Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford focus πρόβλημα με στροφές.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ford focus πρόβλημα με στροφές.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    8
    1421
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      djtony last edited by

      Καλησπέρα. Είχα θέμα με το Focus μου με ένα κύλινδρο, η επισκευή ήταν ασύμφορη και άλλαξα κινητήρα. Βρήκα ένα με 200€ και 100€ να μπει πάνω όλα πένα.

      Πριν την αλλαγή και μετά όμως έχω το ίδιο θέμα. Όταν σταματάω πριν πέσει ρελαντί σταματάει στο 1000 πχ οι στροφές κάνουν ένα μαρσαρισμα μόνες τους μέχρι 2 περίπου και κάθεται ρελαντί μέτα...

      Τι να κοιτάξω; αισθητήρα στροφών; ταχύτητας; μοτέρακι ρελαντί;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        djtony last edited by

        Καλησπέρα. Είχα θέμα με το Focus μου με ένα κύλινδρο, η επισκευή ήταν ασύμφορη και άλλαξα κινητήρα. Βρήκα ένα με 200€ και 100€ να μπει πάνω όλα πένα.

        Πριν την αλλαγή και μετά όμως έχω το ίδιο θέμα. Όταν σταματάω πριν πέσει ρελαντί σταματάει στο 1000 πχ οι στροφές κάνουν ένα μαρσαρισμα μόνες τους μέχρι 2 περίπου και κάθεται ρελαντί μέτα...

        Τι να κοιτάξω; αισθητήρα στροφών; ταχύτητας; μοτέρακι ρελαντί;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          djtony last edited by

          Καλησπέρα. Είχα θέμα με το Focus μου με ένα κύλινδρο, η επισκευή ήταν ασύμφορη και άλλαξα κινητήρα. Βρήκα ένα με 200€ και 100€ να μπει πάνω όλα πένα.

          Πριν την αλλαγή και μετά όμως έχω το ίδιο θέμα. Όταν σταματάω πριν πέσει ρελαντί σταματάει στο 1000 πχ οι στροφές κάνουν ένα μαρσαρισμα μόνες τους μέχρι 2 περίπου και κάθεται ρελαντί μέτα...

          Τι να κοιτάξω; αισθητήρα στροφών; ταχύτητας; μοτέρακι ρελαντί;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            touring-the-m3-1-6 last edited by

            ...άλλο αμάξι ίσως;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jford last edited by

              Ο χρήστης Djtony έγραψε:
              Καλησπέρα. Είχα θέμα με το Focus μου με ένα κύλινδρο, η επισκευή ήταν ασύμφορη και άλλαξα κινητήρα. Βρήκα ένα με 200€ και 100€ να μπει πάνω όλα πένα.

              Πριν την αλλαγή και μετά όμως έχω το ίδιο θέμα. Όταν σταματάω πριν πέσει ρελαντί σταματάει στο 1000 πχ οι στροφές κάνουν ένα μαρσαρισμα μόνες τους μέχρι 2 περίπου και κάθεται ρελαντί μέτα...

              Τι να κοιτάξω; αισθητήρα στροφών; ταχύτητας; μοτέρακι ρελαντί;

              Παρόμοιο πρόβλημα ειχα στο Ford Fiesta με την διαφορά οτι το έκανε στο ξεκίνημα του κινητήρα και δεν ανέβαζε στροφές όπου ξαφνικά ανέβαζε 1500 με 2000. Αλλάχτηκε πεταλούδα και έκτοτε διωρθωθηκε.

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntofato last edited by

                Δες μήπως τραβάει αέρα κάτω από την εισαγωγή. Πάρε σπρέυ καρμπυρατέρ και ρίξε εκεί. Όπου αλλάξει συμπεριφορά εκεί είναι το σημείο.
                Ερώτηση. Πού τον βρήκες τον σκλάβο που σου έβαλε μηχανή με 100ευρώ; Φίλος σου είναι. Όχι τίποτε άλλο αλλά να του στέλνω και εγώ αγγαρείες που βαριέμαι να κάνω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  the-ace last edited by

                  Ο χρήστης Djtony έγραψε:
                  Καλησπέρα. Είχα θέμα με το Focus μου με ένα κύλινδρο, η επισκευή ήταν ασύμφορη και άλλαξα κινητήρα. Βρήκα ένα με 200€ και 100€ να μπει πάνω όλα πένα.

                  Πριν την αλλαγή και μετά όμως έχω το ίδιο θέμα. Όταν σταματάω πριν πέσει ρελαντί σταματάει στο 1000 πχ οι στροφές κάνουν ένα μαρσαρισμα μόνες τους μέχρι 2 περίπου και κάθεται ρελαντί μέτα...

                  Τι να κοιτάξω; αισθητήρα στροφών; ταχύτητας; μοτέρακι ρελαντί;

                  200€ κινητήρας ? Ούτε σαν σίδερο με το κιλό δεν κοστίζει τόσο. Και 100€ εργατικά για βγάλε/βάλε κινητήρα ? Σε παπί 50αρι να το κάνεις, πιο πολλά θα κοστίσει

                  Αν έχεις το ίδιο πρόβλημα, τότε κοιτάς τι ΔΕΝ άλλαξες, και βλέπεις ποιο μπορεί να επηρεάσει το ρελαντί. Διαρροή υποπίεσης ? Σωληνώσεις ? Φιλτροκούτι ? Πεταλούδα θεωρητικά άλλαξες με την 'καινούρια'...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    djtony last edited by

                    Πεταλούδα δεν άλλαξα. Έμεινε η παλιά. Την έχω την καινούρια όμως. Θα το δοκιμάσω.

                    Το φιλτροκουτι πως μπορεί να επηρεάζει; ρωτάω γιατί ακούω κάτι περίεργους θορύβους από μέσα. Επηρεάσει τις στροφές όντως;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      salabrias last edited by

                      Εγώ πήρα ένα Ford Focus (06, diesel, 7000ευρω!) από τον NESTAS CARS, (έμπορος, Κατερίνη). Ούτε καν ο έλεγχος στην ίδια τη φόρντ δεν έδειξε πόσο σάπιο ήταν το αμάξι. Στα πρώτα χιλιόμετρα το φίλτρο σωματιδίων μπούκωσε, που σημαίνει ότι ήταν ήδη γεμάτο (κόστος 1200ε). Πετούσε λάδια από παντού γιατί η τουρμπίνα δεν ήταν τοποθετημένη σωστά - είχε αλλάξει τουρμπίνα και είχε βάλει ιμιτασιόν ενώ ο NESTAS έλεγε ότι ήταν αυθεντική. Τσιμούχες, πλαστικά καπάκια κινητήρα, κτλ., έχαναν λάδια από παντού με αποτέλεσμα (κόστος να μη σας λέω μέχρι να βρούμε από που… δεν… χάνει). Η τουρμπίνα φυσικά έχανε επίσης λάδια και διαλύθηκε τελείως μετά από κάποια δεκάδες χιλιόμετρα (κόστος άστα). Τα ελαστικά του ιντερκούλερ άνοιγαν το ένα μετά το άλλο μέχρι να τα αντικαταστήσω όλα. Να μην τα πολυλογώ ήταν ο εφιάλτης αυτού που αγοράζει μεταχειρισμένο: ένα καμουφλαρισμένο πτώμα με, προφανώς, πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έγραφε, και μάλιστα βαμμένο επιφανειακά ώστε το χρώμα άρχισε να πετάγεται από παντού και να αποκαλύπτει σάπιες λαμαρίνες.
                      Φυσικά ο Νέστας σφύριζε κι έλεγε ότι φταίω εγώ κι ότι το αμάξι ήταν τέλειο.
                      Πάντα έλεγχος από ανεξάρτητο, δικό σου συνεργείο και αγορά από ιδιώτη για μεγαλύτερη ασφάλεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr