Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Ibiza 2017 (Mk 5)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Ibiza 2017 (Mk 5)
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 35
    • 36
    • 9 / 36
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    719
    4442
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stormold last edited by

      Για να είμαι ειλικρινής δεν τα πολυκαταλαβαίνω αυτά τα 'τεχνολογικά εξτρά-αξεσουάρ' και όταν διαβάζω τον εξοπλισμό ενός αυτοκινήτου κοιτάω άλλα πράγματα.

      Κάτι τέτοια 'τεχνολογικά εξτρά-αξεσουάρ' είχε και το 207GT που το χρυσοπλήρωσα και ποτέ δεν κατάλαβα την χρησιμότητά τους. Τέλος πάντων. Λεπτομέρειες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        axel12p last edited by

        Ο σωστός φωτισμός είναι θέμα ασφάλειας και όχι απλά ένα έξτρα τεχνολογικό αξεσουάρ.
        Δυστυχώς, σοβαρές δοκιμές σε σχέση με τον φωτισμό, έχω δει τα τελευταία χρόνια μόνο από την IIHS, και τα αποτελέσματα δυστυχώς είναι απογοητευτικα...

        http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/most-small-suv-headlights-rate-poor-in-iihs-evaluations
        http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/more-than-half-of-midsize-suv-headlights-tested-rate-marginal-or-poor

        Και εδώ για παράδειγμα, η διαφορά στην απόδοση ανάμεσα στο Nissan Roque με φώτα αλογόνου και στην έκδοση με φώτα LED
        http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/nissan/rogue-4-door-suv/2016

        Δε γνωρίζω αν έχει κάνει αντίστοιχα τεστ η ADAC.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ad276 last edited by

          Παιδιά είναι φώτα ημερας σε σχημα C και φυσικά μεσαία και μεγάλη σκάλα ενω το πακέτο έχει και πίσω φώτα LED.Και ναι δεν διατίθεται σαν έξτρα στις υπόλοιπες εκδόσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            infidel last edited by

            Ο χρήστης inertia έγραψε:
            Δεν ξέρω όταν λέει 'drive profile' και 'sport ανάρτηση' στον βασικό εξοπλισμό
            αν θα εννοεί την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.

            Για τις τιμές των μπροστινών ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτοσέρ
            2Q0413032N, 2Q0413032P
            gas shock absorber electronically controlled
            128,3€
            τιμή Γερμανίας με VAT

            Για πες μια τιμή για τα φώτα LED μπροστά αν τα έχεις πρόχειρα, να δούμε πόσο πάει ένα 'στιγμιαίο λάθος' στο παρκάρισμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stormold last edited by

              Ο χρήστης axel12p έγραψε:
              Ο σωστός φωτισμός είναι θέμα ασφάλειας και όχι απλά ένα έξτρα τεχνολογικό αξεσουάρ.
              Δυστυχώς, σοβαρές δοκιμές σε σχέση με τον φωτισμό, έχω δει τα τελευταία χρόνια μόνο από την IIHS, και τα αποτελέσματα δυστυχώς είναι απογοητευτικα...

              Δεν αντιλέγω, αλλά μου φαίνεται κάπως περίεργο κάποιος να δίνει σημασία σε αυτό (ή και σε άλλα διάφορα γκατζετάκια) και να μην έχει προσέξει ποιο πριν ότι το αυτοκίνητο που κοιτά (Clio 1.2TCe 120ps Dynamic) έχει ταμπούρα πίσω. Αυτό το θεωρώ ποιο σημαντικό θέμα ασφαλείας, οπότε με βάση αυτό θα το είχα αποκλείσει πριν ξεκινήσω να διαβάζω τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                inertia last edited by

                Επειδή όμως μετράει το ταμείο στο τέλος

                Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                Και πάλι, η τιμή με τον 1.2TCe είναι στα 16,5Κ€, ενώ το Ibiza με τον 1.0 115HP και με extra τα Full LED βγαίνει φθηνότερο στα 15Κ€. Άρα ξαναγυρνάμε στο αρχικό συμπέρασμα, ότι το Ibiza αποτελεί την καλύτερη VFM πρόταση της κατηγορίας.

                είναι άνευ αντικειμένου η κουβέντα για το Clio αφού όπως και να το ονοματίσεις
                στάνταρ ή έξτρα
                το Clio με full LED στοιχίζει ακριβότερα από το Ibiza με full LED.

                Και χάριν της συζήτησης,
                LED τα φώτα ημέρας και τα πίσω φώτα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Style, Excellence, FR του Ibiza.

                Δεν ξέρω όταν λέει 'drive profile' και 'sport ανάρτηση' στον βασικό εξοπλισμό
                αν θα εννοεί την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.

