-
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας στο παρακάτω πρόβλημα που έχω.
Έχω ένα Ηyundai getz με αυτόματο κιβώτιο που έχει 85.000 χιλ. πολύ καλά συντηρημένο, με όλα τα service κτλ.
Πριν 15 μέρες το πήγα για service. Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο: λάδια, φίλτρα, μπουζί κτλ.
Λίγες μέρες μετά το service σε ταξίδι που έκανα και μετά από 2,5 με 3 ώρες διαδρομής, ξαφνικά στο πάτημα του φρένου το αμάξι και το τιμόνι έτρεμαν (χωρίς να τρέμει το πετάλι του φρένου). Όσο πιο πολύ έπεφταν οι στροφές του αυτοκινήτου τόσο πιο πολύ έτρεμε και έμοιαζε σαν να μην κατεβάζει ταχυτήτες. Έτρεμε ακόμα και όταν πάταγες φρένο στα 60 χιλιόμετρα.
Μιλώντας με το μηχανικό μας είπε να το σβήσουμε, να το αφήσουμε να κρυώσει και να δούμε αν το ξανακάνει. Έκτοτε δεν το ξαναέκανε ποτέ, παρότι έγινε και άλλο ταξίδι μετά από 4 μέρες και το αμάξι κινείται κανονικά.
Ο μηχανικός δεν το χει δει ακόμα αλλά μου είπε τηλεφωνικά ότι ίσως είναι πρόβλημα του σασμάν που από όσο γνωρίζω στα αυτόματα είναι πάρα πολύ ακριβό (άκουσα για 1500-2000€ αν σου παρουσιάσει πρόβλημα το σασμάν του αυτόματου).
Γνωρίζει κανείς να μου πει τί άλλο μπορεί να είναι? -
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας στο παρακάτω πρόβλημα που έχω.
Έχω ένα Ηyundai getz με αυτόματο κιβώτιο που έχει 85.000 χιλ. πολύ καλά συντηρημένο, με όλα τα service κτλ.
Πριν 15 μέρες το πήγα για service. Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο: λάδια, φίλτρα, μπουζί κτλ.
Λίγες μέρες μετά το service σε ταξίδι που έκανα και μετά από 2,5 με 3 ώρες διαδρομής, ξαφνικά στο πάτημα του φρένου το αμάξι και το τιμόνι έτρεμαν (χωρίς να τρέμει το πετάλι του φρένου). Όσο πιο πολύ έπεφταν οι στροφές του αυτοκινήτου τόσο πιο πολύ έτρεμε και έμοιαζε σαν να μην κατεβάζει ταχυτήτες. Έτρεμε ακόμα και όταν πάταγες φρένο στα 60 χιλιόμετρα.
Μιλώντας με το μηχανικό μας είπε να το σβήσουμε, να το αφήσουμε να κρυώσει και να δούμε αν το ξανακάνει. Έκτοτε δεν το ξαναέκανε ποτέ, παρότι έγινε και άλλο ταξίδι μετά από 4 μέρες και το αμάξι κινείται κανονικά.
Ο μηχανικός δεν το χει δει ακόμα αλλά μου είπε τηλεφωνικά ότι ίσως είναι πρόβλημα του σασμάν που από όσο γνωρίζω στα αυτόματα είναι πάρα πολύ ακριβό (άκουσα για 1500-2000€ αν σου παρουσιάσει πρόβλημα το σασμάν του αυτόματου).
Γνωρίζει κανείς να μου πει τί άλλο μπορεί να είναι? -
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας στο παρακάτω πρόβλημα που έχω.
Έχω ένα Ηyundai getz με αυτόματο κιβώτιο που έχει 85.000 χιλ. πολύ καλά συντηρημένο, με όλα τα service κτλ.
Πριν 15 μέρες το πήγα για service. Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο: λάδια, φίλτρα, μπουζί κτλ.
Λίγες μέρες μετά το service σε ταξίδι που έκανα και μετά από 2,5 με 3 ώρες διαδρομής, ξαφνικά στο πάτημα του φρένου το αμάξι και το τιμόνι έτρεμαν (χωρίς να τρέμει το πετάλι του φρένου). Όσο πιο πολύ έπεφταν οι στροφές του αυτοκινήτου τόσο πιο πολύ έτρεμε και έμοιαζε σαν να μην κατεβάζει ταχυτήτες. Έτρεμε ακόμα και όταν πάταγες φρένο στα 60 χιλιόμετρα.
Μιλώντας με το μηχανικό μας είπε να το σβήσουμε, να το αφήσουμε να κρυώσει και να δούμε αν το ξανακάνει. Έκτοτε δεν το ξαναέκανε ποτέ, παρότι έγινε και άλλο ταξίδι μετά από 4 μέρες και το αμάξι κινείται κανονικά.
Ο μηχανικός δεν το χει δει ακόμα αλλά μου είπε τηλεφωνικά ότι ίσως είναι πρόβλημα του σασμάν που από όσο γνωρίζω στα αυτόματα είναι πάρα πολύ ακριβό (άκουσα για 1500-2000€ αν σου παρουσιάσει πρόβλημα το σασμάν του αυτόματου).
Γνωρίζει κανείς να μου πει τί άλλο μπορεί να είναι? -
Μήπως σου άλλαξαν λάδια στο αυτόματο;;
Σε προβλήμτα που έρχονται τυχαία μόνο προσεκτική παρακολούθηση και αν στο ξανακάνει...
Κάνε και ένα έλεγχο με το διαγνωστικο μήπως και έχει κρατήσε κάποια βλάβηΜπορέι να έιναι και κάτι με τα φρένα γιατί θεωρεί ςότι είνια το σασμάν;;
-
Ναι αυτο θα κάνω θα το παρακολουθήσω, απλά ήθελα και επιπλέον απόψεις..
Μου άλλαξαν λάδια στο αυτόματα πριν από ένα χρόνο ακριβώς, που δεν δικαιολογείται να θέλουν πάλι (νομίζω κάθε 60.000 χιλ. τα αλλάζεις).
Δεν θεωρώ ότι είναι το σασμάν σίγουρα, απλά επειδή δεν έχω ιδέα τι άλλο μπορεί να είναι έγραψα εδώ. Μπορεί να ναι δηλαδή θέμα φρένων λες? -
Ελενη στα φρενα ειναι το προβλημα σου, κατι ειναι στραβο το πιθανοτερο.
-
Ηθελα να ξερα ποιος ειναι αυτος ο μηχανικος... Και μακρια απο δω και περα γιατι θελει αν βγαλει λεφτα απο σενα. Οτι μα οτι ειπε ο Ηλιας!
-
Ρίξε και μια ματιά αν είναι καλά σφιγμένα τα μπουλόνια.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ελενη στα φρενα ειναι το προβλημα σου, κατι ειναι στραβο το πιθανοτερο.Μαλλον θελουν καθαρισμα οι οδηγοι στις δαγκανες. Στο ταξιδι πρεπει να υπερθερμανθηκαν τα τακακια και οι δισκοι.Αν ηταν στραβοι οι δισκοι θα το εκανε συνεχως το τρεμουλο.
Πες του μηχανικου οτι οταν τρεμει το τιμονι στο φρεναρισμα μπορει να φταιει και η μπαταρια!!! -
Εντάξει μην είστε άδικοι διάγνωση από το τηλέφωνο έκανε με σύμπτωμα 'δεν κατέβαζε ταχύτητα'
-
Καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Χαίρομαι που οι περισσότεροι πιστεύετε ότι είναι κάτι με τα φρένα. Όσο για το μηχανικό θα έχω υπόψιν μου ότι είπατε όταν το δεί (δλδ αύριο μεθαύριο), αλλά για να είμαστε δίκαιοι η αλήθεια είναι πως έχει δίκιο ο kospapad: έκανε διάγνωση από το τηλέφωνο με σύμπτωμα 'δεν κατέβαζε ταχύτητα'. Θα δω και τι θα πει και από κοντά και βλέπουμε..
Ευχαριστώ και πάλι όλους σας!
Ηyundai getz με αυτόματο κιβώτιο