-
Γειας σας, έχω ένα παλιό Ίμπιζα και μιας που θέλω από καιρό να το αντικαταστήσω και βρέθηκε μια ευκαιρία από έναν γνωστό μου. Πουλάει ένα Corsa του 2004 (νομίζω facelift version) λόγω καθαρά χρεών. Μου είπε οτι ειναι σε άψογη κατασταση εμφανισιακά (το είδα μόνος μου) αλλά και μηχανικά μιας και έχει κάνει ολα τα σέρβις στην ωρα του και εχει 150.000 χλμ. Το θέμα είναι οτι δεν ξέρω αν είναι ζημιάρικο μοντέλο. Το πουλάει στα 2.000. Πιστεύετε ότι αξίζει να το αγοράσω;
Στάλθηκε από το Mi-4c μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γειας σας, έχω ένα παλιό Ίμπιζα και μιας που θέλω από καιρό να το αντικαταστήσω και βρέθηκε μια ευκαιρία από έναν γνωστό μου. Πουλάει ένα Corsa του 2004 (νομίζω facelift version) λόγω καθαρά χρεών. Μου είπε οτι ειναι σε άψογη κατασταση εμφανισιακά (το είδα μόνος μου) αλλά και μηχανικά μιας και έχει κάνει ολα τα σέρβις στην ωρα του και εχει 150.000 χλμ. Το θέμα είναι οτι δεν ξέρω αν είναι ζημιάρικο μοντέλο. Το πουλάει στα 2.000. Πιστεύετε ότι αξίζει να το αγοράσω;
Στάλθηκε από το Mi-4c μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γειας σας, έχω ένα παλιό Ίμπιζα και μιας που θέλω από καιρό να το αντικαταστήσω και βρέθηκε μια ευκαιρία από έναν γνωστό μου. Πουλάει ένα Corsa του 2004 (νομίζω facelift version) λόγω καθαρά χρεών. Μου είπε οτι ειναι σε άψογη κατασταση εμφανισιακά (το είδα μόνος μου) αλλά και μηχανικά μιας και έχει κάνει ολα τα σέρβις στην ωρα του και εχει 150.000 χλμ. Το θέμα είναι οτι δεν ξέρω αν είναι ζημιάρικο μοντέλο. Το πουλάει στα 2.000. Πιστεύετε ότι αξίζει να το αγοράσω;
Στάλθηκε από το Mi-4c μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καταρχην τι κινητηρα εχει το αυτοκινητο? Γενικα εχω ακουσει οτι η κρεμαγιερα εχει θεμα σε παρα πολλα,τα κλαπετα του twinport σε αυτα που φορανε τον συγκεκριμενο κινητηρα και θεμα με τους εμπρος δισκους (στραβωνουν ευκολα).
-
Το συγκεκριμενο ειναι 1400
Στάλθηκε από το Mi-4c μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το μοτερ ειναι γρηγορο το 1.4 αλλα κατα τ αλλα ακριβα ανταλλακτικα, μετριοτατο σαν αυτοκινητο και οχι πιο αξιοπιστο απο το ibiza σου. Τωρα αν εχεις κανενα 1.5 system porsche ε κανε την , την αναβαθμιση καιρος ειναι...
-
εχουμε corsa c 1.400 twinport toy 2005 με 250.000 χιλιομετρα. Μερικές δεκάδες χιλιομετρα εχουν γινει σε αγροτικούς δρόμους. Ο κινητήρας είναι πολύ καλός για την κατηγορία του και για την εποχή του , οικονομικός, δεν μου εχει βγάλει κανενα προβλημα. Απο μηχανικά έχει 2 γνωστά προβλήματα
Το πρωτο είναι η κρεμαγιέρα, εγινε επισκευή στην αντιπροσωπεία στα πλαίσια της εγγύησης μια φορά και τη δεύτερη αλλάχτηκε ολόκληρη με ιταλική που κόστιζε 130ευρώ, αλλα και αυτή έχει αρχίσει να δείχνει φθορά.
Το δεύτερο είναι το πομπάκι του υδραυλικού συμπλέκτη, με άφησε στο δρόμο στα 155.000 χιλ, δυστυχώς η επισκευή του απαιτεί κατέβασμα σασμάν. Ως γνήσιο ανταλλακτικό κόστιζε 115ευρώ και άλλα 100εργασία.Επίσης έχω αλλάξει μια αντλία βενζινης, στα 230.000, δεν ξέρω αν η συνήθεια μου να το αφήνω αρκετές φορές με λαμπάκι την επιβάρυνε.
Αν το συνηθίζεις μπορεί να και να διασκεδάσεις επιδιώκοντας σε γλιστερά δρόμους με χαμηλές ταχύτητες να αποσταθεροποιήσεις το πίσω μέρος, που φεύγει εύκολα. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες δε μπορείς να του δείξεις εμπιστοσύνη όμως. Αναπηδαει έντονα και αποσταθεροποιείεται σε εγκάρσιες ανωμαλίες λόγω ημιάκαμπτου άξονα, το μπροστινό σύστημα δεν δείχνει ακρίβεια και τα φρένα του είναι μετρια με ενα πολύ ευαίσθητο ABS που μεσα στην πόλη μπορέι να σε τρομάξει
Η καμπίνα έχει καλη συναρμογή, δεν εχει ξεκουμπώσει ή σπάσει τίποτα μετά απο 13 χρόνια, τα υλικά είναι ολα σκληρα, η σχεδίαση τυπικά γερμανική ανεμπνευστη. Οι χώροι είναι πολύ καλοί.
Μεγάλο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι η οικονομία του, με 110-120 στην εθνική εχεις καταναλωση 5,5-6 λιτρα στα 100 -
Μάλιστα, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, λογικά θα το αγοράσω τον επόμενο μήνα να ξεφορτωθώ το παλιό γιατί ήδη έχω ρίξει πολλά λεφτα σε συνεργεία.
Στάλθηκε από το Mi-4c μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
150,000 xlm, 2,000 ευρω ?
εχει αλλαξει αμορτισερ?
εχει αλλαξει δισκο πλατω?
εχει αλλαξει αντλια βενζινης,?
εχει λαστοιχ τις προκοπης?αλλιως τα 2 γινοτναι 4
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
εχουμε corsa c 1.400 twinport toy 2005 με 250.000 χιλιομετρα. Μερικές δεκάδες χιλιομετρα εχουν γινει σε αγροτικούς δρόμους. Ο κινητήρας είναι πολύ καλός για την κατηγορία του και για την εποχή του , οικονομικός, δεν μου εχει βγάλει κανενα προβλημα. Απο μηχανικά έχει 2 γνωστά προβλήματα
Το πρωτο είναι η κρεμαγιέρα, εγινε επισκευή στην αντιπροσωπεία στα πλαίσια της εγγύησης μια φορά και τη δεύτερη αλλάχτηκε ολόκληρη με ιταλική που κόστιζε 130ευρώ, αλλα και αυτή έχει αρχίσει να δείχνει φθορά.
Το δεύτερο είναι το πομπάκι του υδραυλικού συμπλέκτη, με άφησε στο δρόμο στα 155.000 χιλ, δυστυχώς η επισκευή του απαιτεί κατέβασμα σασμάν. Ως γνήσιο ανταλλακτικό κόστιζε 115ευρώ και άλλα 100εργασία.Επίσης έχω αλλάξει μια αντλία βενζινης, στα 230.000, δεν ξέρω αν η συνήθεια μου να το αφήνω αρκετές φορές με λαμπάκι την επιβάρυνε.
Αν το συνηθίζεις μπορεί να και να διασκεδάσεις επιδιώκοντας σε γλιστερά δρόμους με χαμηλές ταχύτητες να αποσταθεροποιήσεις το πίσω μέρος, που φεύγει εύκολα. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες δε μπορείς να του δείξεις εμπιστοσύνη όμως. Αναπηδαει έντονα και αποσταθεροποιείεται σε εγκάρσιες ανωμαλίες λόγω ημιάκαμπτου άξονα, το μπροστινό σύστημα δεν δείχνει ακρίβεια και τα φρένα του είναι μετρια με ενα πολύ ευαίσθητο ABS που μεσα στην πόλη μπορέι να σε τρομάξει
Η καμπίνα έχει καλη συναρμογή, δεν εχει ξεκουμπώσει ή σπάσει τίποτα μετά απο 13 χρόνια, τα υλικά είναι ολα σκληρα, η σχεδίαση τυπικά γερμανική ανεμπνευστη. Οι χώροι είναι πολύ καλοί.
Μεγάλο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι η οικονομία του, με 110-120 στην εθνική εχεις καταναλωση 5,5-6 λιτρα στα 100+1
Το δικο μου επισης 1.4 twinport 2005 μοντ. Το εδωσα το 2014 με 310.000 χλμ. Οι ζημιες ολα αυτα τα χρονια; Μια επισκευη κρεμαργιερας εντος εγγυησης, 2 αλλαγες αντλιας βενζινης η μια μεσα στην εγγυηση και 2 - 3 ραβδοι ζαμφορ (το ειχα χαμηλωσει 3cm). Να προσθεσω την πολυ κοντη 5η (98 μονο χλμ/ωρα στις 3.000 rpm) οποτε τα ταξιδια μου ηταν θορυβωδη αλλα οι ρεπριζ απλα φανταστικες. Προσπερνουσες για πλακα και απο τα 140 επιανες 190 σε χρονο dt. Θυμαμαι στην ανηφορα των Μεγαρων ειχα κερασει πολλα τσαγια αρκετα 1600αρια της εποχης.
Επισης το f/l ειδικα σε μαυρο οπως το ειχα με τα 3πλα φαναρια μπροστα και τα φιμε φαναρια πισω ειναι και αρκετα ομορφο. Για μενα χτυπα το.
ΥΓ Το βλεπω ακομα, εχει φτασει τα 360.000 χλμ με μονη ζημια ενα αισθητηρα λ. -
Κρεμαργιερα..... Κλασικη βλαβη
-
νομιζω εδω ειναι ο υποψηφιος
Αγορά Opel Corsa C