-
Παιδια καλησπέρα,
τον τελευταίο καιρό εξετάζω την αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα όποτε χρειαζόμουν το οικογενειακό με αποτέλεσμα να μην ξέρω τι προβλήματα και τι έξοδα μπορεί να σου βγάλει το καθένα από αυτά στην πορεία. Σε αυτοκίνητο πόλης προσανατολίζομαι στα 1200 με 1400 κυβικά κατά προτίμηση βενζίνη για να χει ροπή αλλά δε θέλω τόσο μεγάλη κατανάλωση. Σε αυτά τα χαρακτηριστικά ενδεικτικά έχω αρχίσει να βλέπω το Polo, το fiesta, το ΚΙΑ ceed και το yaris. Παρόλα αυτά όπως προείπα είμαι άσχετος με το τι παίζει με κάθε μάρκα τα service, τα τέλη και τα υπόλοιπα έξοδα και παρότι θα ακουμπήσω κάποια λεφτά για να το πάρω καινούριο δε θα θελα να τα ακουμπάω για όσο το έχω. Για λεφτά σκέφτομαι πάνω κάτω 17000 μαζί με τα όποια extra. Αν μπορείτε πείτε μου τι να προσέξω και προτείνετε μου κάποιο μοντέλο και γιατί αυτό στα χαρακτηριστικά που περιγράφω.
Ευχαριστώ
-
Παιδια καλησπέρα,
τον τελευταίο καιρό εξετάζω την αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα όποτε χρειαζόμουν το οικογενειακό με αποτέλεσμα να μην ξέρω τι προβλήματα και τι έξοδα μπορεί να σου βγάλει το καθένα από αυτά στην πορεία. Σε αυτοκίνητο πόλης προσανατολίζομαι στα 1200 με 1400 κυβικά κατά προτίμηση βενζίνη για να χει ροπή αλλά δε θέλω τόσο μεγάλη κατανάλωση. Σε αυτά τα χαρακτηριστικά ενδεικτικά έχω αρχίσει να βλέπω το Polo, το fiesta, το ΚΙΑ ceed και το yaris. Παρόλα αυτά όπως προείπα είμαι άσχετος με το τι παίζει με κάθε μάρκα τα service, τα τέλη και τα υπόλοιπα έξοδα και παρότι θα ακουμπήσω κάποια λεφτά για να το πάρω καινούριο δε θα θελα να τα ακουμπάω για όσο το έχω. Για λεφτά σκέφτομαι πάνω κάτω 17000 μαζί με τα όποια extra. Αν μπορείτε πείτε μου τι να προσέξω και προτείνετε μου κάποιο μοντέλο και γιατί αυτό στα χαρακτηριστικά που περιγράφω.
Ευχαριστώ
-
Παιδια καλησπέρα,
Ευχαριστώ
-