-
Παιδιά ξαναλέω δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα όπως τα παρουσιάζετε. Σαφώς και εάν έχεις την επιλογή κινητήρα θα πας στο 1500 αλλά δεν είναι μόνο αυτό το κριτήριο επιλογής. Εμένα πχ μου έκανε 1300 ευρώ έκπτωση συν ένα κάρο προαιρετικό εξοπλισμό δώρο συν την 8ετή εγγύηση. Στο 1500άρι δεν έπαιζε τέτοια προσφορά τότε τουλάχιστον που έκανα εγώ την αγορά. Συν ότι το 1500άρι είχε 4 μήνες αναμονή παράδοσης με νέα τέλη κατά WLTP ενώ το 100άρι 1 εβδομάδα. Σε περίπτωση που έχεις 2 ίδιες προσφορές και η μόνη διαφορά είναι ο κινητήρας πας στο μεγαλύτερο εφόσον αντέχεις το επιπλέον κόστος αλλά δεν μπορεί κανείς να κάνει την επιλογή μόνο βάση αυτού γιατί είναι και άλλοι παράγοντες στη μέση.
Επίσης την συγκεκριμένη στιγμή μου έκανε πόλη καλή προσφορά αγοράς του παλιού που δεν μπορούσε να μου την εγγυηθεί 4 μήνες μετά.Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι προς το 1500άρη ήμουν απλά χρειαζόμουν και παρότρυνση.
gmag τι επιπλέον σου έδωσε στο 1000άρη; Την 8ετή την έχουν και τώρα και έχουν αφαιρέσει τα 1000 ευρώ εκτωση που έδιναν. 2) Μόλις διάβασα και το δεύτερο σχόλιο σου. Από ποιον έμπορο το πήρες;
Realzeus χεχε μαζί σου και εγώ!!
rivarael1 νομίζω και τα τέλη ένα 50άρικο διαφορά έχουν, αν δεν κάνω λάθος.
panormus η αλήθεια είναι δεν το έχω ψάξει για τα τεκμήρια. Κάτσε γτ έρχονται και εκλογές.. ευχαριστώ πάντως για την πληροφορία θα το έχω υπόψην.
Dimitriscsd ναι το γνωρίζω για τους πολλαπλούς συνδέσμους αν και όπως πρωτο είπα δεν το δοκίμασα. όχι ότι θα καταλάβαινα διαφορά απλά να είχαμε να λέγαμε.. Πάντως από όσο κριτικές έχω διαβάσει έχουν κάνει αρκετη καλή δουλειά σε αυτον τον τομέα σε σημείο να είναι αρκετά καλός και ο ημιάκαμπτος.
Γενικά επείδη κατά πάσα πιθανότητα θα είναι αυτοκίνητο 5ετίας και βάλε θεωρώ πιο ευχαριστημένος θα μείνω με τον 1500άρη. Θεωρώ ότι το αδικεί ο 1000άρης τέτοιο αμάξωμα. Όχι ότι είναι άσχημος αλλα το κάτι παραπάνω το χρειάζεσαι.
Αν υπάρχει και κάποιος που το έχει το 1500άρη ας μας πει εντυπώσεις.
-
Έχω το 1.5, πετάει! Το πήρα τυφλά ενώ είχα οδηγήσει μόνο το χιλιάρι. Δεν το μετάνιωσα.
Έχω κάνει αρκετά ταξίδια φορτωμένος με δυο παιδιά πίσω, πολύ άνετα, πολύ δυνατό από χαμηλά (εκεί που έχει νόημα για μένα) αλλά και οικονομικό. Κατανάλωση 7.2 - 7.3 average 5 μηνών με συνδυασμό καθημερινών μετακινήσεων στην πόλη και ένα ταξίδι/μήνα.
-
Οι προσφορές που παίζουν τώρα για το 1.0 θα παίξουν αργά ή γρήγορα και για το 1.5. Απλά θέλει υπομονή.
-
Πολλές αντιπροσωπείες έχουν ήδη κάποιο στοκ από 1.5, αρκετά από αυτά με κάποια 'δώρα' επάνω.
Π.χ. εδώ στο Ηράκλειο έχουν ένα 1.5 150 αυτόματο με HUD, διζωνικό και κάποια πακετάκια πάνω γύρω στα 26 χιλ αν θυμάμαι καλά. Λευκό.
Τώρα όποιος θέλει συγκεκριμένα πράγματα, μπορεί να κάνει παραγγελία και να διαπραγματευτεί.
-
Τζαμπα το εχουν... μονο το λευκο θα με χαλουσε
-
Το λευκό παρ ότι είναι απλό, από κοντά στην ST Line δείχνει ωραίο γιατί κάνει αντίθεση με τις μαύρες λεπτομέρειες!
-
Πόσοι από εδώ έχουν το χιλιάρι και πόσοι το 1500άρι?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Έχω εγκατεστημένη την εφαρμογή Ford Pass αλλά δεν έχει την επιλογή για να βλέπω εάν το αμάξι είναι κλειδωμένο ή όχι η πόση βενζίνη έχει κλπ. Μήπως έχω την λάθος εφαρμογή εγκαταστήσει στο κινητό μου? Έχει κάποιος τις επιλογές αυτές ενεργοποιημένες να βοηθήσει?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Έχω εγκατεστημένη την εφαρμογή Ford Pass αλλά δεν έχει την επιλογή για να βλέπω εάν το αμάξι είναι κλειδωμένο ή όχι η πόση βενζίνη έχει κλπ. Μήπως έχω την λάθος εφαρμογή εγκαταστήσει στο κινητό μου? Έχει κάποιος τις επιλογές αυτές ενεργοποιημένες να βοηθήσει?Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ούτε σε εμένα έχουν ενεργοποιηθεί αυτές οι λειτουργείες αλλά απ' ότι καταλαβαίνω για να αρχίσουν να δουλεύουν, πρέπει να απενεργοποιήσεις το Android Auto απο τις ρυθμίσεις του Sync.
Προσωπικά μου φαίνεται πολύ πιο χρήσιμο το Android Auto από το να βλέπω στάθμη βενζίνης, λάδια κτλ στο κινητό, αφού τα βλέπω και στην κονσόλα και μιλάμε για λειτουργία μόνο μέσω bluetooth (εκτός αν έχεις modem στο αμάξι), οπότε δε με απασχολεί καν.
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Έχω εγκατεστημένη την εφαρμογή Ford Pass αλλά δεν έχει την επιλογή για να βλέπω εάν το αμάξι είναι κλειδωμένο ή όχι η πόση βενζίνη έχει κλπ. Μήπως έχω την λάθος εφαρμογή εγκαταστήσει στο κινητό μου? Έχει κάποιος τις επιλογές αυτές ενεργοποιημένες να βοηθήσει?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ούτε σε εμένα έχουν ενεργοποιηθεί αυτές οι λειτουργείες αλλά απ' ότι καταλαβαίνω για να αρχίσουν να δουλεύουν, πρέπει να απενεργοποιήσεις το Android Auto απο τις ρυθμίσεις του Sync.
Προσωπικά μου φαίνεται πολύ πιο χρήσιμο το Android Auto από το να βλέπω στάθμη βενζίνης, λάδια κτλ στο κινητό, αφού τα βλέπω και στην κονσόλα και μιλάμε για λειτουργία μόνο μέσω bluetooth (εκτός αν έχεις modem στο αμάξι), οπότε δε με απασχολεί καν.
Αυτό με το Android auto που πρέπει να είναι απενεργοποιημένο δεν το ήξερα. Που το διάβασες?
Επίσης το ότι δουλεύει μόνο με Bluetooth και αυτό δεν το ήξερα. Νόμιζα ότι αποθηκεύει τις πληροφορίες αυτές πχ στάθμη λαδιών και βενζίνης, πίεση ελαστικών κλπ και είναι διαθέσιμες μετά στο κινητό. Εάν ισχύει αυτό που λες όντως είναι άχρηστο μιας.και η εμβέλεια του Bluetooth είμαι μόλις 10 μέτρα.Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Έχω εγκατεστημένη την εφαρμογή Ford Pass αλλά δεν έχει την επιλογή για να βλέπω εάν το αμάξι είναι κλειδωμένο ή όχι η πόση βενζίνη έχει κλπ. Μήπως έχω την λάθος εφαρμογή εγκαταστήσει στο κινητό μου? Έχει κάποιος τις επιλογές αυτές ενεργοποιημένες να βοηθήσει?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ούτε σε εμένα έχουν ενεργοποιηθεί αυτές οι λειτουργείες αλλά απ' ότι καταλαβαίνω για να αρχίσουν να δουλεύουν, πρέπει να απενεργοποιήσεις το Android Auto απο τις ρυθμίσεις του Sync.
Προσωπικά μου φαίνεται πολύ πιο χρήσιμο το Android Auto από το να βλέπω στάθμη βενζίνης, λάδια κτλ στο κινητό, αφού τα βλέπω και στην κονσόλα και μιλάμε για λειτουργία μόνο μέσω bluetooth (εκτός αν έχεις modem στο αμάξι), οπότε δε με απασχολεί καν.
Αυτό με το Android auto που πρέπει να είναι απενεργοποιημένο δεν το ήξερα. Που το διάβασες?
Επίσης το ότι δουλεύει μόνο με Bluetooth και αυτό δεν το ήξερα. Νόμιζα ότι αποθηκεύει τις πληροφορίες αυτές πχ στάθμη λαδιών και βενζίνης, πίεση ελαστικών κλπ και είναι διαθέσιμες μετά στο κινητό. Εάν ισχύει αυτό που λες όντως είναι άχρηστο μιας.και η εμβέλεια του Bluetooth είμαι μόλις 10 μέτρα.Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Το αναφέρει ξεκάθαρα στις οδηγίες και στην εφαρμογή όταν το κάνεις setup. Λέει disable Android Auto.
Αποθηκεύονται οι πληροφορίες και στο κινητό για να τις βλέπεις όταν είσαι μακρυά, απλά 'διαβάζει' και ανανεώνει όταν είσαι σε εμβέλεια bluetooth με το σύστημα να δουλεύει. Δεν διαβάζεις δηλαδή από απόσταση, εκτός αν έχεις modem στο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Έχω εγκατεστημένη την εφαρμογή Ford Pass αλλά δεν έχει την επιλογή για να βλέπω εάν το αμάξι είναι κλειδωμένο ή όχι η πόση βενζίνη έχει κλπ. Μήπως έχω την λάθος εφαρμογή εγκαταστήσει στο κινητό μου? Έχει κάποιος τις επιλογές αυτές ενεργοποιημένες να βοηθήσει?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ούτε σε εμένα έχουν ενεργοποιηθεί αυτές οι λειτουργείες αλλά απ' ότι καταλαβαίνω για να αρχίσουν να δουλεύουν, πρέπει να απενεργοποιήσεις το Android Auto απο τις ρυθμίσεις του Sync.
Προσωπικά μου φαίνεται πολύ πιο χρήσιμο το Android Auto από το να βλέπω στάθμη βενζίνης, λάδια κτλ στο κινητό, αφού τα βλέπω και στην κονσόλα και μιλάμε για λειτουργία μόνο μέσω bluetooth (εκτός αν έχεις modem στο αμάξι), οπότε δε με απασχολεί καν.
Αυτό με το Android auto που πρέπει να είναι απενεργοποιημένο δεν το ήξερα. Που το διάβασες?
Επίσης το ότι δουλεύει μόνο με Bluetooth και αυτό δεν το ήξερα. Νόμιζα ότι αποθηκεύει τις πληροφορίες αυτές πχ στάθμη λαδιών και βενζίνης, πίεση ελαστικών κλπ και είναι διαθέσιμες μετά στο κινητό. Εάν ισχύει αυτό που λες όντως είναι άχρηστο μιας.και η εμβέλεια του Bluetooth είμαι μόλις 10 μέτρα.Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Το αναφέρει ξεκάθαρα στις οδηγίες και στην εφαρμογή όταν το κάνεις setup. Λέει disable Android Auto.
Αποθηκεύονται οι πληροφορίες και στο κινητό για να τις βλέπεις όταν είσαι μακρυά, απλά 'διαβάζει' και ανανεώνει όταν είσαι σε εμβέλεια bluetooth με το σύστημα να δουλεύει. Δεν διαβάζεις δηλαδή από απόσταση, εκτός αν έχεις modem στο αυτοκίνητο.
Για το δεύτερο που λες ναι το κατάλαβα. Για το πρώτο δεν το θυμάμαι. Άρα το ξεχνάμε καταλαβαινω αυτό. Κρίμα και θα ήταν βολικό.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Είμαι σε μεγάλο δίλημμα, δε ξέρω κι εσείς τι θα προτιμούσατε?
τον κινητήρα 1.5 βενζίνη με τα 150 άλογα και στις 2 περιπτώσεις, και σε παρόμοια τιμή- έκδοση business με 8ταχυτο αυτόματο κιβώτιο
- έκδοση titanium αλλά με 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο
-
Η επιλογή κιβωτίου είναι καθαρά προσωπικό θέμα, σε άλλους αρέσει το μεν, σε άλλους το δε. Δοκίμασε ένα σύγχρονο αυτόματο με μετατροπέα ροπής σε διάφορες καταστάσεις (πόλη, βουνό, εθνική κλπ) και κρίνε αν σου ταιριάζει. Καλύτερο θα ήταν να δοκιμάσεις το Focus, αλλά αν δεν το βρεις, δοκίμασε κάποιο άλλο, απλά να είναι με μετατροπέα γιατί τέτοιο φοράει και το Focus (αν και έχει και συμπλέκτη που κλειδώνει την μετάδοση σε σταθερή σχέση - χωρίς να πατινάρει δηλαδή όπως κάνουν τα κλασικά με μετατροπέα - μόλις ξεκινήσει και μετά).
Μια ιδέα για το κιβώτιο μπορείς να πάρεις κι από εδώ: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... to-st-line
-
Αυτόματο χωρίς (πολλή) σκέψη.
-
Εξαρτάται. Δεν υπάρχει μονόδρομος και μην ακούς μονομερείς απαντήσεις σαν την από πάνω.
Αυτόματο: Αν κινείσαι αρκετά σε κίνηση με σταμάτα ξεκίνα και βλέπεις το αυτοκίνητο περισσότερο σαν 'εργαλείο' που σε πάει από το Α στο Β, παρά σαν διασκέδαση. Επίσης αν είσαι ΟΚ με το ενδεχόμενο έξτρα κόστος συντήρησης.
Μηχανικό: Αν απολαμβάνεις να οδηγείς ένα αυτοκίνητο με πολύ καλό στήσιμο, και σε γεμίζει το γεγονός ότι είσαι πιο 'δεμένος' με το αμάξι. Οδηγώντας οικονομικά θα είναι και πιο φθηνό και σε τιμή κτήσης και χρήσης.
Τώρα συγκεκριμένα με τις εκδόσεις, θεωρώ πιο σημαντικά τα έξτρα της Titanium η οποία είναι μια πολύ πλούσια έκδοση, με εξαιρετική απτή ποιότητα, παρά την απλή Business.
Αυτά από εμένα που παρ ότι αγόρασα ένα πολύ πλούσιο και δυνατό Focus (1.5Τ 182hp ST-Line Wagon) με κόστος πάνω από 30 χιλιάδες, επέλεξα το χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο παρεμπιπτόντως έχει φοβερή αίσθηση και είναι διαφορετικό από αυτό στην 1000άρα έκδοση.
Η απόφαση είναι δική σου. Κοίτα τα θέλω σου, την χρήση και φυσικά την τσέπη σου. Το ιδανικό θα ήταν να τα δοκιμάσεις και τα 2.
-
Το Focus παραδοσιακά είχε ένα από τα καλύτερα χειροκίνητα κιβώτια (οδηγώ ένα του 2003 και είναι πολύ πολύ καλύτερο από αλλά 'καλά' καινούρια αυτοκίνητα που δοκίμασα πρόσφατα.)
Γι' αυτό, για να αποφύγω το επιπλέον κόστος σε καινούριο Focus, θα ήταν αποδεκτό να αγοράσω χειροκίνητο.
Όμως ο φίλος που μιλάει για σπορ οδήγηση με χειροκίνητο, έχει δοκιμάσει αυτόματο;
Όλα τα αυτόματα κάνουν και άμεσες, χωρίς συμπλέκτη, χειροκίνητες αλλαγές, όπως όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Αποτελεί εξαίρεση το Φόκους; Γιατί στον επιλογέα του φαίνεται να έχει M mode.
Επίσης, ως προς το κόστος χρήσης- συντήρησης, μιλάμε για κιβώτιο που ποτέ δεν θα 'κάψει δίσκο', δεν θα 'γρατσουνάει' κανένα γρανάζι, και μάλλον δεν θα χρειαστεί ποτέ τίποτε άλλο από κάποια αλλαγή υγρών...Edit: είδα τώρα πως στο αυτόματο focus η αλλαγές γίνονται από κουμπιά...
Πολύ μεγάλη μ@λακία και 'αμερικανιά' της Ford, που κατά τα άλλα σχεδίασε ένα 'ευρωπαϊκό' αυτοκίνητο...
Σε αυτή τη περίπτωση, προτείνω κι εγώ το χειροκίνητο...Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Όλα τα αυτόματα κάνουν και άμεσες, χωρίς συμπλέκτη, χειροκίνητες αλλαγές, όπως όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.Δεν έχουν σχέση τα καμία αυτόματα (ειδικά αυτά με μετατροπέα) με τα σειριακά, αγωνιστικά, κιβώτια.
Σύμφωνα με το Drive δεν είναι και πολύ σπορ:
'Αργεί όμως να κατεβάσει, διστάζοντας ακόμη και στο πρόγραμμα Sport'
'Ο κινητήρας ντίζελ και το αυτόματο κιβώτιο μπορεί να μην ταιριάζουν ιδανικά με τον σπορ χαρακτήρα του πλαισίου'Επίσης, ως προς το κόστος χρήσης- συντήρησης, μιλάμε για κιβώτιο που ποτέ δεν θα 'κάψει δίσκο', δεν θα 'γρατσουνάει' κανένα γρανάζι, και μάλλον δεν θα χρειαστεί ποτέ τίποτε άλλο από κάποια αλλαγή υγρών...
Δεν είναι έτσι. Τα χειροκίνητα παραμένουν τα πιο αξιόπιστα και το μόνο που θέλουν είναι κάποτε μια αλλαγή συμπλέκτη. Τα αυτόματα βγάζουν ακριβές βλάβες και για αυτό τα αποφεύγουν συνήθως οι ταξιτζήδες, αν και είναι πολύ πιο ξεκούραστα για κάποιον που είναι 10 ώρες στο τιμόνι.
-
σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις απαντήσεις σας
φυσικά θα τα κάνω test drive, ελπίζω απλά να είναι διαθέσιμα
είναι πραγματικά μεγάλη διαφορά και πολύ καλός εξοπλισμός στην έκδοση titanium, απλά εκεί αν προσθέσεις και το αυτόματο κιβώτιο η τιμή ξεφεύγει
Ford Focus MK4