-
Καλησπέρα. Είχα θέμα με το Focus μου με ένα κύλινδρο, η επισκευή ήταν ασύμφορη και άλλαξα κινητήρα. Βρήκα ένα με 200€ και 100€ να μπει πάνω όλα πένα.
Πριν την αλλαγή και μετά όμως έχω το ίδιο θέμα. Όταν σταματάω πριν πέσει ρελαντί σταματάει στο 1000 πχ οι στροφές κάνουν ένα μαρσαρισμα μόνες τους μέχρι 2 περίπου και κάθεται ρελαντί μέτα...
Τι να κοιτάξω; αισθητήρα στροφών; ταχύτητας; μοτέρακι ρελαντί;
-
Καλησπέρα. Είχα θέμα με το Focus μου με ένα κύλινδρο, η επισκευή ήταν ασύμφορη και άλλαξα κινητήρα. Βρήκα ένα με 200€ και 100€ να μπει πάνω όλα πένα.
Πριν την αλλαγή και μετά όμως έχω το ίδιο θέμα. Όταν σταματάω πριν πέσει ρελαντί σταματάει στο 1000 πχ οι στροφές κάνουν ένα μαρσαρισμα μόνες τους μέχρι 2 περίπου και κάθεται ρελαντί μέτα...
Τι να κοιτάξω; αισθητήρα στροφών; ταχύτητας; μοτέρακι ρελαντί;
-
Καλησπέρα. Είχα θέμα με το Focus μου με ένα κύλινδρο, η επισκευή ήταν ασύμφορη και άλλαξα κινητήρα. Βρήκα ένα με 200€ και 100€ να μπει πάνω όλα πένα.
Πριν την αλλαγή και μετά όμως έχω το ίδιο θέμα. Όταν σταματάω πριν πέσει ρελαντί σταματάει στο 1000 πχ οι στροφές κάνουν ένα μαρσαρισμα μόνες τους μέχρι 2 περίπου και κάθεται ρελαντί μέτα...
Τι να κοιτάξω; αισθητήρα στροφών; ταχύτητας; μοτέρακι ρελαντί;
-
...άλλο αμάξι ίσως;
-
Ο χρήστης Djtony έγραψε:
Καλησπέρα. Είχα θέμα με το Focus μου με ένα κύλινδρο, η επισκευή ήταν ασύμφορη και άλλαξα κινητήρα. Βρήκα ένα με 200€ και 100€ να μπει πάνω όλα πένα.Πριν την αλλαγή και μετά όμως έχω το ίδιο θέμα. Όταν σταματάω πριν πέσει ρελαντί σταματάει στο 1000 πχ οι στροφές κάνουν ένα μαρσαρισμα μόνες τους μέχρι 2 περίπου και κάθεται ρελαντί μέτα...
Τι να κοιτάξω; αισθητήρα στροφών; ταχύτητας; μοτέρακι ρελαντί;
Παρόμοιο πρόβλημα ειχα στο Ford Fiesta με την διαφορά οτι το έκανε στο ξεκίνημα του κινητήρα και δεν ανέβαζε στροφές όπου ξαφνικά ανέβαζε 1500 με 2000. Αλλάχτηκε πεταλούδα και έκτοτε διωρθωθηκε.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δες μήπως τραβάει αέρα κάτω από την εισαγωγή. Πάρε σπρέυ καρμπυρατέρ και ρίξε εκεί. Όπου αλλάξει συμπεριφορά εκεί είναι το σημείο.
Ερώτηση. Πού τον βρήκες τον σκλάβο που σου έβαλε μηχανή με 100ευρώ; Φίλος σου είναι. Όχι τίποτε άλλο αλλά να του στέλνω και εγώ αγγαρείες που βαριέμαι να κάνω... -
Ο χρήστης Djtony έγραψε:
Καλησπέρα. Είχα θέμα με το Focus μου με ένα κύλινδρο, η επισκευή ήταν ασύμφορη και άλλαξα κινητήρα. Βρήκα ένα με 200€ και 100€ να μπει πάνω όλα πένα.Πριν την αλλαγή και μετά όμως έχω το ίδιο θέμα. Όταν σταματάω πριν πέσει ρελαντί σταματάει στο 1000 πχ οι στροφές κάνουν ένα μαρσαρισμα μόνες τους μέχρι 2 περίπου και κάθεται ρελαντί μέτα...
Τι να κοιτάξω; αισθητήρα στροφών; ταχύτητας; μοτέρακι ρελαντί;
200€ κινητήρας ? Ούτε σαν σίδερο με το κιλό δεν κοστίζει τόσο. Και 100€ εργατικά για βγάλε/βάλε κινητήρα ? Σε παπί 50αρι να το κάνεις, πιο πολλά θα κοστίσει
Αν έχεις το ίδιο πρόβλημα, τότε κοιτάς τι ΔΕΝ άλλαξες, και βλέπεις ποιο μπορεί να επηρεάσει το ρελαντί. Διαρροή υποπίεσης ? Σωληνώσεις ? Φιλτροκούτι ? Πεταλούδα θεωρητικά άλλαξες με την 'καινούρια'...
-
Πεταλούδα δεν άλλαξα. Έμεινε η παλιά. Την έχω την καινούρια όμως. Θα το δοκιμάσω.
Το φιλτροκουτι πως μπορεί να επηρεάζει; ρωτάω γιατί ακούω κάτι περίεργους θορύβους από μέσα. Επηρεάσει τις στροφές όντως;
-
Εγώ πήρα ένα Ford Focus (06, diesel, 7000ευρω!) από τον NESTAS CARS, (έμπορος, Κατερίνη). Ούτε καν ο έλεγχος στην ίδια τη φόρντ δεν έδειξε πόσο σάπιο ήταν το αμάξι. Στα πρώτα χιλιόμετρα το φίλτρο σωματιδίων μπούκωσε, που σημαίνει ότι ήταν ήδη γεμάτο (κόστος 1200ε). Πετούσε λάδια από παντού γιατί η τουρμπίνα δεν ήταν τοποθετημένη σωστά - είχε αλλάξει τουρμπίνα και είχε βάλει ιμιτασιόν ενώ ο NESTAS έλεγε ότι ήταν αυθεντική. Τσιμούχες, πλαστικά καπάκια κινητήρα, κτλ., έχαναν λάδια από παντού με αποτέλεσμα (κόστος να μη σας λέω μέχρι να βρούμε από που… δεν… χάνει). Η τουρμπίνα φυσικά έχανε επίσης λάδια και διαλύθηκε τελείως μετά από κάποια δεκάδες χιλιόμετρα (κόστος άστα). Τα ελαστικά του ιντερκούλερ άνοιγαν το ένα μετά το άλλο μέχρι να τα αντικαταστήσω όλα. Να μην τα πολυλογώ ήταν ο εφιάλτης αυτού που αγοράζει μεταχειρισμένο: ένα καμουφλαρισμένο πτώμα με, προφανώς, πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έγραφε, και μάλιστα βαμμένο επιφανειακά ώστε το χρώμα άρχισε να πετάγεται από παντού και να αποκαλύπτει σάπιες λαμαρίνες.
Φυσικά ο Νέστας σφύριζε κι έλεγε ότι φταίω εγώ κι ότι το αμάξι ήταν τέλειο.
Πάντα έλεγχος από ανεξάρτητο, δικό σου συνεργείο και αγορά από ιδιώτη για μεγαλύτερη ασφάλεια.
Ford focus πρόβλημα με στροφές.