                Για τις τιμές των μπροστινών ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτοσέρ
                2Q0413032N, 2Q0413032P
                gas shock absorber electronically controlled
                128,3€
                τιμή Γερμανίας με VAT

                Για πες μια τιμή για τα φώτα LED μπροστά αν τα έχεις πρόχειρα, να δούμε πόσο πάει ένα 'στιγμιαίο λάθος' στο παρκάρισμα.

                6F1941007A left lhd
                6F1941008A right lhd
                led headlight
                468,4€ τιμή Γερμανίας με VAT

                υπάρχει πάντως ένα θετικό,
                πως η τιμή παραπάνω αφορά το led headlight
                ενώ πωλούνται και επιμέρους εξαρτήματα χωριστά
                λχ
                7P5941591A
                control unit for led lamp
                133€ τιμή Γερμανίας με VAT
                (από το Touareg 7P προέρχεται το εξάρτημα)

                3D0941295
                headlight range control motor
                99,3€ τιμή Γερμανίας με VAT
                (από το Phaethon 3D προέρχεται το εξάρτημα)

                ενώ και
                6F0941475 left
                6F0941476 right
                led with heat sink
                174,4€ τιμή Γερμανίας με VAT

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panormus772 last edited by

                  Αν και offtopic, να πω τη γνώμη μου για τα φώτα Full Led σε σχέση με τα αλογόνου.
                  Τα έχω για πρώτη φορά στο Scross.Σε σύγκριση με τα αλογόνου,τα led φωτίζουν πιο καθαρά,πιο μακριά,αλλά και πιο εστιασμένα δηλ. σε λιγότερο πλάτος.Τα αλογόνου έχουν πιο διάχυτο φως,αλλά χάνουν σε εστίαση,όπως και σε απόσταση.Επίσης τα led είναι και πιο ξεκούραστα.Βέβαια,στα μείον πρέπει να είναι και το κόστος τους (αγοράς και αντικατάστασης).Δεν ξέρω πιο έχει μεγαλύτερο χρόνο αντοχής,γιατί κι αυτό παίζει το ρόλο του.Eπίσης, δε γνωρίζω σε περίπτωση ομίχλης ποια είναι καλύτερα.
                  Αυτή είναι η προσωπική μου αίσθηση.
                  Κι ένα βιντεάκι πoυ φαίνεται ενδιαφέρον: https://www.youtube.com/watch?v=dvubchF9ot4

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mphysiker last edited by

                    Καλημέρα, θα μπορούσε κάποιος κάτοχος -αν υπάρχει- να μας πει πραγματική κατανάλωση του 1.0 115hp;
                    Ευχαριστώ προκαταβολικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      ad276 last edited by

                      Ρε παιδιά έχετε πάρει χαμπαρι οτι το ασήμι χρωμα δεν διατίθεται στο Ίμπιζα αλλά δεν υπάρχει ουτε στο φυλλάδιο;Πάντως σε βίντεο στο youtube υπαρχει. Ξέρει κανεις τι γίνεται.Το λέω γιατί το ασήμι είναι δημοφιλές χρωμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        inertia last edited by

                        Ο χρήστης ad276 έγραψε:
                        Ρε παιδιά έχετε πάρει χαμπαρι οτι το ασήμι χρωμα δεν διατίθεται στο Ίμπιζα αλλά δεν υπάρχει ουτε στο φυλλάδιο;Πάντως σε βίντεο στο youtube υπαρχει. Ξέρει κανεις τι γίνεται.Το λέω γιατί το ασήμι είναι δημοφιλές χρωμα.

                        Δεν είναι το μόνο χρώμα που λείπει από το ελληνικό configurator.
                        Λείπουν τo ασημί 'Urban Silver', το έτερο άσπρο 'Nevada White', το πορτοκαλί 'Eclipse Orange' κοκ.

                        Μια παρατήρηση, τελικά για να δείξει το αυτοκίνητο
                        θέλει την έκδοση FR ή την Xcellence.
                        Στις πιο φτηνές, δείχνει φτωχό έως τσιγκούνικο.

                        Και μια δεύτερη υπενθύμιση,
                        αναμένεται το digital cockpit στο Ibiza εντός μηνών.
                        Μια ιδέα εδώ στο 20:55
                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Και εγώ το είχα προσέξει ότι δεν το έχουν σε ασημί χρώμα. Αν πράγματι ισχύει, το θεωρώ απαράδεκτο για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bouranitis last edited by

                            Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
                            Καλημέρα, θα μπορούσε κάποιος κάτοχος -αν υπάρχει- να μας πει πραγματική κατανάλωση του 1.0 115hp;
                            Ευχαριστώ προκαταβολικά.

