Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    δεν μπαινει η πρωτη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. δεν μπαινει η πρωτη
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    33
    9888
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros_bouralexis last edited by

      καλησπερα εχω ενα kia picanto 2007 1.100cc diesel και προσφατα προσφατα προσπαθησα να κατεβασω απο δευτερα σε πρωτη και δεν εμπαινε με τιποτα η ταχυτητα(ουτε απο αλλες ταχυτητες δηλαδη απο τριτη σε πρωτη)....μετα απο λιγες μερες καταλαβα οτι αν δεν πηγαινω κατω απο 10 χλμ και δεν αφησω συμπλεκτη και να τον ξαναπατησω δεν μπαινει η πρωτη... αλλαξα δισκο-πλατο ρουλεμαν και τιποτα μηπως εχετε καποια ιδεα στο τι μπορει να συμβαινει? ευχαριστω εκ τον προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        petros_bouralexis last edited by

        καλησπερα εχω ενα kia picanto 2007 1.100cc diesel και προσφατα προσφατα προσπαθησα να κατεβασω απο δευτερα σε πρωτη και δεν εμπαινε με τιποτα η ταχυτητα(ουτε απο αλλες ταχυτητες δηλαδη απο τριτη σε πρωτη)....μετα απο λιγες μερες καταλαβα οτι αν δεν πηγαινω κατω απο 10 χλμ και δεν αφησω συμπλεκτη και να τον ξαναπατησω δεν μπαινει η πρωτη... αλλαξα δισκο-πλατο ρουλεμαν και τιποτα μηπως εχετε καποια ιδεα στο τι μπορει να συμβαινει? ευχαριστω εκ τον προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petros_bouralexis last edited by

          καλησπερα εχω ενα kia picanto 2007 1.100cc diesel και προσφατα προσφατα προσπαθησα να κατεβασω απο δευτερα σε πρωτη και δεν εμπαινε με τιποτα η ταχυτητα(ουτε απο αλλες ταχυτητες δηλαδη απο τριτη σε πρωτη)....μετα απο λιγες μερες καταλαβα οτι αν δεν πηγαινω κατω απο 10 χλμ και δεν αφησω συμπλεκτη και να τον ξαναπατησω δεν μπαινει η πρωτη... αλλαξα δισκο-πλατο ρουλεμαν και τιποτα μηπως εχετε καποια ιδεα στο τι μπορει να συμβαινει? ευχαριστω εκ τον προτέρων

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            nonos last edited by

            Πες μου για πιο λογο θες να το κανεις αυτο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • P
              petros_bouralexis last edited by

              δηλαδη αν θελω να μπω σε μια στροφη στην οποια θα πρεπει να σταματησω αρκετα η σε μια ανηφορα δεν μπορω να βαλω πρωτη πρεπει να πηγαινει κατω απο 10 χλμ το αυτοκινητο για να μπει η ταχυτητα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickolas last edited by

                Ο χρήστης petros_bouralexis έγραψε:
                δηλαδη αν θελω να μπω σε μια στροφη στην οποια θα πρεπει να σταματησω αρκετα η σε μια ανηφορα δεν μπορω να βαλω πρωτη πρεπει να πηγαινει κατω απο 10 χλμ το αυτοκινητο για να μπει η ταχυτητα

                Σε κάποια αυτοκίνητα συμβαίνει αυτό, κυρίως πιο φτηνά μικρά πόλης.
                Μπορείς να μαρσάρεις καθώς πατάς σε συμπλέκτη και να βοηθήσεις την αλλαγή.
                Εναλλακτικά διπλοσυμπλεκτάρεις μαρσάροντας. Δηλαδή πατάς συμπλέκτη για να βγάλεις την ταχύτητα και να έχεις νεκρά, αφήνεις συμπλέκτη με τη νεκρά και ξαναπατάς συμπλέκτη για να βάλεις την 1η.

                Προφανώς τα συγχρονιζέ δεν αντέχουν να 'συγχρονίσουν' τέτοια αλλαγή. Μην πιέζεις πολύ τον επιλογέα αφού σου δίνει αντίσταση γιατί θα τα φθείρεις και μετά θα θέλεις υποχρεωτικά διπλοσυμπλεκτάρισμα για να μην αρχίσει να σου γρατζουνάει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cson last edited by

                  Αν η πρώτη μπαίνει κανονικά ενω είσαι σταματημενος είναι οκ. Προσαρμοσου και βαζε 1η με κάτω απο 10χλμ ,έτσι θα λειτουργει το συγκεκριμένο σασμαν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    petros_bouralexis last edited by

