-
Καλησπέρες!
παρακαλώ για τη βοήθειά σας, σε πρόβλημα με το βεντιλατερ του C3, μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία αλλαγής (καλοριφέρ, θερμοστάτη) για την αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας του κυκλώματος νερού (μετά από το ατυχές κάψιμο φλάντζας)...συγκεκριμένα:
- το βεντιλατέρ δεν ανοίγει, ενώ η θερμοκρασία φαίνεται να ανεβαίνει πάνω από 100 C (με εξωτερικό μετρητή αναλογικό που περάσαμε έξτρα στην καμπίνα), η αντίστοιχη ψηφιακή ένδειξη είναι στις 3 γραμμές στο καντράν του C3.
- μετά με άνοιγμα του climaτιστικού παίρνει μπρος το βεντιλατέρ και δουλεύει ακατάπαυστα, ακόμα κι όταν η θερμοκρασία πέσει στους 80 C (ψηφιακή ένδειξη καντράν 2 γραμμές).
- ακόμα κι όταν κλείσω το διακόπτη του αυτοκινήτου και το ανοίξω ξανά μετά από λίγο, πάλι δουλεύει ακατάπαυστα...
- μόνο το πρωί που το βάζω μπρος κρύο, είναι το βεντιλατερ κλειστό και δυστυχώς παραμένει έτσι και στη συνέχεια ακόμα κι ένα ανεβάσει θερμοκρασία το C3 ...με μόνη μου λύση... την χειροκίνητη εκκίνησή του μέσω του ανοίγματος του κλιματιστικού...
τι λέτε?
-
Καλησπέρες!
παρακαλώ για τη βοήθειά σας, σε πρόβλημα με το βεντιλατερ του C3, μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία αλλαγής (καλοριφέρ, θερμοστάτη) για την αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας του κυκλώματος νερού (μετά από το ατυχές κάψιμο φλάντζας)...συγκεκριμένα:
- το βεντιλατέρ δεν ανοίγει, ενώ η θερμοκρασία φαίνεται να ανεβαίνει πάνω από 100 C (με εξωτερικό μετρητή αναλογικό που περάσαμε έξτρα στην καμπίνα), η αντίστοιχη ψηφιακή ένδειξη είναι στις 3 γραμμές στο καντράν του C3.
- μετά με άνοιγμα του climaτιστικού παίρνει μπρος το βεντιλατέρ και δουλεύει ακατάπαυστα, ακόμα κι όταν η θερμοκρασία πέσει στους 80 C (ψηφιακή ένδειξη καντράν 2 γραμμές).
- ακόμα κι όταν κλείσω το διακόπτη του αυτοκινήτου και το ανοίξω ξανά μετά από λίγο, πάλι δουλεύει ακατάπαυστα...
- μόνο το πρωί που το βάζω μπρος κρύο, είναι το βεντιλατερ κλειστό και δυστυχώς παραμένει έτσι και στη συνέχεια ακόμα κι ένα ανεβάσει θερμοκρασία το C3 ...με μόνη μου λύση... την χειροκίνητη εκκίνησή του μέσω του ανοίγματος του κλιματιστικού...
τι λέτε?
-
Καλησπέρες!
παρακαλώ για τη βοήθειά σας, σε πρόβλημα με το βεντιλατερ του C3, μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία αλλαγής (καλοριφέρ, θερμοστάτη) για την αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας του κυκλώματος νερού (μετά από το ατυχές κάψιμο φλάντζας)...συγκεκριμένα:
- το βεντιλατέρ δεν ανοίγει, ενώ η θερμοκρασία φαίνεται να ανεβαίνει πάνω από 100 C (με εξωτερικό μετρητή αναλογικό που περάσαμε έξτρα στην καμπίνα), η αντίστοιχη ψηφιακή ένδειξη είναι στις 3 γραμμές στο καντράν του C3.
- μετά με άνοιγμα του climaτιστικού παίρνει μπρος το βεντιλατέρ και δουλεύει ακατάπαυστα, ακόμα κι όταν η θερμοκρασία πέσει στους 80 C (ψηφιακή ένδειξη καντράν 2 γραμμές).
- ακόμα κι όταν κλείσω το διακόπτη του αυτοκινήτου και το ανοίξω ξανά μετά από λίγο, πάλι δουλεύει ακατάπαυστα...
- μόνο το πρωί που το βάζω μπρος κρύο, είναι το βεντιλατερ κλειστό και δυστυχώς παραμένει έτσι και στη συνέχεια ακόμα κι ένα ανεβάσει θερμοκρασία το C3 ...με μόνη μου λύση... την χειροκίνητη εκκίνησή του μέσω του ανοίγματος του κλιματιστικού...
τι λέτε?
-
Εχει χαλασει ο θερμοστατης
Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
σε παρακαλώ εάν βρεις χρόνο, γράψε μου δυο λόγια παραπάνω, για να μπορώ να καταλάβω το συλλογισμό σου και να 'πατήσω' πάνω του, ώστε να ζητήσω την αλλαγή του θερμοστάτη ... αφού έχει λίγο διάστημα που αλλάχθηκε...
-
Ξαναπηγαινε το πισω στον μαστορα. Η θερμοκρασια οταν ζεσταθει το αμαξι πρεπει να μενει σταθερη ουτε να πεφτει ουτε να να ανεβαινει. Γι αυτο φταιει ο θερμοστατης μπορει να ειναι ελλατωματικος αυτος που αλλαξες
Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αφου ειναι ρελαντι με το αιρ κοντ να δουλευει σου λεει τι θα κανει θα μείνει στα 90?
Δε μου λες..αν το αφησεις για πανω απο 100 παιρνει μπρος το βεντιλατερ?μπορει να παρει πιο ψηλά μπορει και 110 μη τρελενεσαι ετσι ειναι αυτα!δοκιμασε -
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
Αφου ειναι ρελαντι με το αιρ κοντ να δουλευει σου λεει τι θα κανει θα μείνει στα 90?
Δε μου λες..αν το αφησεις για πανω απο 100 παιρνει μπρος το βεντιλατερ?μπορει να παρει πιο ψηλά μπορει και 110 μη τρελενεσαι ετσι ειναι αυτα!δοκιμασε100 και 110 βαθμοι για να ανοιξει βεντιλατερ είναι πολύ υψηλες θερμοκρασίες.....Σιγουρα υπαρχει θεμα....
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Αφου ειναι ρελαντι με το αιρ κοντ να δουλευει σου λεει τι θα κανει θα μείνει στα 90?
Δε μου λες..αν το αφησεις για πανω απο 100 παιρνει μπρος το βεντιλατερ?μπορει να παρει πιο ψηλά μπορει και 110 μη τρελενεσαι ετσι ειναι αυτα!δοκιμασε100 και 110 βαθμοι για να ανοιξει βεντιλατερ είναι πολύ υψηλες θερμοκρασίες.....Σιγουρα υπαρχει θεμα....
πλεον ειναι φυσιολογικες οι θερμοκρασιες αυτες εδω και 15+ χρονια.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Αφου ειναι ρελαντι με το αιρ κοντ να δουλευει σου λεει τι θα κανει θα μείνει στα 90?
Δε μου λες..αν το αφησεις για πανω απο 100 παιρνει μπρος το βεντιλατερ?μπορει να παρει πιο ψηλά μπορει και 110 μη τρελενεσαι ετσι ειναι αυτα!δοκιμασε100 και 110 βαθμοι για να ανοιξει βεντιλατερ είναι πολύ υψηλες θερμοκρασίες.....Σιγουρα υπαρχει θεμα....
πλεον ειναι φυσιολογικες οι θερμοκρασιες αυτες εδω και 15+ χρονια.
Ναι δουλευουν πλεον στους 95+-100 ωστόσο η πρωτη τουλάχιστον σκαλα του βεντιλατερ στους 100-100+ανοιγει.....Εκτος και αν τελευταια εχασα επεισοδια!
-
παιδιά, άντεξα να το αφήσω μέχρι τους 105... μετά φοβήθηκα κι άνοιξα πάλι το κλιματιστικό για να το βάλω μπρος χειροκίνητα... το κοιμισμένο το βεντιλατέρ...
-
ακουσες το υγρο ψυξης να βραζει?
-
εχει γίνει καλή εξαέρωση;Το τι δείχνει ένα εξωτερικό θερμόμετρο μην νομίζεις ότι είναι το ίδιο με αυτό που 'βλέπει' ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.
Σε διαγνωστικό έχει μπει το αμάξι; -
δυστυχώς δεν πρόσεξα εάν τα νερά βράζουν... αύριο θα το τεστάρω... τί σημαίνει εάν βράζουν ή όχι?
θεωρητικά έκαναν εξαέρωση... σε διαγνωστικό το έβαλαν αλλά δεν μου είπαν τίποτε για το είδαν...
κάπου διαβασα ότι χρειάζεται διαγνωστικό Lexia ...νομίζω ότι αυτοί στο συνεργείο είχαν κάποιο άλλο γενικό...
έχει τόση διαφορά το lexia? -
Αν βραζουν σημαινει οτι εχεις αερα στο κυκλωμα. Το κυκλωμα ψυξης ειναι υπο πιεση, οποτε τα υγρα δεν βραζουν στους 100 βαθμους, αλλα αρκετα παραπάνω.
Το ερωτημα του adensa για την καλη εξαερωση, ειναι καιριο.
Επισης, εχει ψαχτει το θεμα μην ειναι καμμια ηλεκτρολογικης φυσεως πατάτα? Εφοσον μπηκε πολυ χερι (αλλαγη φλαντζας) και στη διαδικασια ξηλωθηκαν αρκετα πραγματα, μπας και κατι δεν κανει καλη επαφη πχ.
-
Πιθανό να φταίει ο θερμοστάτης όχι του κυκλώματος νερού αλλά αυτός που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ. Συγκεκριμένα ενεργοποιεί ένα ρελέ το οποίο οπλίζει και ανάβει το βεντιλατέρ. Πρέπει να το πάς σε ηλεκτρολόγο ο οποίος θα ψάξει την όλη διαδρομή του ρεύματος. Το ότι παίρνει μπροστά με το κλιματιστικό γίνεται στα περισσότερα αυτοκίνητα αυτό δεν είναι θέμα. Όταν απενεργοποιήσεις το κλιμα σβήνει το βεντιλατέρ;
-
όχι
-
Αυτά τα βεντιλατερ έχουν δύο ταχύτητές μία για θερμοκρασία 95 και η δεύτερη μεγάλη για τους 105
Συμβαίνει να χαλάει το ρελέ που οπλίζει την πρώτη χαμηλά και πρέπει να ανέβει η θερμοκρασία μέχρι την δεύτερη
Το κανονικό διαγνωστικο μπορεί και οπλίζει τα ρελέ μονο του ενώ βλέπει και την θερμοκρασία που βλέπει ο εγκέφαλος, οπότε ο έλεγχος είναι απλός -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Πιθανό να φταίει ο θερμοστάτης όχι του κυκλώματος νερού αλλά αυτός που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ. Συγκεκριμένα ενεργοποιεί ένα ρελέ το οποίο οπλίζει και ανάβει το βεντιλατέρ. Πρέπει να το πάς σε ηλεκτρολόγο ο οποίος θα ψάξει την όλη διαδρομή του ρεύματος. Το ότι παίρνει μπροστά με το κλιματιστικό γίνεται στα περισσότερα αυτοκίνητα αυτό δεν είναι θέμα. Όταν απενεργοποιήσεις το κλιμα σβήνει το βεντιλατέρ;Πιο πιθανό να μην υπάρχει καν αυτός ο θερμοστάτης που λες γιατί το ελεγχει εγκέφαλος στα νέα αμάξια.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Πιθανό να φταίει ο θερμοστάτης όχι του κυκλώματος νερού αλλά αυτός που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ. Συγκεκριμένα ενεργοποιεί ένα ρελέ το οποίο οπλίζει και ανάβει το βεντιλατέρ. Πρέπει να το πάς σε ηλεκτρολόγο ο οποίος θα ψάξει την όλη διαδρομή του ρεύματος. Το ότι παίρνει μπροστά με το κλιματιστικό γίνεται στα περισσότερα αυτοκίνητα αυτό δεν είναι θέμα. Όταν απενεργοποιήσεις το κλιμα σβήνει το βεντιλατέρ;
Πιο πιθανό να μην υπάρχει καν αυτός ο θερμοστάτης που λες γιατί το ελεγχει εγκέφαλος στα νέα αμάξια.
Έστω, αλλά και του «εγκεφάλου» κάποιος αισθητήρας του λέει τη θερμοκρασία.
citroen C3 - βεντιλατερ