-
Ξεκίνησαν οι πρώτες ακυρώσεις παραγγελιών καινούριων αυτοκινήτων στα οποία θα επιβληθεί το νέο Τέλος Ταξινόμησης καθώς οι τιμές τους αυξάνονται έως και πάνω από 6.000 ευρώ!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr ιδιώτης καταναλωτής που είχε παραγγείλει κάποιο καινούριο αυτοκίνητο από επίσημη αντιπροσωπεία ενημερώθηκε τηλεφωνικά ότι το όχημά του θα έρθει στην Ελλάδα στα μέσα Ιουνίου αλλά λόγω της αλλαγής του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης υπάρχει μια μικρή επιβάρυνση της τάξης των... 6.080 ευρώ! 'Οπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς ο πελάτης που είχε παραγγείλει το συγκεκριμένο καινούριο αυτοκίνητο ακύρωσε την παραγγελία και διαπραγματεύεται την επιστροφή της προκαταβολής.
Σε άλλη περίπτωση επίσημη αντιπροσωπεία επικοινώνησε με πελάτη που είχε παραγγείλει καινούριο αυτοκίνητο το οποίο επίσης θα καταφθάσει στην Ελλάδα στα τέλη Ιουνίου και τον ενημέρωσαν πως υπάρχει επιβάρυνση 2.850 ευρώ εξαιτίας του νέου τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης. 'Οπως και στην παραπάνω περίπτωση ο πελάτης που είχε παραγγείλει το όχημα ακύρωσε επίσης την παραγγελία και ετοιμάζεται να κινηθεί νομικά εναντίον της αντιπροσωπείας καθώς δεν του επιστρέφουν την προκαταβολή.
Σε άλλο περιστατικό πελάτης που είχε παραγγείλει καινούριο αυτοκίνητο ενημερώθηκε τηλεφωνικά από την αντιπροσωπεία ότι η τιμή του αυτοκινήτου αυξάνεται κατά 5.850 ευρώ λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης ενώ παράλληλα του επισήμαναν ότι σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας χάνει το ποσό της προκαταβολής που έχει δώσει! Ο συγκεκριμένος πελάτης έχει ήδη επικοινωνήσει με τον δικηγόρο του ώστε να κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας.
Το θέμα αναμένεται να λάβει τεράστιες διαστάσεις σε λίγο καιρό καθώς με το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης οι εισαγωγικές εταιρείες δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν «υποτιμολογήσεις», που έκαναν εδώ και χρόνια εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου, αλλά επίσης δεν επιθυμούν να μειώσουν τα κέρδη τους.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να περνούν τις όποιες αυξήσεις στις τιμές Λιανικής εις βάρος των καταναλωτών οι οποίοι όπως φαίνεται είναι πρόθυμοι να ακυρώσουν τις παραγγελίες τους παρά να πληρώσουν επιπλέον έως και πάνω από 6.000 ευρώ για να αποκτήσουν το αυτοκίνητο που επιθυμούν.'Αλλωστε είναι δεδομένος ο «πόλεμος» τιμών που θα ξεσπάσει σύντομα μεταξύ των εισαγωγικών εταιρειών στην Ελλάδα αλλά αυτή τη φορά θα υπάρχουν κανόνες υγιούς ανταγωνισμού σε αντίθεση με το παρελθόν που οι εισαγωγικές λειτουργούσαν κάτω υπό ασφυκτικές συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.
Το υπουργείο Οικονομικών από τη δική του μεριά εκτιμά πως με το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης μπαίνει ένα τέλος στις υποτιμολογήσεις και όλες οι εισαγωγικές εταιρείες θα καταβάλουν τον πραγματικό φόρο που αναλογεί στο κάθε μοντέλο που εισάγουν με αποτέλεσμα να αυξηθούν τα έσοδα.
Πηγή : http://www.enikonomia.gr/auto/101907,ak ... pano-.html
Νέοι συντελεστές ταξινόμησης επιβατικώνα. Ορίζονται νέοι συντελεστές για την επιβολή του τέλους ταξινόμησης στα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, οι οποίοι κυμαίνονται από 4% έως 32%, ανάλογα με τη φορολογητέα αξία των αυτοκινήτων και καταργείται το κριτήριο του κυλινδρισμού.
β. Οι ως άνω συντελεστές διαφοροποιούνται περαιτέρω ανάλογα με την εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα (C02). Συγκεκριμένα για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης των οποίων η εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα (C02) είναι:
μικρότερη ή ίση των 100 γρ./χλμ, οι συντελεστές μειώνονται κατά 5%, μεγαλύτερη από 120 και μικρότερη ή ίση από 140 γρ./χλμ, οι συντελεστές αυξάνονται κατά 10%,
μεγαλύτερη από 140 και μικρότερη ή ίση από 160 γρ./χλμ, οι συντελεστές αυξάνονται κατά 20%,
μεγαλύτερη από 160 και μικρότερη ή ίση από 180 γρ./χλμ, οι
συντελεστές αυξάνονται κατά 30%,
μεγαλύτερη από 180 και μικρότερη ή ίση από 200 γρ./χλμ, οι
συντελεστές αυξάνονται κατά 40%,
μεγαλύτερη από 200 και μικρότερη ή ίση από 250 γρ./χλμ, οι
συντελεστές αυξάνονται κατά 60%,
μεγαλύτερη από 250 γρ./χλμ, οι συντελεστές αυξάνονται κατά 100%.
2. Η παρ. 2 του άρθρου 121 του ν.2960/2001 αντικαθίσταται, ως εξής:
«2. Οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της προηγούμενης παραγράφου ορίζονται ως ακολούθως:
α) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ, 4%.
β) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 14.000 ευρώ και μέχρι 17.000
ευρώ, 8%.
γ) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 17.000 ευρώ και μέχρι 20.000 ευρώ, 16%.
δ) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 20.000 ευρώ και μέχρι 25.000 ευρώ, 24%.
ε) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 25.000 ευρώ, 32%. στ) Για αυτοκίνητα οχήματα τρίκυκλα ή τετράκυκλα που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της Οδηγίας 2002/24/ΕΚ του Συμβουλίου της 18ης Μαρτίου 2002 (E.E.L.124 της 9.5.2002) και πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές της Οδηγίας 2002/51/ΕΚ ή μεταγενέστερης:ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ
Κάτω των 50 κυβικών εκατοστών 0%
Από 50 μέχρι και 500 κυβικά εκατοστά 5%
Από 501 μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά 9%
Από 901 κυβικά εκατοστά και πάνω 15%Πηγή: Taxheaven
Δείτε περισσότερα http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/29251
Πηγή: Taxheaven
Δείτε περισσότερα http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/29251
-
Ξεκίνησαν οι πρώτες ακυρώσεις παραγγελιών καινούριων αυτοκινήτων στα οποία θα επιβληθεί το νέο Τέλος Ταξινόμησης καθώς οι τιμές τους αυξάνονται έως και πάνω από 6.000 ευρώ!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr ιδιώτης καταναλωτής που είχε παραγγείλει κάποιο καινούριο αυτοκίνητο από επίσημη αντιπροσωπεία ενημερώθηκε τηλεφωνικά ότι το όχημά του θα έρθει στην Ελλάδα στα μέσα Ιουνίου αλλά λόγω της αλλαγής του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης υπάρχει μια μικρή επιβάρυνση της τάξης των... 6.080 ευρώ! 'Οπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς ο πελάτης που είχε παραγγείλει το συγκεκριμένο καινούριο αυτοκίνητο ακύρωσε την παραγγελία και διαπραγματεύεται την επιστροφή της προκαταβολής.
Σε άλλη περίπτωση επίσημη αντιπροσωπεία επικοινώνησε με πελάτη που είχε παραγγείλει καινούριο αυτοκίνητο το οποίο επίσης θα καταφθάσει στην Ελλάδα στα τέλη Ιουνίου και τον ενημέρωσαν πως υπάρχει επιβάρυνση 2.850 ευρώ εξαιτίας του νέου τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης. 'Οπως και στην παραπάνω περίπτωση ο πελάτης που είχε παραγγείλει το όχημα ακύρωσε επίσης την παραγγελία και ετοιμάζεται να κινηθεί νομικά εναντίον της αντιπροσωπείας καθώς δεν του επιστρέφουν την προκαταβολή.
Σε άλλο περιστατικό πελάτης που είχε παραγγείλει καινούριο αυτοκίνητο ενημερώθηκε τηλεφωνικά από την αντιπροσωπεία ότι η τιμή του αυτοκινήτου αυξάνεται κατά 5.850 ευρώ λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης ενώ παράλληλα του επισήμαναν ότι σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας χάνει το ποσό της προκαταβολής που έχει δώσει! Ο συγκεκριμένος πελάτης έχει ήδη επικοινωνήσει με τον δικηγόρο του ώστε να κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας.
Το θέμα αναμένεται να λάβει τεράστιες διαστάσεις σε λίγο καιρό καθώς με το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης οι εισαγωγικές εταιρείες δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν «υποτιμολογήσεις», που έκαναν εδώ και χρόνια εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου, αλλά επίσης δεν επιθυμούν να μειώσουν τα κέρδη τους.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να περνούν τις όποιες αυξήσεις στις τιμές Λιανικής εις βάρος των καταναλωτών οι οποίοι όπως φαίνεται είναι πρόθυμοι να ακυρώσουν τις παραγγελίες τους παρά να πληρώσουν επιπλέον έως και πάνω από 6.000 ευρώ για να αποκτήσουν το αυτοκίνητο που επιθυμούν.'Αλλωστε είναι δεδομένος ο «πόλεμος» τιμών που θα ξεσπάσει σύντομα μεταξύ των εισαγωγικών εταιρειών στην Ελλάδα αλλά αυτή τη φορά θα υπάρχουν κανόνες υγιούς ανταγωνισμού σε αντίθεση με το παρελθόν που οι εισαγωγικές λειτουργούσαν κάτω υπό ασφυκτικές συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.
Το υπουργείο Οικονομικών από τη δική του μεριά εκτιμά πως με το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης μπαίνει ένα τέλος στις υποτιμολογήσεις και όλες οι εισαγωγικές εταιρείες θα καταβάλουν τον πραγματικό φόρο που αναλογεί στο κάθε μοντέλο που εισάγουν με αποτέλεσμα να αυξηθούν τα έσοδα.
Πηγή : http://www.enikonomia.gr/auto/101907,ak ... pano-.html
Νέοι συντελεστές ταξινόμησης επιβατικώνα. Ορίζονται νέοι συντελεστές για την επιβολή του τέλους ταξινόμησης στα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, οι οποίοι κυμαίνονται από 4% έως 32%, ανάλογα με τη φορολογητέα αξία των αυτοκινήτων και καταργείται το κριτήριο του κυλινδρισμού.
β. Οι ως άνω συντελεστές διαφοροποιούνται περαιτέρω ανάλογα με την εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα (C02). Συγκεκριμένα για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης των οποίων η εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα (C02) είναι:
μικρότερη ή ίση των 100 γρ./χλμ, οι συντελεστές μειώνονται κατά 5%, μεγαλύτερη από 120 και μικρότερη ή ίση από 140 γρ./χλμ, οι συντελεστές αυξάνονται κατά 10%,
μεγαλύτερη από 140 και μικρότερη ή ίση από 160 γρ./χλμ, οι συντελεστές αυξάνονται κατά 20%,
μεγαλύτερη από 160 και μικρότερη ή ίση από 180 γρ./χλμ, οι
συντελεστές αυξάνονται κατά 30%,
μεγαλύτερη από 180 και μικρότερη ή ίση από 200 γρ./χλμ, οι
συντελεστές αυξάνονται κατά 40%,
μεγαλύτερη από 200 και μικρότερη ή ίση από 250 γρ./χλμ, οι
συντελεστές αυξάνονται κατά 60%,
μεγαλύτερη από 250 γρ./χλμ, οι συντελεστές αυξάνονται κατά 100%.
2. Η παρ. 2 του άρθρου 121 του ν.2960/2001 αντικαθίσταται, ως εξής:
«2. Οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της προηγούμενης παραγράφου ορίζονται ως ακολούθως:
α) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ, 4%.
β) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 14.000 ευρώ και μέχρι 17.000
ευρώ, 8%.
γ) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 17.000 ευρώ και μέχρι 20.000 ευρώ, 16%.
δ) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 20.000 ευρώ και μέχρι 25.000 ευρώ, 24%.
ε) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 25.000 ευρώ, 32%. στ) Για αυτοκίνητα οχήματα τρίκυκλα ή τετράκυκλα που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της Οδηγίας 2002/24/ΕΚ του Συμβουλίου της 18ης Μαρτίου 2002 (E.E.L.124 της 9.5.2002) και πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές της Οδηγίας 2002/51/ΕΚ ή μεταγενέστερης:ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ
Κάτω των 50 κυβικών εκατοστών 0%
Από 50 μέχρι και 500 κυβικά εκατοστά 5%
Από 501 μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά 9%
Από 901 κυβικά εκατοστά και πάνω 15%Πηγή: Taxheaven
Δείτε περισσότερα http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/29251
Πηγή: Taxheaven
Δείτε περισσότερα http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/29251
-
Ξεκίνησαν οι πρώτες ακυρώσεις παραγγελιών καινούριων αυτοκινήτων στα οποία θα επιβληθεί το νέο Τέλος Ταξινόμησης καθώς οι τιμές τους αυξάνονται έως και πάνω από 6.000 ευρώ!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr ιδιώτης καταναλωτής που είχε παραγγείλει κάποιο καινούριο αυτοκίνητο από επίσημη αντιπροσωπεία ενημερώθηκε τηλεφωνικά ότι το όχημά του θα έρθει στην Ελλάδα στα μέσα Ιουνίου αλλά λόγω της αλλαγής του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης υπάρχει μια μικρή επιβάρυνση της τάξης των... 6.080 ευρώ! 'Οπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς ο πελάτης που είχε παραγγείλει το συγκεκριμένο καινούριο αυτοκίνητο ακύρωσε την παραγγελία και διαπραγματεύεται την επιστροφή της προκαταβολής.
Σε άλλη περίπτωση επίσημη αντιπροσωπεία επικοινώνησε με πελάτη που είχε παραγγείλει καινούριο αυτοκίνητο το οποίο επίσης θα καταφθάσει στην Ελλάδα στα τέλη Ιουνίου και τον ενημέρωσαν πως υπάρχει επιβάρυνση 2.850 ευρώ εξαιτίας του νέου τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης. 'Οπως και στην παραπάνω περίπτωση ο πελάτης που είχε παραγγείλει το όχημα ακύρωσε επίσης την παραγγελία και ετοιμάζεται να κινηθεί νομικά εναντίον της αντιπροσωπείας καθώς δεν του επιστρέφουν την προκαταβολή.
Σε άλλο περιστατικό πελάτης που είχε παραγγείλει καινούριο αυτοκίνητο ενημερώθηκε τηλεφωνικά από την αντιπροσωπεία ότι η τιμή του αυτοκινήτου αυξάνεται κατά 5.850 ευρώ λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης ενώ παράλληλα του επισήμαναν ότι σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας χάνει το ποσό της προκαταβολής που έχει δώσει! Ο συγκεκριμένος πελάτης έχει ήδη επικοινωνήσει με τον δικηγόρο του ώστε να κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας.
Το θέμα αναμένεται να λάβει τεράστιες διαστάσεις σε λίγο καιρό καθώς με το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης οι εισαγωγικές εταιρείες δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν «υποτιμολογήσεις», που έκαναν εδώ και χρόνια εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου, αλλά επίσης δεν επιθυμούν να μειώσουν τα κέρδη τους.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να περνούν τις όποιες αυξήσεις στις τιμές Λιανικής εις βάρος των καταναλωτών οι οποίοι όπως φαίνεται είναι πρόθυμοι να ακυρώσουν τις παραγγελίες τους παρά να πληρώσουν επιπλέον έως και πάνω από 6.000 ευρώ για να αποκτήσουν το αυτοκίνητο που επιθυμούν.'Αλλωστε είναι δεδομένος ο «πόλεμος» τιμών που θα ξεσπάσει σύντομα μεταξύ των εισαγωγικών εταιρειών στην Ελλάδα αλλά αυτή τη φορά θα υπάρχουν κανόνες υγιούς ανταγωνισμού σε αντίθεση με το παρελθόν που οι εισαγωγικές λειτουργούσαν κάτω υπό ασφυκτικές συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.
Το υπουργείο Οικονομικών από τη δική του μεριά εκτιμά πως με το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης μπαίνει ένα τέλος στις υποτιμολογήσεις και όλες οι εισαγωγικές εταιρείες θα καταβάλουν τον πραγματικό φόρο που αναλογεί στο κάθε μοντέλο που εισάγουν με αποτέλεσμα να αυξηθούν τα έσοδα.
Πηγή : http://www.enikonomia.gr/auto/101907,ak ... pano-.html
Νέοι συντελεστές ταξινόμησης επιβατικώνα. Ορίζονται νέοι συντελεστές για την επιβολή του τέλους ταξινόμησης στα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, οι οποίοι κυμαίνονται από 4% έως 32%, ανάλογα με τη φορολογητέα αξία των αυτοκινήτων και καταργείται το κριτήριο του κυλινδρισμού.
β. Οι ως άνω συντελεστές διαφοροποιούνται περαιτέρω ανάλογα με την εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα (C02). Συγκεκριμένα για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης των οποίων η εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα (C02) είναι:
μικρότερη ή ίση των 100 γρ./χλμ, οι συντελεστές μειώνονται κατά 5%, μεγαλύτερη από 120 και μικρότερη ή ίση από 140 γρ./χλμ, οι συντελεστές αυξάνονται κατά 10%,
μεγαλύτερη από 140 και μικρότερη ή ίση από 160 γρ./χλμ, οι συντελεστές αυξάνονται κατά 20%,
μεγαλύτερη από 160 και μικρότερη ή ίση από 180 γρ./χλμ, οι
συντελεστές αυξάνονται κατά 30%,
μεγαλύτερη από 180 και μικρότερη ή ίση από 200 γρ./χλμ, οι
συντελεστές αυξάνονται κατά 40%,
μεγαλύτερη από 200 και μικρότερη ή ίση από 250 γρ./χλμ, οι
συντελεστές αυξάνονται κατά 60%,
μεγαλύτερη από 250 γρ./χλμ, οι συντελεστές αυξάνονται κατά 100%.
2. Η παρ. 2 του άρθρου 121 του ν.2960/2001 αντικαθίσταται, ως εξής:
«2. Οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της προηγούμενης παραγράφου ορίζονται ως ακολούθως:
α) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ, 4%.
β) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 14.000 ευρώ και μέχρι 17.000
ευρώ, 8%.
γ) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 17.000 ευρώ και μέχρι 20.000 ευρώ, 16%.
δ) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 20.000 ευρώ και μέχρι 25.000 ευρώ, 24%.
ε) Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 25.000 ευρώ, 32%. στ) Για αυτοκίνητα οχήματα τρίκυκλα ή τετράκυκλα που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της Οδηγίας 2002/24/ΕΚ του Συμβουλίου της 18ης Μαρτίου 2002 (E.E.L.124 της 9.5.2002) και πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές της Οδηγίας 2002/51/ΕΚ ή μεταγενέστερης:ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ
Κάτω των 50 κυβικών εκατοστών 0%
Από 50 μέχρι και 500 κυβικά εκατοστά 5%
Από 501 μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά 9%
Από 901 κυβικά εκατοστά και πάνω 15%Πηγή: Taxheaven
Δείτε περισσότερα http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/29251
Πηγή: Taxheaven
Δείτε περισσότερα http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/29251
-
Οι πωλητές φυκιών για μεταξωτές κορδέλλες , όπου τα πάντα ήταν έξτρα , αλλά δούλευαν κόσμο και κράτος , μάλλον θα ζοριστούν λιγάκι
-
τεράστιο πρόβλημα...το αντιμετωπίζει τώρα φίλος με επιβάρυνση 3.5k...
Θα έπρεπε το κράτος να θεσπίσει διαφορετικό καθεστώς για όσες παραγγελίες έγιναν πριν την ψήφιση του μέτρου... -
Βασικά θα έπρεπε να θέσπισει άμεση επιστροφή προκαταβολής με απειλη χοντρου διοικητικού προστίμου...
-
Οταν παραγγελνεις το λεει ξεκαθαρα οτι αν αυξηθουν οι φοροι θα πρεπει να πληρωσει...
-
Σωστός... Νομίζω στο συμφωνητικό παραγγελίας το λέει ξεκάθαρα σε όλες σχεδόν τις εταιρείες......
-
ξερετε καποιο site με τις νεες τιμες αυτικινητων?
πχ το site 4troxoi εχει αλλαγμενες τιμες απο 1/6/2016? -
Μηπως γνωριζετε αν τα νεα τελη ταξινομησης υπολογιζονται κλιμακωτα βασει του νεου πινακα εως την αξια λιανικης η απευθειας στο ποσοστο που αντιστοιχει στην αξια λιανικης?
Ακυρώνονται παραγγελίες νέων ΙΧ λόγω αύξησης των τιμών έως π