                    Θα προσπαθήσω αυτό που πρότεινες Νικόλα σε ευχαριστώ πολύ...το θέμα είναι ότι αυτό δεν μου το έκανα το αμάξι πριν κανα μήνα περίπου είναι δηλαδή προφανές ότι υπάρχει πρόβλημα αν κάποιος γνωρίζει κάτι διαφορετικό να με ενημερώσει ευχαριστώ πολύ και πάλι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Αν δεν έχεις αλλάξει ποτέ βαλβολίνες κιβωτίου (τα λάδια δηλαδή του κιβωτίου) άλλαξέ τες. Δε θα σου λύσει το πρόβλημα αλλά θα δεις διαφορά.
                      Βάλε οπωσδήποτε τις εργοαστασιακές ή κάτι που να έχει ακριβώς τις εργοστασιακές προδιαγραφές.
                      Κατά την αλλαγή ένας έμπειρος μηχανικός μπορεί να σου πει και πόσο φθαρμένο είναι το κιβώτιο (συνήθως υπάρχει κάποιο μαγνητάκι που μαζεύει ρινίσμαατα)

                      Απέφυγε τα κατεβάσματα από 3η (ή 4η... ή 5η) σε 1η. Φθείρουν πολύ τα συγχρονιζέ, και αν το συνήθιζες δυστυχώς πρέπει να σου πω πως είναι η αιτία του προβλήματός σου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        petros_bouralexis last edited by

                        Μαζί με δίσκο πλατό ρουλεμάν άλλαξα και βαλβολίνες και δεν είδα κάποια διαφορά... θα προσπαθήσω να βρω λίγο χρόνο μέσα απο βδομάδα να το πάω σε μάστορα να δω τι θα μου πει ... από όσο θυμάμαι δεν κατέβασα από τόσο μεγάλη ταχύτητα σε πρώτη.... σκέφτηκα μήπως είναι κάτω η άνω αντλία συμπλέκτη να πω στον μάστορα να κοιτάξει και αυτήν την περίπτωση ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • T
                          the_ace last edited by

                          Αν έχουν πρόβλημα δίσκος και βολάν, τότε έχεις συμπτώματα είτε πατιναρίσματος είτε ότι δεν μπαίνει εύκολα καμία ταχύτητα.
                          Αν ήταν αντλία τότε επίσης θα είχαν πρόβλημα όλες οι ταχύτητες, συν ότι θα ένιωθες σφουγγάρι ή να υποχωρεί το πεντάλ.
                          Αν έχει πρόβλημα μόνο μία ταχύτητα και μόνο σε συγκεκριμένες συνθήκες, τότε είναι ή γρανάζι ή συγχρονιζέ.
                          Και εφόσον λες ότι δεν το έκανε πριν και το έκανε τώρα, αυτό δείχνει υπέρμετρη φθορά σε ένα από τα δύο, και μάλλον είναι το συγχρονιζέ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            petros_bouralexis last edited by

                            Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις αρχικά... και ποσό περίπου είναι το κόστος του συγχρονιζε;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Γιατί του άλλαξε ο μηχανικός δίσκο - πλατό χωρίς να πατινάρει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                petros_bouralexis last edited by

                                Γιατί ο άλλος δίσκος είχε ανάψει μου είπε αν και είχε αρκετό ψωμί ακόμα .... πήγαν και σε άλλον μηχανικό και μου είπε ότι όλα δουλεύουν ρολόι....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Χωρίς παρεξήγηση, μήπως κακομεταχειρίζεσαι το κιβώτιο;
                                  Γιατί να «ανάψει» ο δίσκος και μάλιστα σε ντίζελ που είναι και χαμηλόστροφα;

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    p__nat last edited by

                                    Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                    ...μήπως κακομεταχειρίζεσαι το κιβώτιο;

                                    Πόσες οι πιθανότητες...?

                                    ...ουτε απο αλλες ταχυτητες δηλαδη απο τριτη σε πρωτη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      petros_bouralexis last edited by

                                      το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο οποτε δεν ξερω τι εκανε ο προηγουμενος κατοχος παντως εγω δεν το κακομεταχειριζομαι και αυτο που εγραψα απο τριτη σε πρωτη το ειπα γιατι απλα το δοκιμασα για να δω μηπως το εκανε μονο απο δευτερα.....εδωσα το αμαξι σε 2 φιλους μου να το κανουν μια βολτα χωρις να τους πω οτι εχει θεμα η πρωτη για να δω αν εγω κανω λαθος και αν ειναι ιδεα μου. και οι 2 μου ειπαν οτι δεν εμπαινε η πρωτη.... ο μαστορας ομως ειπε οτι μια χαρα δουλευει το αμαξι τι μου προτείνεται να κανω ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petros3110 last edited by

                                        δεν έχουν όλα τα σαζμάν συχρονιζέ στην πρώτη!!! κι όσα δεν έχουν δεν μπαίνει εν κινήσει η πρώτη...
                                        πιθανόν γι αυτό ο μαστορας σου λέει έτσι και μην ξαναεπιχειρήσεις να κατεβάσεις σε πρώτη κινούμενος...θα τα πάρεις στο χέρι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Πρώτη φορά ακούω για πρώτη από κατέβασμα εν κινήσει!!!!
                                          Εντάξει,με το συγχρονιζε,το δέχεται αν απλά τσουλαει, μετά αρχίζει και ζοριζει όσο ανεβαίνουν τα χλμ, μέχρι που το παίρνεις παραμασχαλα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            στο micra k12 κουμπωνε 1η ακομη και με 20 χλμ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr