Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούργια ατλία νερού - θόρυβος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καινούργια ατλία νερού - θόρυβος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    2895
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karaap last edited by

      Καλημέρα

      Έβαλα καινούργια ατλία νερού αλλά απο την πρώτη στιγμή κάνει ένα θόρυβο , κάτι σαν τρύπια εξάτμιση και ακούγεται στο ρελαντί και στις λίγες στροφές .
      Στις πιό υψηλές κρύβεται απο τον θόρυβο του κινητήρα

      Λέω είναι η ατλία γιατί πρίν την αλλαγή δεν είχα αυτό το θόρυβο

      Δεν είναι της αντιπροσωπείας

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        karaap last edited by

        Καλημέρα

        Έβαλα καινούργια ατλία νερού αλλά απο την πρώτη στιγμή κάνει ένα θόρυβο , κάτι σαν τρύπια εξάτμιση και ακούγεται στο ρελαντί και στις λίγες στροφές .
        Στις πιό υψηλές κρύβεται απο τον θόρυβο του κινητήρα

        Λέω είναι η ατλία γιατί πρίν την αλλαγή δεν είχα αυτό το θόρυβο

        Δεν είναι της αντιπροσωπείας

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karaap last edited by

          Καλημέρα

          Έβαλα καινούργια ατλία νερού αλλά απο την πρώτη στιγμή κάνει ένα θόρυβο , κάτι σαν τρύπια εξάτμιση και ακούγεται στο ρελαντί και στις λίγες στροφές .
          Στις πιό υψηλές κρύβεται απο τον θόρυβο του κινητήρα

          Λέω είναι η ατλία γιατί πρίν την αλλαγή δεν είχα αυτό το θόρυβο

          Δεν είναι της αντιπροσωπείας

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            karaap last edited by

            Δεν έχει κανείς άποψη;

            Η πιθανότητα να είναι ελαττωματική ;
            Να μου έβαλε μεταχειρισμένη ή ατελώς διορθωμένη ;
            Να μη την μοντάρισε σωστά ;
            Ξαφνικά να χάλασε το γραναζι;

            Θέλω να ακούσω έστω και λάθος άποψη για να να ξέρω τι να πω στο μάστορα την Δευτέρα που θα πάω (τον είχα και για αστέρι)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Τι μάρκα είναι η αντλία;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Τα αιτία είναι πολλά, ελλατωματικη αντλία με πιθανόν ελαττωματικό ρουλεμαν, υπερβολικό τέντωμα στον ιμάντα της που την ξέσκισε( που δεν το νομίζω αφού στο έκανε μόλις την εβαλες) , η στο κέλυφος που θυληκωσε να έχει βρωμιες, σκουριές συσσωρευμένες και να βρίσκει πανω εκεί η φτερωτη( ουτε αυτό πιστεύω εκτός αν το αμάξι είναι ρεταλι). Παρόλα αυτά πήγαινε να το δει ξανά. Δεν πρεπει νέα αντλία να κάνει κιχ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimau last edited by

                  to αμάξι χρειάζεται εγχείρηση ανοικτής καρδιάς, και διαβάζουμε σε 3 θέματα διάφορα συμπτώματα και αν έπιασε η αντιβίωση...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    karaap last edited by

                    Στο YOU TUBE βρήκα αυτό:

                    https://mechanics.stackexchange.com/questions/39097/why-would-a-brand-new-water-pump-make-noise

                    'Water pump noise is not common but does happen. Steady tone noise is more common such as groans or squeals. Rhythmic noise is less common. There are three rotating parts in a typical engine water pump. Two standard type ball bearings and a spring loaded seal. The seal has flat faces that slide over each other. The seal material is often ceramic. The seal needs to slide smoothly, if there is extra friction a stick-then-slip rhythm can occur, resulting in noise. The spring in the seal can be the driver for the rhythmic nature of the noise.

                    New seals need some run time to burnish and hone the surfaces. Before this they can be noisy and exhibit some seepage.

                    This is what I learned from a pump seal manufacturing representative some time ago.'

                    και η μετάφραση στο περίπου :

                    'Ο θόρυβος της αντλίας νερού δεν είναι κοινός, αλλά συμβαίνει. Ο σταθερός θόρυβος είναι πιο συνηθισμένος, όπως σκασίματα ή τσιμπήματα. Ο ρυθμικός θόρυβος είναι λιγότερο συχνός. Υπάρχουν τρία περιστρεφόμενα μέρη σε μια τυπική αντλία νερού κινητήρα. Δύο ρουλεμάν τυποποιημένου τύπου και σφραγίδα με ελατήριο. Η σφραγίδα έχει επίπεδες επιφάνειες που ολισθαίνουν το ένα πάνω στο άλλο. Το υλικό σφράγισης είναι συχνά κεραμικό. Η σφραγίδα πρέπει να ολισθαίνει ομαλά, εάν υπάρχει επιπλέον τριβή μπορεί να συμβεί ένας ραβδί-τότε-ολίσθηση ρυθμό, με αποτέλεσμα τον θόρυβο. Το ελατήριο στη σφραγίδα μπορεί να είναι ο οδηγός για τη ρυθμική φύση του θορύβου.

                    Οι νέες σφραγίδες χρειάζονται κάποιο χρόνο για να λειανθούν και να ακονιστούν οι επιφάνειες. Πριν από αυτό μπορεί να είναι θορυβώδες και να παρουσιάζουν κάποια διαρροή.

                    Αυτό έμαθα από έναν αντιπρόσωπο κατασκευής σφραγίδας αντλίας πριν από λίγο καιρό.'

                    Σαν ¨'σφραγιδες' θα εννοεί κάποια επιφανεια.

                    Μπορεί να ισχύει αυτή η πιθανότητα ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      karaap last edited by

                      Πράγματι αυτό συμβαίνει μετά απο χρήση του αυτοκινήτου ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά , που χρειάζεται να βάλεις το αυτί σου δίπλα στη ατλία για να ακούσεις κάτι .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koulouri last edited by

                        ευτυχως βελτιωνεται, αλλιως θα σου ελεγα οπως μου ειπαν κι εμενα πριν την αλλαξω:
                        μηπως φταιει η βαση μηχανης, καποιο 'στηριγμα' στην εξατμιση κλπ
                        Εχει και ενα κολπο, που βαζεις ενα πολυ μακρυ κατσαβιδι με την μυτη του να ακουμπαει την αντλια νερου
                        και την αλλη ακρη ( την χειρολαβη του κατσαβιδιου ) στο αυτι σου για να καταλαβεις τον ηχο οτι ερχεται 100% απο την αντλια νερου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr