Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πλανισμα και στο μπλοκ;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πλανισμα και στο μπλοκ;;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    17
    9445
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kospapad last edited by

      Καλησπέρα σε όλους θα είμαι σύντομος

      Lacetti με 35000 χλμ όλα πόλη, αυτόματο έχανε νερά από όταν το πήρα με 27000 αλλά διαρροή πουθενα
      Υποψιαζόμουν φλάντζα αλλά τα λάδια κάθαρά και οι μηχανικοί, ναι πολλοί , να λένε ότι το αμάξι έχει μεταλλική λάντζα και δεν χαλάει

      Το ΣΚ ο σδερφός μένει και παίρνει όταν κρύωσε με συμπλήρωμα περίπου 2 λίτρα νερό

      ΤΟ βλέπω σηκώνω βέργα και ΣΑΠΟΥΝΑΔΑ

      Λύνω καπάκι και η φλάντζα μεταλλική και άθικτη, οι κύλινδροι ΟΛΟΙ ξεπλυμένοι και η μηχανή ανοιγμένη από τον προηγούμενο

      Διάγνωση μηχανικού παλαιά υπερθέρμανση
      Ενέργειες
      Πλάνισμα σε καπάκι ΚΑΙ ΜΠΛΟΚ χυτοσίδηρο 150Ε
      Αλλαγή ελατήρια προληπτικά 120€
      Νέςσ φλάντζες και αναλώσιμα 130€

      Τιμή 400 εργασίες

      ΤΙ να κάνω

      Φοβάμαι μήπως και ο προηγούμενος τσιγκουνεύτηκε το μπλόκ και κάνω άλλη μια τρύπα στο νερό...

      Πείτε ιδέες γιατί το αμάξι είναι ανοιχτό και περιμένει

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • K
        kospapad last edited by

        Καλησπέρα σε όλους θα είμαι σύντομος

        Lacetti με 35000 χλμ όλα πόλη, αυτόματο έχανε νερά από όταν το πήρα με 27000 αλλά διαρροή πουθενα
        Υποψιαζόμουν φλάντζα αλλά τα λάδια κάθαρά και οι μηχανικοί, ναι πολλοί , να λένε ότι το αμάξι έχει μεταλλική λάντζα και δεν χαλάει

        Το ΣΚ ο σδερφός μένει και παίρνει όταν κρύωσε με συμπλήρωμα περίπου 2 λίτρα νερό

        ΤΟ βλέπω σηκώνω βέργα και ΣΑΠΟΥΝΑΔΑ

        Λύνω καπάκι και η φλάντζα μεταλλική και άθικτη, οι κύλινδροι ΟΛΟΙ ξεπλυμένοι και η μηχανή ανοιγμένη από τον προηγούμενο

        Διάγνωση μηχανικού παλαιά υπερθέρμανση
        Ενέργειες
        Πλάνισμα σε καπάκι ΚΑΙ ΜΠΛΟΚ χυτοσίδηρο 150Ε
        Αλλαγή ελατήρια προληπτικά 120€
        Νέςσ φλάντζες και αναλώσιμα 130€

        Τιμή 400 εργασίες

        ΤΙ να κάνω

        Φοβάμαι μήπως και ο προηγούμενος τσιγκουνεύτηκε το μπλόκ και κάνω άλλη μια τρύπα στο νερό...

        Πείτε ιδέες γιατί το αμάξι είναι ανοιχτό και περιμένει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kospapad last edited by

          Καλησπέρα σε όλους θα είμαι σύντομος

          Lacetti με 35000 χλμ όλα πόλη, αυτόματο έχανε νερά από όταν το πήρα με 27000 αλλά διαρροή πουθενα
          Υποψιαζόμουν φλάντζα αλλά τα λάδια κάθαρά και οι μηχανικοί, ναι πολλοί , να λένε ότι το αμάξι έχει μεταλλική λάντζα και δεν χαλάει

          Το ΣΚ ο σδερφός μένει και παίρνει όταν κρύωσε με συμπλήρωμα περίπου 2 λίτρα νερό

          ΤΟ βλέπω σηκώνω βέργα και ΣΑΠΟΥΝΑΔΑ

          Λύνω καπάκι και η φλάντζα μεταλλική και άθικτη, οι κύλινδροι ΟΛΟΙ ξεπλυμένοι και η μηχανή ανοιγμένη από τον προηγούμενο

          Διάγνωση μηχανικού παλαιά υπερθέρμανση
          Ενέργειες
          Πλάνισμα σε καπάκι ΚΑΙ ΜΠΛΟΚ χυτοσίδηρο 150Ε
          Αλλαγή ελατήρια προληπτικά 120€
          Νέςσ φλάντζες και αναλώσιμα 130€

          Τιμή 400 εργασίες

          ΤΙ να κάνω

          Φοβάμαι μήπως και ο προηγούμενος τσιγκουνεύτηκε το μπλόκ και κάνω άλλη μια τρύπα στο νερό...

          Πείτε ιδέες γιατί το αμάξι είναι ανοιχτό και περιμένει

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Προφανώς η επισκευή είναι η μόνη λύση με λογικό κόστος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • K
              kospapad last edited by

              Τελικά θα το κάνω και στο μπλοκ με συνολικό κόστος 700 € εργασία και ανταλλακτικά

              Μου πρότειναν στο μπλόκ αντί για πλάνισμα να βάλω κάποιο είδος βαφής που γίνεται σκληρή σαν σίδερο και αυτοεπιπεδωνει ώστε να γλιτώσω την πλάνη στο κορμό (σημαίνει λύσιμο και έπανασυναρμολόγηση όλο το μοτέρ!!!)
              ΤΟ έχει ακούσει κανείς (για εγκυκλοπαιδικούς λόγους)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • W
                w202-amg last edited by

                Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                Τελικά θα το κάνω και στο μπλοκ με συνολικό κόστος 700 € εργασία και ανταλλακτικά

                Μου πρότειναν στο μπλόκ αντί για πλάνισμα να βάλω κάποιο είδος βαφής που γίνεται σκληρή σαν σίδερο και αυτοεπιπεδωνει ώστε να γλιτώσω την πλάνη στο κορμό (σημαίνει λύσιμο και έπανασυναρμολόγηση όλο το μοτέρ!!!)
                ΤΟ έχει ακούσει κανείς (για εγκυκλοπαιδικούς λόγους)

                Κρατα μας ενημερους με ενδιαφερει η επιτυχια του εγχειρήματος οσον αφορα τα ελατήρια των πιστονιων

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                  Τελικά θα το κάνω και στο μπλοκ με συνολικό κόστος 700 € εργασία και ανταλλακτικά

                  Μου πρότειναν στο μπλόκ αντί για πλάνισμα να βάλω κάποιο είδος βαφής που γίνεται σκληρή σαν σίδερο και αυτοεπιπεδωνει ώστε να γλιτώσω την πλάνη στο κορμό (σημαίνει λύσιμο και έπανασυναρμολόγηση όλο το μοτέρ!!!)
                  ΤΟ έχει ακούσει κανείς (για εγκυκλοπαιδικούς λόγους)

                  Να μην το κάνεις, προσοχή στον τύπο της φλάτζας, το πιθανότερο είναι να είναι MLS, προτείνω να την αγοράσεις γνήσια από την αντιπροσωπεία και να αλλάξεις και τις βίδες του καπακιού με γνήσιες και να ακολουθήσεις τις οδηγίες του κατασκευαστή στο σφίξιμο γιατί το πιθανότερο είναι σε 15-20.000 χλμ να έχεις πάλι πρόβλημα.

                  To πιθανότερο είναι το μοτέρ να μην είχε 27.000 όταν το πήρες αλλά 127.000 και να αλλάχθηκε πρόχειρα η φλάτζα του για να πουληθεί χωρίς να αλλαχτούν οι βίδες του καπακιού που σίγουρα είναι TTY αφού λές ότι φοράει μεταλλική φλάτζα, άρα είναι τύπου MLS, κάτι δεν έχει πάει καλά και μάλλον θα ξαναμπλέξεις αν κοιτάς το χαμηλότερο κόστος και όχι τη σωστή δουλειά.

                  Προσοχή επίσης και στο ρεκτιφιέ, οι φλάτζες τύπου MLS χρειάζονται στο μπλόκ και στην κεφαλή πολύ λείες και επίπεδες επιφάνειες ( Ra

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • K
                    kospapad last edited by

                    Δεν θα κάνω την βαφή, θα τα πλανίσω όλα

                    Αυτό με τις βίδες το έχω ήδη παρατηρήσει και θα το επαληθεύσω αύριο
                    Όσο για τα χλμ τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου δείχνουν ότι μάλλον έπεσα στην περίπτωση

                    Θα σας κρατάω ενήμερους

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                      Δεν θα κάνω την βαφή, θα τα πλανίσω όλα

                      Αυτό με τις βίδες το έχω ήδη παρατηρήσει και θα το επαληθεύσω αύριο
                      Όσο για τα χλμ τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου δείχνουν ότι μάλλον έπεσα στην περίπτωση

                      Θα σας κρατάω ενήμερους

                      Πές στο ρεκτιφιέ να κάνει έλεγχο για ρήγμα στο καπάκι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • 106s16
                        106s16 last edited by

                        Τι μοντέλο είναι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • K
                          kospapad last edited by

                          Chevrolet Lacetti 2009 αυτόματο 35000 χλμ

                          Εϊχε κατανάλωση παραφλού χωρίς διαρροές αλλά και χωρίς να ρετάρει , τουλάχιστον μέχρι το ΣΚ

                          ΤΟ έιχα πάει σε τρεις διαφορετικούς για να βρούμε την διαρροή γιατί το παρακολουθούσα και το είχα υποψιαστεί.
                          όλοι μου έλεγαν ότι η φλάντζα είναι μεταλλική και να μην φοβάμαι.

                          Είχα αποφασίσει να πάρω μόνος μου το κίτ με το ανιχνευτικό που μπαίνει με το νερό του ψυγείου αλλά δεν πρόλαβα...

                          Τελικά την άρπαξε το μπλόκ

                          Δεν είχα ούτε υπερθέρμανση, ούτε κατανάλωση λαδιού
                          Από επιδόσεις λόγω αυτομάτου δεν μπορώ να καταλάβω

                          Από κατανάλωση είχα γκρίνιες (10+ ανά 100) από την μάνα αλλά δεν ασχολήθηκα λόγω των συνθηκών κίνησης (σπίτι μαρκετ και πίσω)

                          Μάλλον από τον προηγούμενο είχε κάνει υπερθέρμανση και την πάτησα εγώ καθώς παραφλού συμπλήρωνα από όταν το πήρα

                          Διόρθωση από το αρχικό πόστ ότι η μηχανή δεν ήταν παλαιότερα ανοιγμένη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • 106s16
                            106s16 last edited by

                            Ή το κάνεις σωστά (κεφαλή, μπλόκ, βίδες κ.τ.λ.) όπως λένε τα παιδιά σε σωστό ρεκτιφιέ και μάστορα και δίνεις τα 700 ή βάζεις μεταχειρισμένο κινητήρα με λιγότερα χρήματα (αγορά+εργατικά) και οι δύο λύσεις έχουν τα υπερ και τα κατά, κάνε και μιά έρευνα πόσο πάνε οι μεταχειρισμένοι κινητήρες και μετά αποφασίζεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Κινητήρας και τοποθέτηση θα βγει ακριβότερα από ότι ρεκτιφιέ. Επίσης δεν ξέρεις αν είναι καλός ο άλλος κινητήρας, ενώ στην επισκευή βλέπεις την κατάσταση όταν τον ανοίξεις. Προσωπικά επέλεξα επισκευή για το Focus μου, αν και τρωγόμουν να βάλω τον 1800, αντί για τον 1600 που φοράει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Κινητήρας και τοποθέτηση θα βγει ακριβότερα από ότι ρεκτιφιέ. Επίσης δεν ξέρεις αν είναι καλός ο άλλος κινητήρας, ενώ στην επισκευή βλέπεις την κατάσταση όταν τον ανοίξεις. Προσωπικά επέλεξα επισκευή για το Focus μου, αν και τρωγόμουν να βάλω τον 1800, αντί για τον 1600 που φοράει.

                                Αλλαξες ελατήρια εμβολων?Μετρησατε για οβαλ πρωτα?Γραψε 2 πραγματα γτ με ενδιαφερει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Το πλάνισμα του μπλόκ προϋποθέτει να γίνει σώβρακο το μοτέρ, θα το κλείσει πάλι με τα ίδια μέταλλα ?
                                  Έστω ότι βάζει μέταλλα στροφάλου / μπιελών, υποθέτω όταν λυθεί το μοτέρ θα μετρηθούν οι μπιέλες και αν οι μπιέλες έχουν βγάλει οβάλ πέρα από τα όρια του κατασκευαστή στην πρώτη γκαζιά θα πάρει το μοτέρ στη μασχάλη σε τεύχη, θα μετρηθεί και ο στρόφαλος στα κομβία του, θα είναι εντάξει ?
                                  Αν λυθεί θα ελεχθούν ου κύλινδροι και τα έμβολα / ελατήρια, θα είναι οκ ή θα χρειαστούν αλλαγή μαζί με ρεκτιφιέ ή honing.

                                  Όλη αυτή η δουλειά με το σέτ γενικής, το κόστος του ρεκτιφιέ, τα πιθανά ανταλλακτικά στο εσωτερικό του μοτέρ που ίσως χρειαστούν πόσο θα επιβαρύνουν ?

                                  Μήπως μιλάμε για κόστος γύρω στις 2.000 ?

                                  Τι θα έκανα εγά.
                                  Θα εύρισκα ένα ρεκτιφιέ που έχει τα μηχανήματα για τραχύτητα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • 106s16
                                    106s16 last edited by

                                    Συμφωνώ με τον Κυρ, Παναγιώτη και να λάβεις υπόψην: α)τρέχουσα αξία αυτοκινήτου β)πόσο καιρό θα το κρατήσεις γ)τιμή επισκευής δ)πιθανότητες να μην επιτύχει (που είναι αρκετές) ε)τιμή κινητήρα+εργατικά (έχω αλλάξει μόνος κινητήρες αρκετές φορές είναι πολύ πιό εύκολα από την ολική επισκευή) με εγγύηση παλιατζή και μηχανικού (καλό είναι να τον βρει αυτός αλλά θα έχει τσιμπημένη τιμή, παίζουν ποσοστά). Ψάξε και ρώτα πολλούς, τα λεφτά, που βλέπω χαλαρά να ξεπερνας το χιλιάρικο, είναι πολλά σε σχέση με την αξία του αυτοκινήτου σου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Αν στην κεφαλη αλλαξεις ότι χρειαστεί και στο κατω μερος αλλαξεις μονο ένα σετ ιδια ελατήρια με τα μαμα χωρις να μετρήσεις για οβαλ όπως θα κανει και ο ανθρωπος που ανοιξε το τοπικ,σε έναν αλλον κινητηρα με 500κ+ χιλιόμετρα ριψοκινδυνεύεις αρκετα με την αλλαγη αυτην?Γενικα σε αυτά τα χιλιόμετρα ο στρόφαλος-μπιελες-πιστονια +αντλια λαδιου είναι σε οριακο σημειο ή αντεχουν κιαλλο?Το μοτερ για το οποιο μιλω εχει την φημη πως φθανει 500-600κ χιλιόμετρα και πλεον τα ελατήρια 'ατσαλωνουν' και σπανε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                                        Κινητήρας και τοποθέτηση θα βγει ακριβότερα από ότι ρεκτιφιέ. Επίσης δεν ξέρεις αν είναι καλός ο άλλος κινητήρας, ενώ στην επισκευή βλέπεις την κατάσταση όταν τον ανοίξεις. Προσωπικά επέλεξα επισκευή για το Focus μου, αν και τρωγόμουν να βάλω τον 1800, αντί για τον 1600 που φοράει.

                                        Αλλαξες ελατήρια εμβολων?Μετρησατε για οβαλ πρωτα?Γραψε 2 πραγματα γτ με ενδιαφερει.

                                        Ρεκτιφιέ κεφαλής μόνο. Αλλά όταν είναι ανοικτό, βλέπεις και κατάσταση κυλίνδρων-πιστονιών. Μια χαρά ήταν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr