-
Το 1.4 συμφωνώ ότι δεν θα πουλήσει, επίσης συμφωνώ ότι το octavia είναι δυνατή επιλογή. Ωστόσο είμαι σίγουρος ότι θα πάρει σίγουρα πωλήσεις από την octavia είτε λόγω του αισθητικού κομματιού (αλήθεια στην octavia μάλλον δεν έκαναν facelift αλλά αποτυχημένη πλαστική ),είτε γιατί κάποιοι απλώς δεν αγοράζουν vag.
Όσο αφορά κάτι astra η focus sedan δεν νομίζω ότι μοντέλα με λιγότερες πωλήσεις από πορσε είναι σοβαροί εμπορικοί ανταγωνιστές. -
Το 1.4 συμφωνώ ότι δεν θα πουλήσει, επίσης συμφωνώ ότι το octavia είναι δυνατή επιλογή. Ωστόσο είμαι σίγουρος ότι θα πάρει σίγουρα πωλήσεις από την octavia είτε λόγω του αισθητικού κομματιού (αλήθεια στην octavia μάλλον δεν έκαναν facelift αλλά αποτυχημένη πλαστική ),είτε γιατί κάποιοι απλώς δεν αγοράζουν vag.
Όσο αφορά κάτι astra η focus sedan δεν νομίζω ότι μοντέλα με λιγότερες πωλήσεις από πορσε είναι σοβαροί εμπορικοί ανταγωνιστές. -
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
-
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
-
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
-
η octavia μεχρι τα 150 αλογα εχει ημιακαμπτο εδω αν δεν κανω λαθος υπαρχει παντου μουλτιλνκ
-
η octavia μεχρι τα 150 αλογα εχει ημιακαμπτο εδω αν δεν κανω λαθος υπαρχει παντου μουλτιλνκ
-
η octavia μεχρι τα 150 αλογα εχει ημιακαμπτο εδω αν δεν κανω λαθος υπαρχει παντου μουλτιλνκ
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.Το fastback κάτι θα πουλήσει και στην Ελλάδα.
Δεν ξέρω όμως αν θα είναι ικανές αυτές οι πωλήσεις ώστε να κρατηθεί το μοντέλο.
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό; -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.Το fastback κάτι θα πουλήσει και στην Ελλάδα.
Δεν ξέρω όμως αν θα είναι ικανές αυτές οι πωλήσεις ώστε να κρατηθεί το μοντέλο.
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό; -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.Το fastback κάτι θα πουλήσει και στην Ελλάδα.
Δεν ξέρω όμως αν θα είναι ικανές αυτές οι πωλήσεις ώστε να κρατηθεί το μοντέλο.
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).
Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).
Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).
Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.
-
Προσωπικά πάντως,αν ενδιέφερε τέτοιας κατηγορίας οικογενειακό αμάξι,πολύ καλά εξοπλισμένο για την τιμή του,αλλά να έχει και μια πιο σπορτίφ-κουπέ σχεδίαση,θα το προτιμούσα απο Octavia,Passat κ.α.
-
Προσωπικά πάντως,αν ενδιέφερε τέτοιας κατηγορίας οικογενειακό αμάξι,πολύ καλά εξοπλισμένο για την τιμή του,αλλά να έχει και μια πιο σπορτίφ-κουπέ σχεδίαση,θα το προτιμούσα απο Octavia,Passat κ.α.
-
Προσωπικά πάντως,αν ενδιέφερε τέτοιας κατηγορίας οικογενειακό αμάξι,πολύ καλά εξοπλισμένο για την τιμή του,αλλά να έχει και μια πιο σπορτίφ-κουπέ σχεδίαση,θα το προτιμούσα απο Octavia,Passat κ.α.
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
...μια πιο σπορτίφ-κουπέ σχεδίαση...Αυτό προσπαθεί να 'χτίσει' η Hyundai με το i30, γιατί η μοναδική άλλη πρόταση της αγοράς είναι το Insignia
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
...μια πιο σπορτίφ-κουπέ σχεδίαση...Αυτό προσπαθεί να 'χτίσει' η Hyundai με το i30, γιατί η μοναδική άλλη πρόταση της αγοράς είναι το Insignia
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
...μια πιο σπορτίφ-κουπέ σχεδίαση...Αυτό προσπαθεί να 'χτίσει' η Hyundai με το i30, γιατί η μοναδική άλλη πρόταση της αγοράς είναι το Insignia
Hyundai i30 2017