-
Περιορισμός ή όχι, το σφάξιμο στο γόνατο είναι δεδομένο αφού το παλιό στο παίρνουν μπιρ παρά. Σε συγγενικό μου πρόσωπο μόλις την προηγούμενη εβδομάδα πήραν με ανταλλαγή το 5ετές Πεμβέ 116i που είχε (σε κατάσταση αψόγου και με αστεία χλμ.), μόλις για 9.500 ευρώ. Μερικές μέρες μετά βγήκε πωλητήριο για ...14.500.
Η μέθοδος είναι η εξής: το κάθε μαγαζί, προκειμένου να κρατήσει τον πελάτη του εντός των τειχών, προσφέρει το επόμενο μοντέλο σε σχετικά καλή τιμή, απαλάσσοντάς τον παράλληλα από το παλιό, αλλά σε τιμή 'χώμα'. Έτσι κρατάνε τα περιθώριά τους ψηλά. Άλλωστε, ο χειρότερος πελάτης είναι αυτός που θέλει να αγοράσει νέτα σκέτα ένα καινούργιο αυτοκίνητο, χωρίς ανταλλαγές ή δόσεις και τους ζητά την καλύτερη τιμή για άμεση εξόφληση, άρα αυτοί οφείλουν να στενέψουν τα περιθώριά τους αν θέλουν να δουν πώληση.
Οι εναλλακτικές που μπορεί να έχει ο ιδιοκτήτης είναι οι εξής δύο :
-να πουλήσει μόνος το παλιό του σε κάποιον άλλο ιδιώτη. Εδώ το κέρδος είναι διπλό, πουλάς σε καλύτερη συνήθως τιμή και παράλληλα πας άνετος στην αντιπροσωπεία και τους λες : ν'ακούσω τώρα το παρασύνθημα για το καινούργιο (την καλή τιμή που λέγαμε)
-να πάει σε άλλο, ανταγωνιστικό μαγαζί, μήπως πετύχει λίγο καλύτερη προσφορά. Σχετικά ευκολάκι, γιατί ο ανταγωνισμός, προκειμένου να ΄δέσει΄ένα πελάτη στο μαντρί του για 4 χρόνια και παράλληλα να βάλει προς πώληση ένα νέο (άρα και σχετικά ευπώλητο) αυτοκίνητο-μαγνήτης στη μάντρα με τα μετάχειρά του, κάνει συνήθως καλύτερη αντιπροσφορά. Το οποίο σημαίνει ότι σε γδέρνουν και αυτοί, αλλά τουλάχιστον με ακονισμένο μαχαίρι.
Καταλαβαίνω πως σε γείωσα, αλλά αυτή είναι η αγορά.
Τώρα, ερμηνεύοντας τα γραφόμενά σου, ψάχνεις για ένα αυτοκίνητο-εργαλείο, για το οποίο είσαι αποφασισμένος ότι 4 χρόνια μετά θα βγει στο σφυρί. Πάρε λοιπόν το καινούργιο μοντέλο, εδώ δεν χωράνε συναισθηματισμοί. Πιο ήσυχο από το παλιό (και για κάποιο περίεργο λόγο το χατσς έχει μετρηθεί αισθητά πιο ήσυχο από το σεντάν), λιιιίγο πιο οικονομικό, πιο σύγχρονο, πιο ευκολοπώλητο αύριο.
-
Μετά συγχωρήσεως, αλλά ο γνωστός σου με την 116 πήγε ως πρόβατο σε σφαγή. Είτε είναι τρομερά απλαδούρας με τα λεφτά είτε μειωμένου καταλογισμού, για να συμφωνήσει σε τιμή ανταλλαγής στο 65% της εμπορικής του αξίας.
Σίγουρα δεν αποτελεί αντιπροσωπευτική περίπτωση. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι αντιπροσωπείες σε εμπορικά αυτοκίνητα σαν την 116 και με αντίστοιχη αξία, δίνουν μια τιμή 1,5-2 χιλιάρικα κάτω από την εμπορική αξία, όπως είναι λογικό και αναμενόμενο.
-
Σίγουρα για εμένα το καινούργιο μοντέλο, πολύ όμορφο αυτοκίνητο εσωτερικά και εξωτερικά, ιδικά εμπρός με τα led. Να δούμε τι θα γίνει τον Μάρτιο μέ τα νέα τέλη ταξινόμησης μήπως οι πλούσιες εκδόσεις έρθουν πιο φτηνά. Αλήθεια έχουμε καμία πληροφορία???
-
Toν έπιασε η πρεμούρα του πρώτη φορά μπαμπάς και ότι δεν θα χωράει στο 116, τον πήρανε χαμπάρι ότι τα έχει τα όβολα, και τον τύλιξαν σε μια λαδόκολλα. Tα κόλπα γνωστά στους παροικούντες (παιχνιδάκι με τη διαθεσιμότητα χρωμάτων στα ετοιμοπαράδοτα, με τον εξοπλισμό, εξόχως με τον εξοπλισμό που μπαίνει εγχωρίως, ντρίπλες με πιθανές μελλοντικές ανατιμήσεις, τάκλιν με το δυσανάλογο χρόνο αναμονής σε περίπτωση νέας παραγγελίας, κ.α., ανάλογα την περίπτωση). Χάουέβερ, σύμφωνα με δήλωση πωλητή ιχ σε ανύποπτο χρόνο, οι μισοί υποψήφιοι αγοραστές της αυτής συνομοταξίας είναι.
-
απαπα, με ένα παιδί άνετος θα ήταν με την 116..τι αγόρασε;
-
πάντως προσωπικά από δω και πέρα, όπου πηγαίνω θα πηγαίνω οργανωμένος. μέχρι τώρα ήμουν πολυ ψαρι.σε φαση γεια σας, θέλω αυτό, αυτόν τον εξοπλισμό, έχω αυτό το ποσό, αυτήν την ανταλλαγή, σας ακούω..
ειδικά με τους εξοπλισμούς, έξτρα after market παίζουν πολύ μπάλα. και γραπτώς όλα. οι μισοί πωλητές είναι έλα μωρέ βάλε και αυτό, βάλε εκείνο, όχι αυτό όχι εκεινο
-
καλά στην Merc, μεσημέρι, δίπλα δίπλα με την Φορντ/χιουνται, πρώτη κουβέντα από βαριεστημενο 35ρη πωλητή της κακιάς ώρας: καλά, από την χιουνται σε εμάς;
ναι βρε τρόμπα, από αυτούς σε εσάς, σιγά, ψάχναμε αυγά για βράσιμο..
-
116->Χ1
-
σήμερα έφτιαχνα μια χ1 σπορτ line 1,5 auto 42 43k έβγαινε..αλμυρα
-
Και σε εμας κατι σουτζουκακια που παραγγειλαμε σημερα αλμυρα ηταν.
-
lmao
-
-
Περιορισμός ή όχι, το σφάξιμο στο γόνατο είναι δεδομένο αφού το παλιό στο παίρνουν μπιρ παρά. Σε συγγενικό μου πρόσωπο μόλις την προηγούμενη εβδομάδα πήραν με ανταλλαγή το 5ετές Πεμβέ 116i που είχε (σε κατάσταση αψόγου και με αστεία χλμ.), μόλις για 9.500 ευρώ. Μερικές μέρες μετά βγήκε πωλητήριο για ...14.500.
Η μέθοδος είναι η εξής: το κάθε μαγαζί, προκειμένου να κρατήσει τον πελάτη του εντός των τειχών, προσφέρει το επόμενο μοντέλο σε σχετικά καλή τιμή, απαλάσσοντάς τον παράλληλα από το παλιό, αλλά σε τιμή 'χώμα'. Έτσι κρατάνε τα περιθώριά τους ψηλά. Άλλωστε, ο χειρότερος πελάτης είναι αυτός που θέλει να αγοράσει νέτα σκέτα ένα καινούργιο αυτοκίνητο, χωρίς ανταλλαγές ή δόσεις και τους ζητά την καλύτερη τιμή για άμεση εξόφληση, άρα αυτοί οφείλουν να στενέψουν τα περιθώριά τους αν θέλουν να δουν πώληση.
Οι εναλλακτικές που μπορεί να έχει ο ιδιοκτήτης είναι οι εξής δύο :
-να πουλήσει μόνος το παλιό του σε κάποιον άλλο ιδιώτη. Εδώ το κέρδος είναι διπλό, πουλάς σε καλύτερη συνήθως τιμή και παράλληλα πας άνετος στην αντιπροσωπεία και τους λες : ν'ακούσω τώρα το παρασύνθημα για το καινούργιο (την καλή τιμή που λέγαμε)
-να πάει σε άλλο, ανταγωνιστικό μαγαζί, μήπως πετύχει λίγο καλύτερη προσφορά. Σχετικά ευκολάκι, γιατί ο ανταγωνισμός, προκειμένου να ΄δέσει΄ένα πελάτη στο μαντρί του για 4 χρόνια και παράλληλα να βάλει προς πώληση ένα νέο (άρα και σχετικά ευπώλητο) αυτοκίνητο-μαγνήτης στη μάντρα με τα μετάχειρά του, κάνει συνήθως καλύτερη αντιπροσφορά. Το οποίο σημαίνει ότι σε γδέρνουν και αυτοί, αλλά τουλάχιστον με ακονισμένο μαχαίρι.
Καταλαβαίνω πως σε γείωσα, αλλά αυτή είναι η αγορά.
Τώρα, ερμηνεύοντας τα γραφόμενά σου, ψάχνεις για ένα αυτοκίνητο-εργαλείο, για το οποίο είσαι αποφασισμένος ότι 4 χρόνια μετά θα βγει στο σφυρί. Πάρε λοιπόν το καινούργιο μοντέλο, εδώ δεν χωράνε συναισθηματισμοί. Πιο ήσυχο από το παλιό (και για κάποιο περίεργο λόγο το χατσς έχει μετρηθεί αισθητά πιο ήσυχο από το σεντάν), λιιιίγο πιο οικονομικό, πιο σύγχρονο, πιο ευκολοπώλητο αύριο.
Έκανα test drive μια a180d αυτόματη .Τα αισθήματα ανάμεικτα . Σίγουρα η w176 είχε πολύ ποιοτικότερα υλικά στο εσωτερικό, όπως μου παραδέχτηκε και ο πωλητής .Στο ταμπλό με τους διακόπτες τύπου πιάνο, πατάς έναν και κουνιέται όλο το σύστημα μαζι . Πολύ ωραία τα συστήματα ασφαλείας, οι χώροι ακόμα και για τους πίσω ,είμαι 180 και πίσω είχα άπλετο χώρο στα γόνατα . Καλή ηχομόνωση, ο κινητήρας φτάνει πολύ γρήγορα στα 150 και εσύ νομίζεις ότι πας με 90. Το έπαθα μόλις βγήκαμε Εγνατία . Κατανάλωση με αυτόματο πιλότο στα 130 4,2l . Αναρτήσεις κοπανανε αρκετά ειδικά σε κακή άσφαλτο μέσα στην πόλη . Αλλά το χειρότερο για μένα ήταν οι ήχοι μέσα στην καμπίνα . Ένας μόνιμος ήχος από τρίξιμο στην μεριά του συνοδηγού κάπου στο ταμπλό ,καθώς και ένας ήχος αεροδυναμικής σαν να ακούς αέρα μέσα στο όχημα, ο οποίος ερχόταν πάνω αριστερά από το κεφάλι του οδηγού .Ο πωλητής για τον ήχο από τον αέρα είχε να πει ότι φυσάει πολύ έξω, ενώ για το τρίξιμο τον ρώτησα αν έχει πράγματα στο ντουλαπάκι .Τότε άνοιξε το ντουλαπάκι και είπε ναι έχω ένα σορό πράγματα εδώ ,τα ανακάτεψε λίγο αλλά ο ήχος συνεχίστηκε .Τότε μου είπε ότι μάλλον φταίει η πινακίδα . Τελικά δεν έμαθα ποτέ από που προερχόταν .
