-
Παιδια καλησπέρα,
τον τελευταίο καιρό εξετάζω την αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα όποτε χρειαζόμουν το οικογενειακό με αποτέλεσμα να μην ξέρω τι προβλήματα και τι έξοδα μπορεί να σου βγάλει το καθένα από αυτά στην πορεία. Σε αυτοκίνητο πόλης προσανατολίζομαι στα 1200 με 1400 κυβικά κατά προτίμηση βενζίνη για να χει ροπή αλλά δε θέλω τόσο μεγάλη κατανάλωση. Σε αυτά τα χαρακτηριστικά ενδεικτικά έχω αρχίσει να βλέπω το Polo, το fiesta, το ΚΙΑ ceed και το yaris. Παρόλα αυτά όπως προείπα είμαι άσχετος με το τι παίζει με κάθε μάρκα τα service, τα τέλη και τα υπόλοιπα έξοδα και παρότι θα ακουμπήσω κάποια λεφτά για να το πάρω καινούριο δε θα θελα να τα ακουμπάω για όσο το έχω. Για λεφτά σκέφτομαι πάνω κάτω 17000 μαζί με τα όποια extra. Αν μπορείτε πείτε μου τι να προσέξω και προτείνετε μου κάποιο μοντέλο και γιατί αυτό στα χαρακτηριστικά που περιγράφω.
Ευχαριστώ
-
Παιδια καλησπέρα,
τον τελευταίο καιρό εξετάζω την αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα όποτε χρειαζόμουν το οικογενειακό με αποτέλεσμα να μην ξέρω τι προβλήματα και τι έξοδα μπορεί να σου βγάλει το καθένα από αυτά στην πορεία. Σε αυτοκίνητο πόλης προσανατολίζομαι στα 1200 με 1400 κυβικά κατά προτίμηση βενζίνη για να χει ροπή αλλά δε θέλω τόσο μεγάλη κατανάλωση. Σε αυτά τα χαρακτηριστικά ενδεικτικά έχω αρχίσει να βλέπω το Polo, το fiesta, το ΚΙΑ ceed και το yaris. Παρόλα αυτά όπως προείπα είμαι άσχετος με το τι παίζει με κάθε μάρκα τα service, τα τέλη και τα υπόλοιπα έξοδα και παρότι θα ακουμπήσω κάποια λεφτά για να το πάρω καινούριο δε θα θελα να τα ακουμπάω για όσο το έχω. Για λεφτά σκέφτομαι πάνω κάτω 17000 μαζί με τα όποια extra. Αν μπορείτε πείτε μου τι να προσέξω και προτείνετε μου κάποιο μοντέλο και γιατί αυτό στα χαρακτηριστικά που περιγράφω.
Ευχαριστώ
-
Παιδια καλησπέρα,
τον τελευταίο καιρό εξετάζω την αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα όποτε χρειαζόμουν το οικογενειακό με αποτέλεσμα να μην ξέρω τι προβλήματα και τι έξοδα μπορεί να σου βγάλει το καθένα από αυτά στην πορεία. Σε αυτοκίνητο πόλης προσανατολίζομαι στα 1200 με 1400 κυβικά κατά προτίμηση βενζίνη για να χει ροπή αλλά δε θέλω τόσο μεγάλη κατανάλωση. Σε αυτά τα χαρακτηριστικά ενδεικτικά έχω αρχίσει να βλέπω το Polo, το fiesta, το ΚΙΑ ceed και το yaris. Παρόλα αυτά όπως προείπα είμαι άσχετος με το τι παίζει με κάθε μάρκα τα service, τα τέλη και τα υπόλοιπα έξοδα και παρότι θα ακουμπήσω κάποια λεφτά για να το πάρω καινούριο δε θα θελα να τα ακουμπάω για όσο το έχω. Για λεφτά σκέφτομαι πάνω κάτω 17000 μαζί με τα όποια extra. Αν μπορείτε πείτε μου τι να προσέξω και προτείνετε μου κάποιο μοντέλο και γιατί αυτό στα χαρακτηριστικά που περιγράφω.
Ευχαριστώ
-
Εφόσον μιλάμε για πόλης, και λογικά δεν θα κάνεις πολλά χιλιόμετρα, τότε μικρό τουρμπάτο βενζίνης, για να έχει όντως ροπή (και ιπποδύναμη), γιατί αλλιώς ατμοσφαιρικό 1200-1400κε δεν έχει ούτε ροπή ούτε ιπποδύναμη. Τέλη και έξοδα είναι λίγο-πολύ τα ίδια, αν μιλάμε για ίδια κυβικά και παραπλήσια γρ. CO2. Σε αυτά που βλέπεις προσέθεσε και το Ibiza, με λιγότερα χρήματα μπορείς να πάρεις περισσότερα σε εξοπλισμό και ανέσεις. To Polo είναι η κλασσική επιλογή για όποιον δεν θέλει να ασχοληθεί, αλλά το Fiesta είναι το συνολικά καλύτερο πακέτο, ΑΝ σε ενδιαφέρουν και τα οδηγικά χαρακτηριστικά. Σημείωσε ότι το Fiesta έχει την μεγαλύτερη διάρκεια εγγύησης, οπότε και δεν θα σε απασχολούν πιθανές βλάβες (που δεν βγάζει έτσι και αλλιώς).
-
Fiesta και εγω ! Εχω ενα απο το τελος 2006 και μεχρι σημερα δεν εχει βγαλει ΤΙΠΟΤΑ. Μονο service. Τωρα με τα 8 χρονια εγγυηση ... απλα δεν ασχολεισαι! Ενα μικρο αλλά... αν παρεις βενζινη turbo προσεχε το ποδι σου... ειναι πολυ διασκεδαστικο αλλά καει...
-
Παντως παιδια τα καινουρια αυτών των μοντερλων βγαινουν σε 1000ρια turbo. Να τα εμπιστευθώ η να κοιταξω κάτι σε υψηλότερα κυβικά και αλλη κατηγοριά?
-
Το φιεστα οντως ειναι πιο ολοκληρομενο αυτοκινητο για εναν οδηγο που αρεσκεται και στην ιδια την οδηγηση και εχει εξαιρετικη εγγυηση.
Τωρα τα τουρμπο ειναι αμεσου ψεκασμου.
Τι σημαινει αυτο;
Οτι το καυσιμο μπαινει στο θαλαμο καυσης χωρις να πλυνει τις βαλβιδες εισαγωγης οπως τα περισσοτερα ατμοσφαιρικα.
Αυτο ιδιαιτερα στα πρωτα μοτερ εφερνε ως αποτελεσμα να δημιουργουνται μαυρα κατακαθια (ας το πουμε ετσι) στις βαλβιδες εισαγωγες γιατι τα αυτοκινητα αυτα εχουν ανακυκλοφωρητη καυσεριων για να μειωσουν τα Νοχ(Το φαινομενο μειωθηκε με αλλαγες στο χαρτη του κινητηρα αλλα κατα καποιο τροπο παραμενει σε καποια μοτερ.)
Αυτος ο ανακυκλοφορητης φερνει ενα μερος των καυσαεριων ξανα μεσα στον θαλαμο καυσης, αλλα επειδη οπως ειπαμε πιο πανω δεν πλενονται απο την βενζινη οι βαλβιδες εισαγωγης, τοτε σιγα σιγα ( με τα δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα) δημιουργηται το κατακαθι.
Αυτο σε ενα μεσο βαθμο δεν αλλαζει και πολυ την λειτουργια του κινητηρα αλλα απο χρηστες οπως λενε ανεβαζει κατα εναν βαθμο την αρχικη καταναλωση.
Υπαρχει τροπος καθαρισματος αλλα κοστιζει.
Αν δε, το αυτοκινητο οδηγηται συνεχως μεσα στην πολη και δεν υπαρχει υψηλη ροη αερα ( γκαζιες), η οποια σε γωνιες στους διαυλους του κινητηρα μπορει αν φτασει σε απιστευτες ταχυτητες και να αποκολησει το κατακαθι,το φαινομενο θα ερθει νωριτρεαΣαν μπλοκ ( δηλαδη κινητηρα ) ειναι μια χαρα και πολυ ποιοτικα μιας και σηκωνουν μεγαλες πιεσεις και θερμοκρασιες
Σαν οδηγηση ειναι η μερα με την νυχτα . πανευκολη χρηση με αμεση δυναμη απο τα χαμηλα και ευχαριστο οδηγημα
-
Ο χρήστης arhos έγραψε:
Παντως παιδια τα καινουρια αυτών των μοντερλων βγαινουν σε 1000ρια turbo. Να τα εμπιστευθώ η να κοιταξω κάτι σε υψηλότερα κυβικά και αλλη κατηγοριά?Τι εννοείς, να τα εμπιστευτείς ? Για παράδειγμα ο 1.0Ecoboost έχει βγει Κινητήρας της Χρονιάς για 3 χρόνια, και για κάτω από 1000κε για 7 χρόνια !!! Έχει πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα σε Fiesta, Focus, Ecosport, ακόμα και Mondeo, και δεν έχουν εμφανιστεί παρά ελάχιστα προβλήματα. Και δεν είναι μόνο ο Ecoboost, τα περισσότερα τρικύλινδρα τουρμπάτα 1000αρια είναι μια χαρά κινητήρες, και έχουν αρκετή δύναμη για μικρά και μικρομεσαία
Βεβαίως, αν μπορείς και θέλεις, ότι παραπάνω αγοράσεις, καλύτερα θα είναι, αλλά υπάρχει και το μικρό θέμα του κόστους
-
Να τολμήσω να προτείνω τα Ibiza/Polo 1.0 turbo φυσικού αερίου ή θα ξεσπάσει Γ' Παγκόσμιος;
-
Μπορεις να προτεινεις και φασολαδα καργα....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μπορεις να προτεινεις και φασολαδα καργα....ΚΛΑΊΩ!!!!
-
To fiesta έχει μείνει σε χώρους 10 χρόνια πίσω. Οπότε καλορίζικο το ibiza/polo (cng ).
-
Σεβασμος στους αντικειμενικούς!!!
-
Το καινούριο Fiesta είναι -ξανά- το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, ενώ ο κινητήρας του είναι -ακόμα- ο καλύτερος κινητήρας της κατηγορίας του. Παρόλα αυτά δεν προτείνω μόνο αυτό, λίγο-πολύ όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα είναι πολύ εώς πολύ καλά.
Για την ακρίβεια, εκεί τριγύρω στα 15Κ€ εγώ θα πρότεινα το Ibiza 1.5FR, που και το καλύτερο VFM της κατηγορίας είναι, και αίρει ένα φόβο -αν κατάλαβα καλά- του OP
-
Ενώ τα polo και Ibiza έχουν προχωρήσει αιώνες σε σχεδιασμό....
-
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Ενώ τα polo και Ibiza έχουν προχωρήσει αιώνες σε σχεδιασμό.... -
Πάρε μια μινιατούρα fiesta να το βλέπεις και ένα ibiza/polo να μπορείς να καθίσεις και πίσω γιατί αν είσαι 1,85 στο fiesta απλά ΔΕΝ χωράς
Και τώρα που το σκέφτομαι, ούτε μπροστά δε χωράς στο fiesta!
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Πάρε μια μινιατούρα fiesta να το βλέπεις και ένα ibiza/polo να μπορείς να καθίσεις και πίσω γιατί αν είσαι 1,85 στο fiestaαπλά ΔΕΝ χωράςΚαι τώρα που το σκέφτομαι, ούτε μπροστά δε χωράς στο fiesta!
Παραδόξως, ενώ είμαι 1.87, χωράω και μπροστά και πίσω. Τσέκαρε λίγο τη μινιατούρα σου, κάτι δεν έχουν φτιάξει καλά μάλλον
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Πάρε μια μινιατούρα fiesta να το βλέπεις και ένα ibiza/polo να μπορείς να καθίσεις και πίσω γιατί αν είσαι 1,85 στο fiestaαπλά ΔΕΝ χωράς
Και τώρα που το σκέφτομαι, ούτε μπροστά δε χωράς στο fiesta!
Παραδόξως, ενώ είμαι 1.87, χωράω και μπροστά και πίσω. Τσέκαρε λίγο τη μινιατούρα σου, κάτι δεν έχουν φτιάξει καλά μάλλον
Στο fiesta ?? Εδώ στο kuga με το ζόρι χωράς
Αγορά καινούριου αυτοκινήτου