-
καλησπερα εχω ενα kia picanto 2007 1.100cc diesel και προσφατα προσφατα προσπαθησα να κατεβασω απο δευτερα σε πρωτη και δεν εμπαινε με τιποτα η ταχυτητα(ουτε απο αλλες ταχυτητες δηλαδη απο τριτη σε πρωτη)....μετα απο λιγες μερες καταλαβα οτι αν δεν πηγαινω κατω απο 10 χλμ και δεν αφησω συμπλεκτη και να τον ξαναπατησω δεν μπαινει η πρωτη... αλλαξα δισκο-πλατο ρουλεμαν και τιποτα μηπως εχετε καποια ιδεα στο τι μπορει να συμβαινει? ευχαριστω εκ τον προτέρων
-
καλησπερα εχω ενα kia picanto 2007 1.100cc diesel και προσφατα προσφατα προσπαθησα να κατεβασω απο δευτερα σε πρωτη και δεν εμπαινε με τιποτα η ταχυτητα(ουτε απο αλλες ταχυτητες δηλαδη απο τριτη σε πρωτη)....μετα απο λιγες μερες καταλαβα οτι αν δεν πηγαινω κατω απο 10 χλμ και δεν αφησω συμπλεκτη και να τον ξαναπατησω δεν μπαινει η πρωτη... αλλαξα δισκο-πλατο ρουλεμαν και τιποτα μηπως εχετε καποια ιδεα στο τι μπορει να συμβαινει? ευχαριστω εκ τον προτέρων
-
καλησπερα εχω ενα kia picanto 2007 1.100cc diesel και προσφατα προσφατα προσπαθησα να κατεβασω απο δευτερα σε πρωτη και δεν εμπαινε με τιποτα η ταχυτητα(ουτε απο αλλες ταχυτητες δηλαδη απο τριτη σε πρωτη)....μετα απο λιγες μερες καταλαβα οτι αν δεν πηγαινω κατω απο 10 χλμ και δεν αφησω συμπλεκτη και να τον ξαναπατησω δεν μπαινει η πρωτη... αλλαξα δισκο-πλατο ρουλεμαν και τιποτα μηπως εχετε καποια ιδεα στο τι μπορει να συμβαινει? ευχαριστω εκ τον προτέρων
-
Πες μου για πιο λογο θες να το κανεις αυτο?
-
δηλαδη αν θελω να μπω σε μια στροφη στην οποια θα πρεπει να σταματησω αρκετα η σε μια ανηφορα δεν μπορω να βαλω πρωτη πρεπει να πηγαινει κατω απο 10 χλμ το αυτοκινητο για να μπει η ταχυτητα
-
Ο χρήστης petros_bouralexis έγραψε:
δηλαδη αν θελω να μπω σε μια στροφη στην οποια θα πρεπει να σταματησω αρκετα η σε μια ανηφορα δεν μπορω να βαλω πρωτη πρεπει να πηγαινει κατω απο 10 χλμ το αυτοκινητο για να μπει η ταχυτηταΣε κάποια αυτοκίνητα συμβαίνει αυτό, κυρίως πιο φτηνά μικρά πόλης.
Μπορείς να μαρσάρεις καθώς πατάς σε συμπλέκτη και να βοηθήσεις την αλλαγή.
Εναλλακτικά διπλοσυμπλεκτάρεις μαρσάροντας. Δηλαδή πατάς συμπλέκτη για να βγάλεις την ταχύτητα και να έχεις νεκρά, αφήνεις συμπλέκτη με τη νεκρά και ξαναπατάς συμπλέκτη για να βάλεις την 1η.Προφανώς τα συγχρονιζέ δεν αντέχουν να 'συγχρονίσουν' τέτοια αλλαγή. Μην πιέζεις πολύ τον επιλογέα αφού σου δίνει αντίσταση γιατί θα τα φθείρεις και μετά θα θέλεις υποχρεωτικά διπλοσυμπλεκτάρισμα για να μην αρχίσει να σου γρατζουνάει.
-
Αν η πρώτη μπαίνει κανονικά ενω είσαι σταματημενος είναι οκ. Προσαρμοσου και βαζε 1η με κάτω απο 10χλμ ,έτσι θα λειτουργει το συγκεκριμένο σασμαν.
-
Θα προσπαθήσω αυτό που πρότεινες Νικόλα σε ευχαριστώ πολύ...το θέμα είναι ότι αυτό δεν μου το έκανα το αμάξι πριν κανα μήνα περίπου είναι δηλαδή προφανές ότι υπάρχει πρόβλημα αν κάποιος γνωρίζει κάτι διαφορετικό να με ενημερώσει ευχαριστώ πολύ και πάλι
-
Αν δεν έχεις αλλάξει ποτέ βαλβολίνες κιβωτίου (τα λάδια δηλαδή του κιβωτίου) άλλαξέ τες. Δε θα σου λύσει το πρόβλημα αλλά θα δεις διαφορά.
Βάλε οπωσδήποτε τις εργοαστασιακές ή κάτι που να έχει ακριβώς τις εργοστασιακές προδιαγραφές.
Κατά την αλλαγή ένας έμπειρος μηχανικός μπορεί να σου πει και πόσο φθαρμένο είναι το κιβώτιο (συνήθως υπάρχει κάποιο μαγνητάκι που μαζεύει ρινίσμαατα)Απέφυγε τα κατεβάσματα από 3η (ή 4η... ή 5η) σε 1η. Φθείρουν πολύ τα συγχρονιζέ, και αν το συνήθιζες δυστυχώς πρέπει να σου πω πως είναι η αιτία του προβλήματός σου.
-
Μαζί με δίσκο πλατό ρουλεμάν άλλαξα και βαλβολίνες και δεν είδα κάποια διαφορά... θα προσπαθήσω να βρω λίγο χρόνο μέσα απο βδομάδα να το πάω σε μάστορα να δω τι θα μου πει ... από όσο θυμάμαι δεν κατέβασα από τόσο μεγάλη ταχύτητα σε πρώτη.... σκέφτηκα μήπως είναι κάτω η άνω αντλία συμπλέκτη να πω στον μάστορα να κοιτάξει και αυτήν την περίπτωση ;
-
Αν έχουν πρόβλημα δίσκος και βολάν, τότε έχεις συμπτώματα είτε πατιναρίσματος είτε ότι δεν μπαίνει εύκολα καμία ταχύτητα.
Αν ήταν αντλία τότε επίσης θα είχαν πρόβλημα όλες οι ταχύτητες, συν ότι θα ένιωθες σφουγγάρι ή να υποχωρεί το πεντάλ.
Αν έχει πρόβλημα μόνο μία ταχύτητα και μόνο σε συγκεκριμένες συνθήκες, τότε είναι ή γρανάζι ή συγχρονιζέ.
Και εφόσον λες ότι δεν το έκανε πριν και το έκανε τώρα, αυτό δείχνει υπέρμετρη φθορά σε ένα από τα δύο, και μάλλον είναι το συγχρονιζέ. -
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις αρχικά... και ποσό περίπου είναι το κόστος του συγχρονιζε;
-
Γιατί του άλλαξε ο μηχανικός δίσκο - πλατό χωρίς να πατινάρει;
-
Γιατί ο άλλος δίσκος είχε ανάψει μου είπε αν και είχε αρκετό ψωμί ακόμα .... πήγαν και σε άλλον μηχανικό και μου είπε ότι όλα δουλεύουν ρολόι....
-
Χωρίς παρεξήγηση, μήπως κακομεταχειρίζεσαι το κιβώτιο;
Γιατί να «ανάψει» ο δίσκος και μάλιστα σε ντίζελ που είναι και χαμηλόστροφα; -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
...μήπως κακομεταχειρίζεσαι το κιβώτιο;Πόσες οι πιθανότητες...?
...ουτε απο αλλες ταχυτητες δηλαδη απο τριτη σε πρωτη...
-
το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο οποτε δεν ξερω τι εκανε ο προηγουμενος κατοχος παντως εγω δεν το κακομεταχειριζομαι και αυτο που εγραψα απο τριτη σε πρωτη το ειπα γιατι απλα το δοκιμασα για να δω μηπως το εκανε μονο απο δευτερα.....εδωσα το αμαξι σε 2 φιλους μου να το κανουν μια βολτα χωρις να τους πω οτι εχει θεμα η πρωτη για να δω αν εγω κανω λαθος και αν ειναι ιδεα μου. και οι 2 μου ειπαν οτι δεν εμπαινε η πρωτη.... ο μαστορας ομως ειπε οτι μια χαρα δουλευει το αμαξι τι μου προτείνεται να κανω ?
-
δεν έχουν όλα τα σαζμάν συχρονιζέ στην πρώτη!!! κι όσα δεν έχουν δεν μπαίνει εν κινήσει η πρώτη...
πιθανόν γι αυτό ο μαστορας σου λέει έτσι και μην ξαναεπιχειρήσεις να κατεβάσεις σε πρώτη κινούμενος...θα τα πάρεις στο χέρι -
Πρώτη φορά ακούω για πρώτη από κατέβασμα εν κινήσει!!!!
Εντάξει,με το συγχρονιζε,το δέχεται αν απλά τσουλαει, μετά αρχίζει και ζοριζει όσο ανεβαίνουν τα χλμ, μέχρι που το παίρνεις παραμασχαλα! -
στο micra k12 κουμπωνε 1η ακομη και με 20 χλμ!
δεν μπαινει η πρωτη