Επίσης για το πρόγραμμα welcome freedom δεν ξέρω αν τους συμφέρει λιγότερο η περισσότερο αλλά ο πωλητής εμφανώς το απέφευγε λέγοντας μου πως δεν με συμφέρει χωρίς κάποιο επιχείρημα
Σε γενικές γραμμές μάλλον είχα πολύ υψηλές προσδοκίες και προσγειώθηκα απότομα
-
Σε καμία περίπτωση η W176 δεν είχε καλύτερα υλικά και συναρμογή στο εσωτερικό. Η συγκεκριμένη Merc ήταν η χειρότερη μακράν σε θέματα ποιότητας από την γνωστή τριπλέτα των Γερμανικών premium και γι' αυτό και η W177 έχει υποστεί τόσες βελτιώσεις. Και πάλι βέβαια υστερεί σε σχέση με τη νέα σειρά 1 ενώ πιθανότατα υστερεί και σε σχέση με το απερχόμενο Α3 που είναι ουστιαστικά μοντέλο 2012.
Συνολικά πάντως είναι πολύ μέτριο αυτοκίνητο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το κόστος του. Έχοντας κάνει αρκετά χλμ με μία 1.3 163hp DCT, το μόνο που μπορώ να παινέψω είναι το εξαιρετικό και πολύ οικονομικό αυτό μοτέρ της. Σε ότι άλλη έκδοση την έχω οδηγήσει είναι υποδεέστερη και από αρκετά mainstream μοντέλα πχ Golf.
-
Mολντόβαν, μήπως πρέπει να δεις και άλλα αυτοκίνητα πριν αποφασίσεις?
-
Mολντόβαν, μήπως πρέπει να δεις και άλλα αυτοκίνητα πριν αποφασίσεις?
Εννοείται ότι κοιτάω και άλλα .Επιμένω στο συγκεκριμένο για τον λόγο ότι κρατάει την αξία του περισσότερο και δεύτερον ας πούμε ότι έχω και ένα απωθημένο με το συγκεκριμένο μοντέλο . Ήθελα να δω και το καινούργιο Α3, αλλά δυστυχώς σε πετρέλαιο θα βγει μόνο δίλιτρο . Τις επόμενες μέρες θα προσπαθήσω να δω και την καινούργια σειρά 1 . Κλίνω σε premium επιλογή λόγω των πολλών χιλιομέτρων και της μιάμισης ώρας που περνάω καθημερινά στο οχημα
-
Είναι Mercedes και σίγουρα θα έχει μεταπώληση, εγώ κοιτούσα το 160 στην έκδοση style line είχε τα ''πάντα'' από εξοπλισμό, ακόμη και αυτόματο παρκάρισμα, επιπλέον από την απλή, που ξεκινάει από τα 22000, την μια μεγάλη οθόνη 17άρες ανθρακί ζάντες led φώτα εμπρός - πίσω, διαφορετικά καθίσματα, αισθητήρες εμπρός - πίσω και κάμερα, κτλ. Πολύ όμορφο γενικά αυτοκίνητο εξωτερικά και εσωτερικά.
-
Ρε παιδια ψαχτηκα λιγο με το sedan το οποιο μου αρεσει παρα παρα πολυ, αλλα ειναι δυνατον τα diesel (160d και 180d) να εχουν κινητηρα απο Renault Clio, Nissan Micra και κατι Dacia? Ξενερωσα.
Τεσπα, αν εχει ακουσει καποιος κατι για αξιοπιστια των συγκεκριμενων κινητηρων ας πει
-
Μην ξενερώνεις καθόλου!
Οι 1500άρηδες diesel της Renault, τους οποίους χρησιμοποιεί και η Mercedes, έχουν πολύ καλό ιστορικό αξιοπιστίας και επιπλέον είναι και από τους πλέον οικονομικούς κινητήρες της κατηγορίας τους.
-
Αυτοί οι diesel κινητήρες της Renault είναι πια τρομερά αξιόπιστοι. Υπάρχει κόσμος που έχει κάνει πάνω από 300000 km χωρίς προβλήματα.
Mercedes A Class 2018