-
Μια μικρή διόρθωση Γιώργο..
16650 παραγγειλαμε..
Τα άλλα είναι όλα σωστά..
Μας έριξε το εργοστάσιο.... -
Αααα αφαιρεις και την επιδότηση...σωστός!!!!
-
Η τηλεόραση είναι γεμάτη διαφημίσεις αυτοκινήτων (Opel, Nissan, Ford, Kia, Hyundai, BMW, Mercedes κ.λ.π) α και 7 δευτερόλεπτα seat!!! Βρε μήπως δεν θέλουν να πουλήσουν οι άνθρωποι και εμείς τους πιέζουμε;;; Λέω τώρα....
-
Σιγά να μην ασχοληθούν με εμάς. Σε σύνολο 517.600 αυτοκινητων που πούλησε η seat το 2018, στην Ελλάδα πούλησε 2.662.
Το χρήμα είναι σε άλλες αγορές , εμείς απλώς συμπληρώνουμε το παζλ!! -
Στην Ιταλία (Φλωρεντία), όπως μου λέει στο τηλέφωνο ο ανιψιός μου που σπουδάζει εκεί, έχουν τρελαθεί οι πωλητές να τρέχουν για test drive με Arona και Ibiza TGI!!!
Αστειευόμενος μου πρότεινε να του στείλω τα ευρώ να μου φέρει ένα το Πάσχα που θα έρθει Ελλάδα!!! -
Στην Ιταλία είναι στις εκθέσεις από αρχές Μαρτίου για δοκιμή από τους υποψηφίους αγοραστές,όπως λέει και ο φίλος παραπάνω.Οι κριτικές είναι αρκετά καλές, το πρόβλημα των Ιταλών είναι με την τιμή, είναι πολύ ακριβό.
Είναι περίπου 3000€ ποιο ακριβό από την Ελλάδα σε όλες τις εκδόσεις.
Διαβάστε αυτό το Ιταλικό forum.
https://www.metanoauto.com/modules.php? ... ic&t=13948 -
Εγώ απλά περιμένω τους πρώτους που θα παραλάβουν, να το φορτώσουν οικογενειακά και να πάνε ταξίδια και να μάς πουν πώς τραβάει αυτός ο TGI 1.0 σε τέτοιο αμάξωμα.
Στην πορεία αυτό θα δείξει και την απόδοση ενός Skoda Kamiq TGI 1.0 και πιθανώς και του VW T-cross, αν τον φορέσουν δηλαδή όλα τα «αδερφάκια».
-
Ένα υπερυψωμένο Ibiza είναι το Arona, δεν υπάρχει λόγος να μην τραβάει ο κινητήρας, σε φυσιολογικά για την κατηγορία επίπεδα. Μόνο λίγο χειρότερη αεροδυναμική θα έχει. Έτσι κι αλλιώς όμως, το ζητούμενο για όποιον αγοράσει φυσικό αέριο, είναι η οικονομία. Δεν έχει νόημα να περιμένει κάποιος σπιρτάδα κι εκρηκτικές επιδόσεις από ένα τέτοιο όχημα, η υψηλότερη ροπή όμως από αρκετά χαμηλότερες στροφές σε σύγκριση με ατμοσφαιρικούς κινητήρες είναι δεδομένη και θα παίξει το ρόλο της στις συνθήκες των ελληνικών δρόμων. Δεν νομίζω κανένα όχημα με τέτοιου τύπου σύγχρονο τούρμπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, να υστερεί σε σύγκριση με τους ατμοσφαιρικούς 1.4-1.6λτ που οι περισσότεροι Έλληνες οδηγούσαμε τα τελευταία 15 χρόνια. Μάλλον καλύτερα θα πηγαίνει...
-
Μια και αναφέρεις το ιμπιζα και 15 χρόνια πίσω, ελπίζω αυτή η μακακία (να πρέπει να ξεκλιδώσει η πόρτα του οδηγού ώστε να μπορεί να ανοίξει τη δική του ο συνοδηγός...) να μην είναι εν ισχύ πλέον στα νέα seat.
-
Λοιπον ...μαζεψα απο Ιταλους,σουηδους και Ελληνες (terry) καποια στοιχεια.. τα σχολια σας...
Το 5ταχυτο Ibiza tgi στις 1000 στροφες εχει 8 χλμ
Το 6ταχυτο Arona tgi στις 1000 στροφες εχει 7 χλμ...
στο Arona μου στειλαν βιντεο που στις 950-970 στροφες εχει 6 χλμΤο 5ταχυτο Ibiza με 5η στα 120 χλμ εχει 2600 στροφες
με σχεση μεταδοσης της 5ης 0,673 και τελικη σχεση μεταδοσης 3,933Το 6ταχυτο Arona με 6η στα 110 χλμ εχει 2750 στροφες
120 >>>>>>> 3000 >>>>>>
130 >>>>>>> 3250 >>>>>>
140 >>>>>>> 3500 >>>>>>
με σχεση μεταδοσης της 6ης 0,611 και τελικη σχεση μεταδοσης 5,076Και το 6ταχυτο Ibiza,,δεν εχω ακομη νουμερα και στροφες..
με σχεση μεταδοσης της 6ης 0,611 και τελικη σχεση μεταδοσης 4,357Υπολογιζω ομως οτι στα 120 το Ibiza με 6η θα εχει 2700-2800 στροφες.
-
Αγχος καθολου,,απλως μου αρεσει να ψαχνω τι αγοραζω..
Ψαχνω να δω τι βελτιωσαν απο το 5ταχυτο ιμπιζα του 2018 που εχει αναφερθει οτι δεν ξεκινα στην ανηφορα.
Θελει προσπαθεια με τον συμπλεκτη
Τις σχεσεις μεταδοσης ειχα βαλει παλια απο τα σασμαν..δεν ειχα βαλει για τα 120 χλμ. -
Εμ ειδες που οσο μεγαλωνεις μαθαινεις..για αυτο εγραψα και τα σχολια σας..
-
Αρα οι 2600 στα 120 ή 122 με 2650 που μου ειχε γραψει ο terry για το 5ταχυτο ιμπιζα ειναι λαθος. 2810 ειναι το σωστο
-
και σε ολες τις στροφες του Αρονα πρεπει να προστεθουν αλλες 100 περιπου.
Μαλλον εχει καποια μικρη αποκλιση το στροφομετρο -
-
Ενημερωτικά πριν απο λίγο σταμάτησα και έβαλα φυσικό αέριο στην Ηλιούπολη. Εχουν ξεκινησει εδώ και μια εβδομάδα να εφοδιάζουν από όσο ρώτησα. Αντε σιγα σιγά και σε άλλα σημεία.
-
SEAT ARONA TGI: Χιλιόμετρα/στροφές με 6η ταχύτητα
110 χλμ. / Ώρα 2750120 χλμ. / Ώρα 3000
130 χλμ. / Ώρα 3250
140 χλμ. / Ώρα 3500
Οι μετρήσεις έγιναν από τους πρώτους Ιταλούς που τα παρέλαβαν και τα δοκιμάζουν εντατικά!!! -
Από την επίσημη ενημέρωση που είχα σήμερα από πωλητή, από αύριο η τιμή του arona tgi αυξάνεται κατά 350 ευρώ.
-
Συνάδελφος το έχει παραγγείλει και το περιμένει τις επόμενες ημέρες...
Μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον τότε με την επιδότηση της δέπα και είχα οδηγήσει το βενζινοκίνητο 115αρι παρακαλω..οχι το 95!
Ωραίο αμάξι αλλά πολύ αδύναμο για ταξίδι και μικροί χώροι..ειδικά για το φυσικό αέριο θα έχει και λιγότερο πορτ παγκαζ...επίσης μηδενικός εξτρά εξοπλισμός για να μην ανέβει κατηγορία ταξινόμησης και εκτοξευτεί η τιμή...
Μόνο για πόλη θα τα συνιστούσα αν έχει κάποιος κοντά του πρατήριο...
Μόλις παραλάβει θα το περιεργαστώ ξανά και θα γράψω γνώμη για τον κινητήρα του. -
Οδήγησες την έκδοση με τα 115 άλογα και σου φάνηκε 'πολύ αδύναμο για ταξίδι';
Τι έχεις συνηθίσει να οδηγείς;
Seat Arona 2017