                            Στο τεστ του Drive δίνουν 6,5 l/100km. Δεν είναι κι άσχημα.
                            Βέβαια εγώ περιμένω εδώ και καιρό και τις τιμές των diesel για να καταλήξω. Έχει άραγε κανείς ενημέρωση;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagg31 last edited by

                              Αν όσα γράφονται μέχρι τώρα ισχύουν,ηχομόνωση,πάτημα στον δρόμο και ο 1,0 έχει μέση κατανάλωση ~=6.0. Τότε το ibiza θα ακολουθήσει την επιτυχία του leon. Τα σκληρά πλαστικά και κάποιες ελλείψεις στον εξοπλισμό θα διορθωθούν με το πρώτο facelift όπως έγινε και με το leon.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mphysiker last edited by

                                Το είδα πρόσφατα στη Βελμάρ στην Κηφισίας που είχα πάει για τα Λεόν - Φόκους. Εμένα μου άρεσε πολύ, σε σημείο μάλιστα στην Ελλάδα του 2017 να το σκέφτομαι πολυ σοβαρά και για βασικό όχημα αντί για μικρομεσαίο. Το εσωτερικό είναι πολύ ευρυχωρο (πιο ευρύχωρο απο την 116i μου ) και ευχάριστο και το σημείο που χάνει -η έκδοση style plus τουλάχιστον- είναι οι περιστροφικοί διακόπτες του Α/C και τα πλαϊνά στις πόρτες. Σαφώς το Φιέστα που ήταν παραδίπλα φαίνεται πιο ποιοτικό αλλά πιο κλειστοφοβικό και σημαντικά ακριβότερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  inertia last edited by

                                  Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
                                  Το είδα πρόσφατα στη Βελμάρ στην Κηφισίας που είχα πάει για τα Λεόν - Φόκους. Εμένα μου άρεσε πολύ, σε σημείο μάλιστα στην Ελλάδα του 2017 να το σκέφτομαι πολυ σοβαρά και για βασικό όχημα αντί για μικρομεσαίο. Το εσωτερικό είναι πολύ ευρυχωρο (πιο ευρύχωρο απο την 116i μου ) και ευχάριστο και το σημείο που χάνει -η έκδοση style plus τουλάχιστον- είναι οι περιστροφικοί διακόπτες του Α/C και τα πλαϊνά στις πόρτες. Σαφώς το Φιέστα που ήταν παραδίπλα φαίνεται πιο ποιοτικό αλλά πιο κλειστοφοβικό και σημαντικά ακριβότερο.

                                  όμως οι περιστροφικοί διακόπτες είναι ο φτηνός εξοπλισμός του ημιαυτόματου climatic
                                  κι άμα θες πας στο πλήρως αυτοματοποιημένο climatronic με πλήκτρα και ενδείξεις

                                  για τα πλαϊνά στις πόρτες ισχύει αυτό που είπα προηγουμένως,
                                  πάλι είναι θέμα της εξοπλιστικής έκδοσης
                                  η style κάνει τσιγγούνικο το εσωτερικό
                                  κι άμα θες πας στην FR ή την Xcellence που έχει καλύτερα πάνελ στις πόρτες

                                  just in case που το αγοράσεις,
                                  πάρε FR. Xcellence που έχει και καλύτερα καθίσματα και την καλύτερη διακοσμητική φάσα στο ταμπλό

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mphysiker last edited by

                                    just in case που το αγοράσεις,
                                    πάρε FR. Xcellence που έχει και καλύτερα καθίσματα και την καλύτερη διακοσμητική φάσα στο ταμπλό

                                    Συμφωνώ απολύτως αλλά σε αυτή την περίπτωση το VFM χάνεται σε μεγάλο βαθμό και επιπλέον πλησιάζεις σε τιμή το Λεόν...
                                    Αν δεν είχα -την ψυχολογική κυρίως- αίσθηση οτι υποβαθμίζομαι σε segment θα το είχα ήδη παραγγείλει στην style plus δεδομένης και της έλλειψης θέσεων πάρκινγκ στην περιοχή μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aikibill last edited by

                                      Γρίφος πλέον η επιλογή μεταξύ leon και ibiza.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        slowmotion last edited by

                                        Υπαρχουν εδω μεσα φιλοι που ειχαν τα προηγουμενα ibiza να μας μιλησουν ειλικρινά για τα αυτοκινητα τους και ειδικα αν εβγαζαν προβλήματα?
                                        Παντως αυτα τα σκληρα πλαστικα σε βαζουν σε σκεψεις μηπως γινει κουδουνιστρα μετα απο καποια χιλιόμετρα ειδικα με τις 18αρες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          inertia last edited by

                                          Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
                                          Παντως αυτα τα σκληρα πλαστικα σε βαζουν σε σκεψεις μηπως γινει κουδουνιστρα μετα απο καποια χιλιόμετρα ειδικα με τις 18αρες

                                          Η απτική των πλαστικών δεν σχετίζεται με τριγμούς.
                                          Άλλωστε και τα μαλακά πλαστικά, οπωσδήποτε σκληρό σκελετό-υπόστρωμα έχουν. Αλίμονο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lapin last edited by

                                            Επίσης δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλει κάποιος 18άρες σε ένα supermini... Μια χαρά είναι οι εργοστασιακές 17άρες του FR.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 9 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr