Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon 1.4 TGI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Leon 1.4 TGI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    82
    866
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gtsiatas last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.

      Είμαι έτοιμος να παραγγείλω το Seat Leon 1.4 TGI και θα ήθελα να με βοηθήσει κάποιος ήδη κάτοχός του όσον αφορά το θέμα της κατανάλωσης. Επειδή κινούμαι κάθε εβδομάδα επάνω στον άξονα Αθηνών-Πατρών με τα 15 kgr του CNG πόσα χιλιόμετρα διανύεις σε αυτοκινητόδρομο; Ποια είναι η κατανάλωσή του στην πόλη;

      Στο τεύχος Ιουνίου 2014 των 4τροχών υπάρχει μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ του Leon 1.4 TGI και Golf 1.6 TDI http://bit.ly/2j4hiLR Στο εν λόγω άρθρο υπάρχει ένας Πίνακας με τις καταναλώσεις των αυτοκινήτων ο οποίος δυστυχώς δεν έχει αναπαραχθεί στο ηλεκτρονικό άρθρο.

      Αν κάποιος έχει στην κατοχή του το συγκεκριμένο τεύχος θα τον παρακαλούσα να ανεβάσει τον πίνακα με τις καταναλώσεις.

      Επίσης οποιοδήποτε σχόλιο-παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη.

      Γιώργος

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gtsiatas last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.

        Είμαι έτοιμος να παραγγείλω το Seat Leon 1.4 TGI και θα ήθελα να με βοηθήσει κάποιος ήδη κάτοχός του όσον αφορά το θέμα της κατανάλωσης. Επειδή κινούμαι κάθε εβδομάδα επάνω στον άξονα Αθηνών-Πατρών με τα 15 kgr του CNG πόσα χιλιόμετρα διανύεις σε αυτοκινητόδρομο; Ποια είναι η κατανάλωσή του στην πόλη;

        Στο τεύχος Ιουνίου 2014 των 4τροχών υπάρχει μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ του Leon 1.4 TGI και Golf 1.6 TDI http://bit.ly/2j4hiLR Στο εν λόγω άρθρο υπάρχει ένας Πίνακας με τις καταναλώσεις των αυτοκινήτων ο οποίος δυστυχώς δεν έχει αναπαραχθεί στο ηλεκτρονικό άρθρο.

        Αν κάποιος έχει στην κατοχή του το συγκεκριμένο τεύχος θα τον παρακαλούσα να ανεβάσει τον πίνακα με τις καταναλώσεις.

        Επίσης οποιοδήποτε σχόλιο-παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη.

        Γιώργος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gtsiatas last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.

          Είμαι έτοιμος να παραγγείλω το Seat Leon 1.4 TGI και θα ήθελα να με βοηθήσει κάποιος ήδη κάτοχός του όσον αφορά το θέμα της κατανάλωσης. Επειδή κινούμαι κάθε εβδομάδα επάνω στον άξονα Αθηνών-Πατρών με τα 15 kgr του CNG πόσα χιλιόμετρα διανύεις σε αυτοκινητόδρομο; Ποια είναι η κατανάλωσή του στην πόλη;

          Στο τεύχος Ιουνίου 2014 των 4τροχών υπάρχει μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ του Leon 1.4 TGI και Golf 1.6 TDI http://bit.ly/2j4hiLR Στο εν λόγω άρθρο υπάρχει ένας Πίνακας με τις καταναλώσεις των αυτοκινήτων ο οποίος δυστυχώς δεν έχει αναπαραχθεί στο ηλεκτρονικό άρθρο.

          Αν κάποιος έχει στην κατοχή του το συγκεκριμένο τεύχος θα τον παρακαλούσα να ανεβάσει τον πίνακα με τις καταναλώσεις.

          Επίσης οποιοδήποτε σχόλιο-παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη.

          Γιώργος

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            panormus772 last edited by

            Δεν έχω το Leon ΤGI,αλλά επειδή τελευταία παρακολουθώ το θέμα με το φυσικό αέριο,βρήκα αυτό ως συγκριτικό:
            http://www.autogreeknews.gr/ola-ta-auto ... tgi-110-ps

            Ήθελα να σε ρωτήσω,τι σου έχουν πει για συντήρηση (π..χ. βαλβίδες,σωληνώσεις); Σε ιταλικό site διάβασα πως σε ~100.000 km χρειάζεται να τσεκάρεις-αλλάξεις τα ρεζερβουάρ του CNG.Στην αντιπροσωπεία σου είπαν τίποτα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • G
              gtsiatas last edited by

              Όχι δεν μου είπαν κάτι τέτοιο. Μου φαίνεται τραβηγμένο πάντως. Ειδικά η αλλαγή του ρεζερβουάρ.

              Επειδή έχω ένα Focus LPG στις 100.000 km άλλαξα τις σωληνώσεις με κόστος 40 ευρώ. Το οποίο θεωρώ απολύτως λογικό.

              Το δίλημμα που είχα είναι 1.4 TGI ή 1.6 TDI? CNG ή Diesel?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nikos-golf last edited by

                Το tgi ειναι πιο οικονομικο και πιο καθαρο απο το diesel

                Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Εξαιρετική επιλογή το φυσικό αέριο!

                  Εδώ θα μάθεις όσα θέλεις για το Leon: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/seat-leon-14-tgi

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Εξαιρετική επιλογή το φυσικό αέριο!

                    Εδώ θα μάθεις όσα θέλεις για το Leon: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/seat-leon-14-tgi

                    +1
                    Φαίνεται να είναι το πιο οικονομικό και 'καθαρό' και δεν έχει θέματα (π.χ. μετάβαση σε ferryboat και παρκάρισμα σε υπόγειο parking) όπως το LPG.Το Pandaki 0.9 twinair CNG είναι εξαιρετικό(απ'όσο διαβάζω σε ιταλικά site),έχει και διακόπτη να επιλέγεις εσύ το καύσιμο.
                    To βασικό είναι α) να ξεκαθαρίσει η συντήρησή του CNG και του κινητήρα και Β)να παραμείνει η τιμή του χαμηλή,γιατί αν μυριστεί 'κονόμα' η όποια κυβέρνηση,πρώτα θα σου πετάξει το 'τυράκι' και μετά θα σε γδάρει.Πάγια τακτική τους...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • neurotica
                      neurotica last edited by

                      Πού μπορείς να γεμίζεις το ρεζερβουάρ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        infidel last edited by

                        Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
                        Πού μπορείς να γεμίζεις το ρεζερβουάρ;

                        http://www.fisikon.gr/diktuo-pratirion.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kkostask last edited by

                          Ήμουν στο παρά 1 να το πάρω πέρυσι....είχα βρει ένα τεστ ντράιβ με πολύ λίγα χλμ και -3000ευρω. Τελικά έφαγε άκυρο από τη σύζυγο λόγω του πολύ μουντού εσωτερικού. Παρόλα αυτά το θεωρώ εξαιρετική λύση για κάποιον που έχει κοντά του πρατήριο. Από φίλο που το έχει ξέρω ότι βγάζει γύρω στα 350 χλμ με το αέριο και δεν είναι και ήρεμος οδηγός.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            gtsiatas last edited by

                            Αν βγάζει 350 km είναι καλά. Κάνω κάθε εβδομάδα 500 Αθήνα-Πάτρα. Οπότε στο γυρισμό θα καίω και για 150 βενζίνη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • K
                              kkostask last edited by

                              Αν κινείσαι σχετικά συντηρητικά θα βγάζει περισσότερα. Ας ελπίσουμε ότι θα αυξηθούν τα πρατήρια σχετικά σύντομα αν και από ότι έχω καταλάβει κωλυσιεργούν συστηματικά και για αυτό δεν υπάρχει ιδιαίτερη διείσδυση αυτού του καυσίμου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                gtsiatas last edited by

                                Ο φίλος σου βγάζει 350χλμ στον αυτοκινητόδρομο ή στην πόλη;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • K
                                  kkostask last edited by

                                  Μικτά και με πολύ 'τσαρούχωμα' στο γκάζι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • G
                                    gtsiatas last edited by

                                    Αυτό είναι καλό. Έχω ελπίδες μέχρι να φτιαχτεί το ΣΕΑ Ψαθοπύργου το οποίο θα έχει CNG. Μίλησα σήμερα με τη ΔΕΠΑ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • G
                                      gtsiatas last edited by

                                      Μου είπαν ότι οι μεγάλες καθυστερήσεις οφείλονται στην αδειοδότηση η οποία παρουσιάζει μεγάλα εμπόδια λόγα κενών της νομοθεσίας. Προβλέπουν ότι σύντομα θα ξεμπλοκάρουν και θα γίνουν περισσότερα πρατήρια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • K
                                        kkostask last edited by

                                        Έχει ενταχθεί η εγκατάσταση σημείων ανεφοδιασμού σε 13 υπάρχοντα βενζινάδικα σε κάποιο ευρωπαϊκό προγραμμα, αλλά μιλάμε για ένα κόστος λίγο μικρότερο από 10 μύρια. Βάλε και την γραφειοκρατεία με τα τελωνεία...(ναι,για να βάλεις cng στο πρατήριο σου θέλει έγκριση από το τοπικό τελωνείο). Από ότι διάβασα στο vw club οι καταναλώσεις με ταχύτητα έως 130 είναι λιγότερο από 3,5kg.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          Ο χρήστης gtsiatas έγραψε:
                                          Όχι δεν μου είπαν κάτι τέτοιο. Μου φαίνεται τραβηγμένο πάντως. Ειδικά η αλλαγή του ρεζερβουάρ.

                                          Επειδή έχω ένα Focus LPG στις 100.000 km άλλαξα τις σωληνώσεις με κόστος 40 ευρώ. Το οποίο θεωρώ απολύτως λογικό.

                                          Το δίλημμα που είχα είναι 1.4 TGI ή 1.6 TDI? CNG ή Diesel?

                                          Μάλλον έχεις δίκιο.Ξαναδιάβασα το ιταλικό site λίγο πιο προσεκτικά και λέει για προγραμματισμένο,περιοδικό έλεγχο σωληνώσεων,αλλαγής φίλτρου κι έλεγχο πιθανής χαλάρωσης βαλβίδων.Πιθανή αλλαγή μειωτήρα-μετατροπέα (riduttore) στα 100.000km.
                                          Βέβαια,για τις φιάλες και την 'πολυβαλβίδα' (multivalvola),λέει έλεγχο κάθε 4 έτη ή 5 για παλαιότερες φιάλες.Υπάρχει αναγραφόμενη ημερ. λήξης στις φιάλες (αλλά δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω αν μιλάει για τις εργοστασιακές ή για τις εκ των υστέρων τοποθετημένες),η οποία όμως επιδοτείται δωρεάν στην Ιταλία και το μόνο κόστος είναι για την πολυβαλβίδα που ξεκινά ανάλογα,από τα 150 ευρώ.
                                          Το site είναι αυτό https://www.alvolante.it/approfondiment ... -revisione και για όποιον ξέρει ιταλικά είναι αρκετά καλή,εν συντομία ενημέρωση στο θέμα των εναλλακτικών καυσίμων και στα γενικότερα της αυτοκίνησης.
                                          Επίσης gtsiatas, αν είσαι αποφασισμένος για την αγορά,τρέχει 10% επιλέον έκπτωση στην τιμή των αυτοκινήτων με CNG που επιδοτεί η ΔΕΠΑ (για παραγγελία μέχρι αύριο στην έκθεση αυτοκινήτου ή μέχρι 5/12,δεν το έχω ξεκαθαρίσει).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            grimm23 last edited by

                                            Νομίζω μονο για τα μοντέλα της fiat

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr