-
Καλησπέρα σε όλους θα είμαι σύντομος
Lacetti με 35000 χλμ όλα πόλη, αυτόματο έχανε νερά από όταν το πήρα με 27000 αλλά διαρροή πουθενα
Υποψιαζόμουν φλάντζα αλλά τα λάδια κάθαρά και οι μηχανικοί, ναι πολλοί , να λένε ότι το αμάξι έχει μεταλλική λάντζα και δεν χαλάειΤο ΣΚ ο σδερφός μένει και παίρνει όταν κρύωσε με συμπλήρωμα περίπου 2 λίτρα νερό
ΤΟ βλέπω σηκώνω βέργα και ΣΑΠΟΥΝΑΔΑ
Λύνω καπάκι και η φλάντζα μεταλλική και άθικτη, οι κύλινδροι ΟΛΟΙ ξεπλυμένοι και η μηχανή ανοιγμένη από τον προηγούμενο
Διάγνωση μηχανικού παλαιά υπερθέρμανση
Ενέργειες
Πλάνισμα σε καπάκι ΚΑΙ ΜΠΛΟΚ χυτοσίδηρο 150Ε
Αλλαγή ελατήρια προληπτικά 120€
Νέςσ φλάντζες και αναλώσιμα 130€Τιμή 400 εργασίες
ΤΙ να κάνω
Φοβάμαι μήπως και ο προηγούμενος τσιγκουνεύτηκε το μπλόκ και κάνω άλλη μια τρύπα στο νερό...
Πείτε ιδέες γιατί το αμάξι είναι ανοιχτό και περιμένει
-
Καλησπέρα σε όλους θα είμαι σύντομος
Lacetti με 35000 χλμ όλα πόλη, αυτόματο έχανε νερά από όταν το πήρα με 27000 αλλά διαρροή πουθενα
Υποψιαζόμουν φλάντζα αλλά τα λάδια κάθαρά και οι μηχανικοί, ναι πολλοί , να λένε ότι το αμάξι έχει μεταλλική λάντζα και δεν χαλάειΤο ΣΚ ο σδερφός μένει και παίρνει όταν κρύωσε με συμπλήρωμα περίπου 2 λίτρα νερό
ΤΟ βλέπω σηκώνω βέργα και ΣΑΠΟΥΝΑΔΑ
Λύνω καπάκι και η φλάντζα μεταλλική και άθικτη, οι κύλινδροι ΟΛΟΙ ξεπλυμένοι και η μηχανή ανοιγμένη από τον προηγούμενο
Διάγνωση μηχανικού παλαιά υπερθέρμανση
Ενέργειες
Πλάνισμα σε καπάκι ΚΑΙ ΜΠΛΟΚ χυτοσίδηρο 150Ε
Αλλαγή ελατήρια προληπτικά 120€
Νέςσ φλάντζες και αναλώσιμα 130€Τιμή 400 εργασίες
ΤΙ να κάνω
Φοβάμαι μήπως και ο προηγούμενος τσιγκουνεύτηκε το μπλόκ και κάνω άλλη μια τρύπα στο νερό...
Πείτε ιδέες γιατί το αμάξι είναι ανοιχτό και περιμένει
-
Καλησπέρα σε όλους θα είμαι σύντομος
Lacetti με 35000 χλμ όλα πόλη, αυτόματο έχανε νερά από όταν το πήρα με 27000 αλλά διαρροή πουθενα
Υποψιαζόμουν φλάντζα αλλά τα λάδια κάθαρά και οι μηχανικοί, ναι πολλοί , να λένε ότι το αμάξι έχει μεταλλική λάντζα και δεν χαλάειΤο ΣΚ ο σδερφός μένει και παίρνει όταν κρύωσε με συμπλήρωμα περίπου 2 λίτρα νερό
ΤΟ βλέπω σηκώνω βέργα και ΣΑΠΟΥΝΑΔΑ
Λύνω καπάκι και η φλάντζα μεταλλική και άθικτη, οι κύλινδροι ΟΛΟΙ ξεπλυμένοι και η μηχανή ανοιγμένη από τον προηγούμενο
Διάγνωση μηχανικού παλαιά υπερθέρμανση
Ενέργειες
Πλάνισμα σε καπάκι ΚΑΙ ΜΠΛΟΚ χυτοσίδηρο 150Ε
Αλλαγή ελατήρια προληπτικά 120€
Νέςσ φλάντζες και αναλώσιμα 130€Τιμή 400 εργασίες
ΤΙ να κάνω
Φοβάμαι μήπως και ο προηγούμενος τσιγκουνεύτηκε το μπλόκ και κάνω άλλη μια τρύπα στο νερό...
Πείτε ιδέες γιατί το αμάξι είναι ανοιχτό και περιμένει
-
Προφανώς η επισκευή είναι η μόνη λύση με λογικό κόστος.
-
Τελικά θα το κάνω και στο μπλοκ με συνολικό κόστος 700 € εργασία και ανταλλακτικά
Μου πρότειναν στο μπλόκ αντί για πλάνισμα να βάλω κάποιο είδος βαφής που γίνεται σκληρή σαν σίδερο και αυτοεπιπεδωνει ώστε να γλιτώσω την πλάνη στο κορμό (σημαίνει λύσιμο και έπανασυναρμολόγηση όλο το μοτέρ!!!)
ΤΟ έχει ακούσει κανείς (για εγκυκλοπαιδικούς λόγους) -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Τελικά θα το κάνω και στο μπλοκ με συνολικό κόστος 700 € εργασία και ανταλλακτικάΜου πρότειναν στο μπλόκ αντί για πλάνισμα να βάλω κάποιο είδος βαφής που γίνεται σκληρή σαν σίδερο και αυτοεπιπεδωνει ώστε να γλιτώσω την πλάνη στο κορμό (σημαίνει λύσιμο και έπανασυναρμολόγηση όλο το μοτέρ!!!)
ΤΟ έχει ακούσει κανείς (για εγκυκλοπαιδικούς λόγους)Κρατα μας ενημερους με ενδιαφερει η επιτυχια του εγχειρήματος οσον αφορα τα ελατήρια των πιστονιων
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Τελικά θα το κάνω και στο μπλοκ με συνολικό κόστος 700 € εργασία και ανταλλακτικάΜου πρότειναν στο μπλόκ αντί για πλάνισμα να βάλω κάποιο είδος βαφής που γίνεται σκληρή σαν σίδερο και αυτοεπιπεδωνει ώστε να γλιτώσω την πλάνη στο κορμό (σημαίνει λύσιμο και έπανασυναρμολόγηση όλο το μοτέρ!!!)
ΤΟ έχει ακούσει κανείς (για εγκυκλοπαιδικούς λόγους)Να μην το κάνεις, προσοχή στον τύπο της φλάτζας, το πιθανότερο είναι να είναι MLS, προτείνω να την αγοράσεις γνήσια από την αντιπροσωπεία και να αλλάξεις και τις βίδες του καπακιού με γνήσιες και να ακολουθήσεις τις οδηγίες του κατασκευαστή στο σφίξιμο γιατί το πιθανότερο είναι σε 15-20.000 χλμ να έχεις πάλι πρόβλημα.
To πιθανότερο είναι το μοτέρ να μην είχε 27.000 όταν το πήρες αλλά 127.000 και να αλλάχθηκε πρόχειρα η φλάτζα του για να πουληθεί χωρίς να αλλαχτούν οι βίδες του καπακιού που σίγουρα είναι TTY αφού λές ότι φοράει μεταλλική φλάτζα, άρα είναι τύπου MLS, κάτι δεν έχει πάει καλά και μάλλον θα ξαναμπλέξεις αν κοιτάς το χαμηλότερο κόστος και όχι τη σωστή δουλειά.
Προσοχή επίσης και στο ρεκτιφιέ, οι φλάτζες τύπου MLS χρειάζονται στο μπλόκ και στην κεφαλή πολύ λείες και επίπεδες επιφάνειες ( Ra
-
Δεν θα κάνω την βαφή, θα τα πλανίσω όλα
Αυτό με τις βίδες το έχω ήδη παρατηρήσει και θα το επαληθεύσω αύριο
Όσο για τα χλμ τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου δείχνουν ότι μάλλον έπεσα στην περίπτωσηΘα σας κρατάω ενήμερους
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Δεν θα κάνω την βαφή, θα τα πλανίσω όλαΑυτό με τις βίδες το έχω ήδη παρατηρήσει και θα το επαληθεύσω αύριο
Όσο για τα χλμ τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου δείχνουν ότι μάλλον έπεσα στην περίπτωσηΘα σας κρατάω ενήμερους
Πές στο ρεκτιφιέ να κάνει έλεγχο για ρήγμα στο καπάκι.
-
Τι μοντέλο είναι;
-
Chevrolet Lacetti 2009 αυτόματο 35000 χλμ
Εϊχε κατανάλωση παραφλού χωρίς διαρροές αλλά και χωρίς να ρετάρει , τουλάχιστον μέχρι το ΣΚ
ΤΟ έιχα πάει σε τρεις διαφορετικούς για να βρούμε την διαρροή γιατί το παρακολουθούσα και το είχα υποψιαστεί.
όλοι μου έλεγαν ότι η φλάντζα είναι μεταλλική και να μην φοβάμαι.Είχα αποφασίσει να πάρω μόνος μου το κίτ με το ανιχνευτικό που μπαίνει με το νερό του ψυγείου αλλά δεν πρόλαβα...
Τελικά την άρπαξε το μπλόκ
Δεν είχα ούτε υπερθέρμανση, ούτε κατανάλωση λαδιού
Από επιδόσεις λόγω αυτομάτου δεν μπορώ να καταλάβωΑπό κατανάλωση είχα γκρίνιες (10+ ανά 100) από την μάνα αλλά δεν ασχολήθηκα λόγω των συνθηκών κίνησης (σπίτι μαρκετ και πίσω)
Μάλλον από τον προηγούμενο είχε κάνει υπερθέρμανση και την πάτησα εγώ καθώς παραφλού συμπλήρωνα από όταν το πήρα
Διόρθωση από το αρχικό πόστ ότι η μηχανή δεν ήταν παλαιότερα ανοιγμένη
-
Ή το κάνεις σωστά (κεφαλή, μπλόκ, βίδες κ.τ.λ.) όπως λένε τα παιδιά σε σωστό ρεκτιφιέ και μάστορα και δίνεις τα 700 ή βάζεις μεταχειρισμένο κινητήρα με λιγότερα χρήματα (αγορά+εργατικά) και οι δύο λύσεις έχουν τα υπερ και τα κατά, κάνε και μιά έρευνα πόσο πάνε οι μεταχειρισμένοι κινητήρες και μετά αποφασίζεις
-
Κινητήρας και τοποθέτηση θα βγει ακριβότερα από ότι ρεκτιφιέ. Επίσης δεν ξέρεις αν είναι καλός ο άλλος κινητήρας, ενώ στην επισκευή βλέπεις την κατάσταση όταν τον ανοίξεις. Προσωπικά επέλεξα επισκευή για το Focus μου, αν και τρωγόμουν να βάλω τον 1800, αντί για τον 1600 που φοράει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κινητήρας και τοποθέτηση θα βγει ακριβότερα από ότι ρεκτιφιέ. Επίσης δεν ξέρεις αν είναι καλός ο άλλος κινητήρας, ενώ στην επισκευή βλέπεις την κατάσταση όταν τον ανοίξεις. Προσωπικά επέλεξα επισκευή για το Focus μου, αν και τρωγόμουν να βάλω τον 1800, αντί για τον 1600 που φοράει.Αλλαξες ελατήρια εμβολων?Μετρησατε για οβαλ πρωτα?Γραψε 2 πραγματα γτ με ενδιαφερει.
-
Το πλάνισμα του μπλόκ προϋποθέτει να γίνει σώβρακο το μοτέρ, θα το κλείσει πάλι με τα ίδια μέταλλα ?
Έστω ότι βάζει μέταλλα στροφάλου / μπιελών, υποθέτω όταν λυθεί το μοτέρ θα μετρηθούν οι μπιέλες και αν οι μπιέλες έχουν βγάλει οβάλ πέρα από τα όρια του κατασκευαστή στην πρώτη γκαζιά θα πάρει το μοτέρ στη μασχάλη σε τεύχη, θα μετρηθεί και ο στρόφαλος στα κομβία του, θα είναι εντάξει ?
Αν λυθεί θα ελεχθούν ου κύλινδροι και τα έμβολα / ελατήρια, θα είναι οκ ή θα χρειαστούν αλλαγή μαζί με ρεκτιφιέ ή honing.Όλη αυτή η δουλειά με το σέτ γενικής, το κόστος του ρεκτιφιέ, τα πιθανά ανταλλακτικά στο εσωτερικό του μοτέρ που ίσως χρειαστούν πόσο θα επιβαρύνουν ?
Μήπως μιλάμε για κόστος γύρω στις 2.000 ?
Τι θα έκανα εγά.
Θα εύρισκα ένα ρεκτιφιέ που έχει τα μηχανήματα για τραχύτητα -
Συμφωνώ με τον Κυρ, Παναγιώτη και να λάβεις υπόψην: α)τρέχουσα αξία αυτοκινήτου β)πόσο καιρό θα το κρατήσεις γ)τιμή επισκευής δ)πιθανότητες να μην επιτύχει (που είναι αρκετές) ε)τιμή κινητήρα+εργατικά (έχω αλλάξει μόνος κινητήρες αρκετές φορές είναι πολύ πιό εύκολα από την ολική επισκευή) με εγγύηση παλιατζή και μηχανικού (καλό είναι να τον βρει αυτός αλλά θα έχει τσιμπημένη τιμή, παίζουν ποσοστά). Ψάξε και ρώτα πολλούς, τα λεφτά, που βλέπω χαλαρά να ξεπερνας το χιλιάρικο, είναι πολλά σε σχέση με την αξία του αυτοκινήτου σου.
-
Αν στην κεφαλη αλλαξεις ότι χρειαστεί και στο κατω μερος αλλαξεις μονο ένα σετ ιδια ελατήρια με τα μαμα χωρις να μετρήσεις για οβαλ όπως θα κανει και ο ανθρωπος που ανοιξε το τοπικ,σε έναν αλλον κινητηρα με 500κ+ χιλιόμετρα ριψοκινδυνεύεις αρκετα με την αλλαγη αυτην?Γενικα σε αυτά τα χιλιόμετρα ο στρόφαλος-μπιελες-πιστονια +αντλια λαδιου είναι σε οριακο σημειο ή αντεχουν κιαλλο?Το μοτερ για το οποιο μιλω εχει την φημη πως φθανει 500-600κ χιλιόμετρα και πλεον τα ελατήρια 'ατσαλωνουν' και σπανε.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Κινητήρας και τοποθέτηση θα βγει ακριβότερα από ότι ρεκτιφιέ. Επίσης δεν ξέρεις αν είναι καλός ο άλλος κινητήρας, ενώ στην επισκευή βλέπεις την κατάσταση όταν τον ανοίξεις. Προσωπικά επέλεξα επισκευή για το Focus μου, αν και τρωγόμουν να βάλω τον 1800, αντί για τον 1600 που φοράει.
Αλλαξες ελατήρια εμβολων?Μετρησατε για οβαλ πρωτα?Γραψε 2 πραγματα γτ με ενδιαφερει.
Ρεκτιφιέ κεφαλής μόνο. Αλλά όταν είναι ανοικτό, βλέπεις και κατάσταση κυλίνδρων-πιστονιών. Μια χαρά ήταν.
Πλανισμα και στο μπλοκ;;