Εγώ πήρα ένα Ford Focus (06, diesel, 7000ευρω!) από τον NESTAS CARS, (έμπορος, Κατερίνη). Ούτε καν ο έλεγχος στην ίδια τη φόρντ δεν έδειξε πόσο σάπιο ήταν το αμάξι. Στα πρώτα χιλιόμετρα το φίλτρο σωματιδίων μπούκωσε, που σημαίνει ότι ήταν ήδη γεμάτο (κόστος 1200ε). Πετούσε λάδια από παντού γιατί η τουρμπίνα δεν ήταν τοποθετημένη σωστά - είχε αλλάξει τουρμπίνα και είχε βάλει ιμιτασιόν ενώ ο NESTAS έλεγε ότι ήταν αυθεντική. Τσιμούχες, πλαστικά καπάκια κινητήρα, κτλ., έχαναν λάδια από παντού με αποτέλεσμα (κόστος να μη σας λέω μέχρι να βρούμε από που… δεν… χάνει). Η τουρμπίνα φυσικά έχανε επίσης λάδια και διαλύθηκε τελείως μετά από κάποια δεκάδες χιλιόμετρα (κόστος άστα). Τα ελαστικά του ιντερκούλερ άνοιγαν το ένα μετά το άλλο μέχρι να τα αντικαταστήσω όλα. Να μην τα πολυλογώ ήταν ο εφιάλτης αυτού που αγοράζει μεταχειρισμένο: ένα καμουφλαρισμένο πτώμα με, προφανώς, πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έγραφε, και μάλιστα βαμμένο επιφανειακά ώστε το χρώμα άρχισε να πετάγεται από παντού και να αποκαλύπτει σάπιες λαμαρίνες.
Φυσικά ο Νέστας σφύριζε κι έλεγε ότι φταίω εγώ κι ότι το αμάξι ήταν τέλειο.
Πάντα έλεγχος από ανεξάρτητο, δικό σου συνεργείο και αγορά από ιδιώτη για μεγαλύτερη ασφάλεια.
salabrias
@salabrias
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by salabrias
-
RE: Ford focus πρόβλημα με στροφές.
-
RE: FORD FORUM
Εγώ πήρα ένα Ford Focus (06, diesel, 7000ευρω!) από τον NESTAS CARS, (έμπορος, Κατερίνη). Ούτε καν ο έλεγχος στην ίδια τη φόρντ δεν έδειξε πόσο σάπιο ήταν το αμάξι. Στα πρώτα χιλιόμετρα το φίλτρο σωματιδίων μπούκωσε, που σημαίνει ότι ήταν ήδη γεμάτο (κόστος 1200ε). Πετούσε λάδια από παντού γιατί η τουρμπίνα δεν ήταν τοποθετημένη σωστά - είχε αλλάξει τουρμπίνα και είχε βάλει ιμιτασιόν ενώ ο NESTAS έλεγε ότι ήταν αυθεντική. Τσιμούχες, πλαστικά καπάκια κινητήρα, κτλ., έχαναν λάδια από παντού με αποτέλεσμα (κόστος να μη σας λέω μέχρι να βρούμε από που… δεν… χάνει). Η τουρμπίνα φυσικά έχανε επίσης λάδια και διαλύθηκε τελείως μετά από κάποια δεκάδες χιλιόμετρα (κόστος άστα). Τα ελαστικά του ιντερκούλερ άνοιγαν το ένα μετά το άλλο μέχρι να τα αντικαταστήσω όλα. Να μην τα πολυλογώ ήταν ο εφιάλτης αυτού που αγοράζει μεταχειρισμένο: ένα καμουφλαρισμένο πτώμα με, προφανώς, πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έγραφε, και μάλιστα βαμμένο επιφανειακά ώστε το χρώμα άρχισε να πετάγεται από παντού και να αποκαλύπτει σάπιες λαμαρίνες.
Φυσικά ο Νέστας σφύριζε κι έλεγε ότι φταίω εγώ κι ότι το αμάξι ήταν τέλειο.
Πάντα έλεγχος από ανεξάρτητο, δικό σου συνεργείο και αγορά από ιδιώτη για μεγαλύτερη ασφάλεια.