-
καλησπερα σας
τι ενα βιτο ραγισμα στο πιστονι προς το παρον
απο μπεκ ειπανε !τι αλλο θα σας ξαναπω -
Δεν δικαιολογείται μια εταιρεία τέτοιου μεγέθους ποιότητας να βγάζει κινητήρες χρέπια. Με αυτά που διάβασα στα άρθρα του autobild εφριξα. Εντωμεταξύ τι γίνεται με τα ιχ αυτοκίνητα, οεο;
-
Κι όμως γίνεται ...
αυτοκίνητα αγορασμένο καινούργιο 52.000€ με 170.000χλμ πήρε τον κινητήρα στο χέρι..Τα ιχ δεν την ακούν εύκολα γιατί δεν κάνουν χλμ γρήγορα..
Οι κινητήρες πετρελαίου είναι ίδιοι και στα ελαφρά επαγγελματικά .
Να λυθεί και από κάτω ο κινητήρας για έλεγχο στροφαλου μπιελες κουζινετα κτλ.Να γίνει σωστή εκτίμηση για το κόστος επισκευής ώστε να έχεις κατά νου και την αλλαγή κινητήρα κομπλέ. -
Στο ένα link που έβαλες μιλούσε για τα ταξί άρα και επιβατικά αφορά η βλάβη που εμφανίζεται. Γεμίζουν γρήγορα με χλμ και αυτά.
-
τελικα θα μπει αλλη μηχανη στο ενα γιατι η τιμη της επισκευης ειναι ιδια με της αγορας!
και προχωραμε -
Μετα απο επισκευή εχεις ενα ανακαινισμένο μοτέρ , καλό σε όλα του, ίσως και καλυτερο απο εργοστασιακό. Η αγορά νέου(εννοω μεταχειρισμένο) είναι γουρούνι στο σακί.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μετα απο επισκευή εχεις ενα ανακαινισμένο μοτέρ , καλό σε όλα του, ίσως και καλυτερο απο εργοστασιακό. Η αγορά νέου(εννοω μεταχειρισμένο) είναι γουρούνι στο σακί.+1
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μετα απο επισκευή εχεις ενα ανακαινισμένο μοτέρ , καλό σε όλα του, ίσως και καλυτερο απο εργοστασιακό. Η αγορά νέου(εννοω μεταχειρισμένο) είναι γουρούνι στο σακί....και που ξέρεις πόσο καλή δουλειά θα κάνει αυτός που θα κάνει την ανακατασκευή? Δεν είναι τόσο εύκολη η απόφαση. Καλύτερο από το εργοστασιακό σε θέμα αξιοπιστίας κατά βάση αδύνατο. Πρέπει να υπάρχει κατασκευαστικό σφάλμα που συνήθως το καλύπτει η εγγύηση.
Με τη Mercedes μίλησες?
-
Η επισκευή σε σχέση με το μεταχειρισμένο μοτέρ επαγγελματικού αυτοκινήτου είναι σίγουρα καλύτερη αποφαση. Δεν συγκρίνουμε με το καινουριο μοτέρ που καλύπτεται απο εγγύηση. Βρίσκεις καλούς μηχανικούς με λίγη αναζήτηση δεν είναι δυσκολο. Ενω το μεταχειρισμένο μοτερ δεν ξέρει κανεις τι είναι ακόμη και ο αδερφός σου να στο πουλάει.
-
εχουμε μπλεξει αφηστε κωλοαμαξα του κερατα μας βγηκαν!!
ιδια λεφτα περιπου με την επισκευη θα βγουν!!
ειδωμεν
τα χαλια του 2 ου δε ξερω που εκανε και θορυβο και δε επαιρνε και μπρος!! κανα δοντι θα πηδηξε η καδενα και θα τα ρημαξε ολα !!!
-
Επισκευή κινητήρα cdi δεν είναι εύκολη υπόθεση, θέλει μηχανολόγο πολύ καλά διαβασμένο! Θυμάμαι όταν πριν κάποια χρόνια τα είχε τινάξει ένα 108 cdi λόγω υδραυλικής, κανείς δεν αναλάμβανε υπεύθυνα την επισκευή, τότε επιλέχθηκε η λύση του μτχ μετά από πολύ ψάξιμο και απόρριψη πολλών κινητήρων λόγω αμφίβολης κατάστασης, που υπήρχαν στην αγορά. Οπότε, προσεχτική επιλογή μτχ κινητήρα είναι η καλύτερη λύση.
-
μπηκε η μηχανη και το πηραμε σημερα ΑΛΛΑ.. δεν αρεσει το δουλεμα στο αφεντικο μου εχει ενα μικρο κραδασμο στο ρελαντι!
θα παει στον μπομπατζη αυριο για ελεγχο των μπεκ που μπηκανε πανω!!
εχουμε μπλεξει
-
μπηκε καινουριος κινητηρας;
-
μεταχειρισμενος αλλα απο μοντελο του 14
-
καλησπερα και παλι!!
τελικα απ οτι εμαθα 2 μπεκ ηταν το προβλημα!!!
αδειαστηκε και το πετρελαιο απο το ρεζερβουαρ και ηταν μεσα στη βρωμια!!
2 χρονια μονο shell την προσφορα
τι να πω
ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 2 VITO TOY 2010