Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηyundai getz με αυτόματο κιβώτιο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηyundai getz με αυτόματο κιβώτιο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    203
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eleni2510 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας στο παρακάτω πρόβλημα που έχω.
      Έχω ένα Ηyundai getz με αυτόματο κιβώτιο που έχει 85.000 χιλ. πολύ καλά συντηρημένο, με όλα τα service κτλ.
      Πριν 15 μέρες το πήγα για service. Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο: λάδια, φίλτρα, μπουζί κτλ.
      Λίγες μέρες μετά το service σε ταξίδι που έκανα και μετά από 2,5 με 3 ώρες διαδρομής, ξαφνικά στο πάτημα του φρένου το αμάξι και το τιμόνι έτρεμαν (χωρίς να τρέμει το πετάλι του φρένου). Όσο πιο πολύ έπεφταν οι στροφές του αυτοκινήτου τόσο πιο πολύ έτρεμε και έμοιαζε σαν να μην κατεβάζει ταχυτήτες. Έτρεμε ακόμα και όταν πάταγες φρένο στα 60 χιλιόμετρα.
      Μιλώντας με το μηχανικό μας είπε να το σβήσουμε, να το αφήσουμε να κρυώσει και να δούμε αν το ξανακάνει. Έκτοτε δεν το ξαναέκανε ποτέ, παρότι έγινε και άλλο ταξίδι μετά από 4 μέρες και το αμάξι κινείται κανονικά.
      Ο μηχανικός δεν το χει δει ακόμα αλλά μου είπε τηλεφωνικά ότι ίσως είναι πρόβλημα του σασμάν που από όσο γνωρίζω στα αυτόματα είναι πάρα πολύ ακριβό (άκουσα για 1500-2000€ αν σου παρουσιάσει πρόβλημα το σασμάν του αυτόματου).
      Γνωρίζει κανείς να μου πει τί άλλο μπορεί να είναι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eleni2510 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας στο παρακάτω πρόβλημα που έχω.
        Έχω ένα Ηyundai getz με αυτόματο κιβώτιο που έχει 85.000 χιλ. πολύ καλά συντηρημένο, με όλα τα service κτλ.
        Πριν 15 μέρες το πήγα για service. Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο: λάδια, φίλτρα, μπουζί κτλ.
        Λίγες μέρες μετά το service σε ταξίδι που έκανα και μετά από 2,5 με 3 ώρες διαδρομής, ξαφνικά στο πάτημα του φρένου το αμάξι και το τιμόνι έτρεμαν (χωρίς να τρέμει το πετάλι του φρένου). Όσο πιο πολύ έπεφταν οι στροφές του αυτοκινήτου τόσο πιο πολύ έτρεμε και έμοιαζε σαν να μην κατεβάζει ταχυτήτες. Έτρεμε ακόμα και όταν πάταγες φρένο στα 60 χιλιόμετρα.
        Μιλώντας με το μηχανικό μας είπε να το σβήσουμε, να το αφήσουμε να κρυώσει και να δούμε αν το ξανακάνει. Έκτοτε δεν το ξαναέκανε ποτέ, παρότι έγινε και άλλο ταξίδι μετά από 4 μέρες και το αμάξι κινείται κανονικά.
        Ο μηχανικός δεν το χει δει ακόμα αλλά μου είπε τηλεφωνικά ότι ίσως είναι πρόβλημα του σασμάν που από όσο γνωρίζω στα αυτόματα είναι πάρα πολύ ακριβό (άκουσα για 1500-2000€ αν σου παρουσιάσει πρόβλημα το σασμάν του αυτόματου).
        Γνωρίζει κανείς να μου πει τί άλλο μπορεί να είναι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eleni2510 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας στο παρακάτω πρόβλημα που έχω.
          Έχω ένα Ηyundai getz με αυτόματο κιβώτιο που έχει 85.000 χιλ. πολύ καλά συντηρημένο, με όλα τα service κτλ.
          Πριν 15 μέρες το πήγα για service. Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο: λάδια, φίλτρα, μπουζί κτλ.
          Λίγες μέρες μετά το service σε ταξίδι που έκανα και μετά από 2,5 με 3 ώρες διαδρομής, ξαφνικά στο πάτημα του φρένου το αμάξι και το τιμόνι έτρεμαν (χωρίς να τρέμει το πετάλι του φρένου). Όσο πιο πολύ έπεφταν οι στροφές του αυτοκινήτου τόσο πιο πολύ έτρεμε και έμοιαζε σαν να μην κατεβάζει ταχυτήτες. Έτρεμε ακόμα και όταν πάταγες φρένο στα 60 χιλιόμετρα.
          Μιλώντας με το μηχανικό μας είπε να το σβήσουμε, να το αφήσουμε να κρυώσει και να δούμε αν το ξανακάνει. Έκτοτε δεν το ξαναέκανε ποτέ, παρότι έγινε και άλλο ταξίδι μετά από 4 μέρες και το αμάξι κινείται κανονικά.
          Ο μηχανικός δεν το χει δει ακόμα αλλά μου είπε τηλεφωνικά ότι ίσως είναι πρόβλημα του σασμάν που από όσο γνωρίζω στα αυτόματα είναι πάρα πολύ ακριβό (άκουσα για 1500-2000€ αν σου παρουσιάσει πρόβλημα το σασμάν του αυτόματου).
          Γνωρίζει κανείς να μου πει τί άλλο μπορεί να είναι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kospapad last edited by

            Μήπως σου άλλαξαν λάδια στο αυτόματο;;
            Σε προβλήμτα που έρχονται τυχαία μόνο προσεκτική παρακολούθηση και αν στο ξανακάνει...
            Κάνε και ένα έλεγχο με το διαγνωστικο μήπως και έχει κρατήσε κάποια βλάβη

            Μπορέι να έιναι και κάτι με τα φρένα γιατί θεωρεί ςότι είνια το σασμάν;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eleni2510 last edited by

              Ναι αυτο θα κάνω θα το παρακολουθήσω, απλά ήθελα και επιπλέον απόψεις..
              Μου άλλαξαν λάδια στο αυτόματα πριν από ένα χρόνο ακριβώς, που δεν δικαιολογείται να θέλουν πάλι (νομίζω κάθε 60.000 χιλ. τα αλλάζεις).
              Δεν θεωρώ ότι είναι το σασμάν σίγουρα, απλά επειδή δεν έχω ιδέα τι άλλο μπορεί να είναι έγραψα εδώ. Μπορεί να ναι δηλαδή θέμα φρένων λες?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a last edited by

                Ελενη στα φρενα ειναι το προβλημα σου, κατι ειναι στραβο το πιθανοτερο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Ηθελα να ξερα ποιος ειναι αυτος ο μηχανικος... Και μακρια απο δω και περα γιατι θελει αν βγαλει λεφτα απο σενα. Οτι μα οτι ειπε ο Ηλιας!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adensa last edited by

                    Ρίξε και μια ματιά αν είναι καλά σφιγμένα τα μπουλόνια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                      Ελενη στα φρενα ειναι το προβλημα σου, κατι ειναι στραβο το πιθανοτερο.

                      Μαλλον θελουν καθαρισμα οι οδηγοι στις δαγκανες. Στο ταξιδι πρεπει να υπερθερμανθηκαν τα τακακια και οι δισκοι.Αν ηταν στραβοι οι δισκοι θα το εκανε συνεχως το τρεμουλο.
                      Πες του μηχανικου οτι οταν τρεμει το τιμονι στο φρεναρισμα μπορει να φταιει και η μπαταρια!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kospapad last edited by

                        Εντάξει μην είστε άδικοι διάγνωση από το τηλέφωνο έκανε με σύμπτωμα 'δεν κατέβαζε ταχύτητα'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • E
                          eleni2510 last edited by

                          Καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
                          Χαίρομαι που οι περισσότεροι πιστεύετε ότι είναι κάτι με τα φρένα. Όσο για το μηχανικό θα έχω υπόψιν μου ότι είπατε όταν το δεί (δλδ αύριο μεθαύριο), αλλά για να είμαστε δίκαιοι η αλήθεια είναι πως έχει δίκιο ο kospapad: έκανε διάγνωση από το τηλέφωνο με σύμπτωμα 'δεν κατέβαζε ταχύτητα'. Θα δω και τι θα πει και από κοντά και βλέπουμε..
                          Ευχαριστώ και πάλι όλους σας!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr