-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι έτοιμος να παραγγείλω το Seat Leon 1.4 TGI και θα ήθελα να με βοηθήσει κάποιος ήδη κάτοχός του όσον αφορά το θέμα της κατανάλωσης. Επειδή κινούμαι κάθε εβδομάδα επάνω στον άξονα Αθηνών-Πατρών με τα 15 kgr του CNG πόσα χιλιόμετρα διανύεις σε αυτοκινητόδρομο; Ποια είναι η κατανάλωσή του στην πόλη;
Στο τεύχος Ιουνίου 2014 των 4τροχών υπάρχει μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ του Leon 1.4 TGI και Golf 1.6 TDI http://bit.ly/2j4hiLR Στο εν λόγω άρθρο υπάρχει ένας Πίνακας με τις καταναλώσεις των αυτοκινήτων ο οποίος δυστυχώς δεν έχει αναπαραχθεί στο ηλεκτρονικό άρθρο.
Αν κάποιος έχει στην κατοχή του το συγκεκριμένο τεύχος θα τον παρακαλούσα να ανεβάσει τον πίνακα με τις καταναλώσεις.
Επίσης οποιοδήποτε σχόλιο-παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη.
Γιώργος
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι έτοιμος να παραγγείλω το Seat Leon 1.4 TGI και θα ήθελα να με βοηθήσει κάποιος ήδη κάτοχός του όσον αφορά το θέμα της κατανάλωσης. Επειδή κινούμαι κάθε εβδομάδα επάνω στον άξονα Αθηνών-Πατρών με τα 15 kgr του CNG πόσα χιλιόμετρα διανύεις σε αυτοκινητόδρομο; Ποια είναι η κατανάλωσή του στην πόλη;
Στο τεύχος Ιουνίου 2014 των 4τροχών υπάρχει μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ του Leon 1.4 TGI και Golf 1.6 TDI http://bit.ly/2j4hiLR Στο εν λόγω άρθρο υπάρχει ένας Πίνακας με τις καταναλώσεις των αυτοκινήτων ο οποίος δυστυχώς δεν έχει αναπαραχθεί στο ηλεκτρονικό άρθρο.
Αν κάποιος έχει στην κατοχή του το συγκεκριμένο τεύχος θα τον παρακαλούσα να ανεβάσει τον πίνακα με τις καταναλώσεις.
Επίσης οποιοδήποτε σχόλιο-παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη.
Γιώργος
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι έτοιμος να παραγγείλω το Seat Leon 1.4 TGI και θα ήθελα να με βοηθήσει κάποιος ήδη κάτοχός του όσον αφορά το θέμα της κατανάλωσης. Επειδή κινούμαι κάθε εβδομάδα επάνω στον άξονα Αθηνών-Πατρών με τα 15 kgr του CNG πόσα χιλιόμετρα διανύεις σε αυτοκινητόδρομο; Ποια είναι η κατανάλωσή του στην πόλη;
Στο τεύχος Ιουνίου 2014 των 4τροχών υπάρχει μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ του Leon 1.4 TGI και Golf 1.6 TDI http://bit.ly/2j4hiLR Στο εν λόγω άρθρο υπάρχει ένας Πίνακας με τις καταναλώσεις των αυτοκινήτων ο οποίος δυστυχώς δεν έχει αναπαραχθεί στο ηλεκτρονικό άρθρο.
Αν κάποιος έχει στην κατοχή του το συγκεκριμένο τεύχος θα τον παρακαλούσα να ανεβάσει τον πίνακα με τις καταναλώσεις.
Επίσης οποιοδήποτε σχόλιο-παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη.
Γιώργος
-
Δεν έχω το Leon ΤGI,αλλά επειδή τελευταία παρακολουθώ το θέμα με το φυσικό αέριο,βρήκα αυτό ως συγκριτικό:
http://www.autogreeknews.gr/ola-ta-auto ... tgi-110-psΉθελα να σε ρωτήσω,τι σου έχουν πει για συντήρηση (π..χ. βαλβίδες,σωληνώσεις); Σε ιταλικό site διάβασα πως σε ~100.000 km χρειάζεται να τσεκάρεις-αλλάξεις τα ρεζερβουάρ του CNG.Στην αντιπροσωπεία σου είπαν τίποτα;
-
Όχι δεν μου είπαν κάτι τέτοιο. Μου φαίνεται τραβηγμένο πάντως. Ειδικά η αλλαγή του ρεζερβουάρ.
Επειδή έχω ένα Focus LPG στις 100.000 km άλλαξα τις σωληνώσεις με κόστος 40 ευρώ. Το οποίο θεωρώ απολύτως λογικό.
Το δίλημμα που είχα είναι 1.4 TGI ή 1.6 TDI? CNG ή Diesel?
-
Το tgi ειναι πιο οικονομικο και πιο καθαρο απο το diesel
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εξαιρετική επιλογή το φυσικό αέριο!
Εδώ θα μάθεις όσα θέλεις για το Leon: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/seat-leon-14-tgi
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εξαιρετική επιλογή το φυσικό αέριο!Εδώ θα μάθεις όσα θέλεις για το Leon: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/seat-leon-14-tgi
+1
Φαίνεται να είναι το πιο οικονομικό και 'καθαρό' και δεν έχει θέματα (π.χ. μετάβαση σε ferryboat και παρκάρισμα σε υπόγειο parking) όπως το LPG.Το Pandaki 0.9 twinair CNG είναι εξαιρετικό(απ'όσο διαβάζω σε ιταλικά site),έχει και διακόπτη να επιλέγεις εσύ το καύσιμο.
To βασικό είναι α) να ξεκαθαρίσει η συντήρησή του CNG και του κινητήρα και Β)να παραμείνει η τιμή του χαμηλή,γιατί αν μυριστεί 'κονόμα' η όποια κυβέρνηση,πρώτα θα σου πετάξει το 'τυράκι' και μετά θα σε γδάρει.Πάγια τακτική τους... -
Πού μπορείς να γεμίζεις το ρεζερβουάρ;
-
Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
Πού μπορείς να γεμίζεις το ρεζερβουάρ; -
Ήμουν στο παρά 1 να το πάρω πέρυσι....είχα βρει ένα τεστ ντράιβ με πολύ λίγα χλμ και -3000ευρω. Τελικά έφαγε άκυρο από τη σύζυγο λόγω του πολύ μουντού εσωτερικού. Παρόλα αυτά το θεωρώ εξαιρετική λύση για κάποιον που έχει κοντά του πρατήριο. Από φίλο που το έχει ξέρω ότι βγάζει γύρω στα 350 χλμ με το αέριο και δεν είναι και ήρεμος οδηγός.
-
Αν βγάζει 350 km είναι καλά. Κάνω κάθε εβδομάδα 500 Αθήνα-Πάτρα. Οπότε στο γυρισμό θα καίω και για 150 βενζίνη.
-
Αν κινείσαι σχετικά συντηρητικά θα βγάζει περισσότερα. Ας ελπίσουμε ότι θα αυξηθούν τα πρατήρια σχετικά σύντομα αν και από ότι έχω καταλάβει κωλυσιεργούν συστηματικά και για αυτό δεν υπάρχει ιδιαίτερη διείσδυση αυτού του καυσίμου.
-
Ο φίλος σου βγάζει 350χλμ στον αυτοκινητόδρομο ή στην πόλη;
-
Μικτά και με πολύ 'τσαρούχωμα' στο γκάζι.
-
Αυτό είναι καλό. Έχω ελπίδες μέχρι να φτιαχτεί το ΣΕΑ Ψαθοπύργου το οποίο θα έχει CNG. Μίλησα σήμερα με τη ΔΕΠΑ.
-
Μου είπαν ότι οι μεγάλες καθυστερήσεις οφείλονται στην αδειοδότηση η οποία παρουσιάζει μεγάλα εμπόδια λόγα κενών της νομοθεσίας. Προβλέπουν ότι σύντομα θα ξεμπλοκάρουν και θα γίνουν περισσότερα πρατήρια.
-
Έχει ενταχθεί η εγκατάσταση σημείων ανεφοδιασμού σε 13 υπάρχοντα βενζινάδικα σε κάποιο ευρωπαϊκό προγραμμα, αλλά μιλάμε για ένα κόστος λίγο μικρότερο από 10 μύρια. Βάλε και την γραφειοκρατεία με τα τελωνεία...(ναι,για να βάλεις cng στο πρατήριο σου θέλει έγκριση από το τοπικό τελωνείο). Από ότι διάβασα στο vw club οι καταναλώσεις με ταχύτητα έως 130 είναι λιγότερο από 3,5kg.
-
Ο χρήστης gtsiatas έγραψε:
Όχι δεν μου είπαν κάτι τέτοιο. Μου φαίνεται τραβηγμένο πάντως. Ειδικά η αλλαγή του ρεζερβουάρ.Επειδή έχω ένα Focus LPG στις 100.000 km άλλαξα τις σωληνώσεις με κόστος 40 ευρώ. Το οποίο θεωρώ απολύτως λογικό.
Το δίλημμα που είχα είναι 1.4 TGI ή 1.6 TDI? CNG ή Diesel?
Μάλλον έχεις δίκιο.Ξαναδιάβασα το ιταλικό site λίγο πιο προσεκτικά και λέει για προγραμματισμένο,περιοδικό έλεγχο σωληνώσεων,αλλαγής φίλτρου κι έλεγχο πιθανής χαλάρωσης βαλβίδων.Πιθανή αλλαγή μειωτήρα-μετατροπέα (riduttore) στα 100.000km.
Βέβαια,για τις φιάλες και την 'πολυβαλβίδα' (multivalvola),λέει έλεγχο κάθε 4 έτη ή 5 για παλαιότερες φιάλες.Υπάρχει αναγραφόμενη ημερ. λήξης στις φιάλες (αλλά δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω αν μιλάει για τις εργοστασιακές ή για τις εκ των υστέρων τοποθετημένες),η οποία όμως επιδοτείται δωρεάν στην Ιταλία και το μόνο κόστος είναι για την πολυβαλβίδα που ξεκινά ανάλογα,από τα 150 ευρώ.
Το site είναι αυτό https://www.alvolante.it/approfondiment ... -revisione και για όποιον ξέρει ιταλικά είναι αρκετά καλή,εν συντομία ενημέρωση στο θέμα των εναλλακτικών καυσίμων και στα γενικότερα της αυτοκίνησης.
Επίσης gtsiatas, αν είσαι αποφασισμένος για την αγορά,τρέχει 10% επιλέον έκπτωση στην τιμή των αυτοκινήτων με CNG που επιδοτεί η ΔΕΠΑ (για παραγγελία μέχρι αύριο στην έκθεση αυτοκινήτου ή μέχρι 5/12,δεν το έχω ξεκαθαρίσει). -
Νομίζω μονο για τα μοντέλα της fiat
Seat Leon 1.4 TGI