-
Φίλοι μου καλησπέρα, αυτό το καιρό είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε 3.
Nissan pulsar 1.2 n - connecta
Kia cee'd 1.0 gt line
Hyundai i30 1.0 style naviΚαι κάπου εδώ αρχίζω και προβληματίζομαι.
Το μέγεθος και η άνεση δηλαδή οι χώροι είναι ίδιοι και στα 3 (ή οχι; )
Μηχανικά σε θέμα απόδοσης όλοι το ίδιο πάνε.
Οπότε θα σταθώ στην εμπειρία σας αναφέροντας σας τα θέλω μου μπας και καταλήξω κάπου.
Μιας που η επιλογή θα γίνει και στα 3 η πλούσια έκδοσή για αρχή θέλω να μάθω για τα gadgets, ήχο γενικός ποιό έχει το καλύτερο navigation και multimedia. Σε κάμερες το nissan έχει και μπροστά και στους καθρέφτες, τα άλλα;
Σε οδηγική συμπεριφορά ποιό τα πάει καλύτερα; δηλαδή σε λακκούβες, στροφές, φρένα, και πάει λέγοντας.
Ποιό είναι 'πιο' ζημιαρικο;
Όλα έχουν φώτα ημέρας, led φωτισμό, άνετο φωτισμό και γενικός, θα βλέπω;Ξέρω τα Κορεάτικα είναι προσεγμένα σε θέμα πλαστικών και το Hyundai δίνει και εγγύηση στο χρώμα που του δίνει ενα + παραπάνω.
Τελειώνοντας και ευχαριστώ για τη βοήθεια σας προκαταβολικά, θα συνοψίσω αναφέροντας οτι: σε ποιό θα χωράω και θα οδηγαω άνετα και ποιό έχει τα καλύτερα 'παιχνιδάκια';
Ευχαριστώ! -
Φίλοι μου καλησπέρα, αυτό το καιρό είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε 3.
Nissan pulsar 1.2 n - connecta
Kia cee'd 1.0 gt line
Hyundai i30 1.0 style naviΚαι κάπου εδώ αρχίζω και προβληματίζομαι.
Το μέγεθος και η άνεση δηλαδή οι χώροι είναι ίδιοι και στα 3 (ή οχι; )
Μηχανικά σε θέμα απόδοσης όλοι το ίδιο πάνε.
Οπότε θα σταθώ στην εμπειρία σας αναφέροντας σας τα θέλω μου μπας και καταλήξω κάπου.
Μιας που η επιλογή θα γίνει και στα 3 η πλούσια έκδοσή για αρχή θέλω να μάθω για τα gadgets, ήχο γενικός ποιό έχει το καλύτερο navigation και multimedia. Σε κάμερες το nissan έχει και μπροστά και στους καθρέφτες, τα άλλα;
Σε οδηγική συμπεριφορά ποιό τα πάει καλύτερα; δηλαδή σε λακκούβες, στροφές, φρένα, και πάει λέγοντας.
Ποιό είναι 'πιο' ζημιαρικο;
Όλα έχουν φώτα ημέρας, led φωτισμό, άνετο φωτισμό και γενικός, θα βλέπω;Ξέρω τα Κορεάτικα είναι προσεγμένα σε θέμα πλαστικών και το Hyundai δίνει και εγγύηση στο χρώμα που του δίνει ενα + παραπάνω.
Τελειώνοντας και ευχαριστώ για τη βοήθεια σας προκαταβολικά, θα συνοψίσω αναφέροντας οτι: σε ποιό θα χωράω και θα οδηγαω άνετα και ποιό έχει τα καλύτερα 'παιχνιδάκια';
Ευχαριστώ! -
Φίλοι μου καλησπέρα, αυτό το καιρό είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε 3.
Nissan pulsar 1.2 n - connecta
Kia cee'd 1.0 gt line
Hyundai i30 1.0 style naviΚαι κάπου εδώ αρχίζω και προβληματίζομαι.
Το μέγεθος και η άνεση δηλαδή οι χώροι είναι ίδιοι και στα 3 (ή οχι; )
Μηχανικά σε θέμα απόδοσης όλοι το ίδιο πάνε.
Οπότε θα σταθώ στην εμπειρία σας αναφέροντας σας τα θέλω μου μπας και καταλήξω κάπου.
Μιας που η επιλογή θα γίνει και στα 3 η πλούσια έκδοσή για αρχή θέλω να μάθω για τα gadgets, ήχο γενικός ποιό έχει το καλύτερο navigation και multimedia. Σε κάμερες το nissan έχει και μπροστά και στους καθρέφτες, τα άλλα;
Σε οδηγική συμπεριφορά ποιό τα πάει καλύτερα; δηλαδή σε λακκούβες, στροφές, φρένα, και πάει λέγοντας.
Ποιό είναι 'πιο' ζημιαρικο;
Όλα έχουν φώτα ημέρας, led φωτισμό, άνετο φωτισμό και γενικός, θα βλέπω;Ξέρω τα Κορεάτικα είναι προσεγμένα σε θέμα πλαστικών και το Hyundai δίνει και εγγύηση στο χρώμα που του δίνει ενα + παραπάνω.
Τελειώνοντας και ευχαριστώ για τη βοήθεια σας προκαταβολικά, θα συνοψίσω αναφέροντας οτι: σε ποιό θα χωράω και θα οδηγαω άνετα και ποιό έχει τα καλύτερα 'παιχνιδάκια';
Ευχαριστώ! -
Λογικά το καλύτερο multimedia θα είναι του i30 καθώς είναι το πιο σύγχρονο , ίσως και το Ceed να έχει το ίδιο .
Από οδηγική συμπεριφορά τα Κορεατικά έχουν πολλαπλούς συνδέσμους πίσω αλλά νομίζω πως το GT - line είναι λίγο πιο σφιχτό από τα άλλα 2 .
Το pulsar σίγουρα είναι λίγο καλύτερο σε χώρους , το multimedia του αν κρίνω από το QQ είναι λίγο πιο πίσω σε συνδεσιμότητα και ανάλυση οθόνης , χρώματα και User interface.Εγώ θα πήγαινα στο Kia λόγω του αισθητικού πακέτου εξωτερικά που είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ισχύει πως το εξωτερικό του κια είναι μούρλια αλλά με χαλάει το καντράν του και δε ξέρω και τι επιλογές εμφανίζονται στη μικρή κόκκινη οθονουλα του. Το Nissan επειδή το είδα σε έκθεση και άκουσα τον ήχο του γτ μου είπαν στο θέμα των pulsar οτι είναι μέτριος, επιβεβαιώνω πως ούτε μέτριος είναι... Είναι χάλια.
Τα Κορεάτικα στη πλούσια έκθεση κλιματισμό 2 ζωνών ή αυτόματο έχουν;
Τα διπλού συνδέσμου έχουν κάποιο 'κουσούρι' που πρέπει να προσέχεις στην οδήγηση ή περνάνε σε άλλη κατηγορία και οδηγας 'τρένο';
-
Περίεργη υπόθεση το Ceed. Από την μία αναμένεται το facelift.
Από την άλλη εμένα μου έλεγαν πριν τέσσερις μήνες ότι πλέον μόνο ότι υπάρχει σε στοκ. Παραγγελίες δεν μπαίνουν.Τέλος πάντων. Λεπτομέρειες.
Η GT Line έχει 7άρα οθόνη αφής με κάμερα οπισθοπορείας.
Είναι τίγκα στον εξοπλισμό.Λεπτομέρειες εδώ: https://www.kia.com/gr/fylladio.79cedd0 ... aa95d977/#
-
Είναι θεωρητικά ανώτερα στην απόσβεση ανωμαλιών άρα παρέχουν καλύτερη άνεση.
Εκεί όμως που είναι ανώτερα ως επί το πλείστον είναι στον καλύτερο έλεγχο του πίσω μέρους που είναι και πιο δύσκολο να ελέγξει ένας μέσος οδηγός.Σε περιπτώσεις ακραίες που από λάθος εκτίμηση πχ δεν γνωρίζεις καλά μια διαδρομή και μπεις με περισσότερα σε μια στροφή πανικοβληθείς και πατήσεις παραπάνω φρένο θα είναι πιο σταθερό στις αντιδράσεις του , βοηθά πολύ περισσότερο την δουλειά του esp , είναι πιο σταθερό το πίσω μέρος ειδικά αν μέσα στην στροφή υπάρχουν σαμαρακια η βαθουλώματα στην άσφαλτο, σε ένα απότομο ελιγμό αποφυγής κλπ.
Είναι για μένα σημαντικός παράγοντας ασφαλείας σε σχέση με τον ημιακαμπτο που ακόμη και με τα σύγχρονα esp μια κάποια αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους θα προκληθεί ίσως και σκοπιμα φρενάροντας τον πίσω εξωτερικό τροχο και θα πρέπει να ξέρεις να το επαναφέρεις , ενώ με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω η πιθανότητα να ξεπεράσεις τα όρια τους είναι πιο μικρή , θα ελεγχθεί η τροχιά του αυτοκινήτου από το esp αυτόματα φρενάροντας κατάλληλα κάποιον από τους μπροστινούς τροχούς.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Θέμα ρύθμισης είναι το πως θα συμπεριφέρεται και ο ημιάκαμπτος και οι πολλαπλοί (που θεωρητικά είναι ανώτερο σχέδιο).
-
Δλδ για πόσο χώρο κόβουν οι πολλαπλοί; θα φανεί αισθητά η διάφορα σε λίτρα στο πορτ-μπαγκάζ;
Μια 80λίτρα βαλίτσα και μια 40ρα δε θα τις παίρνει το Hyundai-kia;Το multimedia απο reviews στο youtube των κορεατικων με ενθουσίασε, μένει να ακούσω και την ποιότητα ήχου. Σκέφτομαι να πάω μια βόλτα σήμερα και απο τις 3 με τεφτέρι στο χέρι να γράφω + και -
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θέμα ρύθμισης είναι το πως θα συμπεριφέρεται και ο ημιάκαμπτος και οι πολλαπλοί (που θεωρητικά είναι ανώτερο σχέδιο).Φυσικά , το αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο η Peugeot αυτό.
Και τώρα που ξανάδιαβαζω αυτά που έγραψα είναι πιο πολύ θεωρητικά , και ίσως και όχι ιδιαίτερα ακριβή καθώς δεν έχω καμία κατάρτιση , εμπειρικά μιλάω.Σχετικά ίσως και να αδικείται το pulsar από τα γραφόμενα μου αφού στα παρακάτω βίντεο φαίνεται να τα καταφέρνει πολύ καλύτερα από τα Κορεατικά , όσο αυτό το τεστ μπορεί να είναι αντιπροσωπευτικό της οδηγικής συμπεριφοράς αν και αυτό είναι άλλο μεγάλο θέμα που το έχουμε εξαντλήσει σε άλλα τοπικ.
Και εδώ τραγική αποτυχία του συστήματος διεύθυνσης στο i30
Youtube VideoSent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Να ενημερώσω για την απογοήτευση μου μιας που μόλις γύρισα απο τη βόλτα στις αντιπροσωπείες...
Κια δεν υπάρχει στοκ σε gt line αλλά δε με ένοιαζε κιόλας γτ είναι μικρό σε χώρους, και το Hyundai έχει μικρούς χώρους πίσω πάρα πολύ και η θέση του οδηγού είναι περιορισμένος και ένιωθα κλειστοφοβικα, το πήγα βόλτα και τα πόδια μου χτυπούσαν στο καντράν σε κάθε αλλαγή ταχύτητας και να φανταστείτε είχα τη πιο βολική θέση για να χωράει και ο αντιπρόσωπος πίσω...Μονόδρομος λοιπόν το Nissan;
-
Λέω και εγώ. Άρα είναι γεγονός ότι σπρώχνουν τα τελευταία κομμάτια.
Βάλε και άλλες επιλογές στη λίστα σου.
Και αν σε ενδιαφέρει μικρομεσαίο δες και το Ibiza FR παρόλο που θεωρείται σούπερ μίνι. Είναι τίγκα σε εξοπλισμό, καλή τιμή και αν μπεις μέσα θα δεις ότι είναι ποιο άνετο από το Ceed.
Φυσικά υπάρχουν και άλλα πολλά αυτοκίνητα.
-
Απο χώρους μόνο τα suv με κάλυψαν πλήρως με το karoq να με εντυπωσιάζει αρκετά και με ωραία παιχνιδάκια, σε τελική τιμή είμαι κοντά στο Nissan.
Δε ξέρω, κάθε φορά τα ίδια και το κεφάλι πάει να σπάσει.Το pulsar δε θεωρείται παλιό μοντέλο; αξίζει η αγορά του το 2018;
-
Άλλο το Karoq, άλλο το Ceed GT Line και άλλο το Pulsar. Το πρώτο είναι SUV/Crossover, το άλλο μικρομεσαίο hatchbak με σπορ ενδυμασία και το τρίτο ένα τυπικό Nissan μικρομεσαίο.
Οπότε μάλλον πρέπει να κατασταλάξεις τι αυτοκίνητο θέλεις.To Pulsar δεν το ξέρω καθόλου. Ούτε στο δρόμο δεν το έχω δει.
-
Το κακο με το pulsar, ειναι το μοιαζει με παλιο-προηγουμενης γενιάς αμαξι. Φαινεται σαν ειναι χαμηλομενο κασκαϊ, αλλα δεν εχει καθολου την αρχοντια τού. Τα νεα ceed,i30,focus ειναι στο ιδιο σχεδιαστικο μοτιβο και φρεσκα, νεανικα και ομορφα.
-
Ε δεν είναι εύκολο να κατασταλάξει κάνεις όταν οι τιμές τους είναι τόσο κοντά. Το ceed, i30 τα απεκλεισα λόγο χώρου. Αν και μικρομεσαίου τύπου ο χώρος των πίσω καθισμάτων είναι λίγος λόγο πολλαπλών συνδέσμων. Ακόμα και το i30 fastback μικρό ήταν.
Το Nissan έχει και αυτό τη γοητεία του αλλά μιας που είναι μοντέλο του 14 με προβληματίζει. Σίγουρα αγορά παραγωγής του 2017 θα έχω, αλλά απο το 14 εως το 17 πόσο πολύ έχουν ασχοληθεί σε θέματα ασφαλείας και Τεχνολογίας.
Τα suv τα έβαλα στη συζήτηση μιας που παίζουν και αυτά στα 20 χιλιάρικα και πλούσιος χώρος. -
Καλησπέρα!
Ίσως πρέπει να πας σε μία Nissan για να δεις το Pulsar και να σχηματίσεις άποψη αφού το δεις από κοντά.
Να ξέρεις ότι τα αυτοκίνητα που έχουν πιο πολλά χρόνια σε παραγωγή-όπως το Pulsar-είναι πιο αξιόπιστα καθώς έχουν διορθωθεί τυχών προβλήματα νεότητας.
'Εχει πολύ μεγάλους χώρους και η Nissan έχει πολύ καλή εξυπηρέτηση και οικονομικά service.
Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο νομίζω ότι ταιριάζει καλύτερα ο ντήζελ κινητήρας γιατί έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση σε σχέση με το βενζίνης. Αν βάλεις και τη διαφορά της τιμής των καυσίμων, η επιλογή του ντήζελ είναι μονόδρομος.
Ίσως πετύχεις και προσφορά γιατί σταματάει να έρχεται πλέον στην Ευρώπη.
Είναι πραγματικά εργαλείο το αυτοκίνητο αυτό.
Και επειδή θα πάρεις πολλές γνώμες από πολλούς, μία συμβουλή:
Να ακούς ότι σου προτείνουν, ότι σου λένε, αλλά στο τέλος η επιλογή θα είναι δική σου. Να πάρεις αυτό που αρέσει σε σένα! -
Σ ευχαριστώ για την απάντηση, το έχω δει το pulsar και έχω πάρει και φοβερή προσφορά. Δε θέλω πετρέλαιο, προτιμώ τα βενζίνη, μη με ρωτήσεις γτ... απλά κόλλημα!
Όταν εννοούμε σταματά για την Ευρώπη;
Θα αντικατασταθεί με κάτι άλλο; Να περιμένω κι άλλο για τη καινούρια εισαγωγή ή καινούριο μοντέλο;Σίγουρα θα είναι δική μου η τελική απόφαση απλά ξέρεις πως πάει το πράγμα... ρωτας, ρωτας και στο τέλος κάνεις αυτό που σχεδιάζεις απ την αρχή.
Αν αξίζει η αναμονή για κάτι καινούριο καλός, στο autotriti για το 2018 η Nissan μόνο το leaf φέρνει... -
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Ε δεν είναι εύκολο να κατασταλάξει κάνεις όταν οι τιμές τους είναι τόσο κοντά. Το ceed, i30 τα απεκλεισα λόγο χώρου. Αν και μικρομεσαίου τύπου ο χώρος των πίσω καθισμάτων είναι λίγος λόγο πολλαπλών συνδέσμων. Ακόμα και το i30 fastback μικρό ήταν.Θα πρέπει όμως να βάλεις κάτω τις ανάγκες σου για να καταλήξεις στον τύπο του αυτοκινήτου που θέλεις.
Αναφέρεσαι σε χώρους. Τι χώρους αναζητάς;
Το θέμα των χώρων ο καθένας το βλέπει από την δική του οπτική γωνία.Εγώ π.χ. θα κάνω παραχωρήσεις στο θέμα των χώρων αν το αυτοκίνητο μου προσφέρει κάποια άλλα πράγματα ή αν με πείσει ότι είναι καλύτερο σε σύγκριση με κάποια άλλα. Δίνω δηλαδή σημασία και σε άλλες πολλές **περίεργες **λεπτομέρειες που άλλοι δεν τις προσέχουν ή δεν τις βάζουν στα κριτήριά τους.
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Όταν εννοούμε σταματά για την Ευρώπη;
Θα αντικατασταθεί με κάτι άλλο; Να περιμένω κι άλλο για τη καινούρια εισαγωγή ή καινούριο μοντέλο;Σταματάει η παραγωγή του (και η πώλησή του) στην Ευρώπη και όχι δεν θα αντικατασταθεί με κάποιο άλλο. Θα σταματήσει να υπάρχει στην γκάμα της Nissan, λόγω χαμηλών πωλήσεων. Οπότε μην περιμένεις για κάποιο καινούργιο, ή θα το πάρεις τώρα που είναι και σε πολύ καλές τιμές ή καθόλου!
https://www.motoringresearch.com/car-ne ... roduction/
Επιλογή μικρομεσαίου βενζίνη!