Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μεταχειρισμένου (Πρώτο αμάξι)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μεταχειρισμένου (Πρώτο αμάξι)
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    13
    4
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      magkar last edited by

      Γεια σας γεια σας. Καθόλου πρωτότυπο θέμα και πολλες φορές ειπωμένη ερώτηση το ξέρω αλλά πραγματικά είμαι πολύ μπερδεμένη όποτε θέλω τη βοήθεια σας. Όπως καταλάβατε είμαι κοπέλα και είμαι σε αναζήτησή αμαξιού μέχρι 10.000. Κατά κύριο λόγο θέλω ένα οικονομικό αμάξι για μέσα στην πόλη αλλά και για ταξίδια τύπου Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω αν μπορούν να συνδυαστούν αυτά τα δυο ως προς την κατανάλωση καυσίμων. Αρχικά ήμουν σίγουρη ότι θα ήθελα ένα πετρελαιοκίνητο αλλά μετά διαβάζοντας εδώ μέσα είδα ότι πολλοί είστε υπέρ του υγραερίου. Η αλήθεια είναι υγραέριο με φοβίζει λίγο ως προς την αξιοπιστία του. Δεν ξέρω. Να τονίσω επίσης ότι δεν ενδιαφέρομαι για αμάξια τύπου micra και αυτόματα. Θέλω να την αλλάζω τη ταχύτητα μου και γενικώς τη θέλω τη ταχύτητα. Ένα που είχα στο μυαλό μου είναι το Peugeot 208 και συγκεκριμένα του '14 που έχω βρει με 1398cc και πετρέλαιο. Να προτιμήσω κάτι σε Peugeot? Γενικά ποιο μοντέλο θα μου προτείνατε; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        magkar last edited by

        Γεια σας γεια σας. Καθόλου πρωτότυπο θέμα και πολλες φορές ειπωμένη ερώτηση το ξέρω αλλά πραγματικά είμαι πολύ μπερδεμένη όποτε θέλω τη βοήθεια σας. Όπως καταλάβατε είμαι κοπέλα και είμαι σε αναζήτησή αμαξιού μέχρι 10.000. Κατά κύριο λόγο θέλω ένα οικονομικό αμάξι για μέσα στην πόλη αλλά και για ταξίδια τύπου Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω αν μπορούν να συνδυαστούν αυτά τα δυο ως προς την κατανάλωση καυσίμων. Αρχικά ήμουν σίγουρη ότι θα ήθελα ένα πετρελαιοκίνητο αλλά μετά διαβάζοντας εδώ μέσα είδα ότι πολλοί είστε υπέρ του υγραερίου. Η αλήθεια είναι υγραέριο με φοβίζει λίγο ως προς την αξιοπιστία του. Δεν ξέρω. Να τονίσω επίσης ότι δεν ενδιαφέρομαι για αμάξια τύπου micra και αυτόματα. Θέλω να την αλλάζω τη ταχύτητα μου και γενικώς τη θέλω τη ταχύτητα. Ένα που είχα στο μυαλό μου είναι το Peugeot 208 και συγκεκριμένα του '14 που έχω βρει με 1398cc και πετρέλαιο. Να προτιμήσω κάτι σε Peugeot? Γενικά ποιο μοντέλο θα μου προτείνατε; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          magkar last edited by

          Γεια σας γεια σας. Καθόλου πρωτότυπο θέμα και πολλες φορές ειπωμένη ερώτηση το ξέρω αλλά πραγματικά είμαι πολύ μπερδεμένη όποτε θέλω τη βοήθεια σας. Όπως καταλάβατε είμαι κοπέλα και είμαι σε αναζήτησή αμαξιού μέχρι 10.000. Κατά κύριο λόγο θέλω ένα οικονομικό αμάξι για μέσα στην πόλη αλλά και για ταξίδια τύπου Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω αν μπορούν να συνδυαστούν αυτά τα δυο ως προς την κατανάλωση καυσίμων. Αρχικά ήμουν σίγουρη ότι θα ήθελα ένα πετρελαιοκίνητο αλλά μετά διαβάζοντας εδώ μέσα είδα ότι πολλοί είστε υπέρ του υγραερίου. Η αλήθεια είναι υγραέριο με φοβίζει λίγο ως προς την αξιοπιστία του. Δεν ξέρω. Να τονίσω επίσης ότι δεν ενδιαφέρομαι για αμάξια τύπου micra και αυτόματα. Θέλω να την αλλάζω τη ταχύτητα μου και γενικώς τη θέλω τη ταχύτητα. Ένα που είχα στο μυαλό μου είναι το Peugeot 208 και συγκεκριμένα του '14 που έχω βρει με 1398cc και πετρέλαιο. Να προτιμήσω κάτι σε Peugeot? Γενικά ποιο μοντέλο θα μου προτείνατε; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nascar1 last edited by

            Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί υποστηρικτές του υγραερίου τουλάχιστον εδώ μέσα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              the_ace last edited by

              Για το 208 καλά το σκέφτεσαι, φρέσκο, ομορφούλι/γλυκούλι (αυτό έρχεται από τη γυναίκα μου και το 206 που είχε), όπως επίσης και για τα 1400κε. Τώρα το γιατί το θες οπωσδήποτε σε πετρέλαιο, ξέρεις καλύτερα τα χλμ που κάνεις, άρα υποθέτω ότι έχεις κάνει τους υπολογισμούς σου. Καλό μοτεράκι το HDi, αλλά δεν βάζει και φωτιά στην άσφαλτο (επειδή λες ότι το θες το γκαζάκι σου). Για υγραέριο σε μεταχειρισμένο θα το σκεφτόμουν 2 και 3 και 4 φορές, εδώ κάνεις εσύ την εγκατάσταση και δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by

                Σαν κάτοχος 208 εδώ και 1.5 χρόνο έχω να πω ότι καλό θα ήταν να αποφευχθούν οι παλιοί HDi των 1400κε. Υπάρχει τεράστια διαφορά με το νέο BlueHDi ακόμα κι αν στα χαρτιά τα νούμερα δε διαφέρουν ιδιαίτερα.

                Πχ: https://www.car.gr/11481333-peugeot-208-active-1-6-bluehdi-75-hp

                Το συγκεκριμένο είναι Active Plus και όχι Active που λέει ο πωλητής. Έχει υπερπλήρη εξοπλισμό (2ζωνικό, ζάντες, σταθερή ηλιοροφή) και μπορεί με ευκολία να καίει 4.5λτ/100χλμ. Επίσης έχουμε περίπου 55 ίδια εταιρικά στη δουλειά στην έκδοση των 100hp και ο κόσμος είναι πολύ ευχαριστημένος και από τις επιδόσεις και από την αξιοπιστία.

                Εναλλακτικά θα κοίταγα και Ibiza που έχει καλό vmf.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panormus772 last edited by

                  Καλή περίπτωση το 208 γι αυτό που ψάχνεις.Μπορείς να δεις και Clio,αλλά με επίσης καλή οδική συμπεριφορά δεν κοιτάς και καμιά AlfaRomeo Mito;
                  Απλά και μόνο ενδεικτικά, βρήκα αυτό: https://www.car.gr/11189523-alfa-romeo-mito-distinctive

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    magkar last edited by

                    Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά. Stefan μου βάλες φωτιές τώρα με το BlueHDi. Πολύ καλή περίπτωση αυτή η αγγελία (αν και το χρωμα δε μου αρέσει καθόλου) ' απλά το θέμα είναι ότι θέλω να το πάρω από έναν φίλο που κάνει εισαγωγή ο οποίος θα μπορούσε να με εξυπηρέτησει και στο θέμα των δόσεων γιατί τα λεφτά δεν τα έχω όλα στην άκρη. Απ'οτι είδα η αγγελία είναι ιδιώτη ο οποίος λογικά θα θέλει τα λεφτά ντούκου.

                    Λίγο που έψαξα τώρα στα γερμανικά site τύπου mobile.de οι τιμές απ'το συγκεκριμένο είναι τσιμπημένες ,σε περίπτωση που ζητήσω από το φίλο να μοθ φέρει το BlueHDi εννοώ. Δηλαδή για το HDi λες όχι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Στην ουσία κοιτάς για μοντέλα από μέσα 2015 και μετά εάν θες BlueHDi. Ίσως είναι λίγο εκτός του budget σου αλλά από αυτά που έχω δει, πιστεύω ότι αξίζει η διαφορά. Νομίζω επίσης ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

                      Εάν υπάρχει γνωστός που είναι αυτή η δουλειά του τότε θεωρητικά μπορεί να σου βρει αμάξι με τα χαρακτηριστικά που θες, πανω κάτω στα χρήματα που διαθέτεις. Εισαγωγής πάντως θα το απέφευγα εκτός κι αν είχα τυφλή εμπιστοσύνη στον εισαγωγέα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kkostask last edited by

                        Και εγώ στην θέση σου θα απέφευγα την έκδοση με τον παλιό κινητήρα. Με 68 άλογα θα είναι μεν επαρκής στην πόλη αλλά έτσι και πας κανένα ταξίδι θα αγκομαχάς και εσύ και το αμάξι. Εγώ έχω την active plus με τα 100 άλογα και μέχρι τώρα δεν έχω καταφέρει να περάσω τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ. Το μόνο που μου έβγαλε είναι το σχετικά συνηθισμένο θεματάκι της οθόνης που κάνει τα δικά της και θα αντικατασταθεί οσονούπω εντός εγγύησης. Το άλλο θέμα που θα αντιμετωπίσεις είναι οι σχετικά υψηλές τιμές. Μην ξεχνάς ότι σαν καινούργιο είναι αρκετά ακριβό άρα και η απαξίωση του χαμηλότερη. Ο bluehdi δεν πληρώνει τέλη (79gr).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          magkar last edited by

                          Λοιπόν παιδιά, επειδή αύριο θα πάω να μιλήσω με τον φίλο για το αμάξι και θέλω να έχω στο μυαλό μου κάτι συγκεκριμένο να ρωτηςω κάτι ακόμα. Έχω γκουγκλαρει κανα δυο από αυτά που μου είπατε και είδα ότι στη συγκεκριμένη κατηγορία πρώτο βγάζουν το Fiesta και ακολουθεί το Clio με το Peugeot όσων αφορά την οδήγηση και το γενικό feeling πάνω στο δρόμο. Ισχύει το ίδιο και στο θέμα της κατανάλωσης του αμαξιού για το Fiesta; Ή το BlueHDi υπερτερεί εκεί; εγώ βέβαια διαβαςα για το μοντέλο του '17 (για το Fiesta πάντα). Τα προηγούμενα μοντέλα είναι διαφορετικής νοοτροπίας; Αν έχει κανείς άποψη θα με βοηθούσε πολύ. Το εξωτερικό να πω την αλήθεια του Clio μου αρέσει παρά πολύ αλλά στην προκειμένη κοιτάω κατανάλωση και οδήγηση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Το Fiesta είναι πράγματι διαχρονικά το πιο οδηγοκεντρικό. Αυτό δεν ξέρω πόσο σημαντικό είναι βεβαία ως προσόν για τη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και χρήση που θες να κάνεις.

                            Σε θέματα κατανάλωσης μεταξύ αυτών που αναφέρεις θεωρώ ότι οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και ανάξιες αναφοράς. Και τα 3 είναι σουπερ οικονομικά. Αν θυμάμαι καλά το Fiesta σε πετρέλαιο έχει τον πιο τραχύ και θορυβώδη κινητήρα αλλά όχι κάτι το αποτρεπτικό.

                            Το 208 BlueHDi με 100hp μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι καίει άνετα 4.5λτ/100χλμ σε μικτές συνθήκες και χωρίς καμία προσπάθεια οικονομίας. Αστείο νούμερο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kkostask last edited by

                              Εγώ με το 208 μου κινούμαι από 4,6 έως 5 λτ το. χειμώνα χωρίς καμία προσπάθεια για οικονομία. Έχοντας οδηγήσει και τα 3 η αίσθηση μου ειναι ότι έχουν παραπλήσια συμπεριφορά και η οποία επιλογή γίνεται και με αλλά κριτήρια (εμφάνιση,τιμή κλπ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Σωστά. Σε παρόμοιες εκδόσεις οι διαφορές είναι ανεπαίσθητες. Εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένο για μένα το βασικό κριτήριο επιλογής θα ήταν η κατάσταση του υποψήφιου αυτοκινήτου και μετά όλα τα άλλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr