Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    citroen C3 - βεντιλατερ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. citroen C3 - βεντιλατερ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    25
    2886
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jounite last edited by

      Καλησπέρες!
      παρακαλώ για τη βοήθειά σας, σε πρόβλημα με το βεντιλατερ του C3, μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία αλλαγής (καλοριφέρ, θερμοστάτη) για την αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας του κυκλώματος νερού (μετά από το ατυχές κάψιμο φλάντζας)...

      συγκεκριμένα:

      1. το βεντιλατέρ δεν ανοίγει, ενώ η θερμοκρασία φαίνεται να ανεβαίνει πάνω από 100 C (με εξωτερικό μετρητή αναλογικό που περάσαμε έξτρα στην καμπίνα), η αντίστοιχη ψηφιακή ένδειξη είναι στις 3 γραμμές στο καντράν του C3.
      2. μετά με άνοιγμα του climaτιστικού παίρνει μπρος το βεντιλατέρ και δουλεύει ακατάπαυστα, ακόμα κι όταν η θερμοκρασία πέσει στους 80 C (ψηφιακή ένδειξη καντράν 2 γραμμές).
      3. ακόμα κι όταν κλείσω το διακόπτη του αυτοκινήτου και το ανοίξω ξανά μετά από λίγο, πάλι δουλεύει ακατάπαυστα...
      4. μόνο το πρωί που το βάζω μπρος κρύο, είναι το βεντιλατερ κλειστό και δυστυχώς παραμένει έτσι και στη συνέχεια ακόμα κι ένα ανεβάσει θερμοκρασία το C3 ...με μόνη μου λύση... την χειροκίνητη εκκίνησή του μέσω του ανοίγματος του κλιματιστικού...

      τι λέτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jounite last edited by

        Καλησπέρες!
        παρακαλώ για τη βοήθειά σας, σε πρόβλημα με το βεντιλατερ του C3, μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία αλλαγής (καλοριφέρ, θερμοστάτη) για την αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας του κυκλώματος νερού (μετά από το ατυχές κάψιμο φλάντζας)...

        συγκεκριμένα:

        1. το βεντιλατέρ δεν ανοίγει, ενώ η θερμοκρασία φαίνεται να ανεβαίνει πάνω από 100 C (με εξωτερικό μετρητή αναλογικό που περάσαμε έξτρα στην καμπίνα), η αντίστοιχη ψηφιακή ένδειξη είναι στις 3 γραμμές στο καντράν του C3.
        2. μετά με άνοιγμα του climaτιστικού παίρνει μπρος το βεντιλατέρ και δουλεύει ακατάπαυστα, ακόμα κι όταν η θερμοκρασία πέσει στους 80 C (ψηφιακή ένδειξη καντράν 2 γραμμές).
        3. ακόμα κι όταν κλείσω το διακόπτη του αυτοκινήτου και το ανοίξω ξανά μετά από λίγο, πάλι δουλεύει ακατάπαυστα...
        4. μόνο το πρωί που το βάζω μπρος κρύο, είναι το βεντιλατερ κλειστό και δυστυχώς παραμένει έτσι και στη συνέχεια ακόμα κι ένα ανεβάσει θερμοκρασία το C3 ...με μόνη μου λύση... την χειροκίνητη εκκίνησή του μέσω του ανοίγματος του κλιματιστικού...

        τι λέτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jounite last edited by

          Καλησπέρες!
          παρακαλώ για τη βοήθειά σας, σε πρόβλημα με το βεντιλατερ του C3, μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία αλλαγής (καλοριφέρ, θερμοστάτη) για την αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας του κυκλώματος νερού (μετά από το ατυχές κάψιμο φλάντζας)...

          συγκεκριμένα:

          1. το βεντιλατέρ δεν ανοίγει, ενώ η θερμοκρασία φαίνεται να ανεβαίνει πάνω από 100 C (με εξωτερικό μετρητή αναλογικό που περάσαμε έξτρα στην καμπίνα), η αντίστοιχη ψηφιακή ένδειξη είναι στις 3 γραμμές στο καντράν του C3.
          2. μετά με άνοιγμα του climaτιστικού παίρνει μπρος το βεντιλατέρ και δουλεύει ακατάπαυστα, ακόμα κι όταν η θερμοκρασία πέσει στους 80 C (ψηφιακή ένδειξη καντράν 2 γραμμές).
          3. ακόμα κι όταν κλείσω το διακόπτη του αυτοκινήτου και το ανοίξω ξανά μετά από λίγο, πάλι δουλεύει ακατάπαυστα...
          4. μόνο το πρωί που το βάζω μπρος κρύο, είναι το βεντιλατερ κλειστό και δυστυχώς παραμένει έτσι και στη συνέχεια ακόμα κι ένα ανεβάσει θερμοκρασία το C3 ...με μόνη μου λύση... την χειροκίνητη εκκίνησή του μέσω του ανοίγματος του κλιματιστικού...

          τι λέτε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            barimagas last edited by

            Εχει χαλασει ο θερμοστατης

            Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jounite last edited by

              σε παρακαλώ εάν βρεις χρόνο, γράψε μου δυο λόγια παραπάνω, για να μπορώ να καταλάβω το συλλογισμό σου και να 'πατήσω' πάνω του, ώστε να ζητήσω την αλλαγή του θερμοστάτη ... αφού έχει λίγο διάστημα που αλλάχθηκε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                barimagas last edited by

                Ξαναπηγαινε το πισω στον μαστορα. Η θερμοκρασια οταν ζεσταθει το αμαξι πρεπει να μενει σταθερη ουτε να πεφτει ουτε να να ανεβαινει. Γι αυτο φταιει ο θερμοστατης μπορει να ειναι ελλατωματικος αυτος που αλλαξες

                Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannisae last edited by

                  Αφου ειναι ρελαντι με το αιρ κοντ να δουλευει σου λεει τι θα κανει θα μείνει στα 90?
                  Δε μου λες..αν το αφησεις για πανω απο 100 παιρνει μπρος το βεντιλατερ?μπορει να παρει πιο ψηλά μπορει και 110 μη τρελενεσαι ετσι ειναι αυτα!δοκιμασε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Ο χρήστης giannisae έγραψε:
                    Αφου ειναι ρελαντι με το αιρ κοντ να δουλευει σου λεει τι θα κανει θα μείνει στα 90?
                    Δε μου λες..αν το αφησεις για πανω απο 100 παιρνει μπρος το βεντιλατερ?μπορει να παρει πιο ψηλά μπορει και 110 μη τρελενεσαι ετσι ειναι αυτα!δοκιμασε

                    100 και 110 βαθμοι για να ανοιξει βεντιλατερ είναι πολύ υψηλες θερμοκρασίες.....Σιγουρα υπαρχει θεμα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                      Αφου ειναι ρελαντι με το αιρ κοντ να δουλευει σου λεει τι θα κανει θα μείνει στα 90?
                      Δε μου λες..αν το αφησεις για πανω απο 100 παιρνει μπρος το βεντιλατερ?μπορει να παρει πιο ψηλά μπορει και 110 μη τρελενεσαι ετσι ειναι αυτα!δοκιμασε

                      100 και 110 βαθμοι για να ανοιξει βεντιλατερ είναι πολύ υψηλες θερμοκρασίες.....Σιγουρα υπαρχει θεμα....

                      πλεον ειναι φυσιολογικες οι θερμοκρασιες αυτες εδω και 15+ χρονια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                        Αφου ειναι ρελαντι με το αιρ κοντ να δουλευει σου λεει τι θα κανει θα μείνει στα 90?
                        Δε μου λες..αν το αφησεις για πανω απο 100 παιρνει μπρος το βεντιλατερ?μπορει να παρει πιο ψηλά μπορει και 110 μη τρελενεσαι ετσι ειναι αυτα!δοκιμασε

                        100 και 110 βαθμοι για να ανοιξει βεντιλατερ είναι πολύ υψηλες θερμοκρασίες.....Σιγουρα υπαρχει θεμα....

                        πλεον ειναι φυσιολογικες οι θερμοκρασιες αυτες εδω και 15+ χρονια.

                        Ναι δουλευουν πλεον στους 95+-100 ωστόσο η πρωτη τουλάχιστον σκαλα του βεντιλατερ στους 100-100+ανοιγει.....Εκτος και αν τελευταια εχασα επεισοδια!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jounite last edited by

                          παιδιά, άντεξα να το αφήσω μέχρι τους 105... μετά φοβήθηκα κι άνοιξα πάλι το κλιματιστικό για να το βάλω μπρος χειροκίνητα... το κοιμισμένο το βεντιλατέρ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            ακουσες το υγρο ψυξης να βραζει?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              adensa last edited by

                              εχει γίνει καλή εξαέρωση;Το τι δείχνει ένα εξωτερικό θερμόμετρο μην νομίζεις ότι είναι το ίδιο με αυτό που 'βλέπει' ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.
                              Σε διαγνωστικό έχει μπει το αμάξι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • J
                                jounite last edited by

                                δυστυχώς δεν πρόσεξα εάν τα νερά βράζουν... αύριο θα το τεστάρω... τί σημαίνει εάν βράζουν ή όχι?

                                θεωρητικά έκαναν εξαέρωση... σε διαγνωστικό το έβαλαν αλλά δεν μου είπαν τίποτε για το είδαν...

                                κάπου διαβασα ότι χρειάζεται διαγνωστικό Lexia ...νομίζω ότι αυτοί στο συνεργείο είχαν κάποιο άλλο γενικό...
                                έχει τόση διαφορά το lexia?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Αν βραζουν σημαινει οτι εχεις αερα στο κυκλωμα. Το κυκλωμα ψυξης ειναι υπο πιεση, οποτε τα υγρα δεν βραζουν στους 100 βαθμους, αλλα αρκετα παραπάνω.

                                  Το ερωτημα του adensa για την καλη εξαερωση, ειναι καιριο.

                                  Επισης, εχει ψαχτει το θεμα μην ειναι καμμια ηλεκτρολογικης φυσεως πατάτα? Εφοσον μπηκε πολυ χερι (αλλαγη φλαντζας) και στη διαδικασια ξηλωθηκαν αρκετα πραγματα, μπας και κατι δεν κανει καλη επαφη πχ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kostas-chania last edited by

                                    Πιθανό να φταίει ο θερμοστάτης όχι του κυκλώματος νερού αλλά αυτός που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ. Συγκεκριμένα ενεργοποιεί ένα ρελέ το οποίο οπλίζει και ανάβει το βεντιλατέρ. Πρέπει να το πάς σε ηλεκτρολόγο ο οποίος θα ψάξει την όλη διαδρομή του ρεύματος. Το ότι παίρνει μπροστά με το κλιματιστικό γίνεται στα περισσότερα αυτοκίνητα αυτό δεν είναι θέμα. Όταν απενεργοποιήσεις το κλιμα σβήνει το βεντιλατέρ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jounite last edited by

                                      όχι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kospapad last edited by

                                        Αυτά τα βεντιλατερ έχουν δύο ταχύτητές μία για θερμοκρασία 95 και η δεύτερη μεγάλη για τους 105
                                        Συμβαίνει να χαλάει το ρελέ που οπλίζει την πρώτη χαμηλά και πρέπει να ανέβει η θερμοκρασία μέχρι την δεύτερη
                                        Το κανονικό διαγνωστικο μπορεί και οπλίζει τα ρελέ μονο του ενώ βλέπει και την θερμοκρασία που βλέπει ο εγκέφαλος, οπότε ο έλεγχος είναι απλός

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          adensa last edited by

                                          Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                                          Πιθανό να φταίει ο θερμοστάτης όχι του κυκλώματος νερού αλλά αυτός που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ. Συγκεκριμένα ενεργοποιεί ένα ρελέ το οποίο οπλίζει και ανάβει το βεντιλατέρ. Πρέπει να το πάς σε ηλεκτρολόγο ο οποίος θα ψάξει την όλη διαδρομή του ρεύματος. Το ότι παίρνει μπροστά με το κλιματιστικό γίνεται στα περισσότερα αυτοκίνητα αυτό δεν είναι θέμα. Όταν απενεργοποιήσεις το κλιμα σβήνει το βεντιλατέρ;

                                          Πιο πιθανό να μην υπάρχει καν αυτός ο θερμοστάτης που λες γιατί το ελεγχει εγκέφαλος στα νέα αμάξια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            kostas-chania last edited by

                                            Ο χρήστης adensa έγραψε:

                                            Πιθανό να φταίει ο θερμοστάτης όχι του κυκλώματος νερού αλλά αυτός που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ. Συγκεκριμένα ενεργοποιεί ένα ρελέ το οποίο οπλίζει και ανάβει το βεντιλατέρ. Πρέπει να το πάς σε ηλεκτρολόγο ο οποίος θα ψάξει την όλη διαδρομή του ρεύματος. Το ότι παίρνει μπροστά με το κλιματιστικό γίνεται στα περισσότερα αυτοκίνητα αυτό δεν είναι θέμα. Όταν απενεργοποιήσεις το κλιμα σβήνει το βεντιλατέρ;

                                            Πιο πιθανό να μην υπάρχει καν αυτός ο θερμοστάτης που λες γιατί το ελεγχει εγκέφαλος στα νέα αμάξια.

                                            Έστω, αλλά και του «εγκεφάλου» κάποιος αισθητήρας του λέει τη θερμοκρασία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr