?
Αυτή η παπαριά που λέγεται xado, πολυ της μόδας τελευταία, και παρηγοριά στον αρρωστο δεν είναι η πανάκεια
-
Αυτή η παπαριά που λέγεται xado, πολυ της μόδας τελευταία, και παρηγοριά στον αρρωστο δεν είναι η πανάκεια
Υπάρχει και εναλλακτική. Η σωστή επισκευή με 2500-4000€. Ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέξει ότι θέλει. 15€ vs 2500€.
-
sphinxgr wrote:
Όπως τα λες.
Για να μην ψάχνουμε το ιστορικό όμως, πες μας ξανά σύντομα σύντομα:
- Πόσο έκαιγες / 1000χμ?
- Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
- Τι έκανες και σταμάτησε να καίει?
- Έκαιγα 600-700 ml / 1000 km από τα ~90000-100000 (τέλοσπαντων, τότε το κατάλαβα)
- έχω 125,000 km
- έκανα xado, έκανα flush με xado flush, έβαλα 0-20 mobil1 στα ~118000. Είμαι εκεί τώρα
Update
Είμαι στα 129000χλμ.
Μετά τον καθαρισμό (118000, 0-20 Mobil1), έχω βάλει στα 124000 Eneos 0-20 και τώρα (4500χλμ) δεν έχω κάψει ακόμη. Μοιρασμένα τα χιλιόμετρα σε μετακινήσεις εθνικής οδού και προαστια.
Το λάδι φαίνεται ότι έχει δουλευτεί τα τελευταία 1500χλμ
-
sphinxgr wrote:
Πραγματικά περιέργο. Ενδεχομένως να είσαι ο μόνος που δεν έχεις δει τεράστια διαφορά. Μονος σου έκανες τους καθαρισμούς ή στους έκαναν? Μηπως κάτι δεν έγινε σωστά στη διαδικασία?Οι καθαρισμοί έγιναν όλοι σε συνεργείο ακολουθώντας τις οδηγίες κατά γράμμα . Το μόνο που υποψιάζομαι πως ίσως δεν έγινε σωστά, αφορά τη χρήση του xado. Χρησιμοποιήθηκε και τις δυο φορές το ίδιο μπουκαλάκι spray. Κάπου εδώ όμως διάβασα ότι εξαντλείται γρήγορα και τελικά ψεκάζει μόνο το προωθητικό αέριο ...Ισχύει ??
-
Οι καθαρισμοί έγιναν όλοι σε συνεργείο ακολουθώντας τις οδηγίες κατά γράμμα . Το μόνο που υποψιάζομαι πως ίσως δεν έγινε σωστά, αφορά τη χρήση του xado. Χρησιμοποιήθηκε και τις δυο φορές το ίδιο μπουκαλάκι spray. Κάπου εδώ όμως διάβασα ότι εξαντλείται γρήγορα και τελικά ψεκάζει μόνο το προωθητικό αέριο ...Ισχύει ??
To έχουν γράψει αρκετοί αυτό που λες. Πρέπει το μπουκάλι να είναι σε όρθια θέση, ο κινητήρας ελάχιστα ζεστός για να μην εξατμισθεί το υγρό αν το ρίξεις και όντως λένε ότι ίσως τη 2η φορά, να μην φτάνει για πλήρη καθαρισμό. Καλύτερα δηλαδή να το χρησιμοποιεί κάποιος σωστά, 1 φορά. Εγώ το είχα χρησιμοποιήσει και 2η φορά, αλλά δεν επιβεβαίωσα αν έριχνε υγρό ή απλά έβγαζε αέρα για να σου πω. Οτι κάτι έβγαζε, κάτι έβγαζε πάντως.
-
Καλησπέρες.
Να γράψω για τα αποτελέσματα.Έκανα τον καθαρισμό τον Φεβρουάριο. Έγινε την προηγούμενη εβδομάδα αλλαγή λαδιών μετά από 7.000 και δεν είχε κατέβει η στάθμη. Ο στόχος βέβαια ήταν να αλλαχτούν στα 5κ αλλά ο πατέρας μου ξεχάστηκε...
Οπότε μέχρι στιγμής όλα καλά. Να αναφέρω ότι 1 φορά το μήνα τουλάχιστον, τρώει ένα καλό ξεμπούκωμα στην εθνική.
Ευχαριστώ πάρα πολύ την κοινότητα για τις συμβουλές.
-
Καλησπέρες.
Να γράψω για τα αποτελέσματα.Έκανα τον καθαρισμό τον Φεβρουάριο. Έγινε την προηγούμενη εβδομάδα αλλαγή λαδιών μετά από 7.000 και δεν είχε κατέβει η στάθμη. Ο στόχος βέβαια ήταν να αλλαχτούν στα 5κ αλλά ο πατέρας μου ξεχάστηκε...
Οπότε μέχρι στιγμής όλα καλά. Να αναφέρω ότι 1 φορά το μήνα τουλάχιστον, τρώει ένα καλό ξεμπούκωμα στην εθνική.
Ευχαριστώ πάρα πολύ την κοινότητα για τις συμβουλές.
Έψαξα παλιότερα μηνύματα αλλά δεν βρήκα πληροφορίες, στις ακόλουθες ερωτήσεις. Βλέπω έχεις μοντέλο 2010 1,33 και έκανες καθαρισμό με Flush αλλά και με xado παράλληλα.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Τι κατανάλωση λαδιού είχες πριν τον καθαρισμό?
-
fabil wrote:
Καλησπέρες.
Να γράψω για τα αποτελέσματα.Έκανα τον καθαρισμό τον Φεβρουάριο. Έγινε την προηγούμενη εβδομάδα αλλαγή λαδιών μετά από 7.000 και δεν είχε κατέβει η στάθμη. Ο στόχος βέβαια ήταν να αλλαχτούν στα 5κ αλλά ο πατέρας μου ξεχάστηκε...
Οπότε μέχρι στιγμής όλα καλά. Να αναφέρω ότι 1 φορά το μήνα τουλάχιστον, τρώει ένα καλό ξεμπούκωμα στην εθνική.
Ευχαριστώ πάρα πολύ την κοινότητα για τις συμβουλές.
Έψαξα παλιότερα μηνύματα αλλά δεν βρήκα πληροφορίες, στις ακόλουθες ερωτήσεις. Βλέπω έχεις μοντέλο 2010 1,33 και έκανες καθαρισμό με Flush αλλά και με xado παράλληλα.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Τι κατανάλωση λαδιού είχες πριν τον καθαρισμό?
111.500 είχα όταν παρατήρησα για 1η φορά ο δείκτης να έχει πάει στη μέση μετά νομίζω από 6.5 - 7κ χλμ.
Οπότε μάλλον ήταν στην αρχή το φαινόμενο.
-
111.500 είχα όταν παρατήρησα για 1η φορά ο δείκτης να έχει πάει στη μέση μετά νομίζω από 6.5 - 7κ χλμ.
Οπότε μάλλον ήταν στην αρχή το φαινόμενο.
Τέλεια. Συνεχίζεις με συχνές αλλαγές λαδιών (μέγιστο 7500χμ) και να το πατάς στους κόφτες συχνά και χωρίς φόβο. Και φυσικά ποτέ πιο χοντρό λάδι απο 5-30.
-
Πριν κάνα μήνα έκανα το ετήσιο σέρβις στο Toyota iQ με τον χιλιάρη τρικύλινδρο 1KR -FE.
Φιλικό συνεργείο πήγα με τα λάδια μου και το XADO , πλήρωσα τα μπουζί και τα φίλτρα που θελαν αλλαγή και ένα καθαρισμό στην πεταλούδα γκαζιού αφού για να προσεγγίσεις τις στενές και βαθιές τρύπες των μπουζί έπρεπε να λυθεί όλη η εισαγωγή . Δεν με χρέωσαν παραπάνω γιατί ο μηχανικός ήθελε να δει το προϊόν και τη χρήση του .
Εφαρμόσαμε την διαδικασία όπως ακριβώς τη λέει η συσκευασία , μερικές παρατηρήσεις
-
το αυτοκίνητο δυσκολεύτηκε πάρα πολύ να πάρει μπροστά όταν βιδώσαμε τα μπουζί μετά τον καθαρισμό για να το πάω την βόλτα πριν την αλλαγή λαδιών και έβγαλε check engine και πολλούς κωδικούς βλαβών , καλά που ήμουν σε συνεργείο εξειδικευμένο toyota που υπήρχαν τα πάντα για να το συνεφέρουν και να σβήσουν τα μηνύματα
-
ο μεσαίος κύλινδρος έβγαλε χαρακτηριστικά περισσότερη βρώμα από τους άλλους δύο
Το συμπέρασμα μου είναι να μην κάνει ,σε αυτόν τουλάχιστον τον κινητήρα , κανένας μόνος του την εφαρμογή του xado γιατί θα ψάχνει για οδική βοήθεια και καινούργια μπαταρία !
Θα το παρακολουθώ στενά από δω και πέρα και θα δούμε αν ήμασταν στην αρχή και το σώσαμε (οι δυο ακριανοί κύλινδροι ) ή στο τέλος (μεσαίος κύλινδρος ) ...
-
-
- το αυτοκίνητο δυσκολεύτηκε πάρα πολύ να πάρει μπροστά όταν βιδώσαμε τα μπουζί μετά τον καθαρισμό
'Ρουφηξατε' την περισσευούμενη ποσοτητα xado που ειχε μεινει μεσα στον θαλαμο καυσης , πριν βαλετε μπρος?
-
Ναι και πετσέτα από πάνω να μιζαρουμε χωρίς μπουζί και ρουφηγμσ και φύσημα ...
-
Πριν κάνα μήνα έκανα το ετήσιο σέρβις στο Toyota iQ με τον χιλιάρη τρικύλινδρο 1KR -FE.
Φιλικό συνεργείο πήγα με τα λάδια μου και το XADO , πλήρωσα τα μπουζί και τα φίλτρα που θελαν αλλαγή και ένα καθαρισμό στην πεταλούδα γκαζιού αφού για να προσεγγίσεις τις στενές και βαθιές τρύπες των μπουζί έπρεπε να λυθεί όλη η εισαγωγή . Δεν με χρέωσαν παραπάνω γιατί ο μηχανικός ήθελε να δει το προϊόν και τη χρήση του .
Εφαρμόσαμε την διαδικασία όπως ακριβώς τη λέει η συσκευασία , μερικές παρατηρήσεις
-
το αυτοκίνητο δυσκολεύτηκε πάρα πολύ να πάρει μπροστά όταν βιδώσαμε τα μπουζί μετά τον καθαρισμό για να το πάω την βόλτα πριν την αλλαγή λαδιών και έβγαλε check engine και πολλούς κωδικούς βλαβών , καλά που ήμουν σε συνεργείο εξειδικευμένο toyota που υπήρχαν τα πάντα για να το συνεφέρουν και να σβήσουν τα μηνύματα
-
ο μεσαίος κύλινδρος έβγαλε χαρακτηριστικά περισσότερη βρώμα από τους άλλους δύο
Το συμπέρασμα μου είναι να μην κάνει ,σε αυτόν τουλάχιστον τον κινητήρα , κανένας μόνος του την εφαρμογή του xado γιατί θα ψάχνει για οδική βοήθεια και καινούργια μπαταρία !
Θα το παρακολουθώ στενά από δω και πέρα και θα δούμε αν ήμασταν στην αρχή και το σώσαμε (οι δυο ακριανοί κύλινδροι ) ή στο τέλος (μεσαίος κύλινδρος ) ...
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που ένας κινητήρας καίει λάδια. Ο 1nr-fe καίει επιβεβαιωμένα γιατί υπάρχει πρόβλημα με τα ελατήρια του και η ενδεδειγμένη λύση είναι τύπου xado.
Ο 1 KR-FE είναι αποδεδειγμένο, ότι έχει και αυτός πρόβλημα με κατανάλωση λαδιού. Γνωρίζεις για ποιο λόγο καίει λάδια όμως? Είναι και σε αυτόν πρόβλημα ελατηρίων / τρύπες πιστονιών, ή είναι κάτι άλλο?
-
-
Από μηχανικούς που ρώτησα τα ελατήρια χαμηλής τάσης για οικονομία καυσίμου τα έχουν όλα τα αυτοκίνητα πλέον και το αυτοκίνητο κάνει 6-7000 χλμ τον χρόνο μόνο στην πόλη . Το δικό μου με 130000 χλμ παρουσίαζε 1-1,5 λίτρα κατανάλωση λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή , προφανώς δεν καίει τις ποσότητες του 1,33 αλλά αφού μπορούσα να κάνω τον καθαρισμό χωρίς ιδιαίτερο κόστος και με μικρή ταλαιπωρία γιατί οχι ;
Γιατί καίει λάδια τώρα, πολύ μικρές διαδρομές επαναλαμβανόμενα 4-5 φορές κάθε μέρα , το χειμώνα δεν προλαβαίνει να βγάλει ζεστό αέρα το καλοριφέρ και ...σβήνει!
-
Γεια σε όλους και εγώ μία από τα ίδια.
Λόγω επιθετικής οδήγησης το προβλημα μου παρουσιάστηκε στα 135.000 km και συγκεκριμένα όταν ξεκίνησε να το οδηγάει η σύζυγος που έκανε πιο συντηρητική οδήγηση.
Οπότε πάμε σε λύση xado. Έχω τις εξής ερωτήσεις-
πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?
-
Εχει περιγραφη σε καποιο post αναλυτικά τα βήματα και πως πρέπει να το ψεκάσω μέσα και τι πρέπει να αποσυνδέσω? Το ρωτάω επειδη πολλοί λένε για 3secs ψεκασμα και άλλοι λένε για 5secs ψέκασμα και στην σελίδα του xado λέει για 5secs. Καποιοι δεν αποσυνδεουν τιποτα καθως είναι βγαλμένα τα μπουζί. Επίσης διάβασα ότι μερικοί χρησιμοποιούν και την αλοιφή που είναι μαζί με το σπρευ.
-
Αφού γίνει η διαδικασία με το σπρευ (και αλοιφη αν χρειαστει) μετά το οδηγούμε στα κόκκινα για πόση ώρα? Και ξανακάνουμε αλλαγή λαδιών? Έχω μπερδευτεί με τη διαδικασία που πρέει να ακολουθήσω. Δεν έχω καταλάβει ξεκάθαρα τα βήματα ή έχω μπερδευτεί απο τις 27 σελίδες που διάβασα.
Υπάρχει περίπτωση να το πάρουμε στα χέρια αν δεν ακολουθήσω τη διαδικασία σωστά?
Επίσης ας πουμε οτι το προβλημα διορθώνεται και μετά συνεχίσουμε με 0-20 λάδια, λογικά δεν θα ξαναέχουμε θέμα ή κάνω λάθος? Εννοείται με αλλαγή κάθε 7500 Km.
Πολλες ερωτήσεις σας ζαλισα...
Σας ευχαριστώ όπως και να'χει που είδαμε φως στο τούνελ... -
-
...
- πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?...
Αν είσαι Θεσσαλονίκη ελα σε μια συνάντηση να σου δώσω το δικό μου ,καθαρίζει 20 κυλίνδρους , -3 ο δικός μου καθαρισμός = 17 ακόμα ...
-
Συνέχεια της καταχώρησης #620
Το Auris με το ιστορικό στην #620 , συμπλήρωσε τα 5.000 km. Συνολικά 83.550km. Η κατανάλωση του λαδιού είναι μηδενική! Τίποτα! Οι διαδρομές που διάνυσε σε αυτή την καταμέτρηση ήταν 80% ταξίδι και 20% πόλη. Τα καινούρια λάδια θα τα βάλω όταν το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί στην επόμενη διαδρομή ταξιδιού, ώστε η μέγιστη καθαριστική ικανότητα του νέου λαδιού να συμπέσει με συνθήκες λειτουργίας κινητήρα που θα ευνοούν τον καθαρισμό του.
-
Γεια σε όλους και εγώ μία από τα ίδια.
Λόγω επιθετικής οδήγησης το προβλημα μου παρουσιάστηκε στα 135.000 km και συγκεκριμένα όταν ξεκίνησε να το οδηγάει η σύζυγος που έκανε πιο συντηρητική οδήγηση.
Οπότε πάμε σε λύση xado. Έχω τις εξής ερωτήσεις-
πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?
-
Εχει περιγραφη σε καποιο post αναλυτικά τα βήματα και πως πρέπει να το ψεκάσω μέσα και τι πρέπει να αποσυνδέσω? Το ρωτάω επειδη πολλοί λένε για 3secs ψεκασμα και άλλοι λένε για 5secs ψέκασμα και στην σελίδα του xado λέει για 5secs. Καποιοι δεν αποσυνδεουν τιποτα καθως είναι βγαλμένα τα μπουζί. Επίσης διάβασα ότι μερικοί χρησιμοποιούν και την αλοιφή που είναι μαζί με το σπρευ.
-
Αφού γίνει η διαδικασία με το σπρευ (και αλοιφη αν χρειαστει) μετά το οδηγούμε στα κόκκινα για πόση ώρα? Και ξανακάνουμε αλλαγή λαδιών? Έχω μπερδευτεί με τη διαδικασία που πρέει να ακολουθήσω. Δεν έχω καταλάβει ξεκάθαρα τα βήματα ή έχω μπερδευτεί απο τις 27 σελίδες που διάβασα.
Υπάρχει περίπτωση να το πάρουμε στα χέρια αν δεν ακολουθήσω τη διαδικασία σωστά?
Επίσης ας πουμε οτι το προβλημα διορθώνεται και μετά συνεχίσουμε με 0-20 λάδια, λογικά δεν θα ξαναέχουμε θέμα ή κάνω λάθος? Εννοείται με αλλαγή κάθε 7500 Km.
Πολλες ερωτήσεις σας ζαλισα...
Σας ευχαριστώ όπως και να'χει που είδαμε φως στο τούνελ...-
1 spray χρειάζεσαι. Υπάρχει στην Ελλάδα. Διάβασε εδώ https://forum.4troxoi.gr/comment/2105752087#comment-2105752087 To φέρνει και το έχει μόνο ο http://www.motorlube.gr/ . Δεν το έχει στο site, πάρε τηλέφωνο 210.5615347 ή πέρνα απο εκεί αν είσαι Αθήνα. Ο Έλληνας αντιπρόσωπος όπως έχει γραφεί σε επόμενα posts στο τρέχον topic, έχει δείξει τη διαδικασία καθαρισμού σε κοντινό του συνεργείο και πλέον μπορεί να την κάνει και επαγγελματίας για όσους δεν μπορούν από μόνοι τους
-
Οδηγίες απολύτως αναλυτικές εδώ https://forum.4troxoi.gr/comment/2105795330#comment-2105795330
-
Δες το #2.
-
Όχι στα χέρια δεν πρόκειται να το πάρεις. Απλά ακολούθησε τις οδηγίες. Δεν είναι κάτι τρομερό για όποιον έχει ελάχιστες τεχνικές γνώσεις + τα απαιτούμενα εργαλεία. Αν είσαι Αθήνα με ελάχιστο κόστος το κάνει μηχανικός (Λιγότερα απο 30€ για εργασία). Διάβασε το #1
-
Μετά βάζεις 5-30 και αλλαγές 5000χμ-7500χμ. Φυσικά πάντα αλλάζεις και φίλτρο λαδιού.
-
Το spray θεωρητικά κάνει για κάπου 20 κυλίνδρους. Μάλλον για όμως μέγιστο για 8 κάνει. Αρκετοί το χρησιμοποιούν όλο, μια φορά (κάνουν τη διαδικασία 2 φορές καπάκι ή ρίχνουν λίγο περισσότερο - πχ 7-8 sec). Σημαντικό όταν ψεκάζεις, να είναι όρθιο το μπουκάλι. Το γράφω και στις οδηγίες γιατί πολλοί το έχουμε κάνει λάθος.
-
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού