-
Καλησπέρα , ειμαι κατοχος ενως swift sport του 11' το οποιο απεκτησα πριν 1 μήνα , αρχικά το αμαξι ειχε τα μανήσια λαστιχα και οταν ειχα το τιμονι ευθεία τραβούσε δεξιά σε σημειο που σε 50-80 μετρα αλλαζες λορίδα , Αλλαξα προσφατα λάστιχα ( Hankook K120 195/45) , Η αλλαγη εγινε στον Σαλασιδη Θεσσαλονικη-Τουμπα ο οποιος μου ειπε οτι οι δυο δεξιες ζαντες ηταν στραβες και τελικά τις ισιωσαμε σε μηχανουργειο .
Εγινε η ευθιγραμμιση και το αμαξι συνεχισε να πηγαινει δεξια με τον ιδιο ισως ρυθμο , του το ειπα και μου αλλαξε μπρος πισω τα λαστιχα χωρις αποτελεσμα , ξανακαναμε ευθιγραμμιση ομως οι τιμές που ειχε βάλει στην προηγούμενη ειχαν αλλάξει κατα πολύ !
Αρχικα ειχε βαλλει συγκλισει μπροστα +0.04 αριστερα-δεξια και οταν το βαλαμε ηταν +0.14 και -0.07 ! Ειναι δυνατον ??
Ξαναεκανε την ευθιγραμμιση και μετα το αμαξι πηγαινε αριστερά κατα πολυ περισσοτερο !!
Οταν το πηρα τηλ μου ειπε οτι φταιει το calibraρισμα απο το ηλεκτρικο τιμόνι και οτι πρεπει να πάω να το καλιμπραρω .. Ξερεται αν γινεται αυτη η διαδικασία ? Την εχει κανει κανεις ?
Ενας φιλος μου προτεινε τον Δημ.Χοχολη στον οποιο πηγα αλλαξαμε την μπροστα καμπερ γιατι η αριστερη ηταν -0.1 και η δεξια -0.6 οποτε εγιναν και οι δυο -0.6 τροχιζοντας την τρυπα απο την βαση στα αμορτισερ
Εγινε η ευθιγραμμιση και τωρα το αμαξι παλλι παει δεξια λιγοτερο ομως απο καθε φορα σε σημειο που θελει γυρω στα 100 μετρα για να αλλαξω λοριδα , με πηρε ο ιδιος τηλεφωνο να με ρωτησει πως παει του ειπα και μου ειπε να περιμενουμε να κατσουν λιγο τα λαστιχα ...
Τι γνώμη εχετε οτιδήποτε θα με βοηθούσε ! -
Καλησπέρα , ειμαι κατοχος ενως swift sport του 11' το οποιο απεκτησα πριν 1 μήνα , αρχικά το αμαξι ειχε τα μανήσια λαστιχα και οταν ειχα το τιμονι ευθεία τραβούσε δεξιά σε σημειο που σε 50-80 μετρα αλλαζες λορίδα , Αλλαξα προσφατα λάστιχα ( Hankook K120 195/45) , Η αλλαγη εγινε στον Σαλασιδη Θεσσαλονικη-Τουμπα ο οποιος μου ειπε οτι οι δυο δεξιες ζαντες ηταν στραβες και τελικά τις ισιωσαμε σε μηχανουργειο .
Εγινε η ευθιγραμμιση και το αμαξι συνεχισε να πηγαινει δεξια με τον ιδιο ισως ρυθμο , του το ειπα και μου αλλαξε μπρος πισω τα λαστιχα χωρις αποτελεσμα , ξανακαναμε ευθιγραμμιση ομως οι τιμές που ειχε βάλει στην προηγούμενη ειχαν αλλάξει κατα πολύ !
Αρχικα ειχε βαλλει συγκλισει μπροστα +0.04 αριστερα-δεξια και οταν το βαλαμε ηταν +0.14 και -0.07 ! Ειναι δυνατον ??
Ξαναεκανε την ευθιγραμμιση και μετα το αμαξι πηγαινε αριστερά κατα πολυ περισσοτερο !!
Οταν το πηρα τηλ μου ειπε οτι φταιει το calibraρισμα απο το ηλεκτρικο τιμόνι και οτι πρεπει να πάω να το καλιμπραρω .. Ξερεται αν γινεται αυτη η διαδικασία ? Την εχει κανει κανεις ?
Ενας φιλος μου προτεινε τον Δημ.Χοχολη στον οποιο πηγα αλλαξαμε την μπροστα καμπερ γιατι η αριστερη ηταν -0.1 και η δεξια -0.6 οποτε εγιναν και οι δυο -0.6 τροχιζοντας την τρυπα απο την βαση στα αμορτισερ
Εγινε η ευθιγραμμιση και τωρα το αμαξι παλλι παει δεξια λιγοτερο ομως απο καθε φορα σε σημειο που θελει γυρω στα 100 μετρα για να αλλαξω λοριδα , με πηρε ο ιδιος τηλεφωνο να με ρωτησει πως παει του ειπα και μου ειπε να περιμενουμε να κατσουν λιγο τα λαστιχα ...
Τι γνώμη εχετε οτιδήποτε θα με βοηθούσε ! -
Καλησπέρα , ειμαι κατοχος ενως swift sport του 11' το οποιο απεκτησα πριν 1 μήνα , αρχικά το αμαξι ειχε τα μανήσια λαστιχα και οταν ειχα το τιμονι ευθεία τραβούσε δεξιά σε σημειο που σε 50-80 μετρα αλλαζες λορίδα , Αλλαξα προσφατα λάστιχα ( Hankook K120 195/45) , Η αλλαγη εγινε στον Σαλασιδη Θεσσαλονικη-Τουμπα ο οποιος μου ειπε οτι οι δυο δεξιες ζαντες ηταν στραβες και τελικά τις ισιωσαμε σε μηχανουργειο .
Εγινε η ευθιγραμμιση και το αμαξι συνεχισε να πηγαινει δεξια με τον ιδιο ισως ρυθμο , του το ειπα και μου αλλαξε μπρος πισω τα λαστιχα χωρις αποτελεσμα , ξανακαναμε ευθιγραμμιση ομως οι τιμές που ειχε βάλει στην προηγούμενη ειχαν αλλάξει κατα πολύ !
Αρχικα ειχε βαλλει συγκλισει μπροστα +0.04 αριστερα-δεξια και οταν το βαλαμε ηταν +0.14 και -0.07 ! Ειναι δυνατον ??
Ξαναεκανε την ευθιγραμμιση και μετα το αμαξι πηγαινε αριστερά κατα πολυ περισσοτερο !!
Οταν το πηρα τηλ μου ειπε οτι φταιει το calibraρισμα απο το ηλεκτρικο τιμόνι και οτι πρεπει να πάω να το καλιμπραρω .. Ξερεται αν γινεται αυτη η διαδικασία ? Την εχει κανει κανεις ?
Ενας φιλος μου προτεινε τον Δημ.Χοχολη στον οποιο πηγα αλλαξαμε την μπροστα καμπερ γιατι η αριστερη ηταν -0.1 και η δεξια -0.6 οποτε εγιναν και οι δυο -0.6 τροχιζοντας την τρυπα απο την βαση στα αμορτισερ
Εγινε η ευθιγραμμιση και τωρα το αμαξι παλλι παει δεξια λιγοτερο ομως απο καθε φορα σε σημειο που θελει γυρω στα 100 μετρα για να αλλαξω λοριδα , με πηρε ο ιδιος τηλεφωνο να με ρωτησει πως παει του ειπα και μου ειπε να περιμενουμε να κατσουν λιγο τα λαστιχα ...
Τι γνώμη εχετε οτιδήποτε θα με βοηθούσε ! -
Πήγαινε στο Πουπάκη στο Μενίδι, επέμεινε για το πρόβλημα. Εχεις ελεγξει σίγουρα για τζογους στο μπροστά συστημα? Θέλει σχολαστικό έλεγχο σε μηχανικο για μποσικα και φθαρμένα συνεμπλοκ.
100 μετρα και να αλλάζει λωρίδα είναι παρα πολύ! -
Είμαι Θεσσαλονίκη μάλλον δεν το τονισα σωστά .
Ο Χοχολης έλεγξε όλο το μπροστινό σύστημα σχολαστικά για κανα μισαρο+ και δεν βρήκε κάτι -
Τις πιέσεις των ελαστικών τις έχεις τσεκάρει?
Και εγώ Θεσσαλονίκη είμαι και ψάχνω κανέναν καλό ευθυγράμμισα (με σύγχρονα μηχανήματα).
Εμένα το αμάξι με το που το αγόρασα τραβούσε δεξιά. Όχι τρομέρα, αλλά ήθελε να εχεις λίγο αριστερά το τιμόνι και να κάνεις μικροδιορθώσεις για να πηγαίνει ευθεία.
Την τελευταία φορά στο ΚΤΕΟ μου είπαν να το πάω για ευθυγράμμιση γιατί τραβάει αριστερά (δευτ. έλλειψη). Στον δρόμο όμως πλέον πηγαίνει καρφί ευθεία. Φοβάμαι να το πάω για ευθυγράμμιση γιατί διαβάζω τέτοιες ιστορίες τρόμου.
-
Οι πιέσεις ηταν οκ
-
Λοιπον εχω και εγω το ιδιο προβλημα ΑΛΛΑ μου το εκανε και πριν την αλλαγη ελαστικων και πριν την ευθυγραμμιση(η 2η)
1ον οταν καναμε τραμπα τα 2 μπροστινα ελαστικα μεταξυ τους το τραβηγμα εγινε τρομερα εντονο...τα πισω δν τα δοκιμασαμε.
2ον Η πρωτη ευθυγραμμιση ηταν οντως αψογη απο αποψη τιμων....δλδ βασιλικοι πηροι,καστερ,καμπερ,συγκλιση,αποκλιση.
Δεν υπηρχε καποια τιμη που να μπορουσες να πεις οτι σ αυτην οφειλεται το τραβηγμα.
Το μονο φαουλ ειναι πως αμφοτερες οι δυο καστερ ειναι στο 3'50-3'53 νομιζω ενω το ευρος τιμων ειναι 4,5 μοιρες(ή λκεπτα δν θυμαμαι)με 5,5.Εδω να σημειωσω πως εδω και χρονια το τιμονι δν ειχε την επαναφορα που ειχε καποτε.....θυμιζει αρκετα τα w203 με τα σφιχτα τιμονια.
Ο ανθρωπος οταν του το ξαναπηγα,του εξηγησα τι κανει,το οδηγησε(δν το καταλαβε,λογικο λογω δρομων της περιοχης) ωστοσο του ξαναεκανε ευθυγραμμιση,ασχοληθηκε παρα πολυ ωρα ξανα αλλα δν μπορεσε να κανει κατι,το τραβηγμα παραμενει.Στο αυτοκινητο αυτο ρυθμιζει μονο συγκλιση/αποκλιση
Ο ευθυγραμμισας λεει πως το αυτοκινητο για τα χρονια του και τα χιλιομετρα του ειναι αψογο .
Τα λαστιχα ειναι καινουργια,τα παντα στον εμπρος αξονα αλλαγμενα και χωρις τζογους.
Ο βοηθος του μου ειπε οτι παιζει να 'κλειδωνει' το τιμονι λογω του οτι ολα ειναι καινουργια και αστρωτα. -
Μία ερώτηση από φίλο:
Στην ευθυγράμμιση ο μάστορας τραβάει χειρόφρενο πριν ανεβάσει το αμάξι στη ράμπα.
Αν το αμάξι έχει άξονα πίσω, αυτομάτως με το χειρόφρενο δεν τραβάει και τον άξονα μπροστά;;
Άρα ή ευθυγράμμιση είναι off από την αρχή.
Λέω κάτι λάθος; -
Από την άλλη, αν το χειρόφρενο τραβάει μονόπλευρα, τότε σίγουρα τραβάει τον άξονα από τη μία πλευρά,αρα αποτέλεσμα ευθυγράμμισης μηδενικό.
Ίσως για αυτό μετά την ευθυγράμμιση το αμάξι τραβάει αριστερά η δεξιά και το τιμόνι είναι offset.
Μία σκέψη αναφέρω, ξέρει κάποιος αρχηγός του αθλήματος να απαντήσει; -
Στην ευθυγράμμιση νομίζω μπλοκάρει το τιμόνι στην ευθεία και το ποδόφρενο πατημένο....το χειρόφρενο κατεβασμένο...
-
Αν κατέβει το χειρόφρενο,υπαρχει κίνδυνος να φύγει το αμάξι από τη ράμπα.
Έχω την εντύπωση ότι το χειρόφρενο δεν ελευθερώνεται ποτέ.
Συμφωνω πως κλειδώνει τιμόνι και πατάει φρένο. -
Ή πιο σωστή ευθυγράμμιση δεν είναι με τον οδηγό μέσα στο όχημα;
Φίλος που δουλεύει στην toyota μου λέει πως από τη στιγμή που το όχημα φύγει το εργοστάσιο, τέλεια ευθυγράμμιση δε θα υπάρξει ποτέ. Για 1002 παράγοντες. -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Ή πιο σωστή ευθυγράμμιση δεν είναι με τον οδηγό μέσα στο όχημα;
Φίλος που δουλεύει στην toyota μου λέει πως από τη στιγμή που το όχημα φύγει το εργοστάσιο, τέλεια ευθυγράμμιση δε θα υπάρξει ποτέ. Για 1002 παράγοντες.Έχω κάνει ευθυγράμμιση με έμενα μέσα....τώρα εάν είναι το σωστό δεν ξέρω....ο φίλος πάντως καλά τα λέει...
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Ή πιο σωστή ευθυγράμμιση δεν είναι με τον οδηγό μέσα στο όχημα;
Φίλος που δουλεύει στην toyota μου λέει πως από τη στιγμή που το όχημα φύγει το εργοστάσιο, τέλεια ευθυγράμμιση δε θα υπάρξει ποτέ. Για 1002 παράγοντες.δεν αναλυεις μερικους απο τους 1002, καλες οι παπαριες αλλα να μη λεγονται απο στομα τεχνικου.
-
Χίλιες μύριες ανοησίες, άλλο η ευθυγράμμιση και άλλο το cornering balance με τον οδηγό μέσα, που βέβαια γίνεται μόνο αν το αμάξι φοράει αναρτήσεις coil over.
Ποιός άξονας τραβάει ρε παλικάρια με το χειρόφρενο και επηρεάζει και τον μπροστινό ?
Πως μπορεί να τραβήξει ο άξονας όταν τραβάς το χειρόφρενο ειδικά όταν είναι σταματημένο το ρημάδι ?Πως θα φύγει το αμάξι από την ράμπα χωρίς χειρόφρενο όταν είναι μπλοκαρισμένο το πεντάλ του φρένο ?
Ληγμένα πέρνετε όλοι ?
-
,Μεγάλε και τρανε quadra...ήμασταν μία παρεα, χάλια από τις μπύρες,οταν γράφτηκαν όλα αυτά.
Δεν πειράζει,ζωντανη εκπομπή είναι!Στην Ελλαδα με τις 1billion λακούβες, όλο και κάποιο γόνατο θα αρπάξει,γεφυρα,λινα από λάστιχα,γηρανση top mount κλπ.
Στα γράφω Ηλια γιατί ένας από την παρέα είναι 20 χρόνια ....αμορτισερολόγος!Και όμως quadra ο πίσω άξονας τραβιέται στο χειρόφρενο.....απειροελαχιστα έτσι; Σε μερικά αυτοκίνητα βλέπεις να ανασηκώνεται λίγο και το πίσω μέρος. Ο πίσω άξονας δεν πειράζει τον μπροστά...απλά επηρεάζει τον βασιλικό πυρο, όπως λέγεται.
Ηρακλης ο ευθυγραμμιστης!
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
,Μεγάλε και τρανε quadra...ήμασταν μία παρεα, χάλια από τις μπύρες,οταν γράφτηκαν όλα αυτά.
Δεν πειράζει,ζωντανη εκπομπή είναι!Στην Ελλαδα με τις 1billion λακούβες, όλο και κάποιο γόνατο θα αρπάξει,γεφυρα,λινα από λάστιχα,γηρανση top mount κλπ.
Στα γράφω Ηλια γιατί ένας από την παρέα είναι 20 χρόνια ....αμορτισερολόγος!Και όμως quadra ο πίσω άξονας τραβιέται στο χειρόφρενο.....απειροελαχιστα έτσι; Σε μερικά αυτοκίνητα βλέπεις να ανασηκώνεται λίγο και το πίσω μέρος. Ο πίσω άξονας δεν πειράζει τον μπροστά...απλά επηρεάζει τον βασιλικό πυρο, όπως λέγεται.
Ηρακλης ο ευθυγραμμιστης!
ειναι διαφορετικο να πουμε οτι σε ενα αυτοκινητο με καποιες φθορες δεν μπορει να γινει η τελεια ευθυγραμμιση, με το να πουμε οτι σωστη ευθυγραμμιση γινετε μονο απο το εργοστασιο.
τα mazda 6 1ης γενιας απο την μανα τους τραβαγαν, μεχρι να 'λυσουν' το προβλημα οι ιαπωνες αλλαζοντας το ενα τοπμαουντ, οι ευθυγραμμισαδες το ειχαν λυσει με μια πιο 'σωστη' ευθυγραμμιση απο την εργοστασιακη.
Τραβηγμα Δεξιά μετα απο ευθυγράμμιση