Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μεταχειρισμένου μικρού
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μεταχειρισμένου μικρού
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    12
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kfer last edited by

      Γεια σας, βρίσκομαι στη φάση αναζήτησης του πρώτου μου αυτοκινήτου και προσπαθώ να μαζέψω όσες πληροφορίες γίνεται. Πήρά το δίπλωμα στα 25, έχω ήδη περάσει τα 30 και ουσιαστικά δεν έχω οδηγήσει αρκετά ώστε να έχω σχηματίσει άποψη. Το μόνο που έχω πιάσει μερικές φορές στα χέρια, είναι ένα Land Cruiser GX 4500, σε κατσικόδρομους επαρχίας, το οποίο δεν βοηθάει καθόλου για αυτό που ψάχνω.

      Η χρήση που θα κάνω είναι σχεδόν αποκλειστικά στην πόλη (Αθήνα), με λίγα χιλιόμετρα. Ψώνια, καμιία βόλτα, άντε και 1-2 φορές το χρόνο κανένα ταξιδάκι για διακοπές. Ούτε καν καθημερινά για να πάω δουλειά. Δεν με ενδιαφέρει να το 'φτιάξω', να το 'πατάω' στην Εθνική, να πουλήσω μούρη, να το φορτώνω με άτομα, να είναι η έκδοση 'τάδε' με έξτρα άλογα. Αλλά όχι κουβαδάκι με ρόδες, ας είναι τουλάχιστον λεκάνη

      Χαρακτηριστικά: Μέχρι 1400cc (αυστηρά), αξιόπιστο, ασφαλές, όσο άνετο γίνεται (είμαι 1.84, 90κ.), κάτω από 100 άλογα, σχετικά μαζεμένο για το παρκάρισμα, να καίει βενζίνη. Δεν έχω αποφασίσει τα κάτω όρια (π.χ. 1000 ή 1200, 70 ή 80 άλογα κτλ) και εκεί θα ήθελα τη συμβουλή σας. 'Για να έχετε μια ιδέα, συμπαθώ Yaris, Fiesta, Corsa, αντιπαθώ όλα τα Fiat και αυτοκίνητα τυπου Hyundai Getz.

      Το budget max 7000.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kfer last edited by

        Γεια σας, βρίσκομαι στη φάση αναζήτησης του πρώτου μου αυτοκινήτου και προσπαθώ να μαζέψω όσες πληροφορίες γίνεται. Πήρά το δίπλωμα στα 25, έχω ήδη περάσει τα 30 και ουσιαστικά δεν έχω οδηγήσει αρκετά ώστε να έχω σχηματίσει άποψη. Το μόνο που έχω πιάσει μερικές φορές στα χέρια, είναι ένα Land Cruiser GX 4500, σε κατσικόδρομους επαρχίας, το οποίο δεν βοηθάει καθόλου για αυτό που ψάχνω.

        Η χρήση που θα κάνω είναι σχεδόν αποκλειστικά στην πόλη (Αθήνα), με λίγα χιλιόμετρα. Ψώνια, καμιία βόλτα, άντε και 1-2 φορές το χρόνο κανένα ταξιδάκι για διακοπές. Ούτε καν καθημερινά για να πάω δουλειά. Δεν με ενδιαφέρει να το 'φτιάξω', να το 'πατάω' στην Εθνική, να πουλήσω μούρη, να το φορτώνω με άτομα, να είναι η έκδοση 'τάδε' με έξτρα άλογα. Αλλά όχι κουβαδάκι με ρόδες, ας είναι τουλάχιστον λεκάνη

        Χαρακτηριστικά: Μέχρι 1400cc (αυστηρά), αξιόπιστο, ασφαλές, όσο άνετο γίνεται (είμαι 1.84, 90κ.), κάτω από 100 άλογα, σχετικά μαζεμένο για το παρκάρισμα, να καίει βενζίνη. Δεν έχω αποφασίσει τα κάτω όρια (π.χ. 1000 ή 1200, 70 ή 80 άλογα κτλ) και εκεί θα ήθελα τη συμβουλή σας. 'Για να έχετε μια ιδέα, συμπαθώ Yaris, Fiesta, Corsa, αντιπαθώ όλα τα Fiat και αυτοκίνητα τυπου Hyundai Getz.

        Το budget max 7000.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kfer last edited by

          Γεια σας, βρίσκομαι στη φάση αναζήτησης του πρώτου μου αυτοκινήτου και προσπαθώ να μαζέψω όσες πληροφορίες γίνεται. Πήρά το δίπλωμα στα 25, έχω ήδη περάσει τα 30 και ουσιαστικά δεν έχω οδηγήσει αρκετά ώστε να έχω σχηματίσει άποψη. Το μόνο που έχω πιάσει μερικές φορές στα χέρια, είναι ένα Land Cruiser GX 4500, σε κατσικόδρομους επαρχίας, το οποίο δεν βοηθάει καθόλου για αυτό που ψάχνω.

          Η χρήση που θα κάνω είναι σχεδόν αποκλειστικά στην πόλη (Αθήνα), με λίγα χιλιόμετρα. Ψώνια, καμιία βόλτα, άντε και 1-2 φορές το χρόνο κανένα ταξιδάκι για διακοπές. Ούτε καν καθημερινά για να πάω δουλειά. Δεν με ενδιαφέρει να το 'φτιάξω', να το 'πατάω' στην Εθνική, να πουλήσω μούρη, να το φορτώνω με άτομα, να είναι η έκδοση 'τάδε' με έξτρα άλογα. Αλλά όχι κουβαδάκι με ρόδες, ας είναι τουλάχιστον λεκάνη

          Χαρακτηριστικά: Μέχρι 1400cc (αυστηρά), αξιόπιστο, ασφαλές, όσο άνετο γίνεται (είμαι 1.84, 90κ.), κάτω από 100 άλογα, σχετικά μαζεμένο για το παρκάρισμα, να καίει βενζίνη. Δεν έχω αποφασίσει τα κάτω όρια (π.χ. 1000 ή 1200, 70 ή 80 άλογα κτλ) και εκεί θα ήθελα τη συμβουλή σας. 'Για να έχετε μια ιδέα, συμπαθώ Yaris, Fiesta, Corsa, αντιπαθώ όλα τα Fiat και αυτοκίνητα τυπου Hyundai Getz.

          Το budget max 7000.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Σωστά κοιτάς για supermini. Θα σου πρότεινα να κοιτάξεις κάτι ανάμεσα σε fiesta, clio, yaris και swift. Θα έβαζα στην λίστα και το grande punto που δεν έχω ακούσει να βγάζει σημαντικά προβλήματα αλλά λες δεν σου άρεσει.
            Αν κάνεις μια αναζήτηση car-sportawheel κτλ σίγουρα θα βρεις κάτι στα χρήματά σου. Να πάρεις το καλύτερο που μπορείς μετά από έλεγχο και μην πας με συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο μυαλό γιατί απλά σου αρέσει λίγο παραπάνω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              p__nat last edited by

              Για τη χρήση που το θες, εγώ θα έλεγα και κάτι ακόμη μικρότερο, τύπου twingo, ka, picanto κτλ. Μικρά, εύκολα, βολικά, τρυπώνουν και παρκάρουν παντού. Ενδεχομένως να υπάρχει ένα θεματάκι με το ύψος σου όμως, αφού είναι λίγο ...μινιατούρες!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gatoz
                gatoz last edited by

                σουιφτ του 2005-2011
                μικρο, ευελικτο, γρηγορο, αξιοπιστο, οικονομικο.
                η καλυτερη σχεδιαστικη προσπαθεια των σχιστοματιδων μετα τα μιτσουμπισι ζερο.
                αντε να θελει κανενα 500αρικο παραπανω

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kfer last edited by

                  Ευχαριστώ για τις γνώμες σας. Η αλήθεια είναι πως οι ανάγκες μου 'δείχνουν' ένα πολύ μικρό (π.χ. ka, picanto, i10) αλλά φοβάμαι ότι θα είναι τέρμα στριμόχωρο και θα με βασανίσει πολύ τις (λίγες) φορές που θα χρειαστώ λίγη παραπάνω δύναμη. Οπότε, λαμβάνοντας υπόψιν το λίγο αυξημένο κόστος αγοράς και συντήρησης, νομίζω ότι αξίζει να πάω στην επόμενη κατηγορία (π.χ. fiesta, rio, i20). Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

                  Έχω κάνει αρκετές αναζητήσεις και μάζεψα εξαιρετικές πληροφορίες από το φόρουμ εδώ, ειδικά για τον τρόπο που πρέπει να ψάξει κανείς μεταχειρισμένο. Εάν λοιπόν υποθέσουμε πως τα αυτοκίνητα είναι εξίσου καλοσυντηρημένα, με λογικές τιμές, χωρίς παγίδες (π.χ. νοικιάρικα/leasing, γυρισμένα χιλιόμετρα, τρακαρισμένα), πείτε μου 3-4 από τα παρακάτω που έρχονται πρώτα σε αξιοπιστία και άνεση:

                  rio, colt, i20, yaris, swift, clio, 208, c3, fiesta, corsa, fabia

                  Υπάρχει κάποιο από αυτά που καλύτερα να αποφύγω; Για μοντέλα 5-10 χρόνια πίσω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    θα προτιμουσα μτχ σχιστοματικο
                    στο leasing δεν ισχυει παγιδα, το αντιθετο μαλιστα!
                    θα ελεγα ψαχνεις για leasing που η εταιρεια leasing ήταν ή η leaseplan ή η executive lease γιατι αυτες κανουν την συντηρηση σε εξουσιοδοτημενα. Αρα μπορεις να εχεις υπερπληρες ιστορικο!
                    Πιο επιφοβο ειναι να μην ειναι leasing γιατι @gap-samaro-tripras era οι ιδιωτες δεν προκειται να εχουν κανει την τυπικη και ακριβη συντηρηση των leasing.

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      p__nat last edited by

                      Όσον αφορά την συντήρηση σε εξουσιοδοτημένο, προσωπικά θα με άφηνε παγερά αδιάφορη. Μεγαλύτερη βαρύτητα θα έδινα στο να έχουν γίνει τα service απο τον ίδιο τεχνικό, παρά να βλέπω τη σφραγίδα άλλου κάθε χρόνο, έστω και εξουσιοδοτημένου.

                      Και εξηγώ:
                      Την πρώτη αλλαγή λαδιών στο αυτοκίνητο μου, είπα να πάω να την κάνω σε ένα εξουσιοδοτημένο, με σκοπό να παραγγείλω και κάτι αξεσουάρ που χρειαζόμουν. Μια εβδομάδα μετά που έλεγξα τα λάδια, διαπίστωσα οτι η στάθμη του λαδιού, όχι μόνο ξεπερνούσε το ανώτατο όριο, αλλά κάλυπτε κατά το 1/3 περίπου την πορτοκαλί φούσκα που βρίσκεται ψηλότερα απο το σαγρέ πλαίσιο.

                      Εννοείται πως 10 λεπτά αργότερα ήμουν πάλι στις εγκαταστάσεις τους και περίμενα να μου δώσουν τις σχετικές εξηγήσεις. Η απάντησή τους μου έπεσε ακόμη βαρύτερη απ'το ...λάδι, αφού προσπαθούσαν να με πείσουν οτι κάποιοι κινητήρες (ειδική παραγγελία ο δικός μου, προφανώς... ) παίρνουν περίπου 500-600 ml παραπάνω, όσα δηλαδή αφαίρεσαν τελικά με αναρρόφηση...

                      Προσωπικό μου, λοιπόν, συμπεράσμα είναι οτι η καλή/κακή συντήρηση του αυτοκινήτου δεν προσδιορίζεται απο το 'εξουσιοδοτημένος μηχανικός Vs μηχανικός της γειτονιάς'. Έχει και ο ιδιοκτήτης το ρόλο του και για μένα, πρώτα αυτόν θα κρίνεις και μετά το αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Η συντήρηση σε εξουσιοδοτημένο όμως, σε έχει στην εγγύηση (2 - 3 - 5 - 7 - 8 χρόνια)...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          p__nat last edited by

                          Αυτό έχει αλλάξει χρόνια τώρα υπέρ του καταναλωτή, με την προϋπόθεση οτι χρησιμοποιούνται γνήσια και εντός των προδιαγραφών ανταλλακτικά, συνοδευόμενα ασφαλώς απο τις σχετικές αποδείξεις που το πιστοποιούν.

                          Ωστόσο, ας βρει μεταχειρισμένο με €7,000 που να είναι καινούριο αρκετά, ώστε να βρίσκεται εντός εγγύησης και ας μην υιοθετήσει την άποψή μου... Χαλάλι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kfer last edited by

                            ...και κάπως έτσι μπαίνει το μικρόβιο. Από εκεί που δεν μου καίγεται καρφί για τα αυτοκίνητα και δεν σκαμπάζω μία, τρώγομαι να μάθω τα πάντα. Έχω και μια μικρή τρέλα με εργαλεία και κατασκευές, πάει, ξέφυγα. Π.χ. μου τράβηξε το ενδιαφέρον γιατί διάφορα νέα μοντέλα έχουν πολύ μικρούς κινητήρες (1.0L) και βγάζουν 100+ ίππους. Ας είναι καλά το youtube.

                            Τέλος πάντων, ας πάρω το πρώτο μου να κάνω τη δουλειά μου γιατί δεν ψιλοπαλεύεται πια. Δυο ρημάδια πράγματα να θέλω να αγοράσω και το σκέφτομαι 100 φορές πώς θα πάω και πώς θα τα κουβαλήσω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              p__nat last edited by

                              Εγώ θα σου έλεγα να επισκεφθείς και έναν έμπορο μεταχειρισμένων. Όχι απαραίτητα για να αγοράσεις απο κει, αλλά για να διευρύνεις την οπτική σου, αφού θα μπορέσεις να δεις πολλά μοντέλα συγκεντρωμένα, θα κάνεις επί τόπου τις συγκρίσεις σου και θα καταλάβεις και απο μόνος σου προς τα που κλίνεις.
                              Μετά, θα απορρίψεις τα αδιάφορα, θα συγκρατήσεις τα ενδιαφέροντα και έτσι θα ξέρεις και σε ποιά νήματα να εστιάσεις.

                              Ο χρήστης kfer έγραψε:
                              Π.χ. μου τράβηξε το ενδιαφέρον γιατί διάφορα νέα μοντέλα έχουν πολύ μικρούς κινητήρες (1.0L) και βγάζουν 100+ ίππους.

                              Η λέξη που ψάχνεις είναι 'υπερσυμπίεση'...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr