-
καλησπερα μαγκες θα μπω στο ψητο γιατι δεν ξερω τι να κανω και δεν υπαρχει χρημα για μεγαλες επισκευες εχω ενα vw polo 6n1 1998 1,4cc 16valve προχθες 18.3.2016 το εχω και υγραεριο λοιπον εκει που δουλευε καννονικα και το αφηνα να ζεσταθη ωστε να μπει το αεριο μπαμ αρχιζει ρεταρι και και σβηνει βαρουσα βαρουσα μιζιες τιποτα καπουτ παω στον μηχανικο και αλλαζο πολλαπλασιαστι και ολα πενα το αμαξι ρολοι +μπουζια που αλλαξα λοιπον σημερα και ωρα 7 γυρνουσα απο το γκομενακι προς το σπιτι και σταματαω σε μια φαση να ρυθμισω τα φοτα ποσο ψηλα να φεγκουν ολα κομπλε ξεκιναω μετα απο κανα 1 χιλιομετρο παω να ανεβασω το παραθηρο γιατι παγοσα και βλεπω οταν πατουσα τον διακοπτη εσβηνε το ραδιο εντελος τι γινεται τρομαξα κανα βραχικυκλομα πιστευα ειναι μετα απο κανα 1-2 χιλιομετρα βλεπο τα φοτα απο το καντραν αρχιζουν εξασθενουν αναβουν ποιο λιγο και με κλεινει το υγραεριο αυτοματα σαν να επεσε η ταση και σβηνουν ολα τα φοτακια απο το υγραεριο ανοιγο μεγαλη σκαλα αρχιζει ρεταρι το αμαξι για να σβηση σβηνο τα φωτα εντελος και το αμαξι κομπλε το βιδονο τα γκαζια και φτανω σπιτι τσιμα τσιμα ωστε και μου εσβησε τρομαξα παω να μιζαρο τιποτα ουτε η μιζα ακουγοταν τιποτα μπαταρια αδιασε εντελος τραβαω απο το αλλο το αμαξι καλωδια το βαζω μπρος καννονικα βγαζω τα καλωδια μετα απο 1-2 λεπτα στο ρελαντι σβηνει ξανα το αμαξι ε γαμωτο λεεω ξανα βαζω τα καλλωδια βγαζω το πολυμετρο και το βαζω στην μπαταρια το βαζω μπρος και εζω 11,5 βολτ βγαζω τα καλωδιο και αρχιζουν πεφτουν τα βολτ σαν τρελα τωρα τι προβλημα εχω ρε μαγκες καιγομαι θελω μπαταρια η κανα δυναμο ? αλλα ετσι στα ξαφνικα?
-
καλησπερα μαγκες θα μπω στο ψητο γιατι δεν ξερω τι να κανω και δεν υπαρχει χρημα για μεγαλες επισκευες εχω ενα vw polo 6n1 1998 1,4cc 16valve προχθες 18.3.2016 το εχω και υγραεριο λοιπον εκει που δουλευε καννονικα και το αφηνα να ζεσταθη ωστε να μπει το αεριο μπαμ αρχιζει ρεταρι και και σβηνει βαρουσα βαρουσα μιζιες τιποτα καπουτ παω στον μηχανικο και αλλαζο πολλαπλασιαστι και ολα πενα το αμαξι ρολοι +μπουζια που αλλαξα λοιπον σημερα και ωρα 7 γυρνουσα απο το γκομενακι προς το σπιτι και σταματαω σε μια φαση να ρυθμισω τα φοτα ποσο ψηλα να φεγκουν ολα κομπλε ξεκιναω μετα απο κανα 1 χιλιομετρο παω να ανεβασω το παραθηρο γιατι παγοσα και βλεπω οταν πατουσα τον διακοπτη εσβηνε το ραδιο εντελος τι γινεται τρομαξα κανα βραχικυκλομα πιστευα ειναι μετα απο κανα 1-2 χιλιομετρα βλεπο τα φοτα απο το καντραν αρχιζουν εξασθενουν αναβουν ποιο λιγο και με κλεινει το υγραεριο αυτοματα σαν να επεσε η ταση και σβηνουν ολα τα φοτακια απο το υγραεριο ανοιγο μεγαλη σκαλα αρχιζει ρεταρι το αμαξι για να σβηση σβηνο τα φωτα εντελος και το αμαξι κομπλε το βιδονο τα γκαζια και φτανω σπιτι τσιμα τσιμα ωστε και μου εσβησε τρομαξα παω να μιζαρο τιποτα ουτε η μιζα ακουγοταν τιποτα μπαταρια αδιασε εντελος τραβαω απο το αλλο το αμαξι καλωδια το βαζω μπρος καννονικα βγαζω τα καλωδια μετα απο 1-2 λεπτα στο ρελαντι σβηνει ξανα το αμαξι ε γαμωτο λεεω ξανα βαζω τα καλλωδια βγαζω το πολυμετρο και το βαζω στην μπαταρια το βαζω μπρος και εζω 11,5 βολτ βγαζω τα καλωδιο και αρχιζουν πεφτουν τα βολτ σαν τρελα τωρα τι προβλημα εχω ρε μαγκες καιγομαι θελω μπαταρια η κανα δυναμο ? αλλα ετσι στα ξαφνικα?
-
καλησπερα μαγκες θα μπω στο ψητο γιατι δεν ξερω τι να κανω και δεν υπαρχει χρημα για μεγαλες επισκευες εχω ενα vw polo 6n1 1998 1,4cc 16valve προχθες 18.3.2016 το εχω και υγραεριο λοιπον εκει που δουλευε καννονικα και το αφηνα να ζεσταθη ωστε να μπει το αεριο μπαμ αρχιζει ρεταρι και και σβηνει βαρουσα βαρουσα μιζιες τιποτα καπουτ παω στον μηχανικο και αλλαζο πολλαπλασιαστι και ολα πενα το αμαξι ρολοι +μπουζια που αλλαξα λοιπον σημερα και ωρα 7 γυρνουσα απο το γκομενακι προς το σπιτι και σταματαω σε μια φαση να ρυθμισω τα φοτα ποσο ψηλα να φεγκουν ολα κομπλε ξεκιναω μετα απο κανα 1 χιλιομετρο παω να ανεβασω το παραθηρο γιατι παγοσα και βλεπω οταν πατουσα τον διακοπτη εσβηνε το ραδιο εντελος τι γινεται τρομαξα κανα βραχικυκλομα πιστευα ειναι μετα απο κανα 1-2 χιλιομετρα βλεπο τα φοτα απο το καντραν αρχιζουν εξασθενουν αναβουν ποιο λιγο και με κλεινει το υγραεριο αυτοματα σαν να επεσε η ταση και σβηνουν ολα τα φοτακια απο το υγραεριο ανοιγο μεγαλη σκαλα αρχιζει ρεταρι το αμαξι για να σβηση σβηνο τα φωτα εντελος και το αμαξι κομπλε το βιδονο τα γκαζια και φτανω σπιτι τσιμα τσιμα ωστε και μου εσβησε τρομαξα παω να μιζαρο τιποτα ουτε η μιζα ακουγοταν τιποτα μπαταρια αδιασε εντελος τραβαω απο το αλλο το αμαξι καλωδια το βαζω μπρος καννονικα βγαζω τα καλωδια μετα απο 1-2 λεπτα στο ρελαντι σβηνει ξανα το αμαξι ε γαμωτο λεεω ξανα βαζω τα καλλωδια βγαζω το πολυμετρο και το βαζω στην μπαταρια το βαζω μπρος και εζω 11,5 βολτ βγαζω τα καλωδιο και αρχιζουν πεφτουν τα βολτ σαν τρελα τωρα τι προβλημα εχω ρε μαγκες καιγομαι θελω μπαταρια η κανα δυναμο ? αλλα ετσι στα ξαφνικα?
-
πιθανοτερο το δυναμο.
-
ετσι στα ξαφνικα πεθανε το δυναμο ρε παιδι μου? πρεπει να το παω και για κτεο αυριο και δεν ξερω τι να κανω
-
υπαρχει κανενας τροπος με το πολυμετρο να ελεγξω το δυναμο?
-
Δυναμο όπως ειπε ο Ηλιας και πιθανον ο αυτοματος.Μην το κυκλοφορεις μην τηγανισεις την μπαταρια σου.
-
ποσο πανε η τιμες απο μια μαντρα με μεταχειρησμενα ?
και οταν λεμε αυτοματος τι ακριβως εννοουμε? -
Ο χρήστης veriongt έγραψε:
ποσο πανε η τιμες απο μια μαντρα με μεταχειρησμενα ?
και οταν λεμε αυτοματος τι ακριβως εννοουμε?Πλακέτα η οποία ελέγχει την τάση που παράγει η γεννήτρια(δυναμό) του αυτοκινήτου. Πολύ πιθανό το δυναμό όπως είπαν οι προλαλήσαντες αλλά ρίξε και μια ματιά μήπως έχει εξαφανιστεί ή σπινιάρει ο ιμάντας που το συνδέει. Ρίξε κανένα ψάξιμο στο νετ να δεις τιμές.
-
Αυτοματος.....ειτε σπασμενη κολληση ειτε ο ιδιος καηκε....δεν ξερω ακριβως αλλα γενικα είναι φθηνο πραγμα.πες 40-50 ευρω με εργατικα νομιζω.
-
Ο χρήστης veriongt έγραψε:
καλησπερα μαγκες θα μπω στο ψητο γιατι δεν ξερω τι να κανω και δεν υπαρχει χρημα για μεγαλες επισκευες εχω ενα vw polo 6n1 1998 1,4cc 16valve προχθες 18.3.2016 το εχω και υγραεριο λοιπον εκει που δουλευε καννονικα και το αφηνα να ζεσταθη ωστε να μπει το αεριο μπαμ αρχιζει ρεταρι και και σβηνει βαρουσα βαρουσα μιζιες τιποτα καπουτ παω στον μηχανικο και αλλαζο πολλαπλασιαστι και ολα πενα το αμαξι ρολοι +μπουζια που αλλαξα λοιπον σημερα και ωρα 7 γυρνουσα απο το γκομενακι προς το σπιτι και σταματαω σε μια φαση να ρυθμισω τα φοτα ποσο ψηλα να φεγκουν ολα κομπλε ξεκιναω μετα απο κανα 1 χιλιομετρο παω να ανεβασω το παραθηρο γιατι παγοσα και βλεπω οταν πατουσα τον διακοπτη εσβηνε το ραδιο εντελος τι γινεται τρομαξα κανα βραχικυκλομα πιστευα ειναι μετα απο κανα 1-2 χιλιομετρα βλεπο τα φοτα απο το καντραν αρχιζουν εξασθενουν αναβουν ποιο λιγο και με κλεινει το υγραεριο αυτοματα σαν να επεσε η ταση και σβηνουν ολα τα φοτακια απο το υγραεριο ανοιγο μεγαλη σκαλα αρχιζει ρεταρι το αμαξι για να σβηση σβηνο τα φωτα εντελος και το αμαξι κομπλε το βιδονο τα γκαζια και φτανω σπιτι τσιμα τσιμα ωστε και μου εσβησε τρομαξα παω να μιζαρο τιποτα ουτε η μιζα ακουγοταν τιποτα μπαταρια αδιασε εντελος τραβαω απο το αλλο το αμαξι καλωδια το βαζω μπρος καννονικα βγαζω τα καλωδια μετα απο 1-2 λεπτα στο ρελαντι σβηνει ξανα το αμαξι ε γαμωτο λεεω ξανα βαζω τα καλλωδια βγαζω το πολυμετρο και το βαζω στην μπαταρια το βαζω μπρος και εζω 11,5 βολτ βγαζω τα καλωδιο και αρχιζουν πεφτουν τα βολτ σαν τρελα τωρα τι προβλημα εχω ρε μαγκες καιγομαι θελω μπαταρια η κανα δυναμο ? αλλα ετσι στα ξαφνικα?Ψάχνω να βρώ τελεία και δεν βρίσκω!!!!
Το λαμπάκι της μπαταρίας δεν σου άναψε;Οι πόλοι είναι καλά σφιγμένοι; -
το λαμπακι της μπαταριας αναβει μονο οταν τα καρβουνακια ειναι φαγωμενα.
-
Εμας πρωτη φορα που μας ετυχε στο δρομο ο αυτοκινητο ειχε γινει χριστουγεννιατικο δεντρο.....πανω από 1500σαλ όμως αναβε το λαμπακι του ABS το γραφει μεσα στο μανουαλ,πως αν υπαρχει θεμα ηλεκτρικης τασης αναβει αυτό....
Συνεχισαμε με 80-90 χαω....ειμαστε τυχεροι που δεν καρβουνιάσαμε τα παντα(οι ασφαλειες του ρευματος δεν σε καλυπτουν ετσι?)
Δευτερη φορα με 50χαω γυρισαμε σπιτι.Για την ιστορια στο μηχανακι ειχε καει ο ανορθωτης ....λεω ας τον βγαλω......στην πρωτη γκαζια τα φωτα φωτισαν απίστευτα και μετα καπουτ....ότι λαμπακι ειχε το μηχανακι
-
Φιλε εχω παθει τα ιδια σε vw passat του 2000,.. Ο αυτοματος ηταν και σε αφηνει ξαφνικα. Σε ηλεκτρολογιο αν τ πας ενα 50 θα σου παα
Ρει...αλλα πολυ πιθανον να τηγανισες και την μπαταρια. -
Δες αν βγηκε το φις του δυναμου ..εμενα εβγαι ε συνεχεια μεχρι που το κολλησα
-
καλησπερα και σημερα παιδια θα σας ενημερωσω ολους για το προβλημα μου και ευχαριστω για ολες της απαντησεις
σημερα το αμαξι πειρε καννονικα μπροστα και η μπαταρια ηταν στα 12v συνεχομενα εννω επρεπε να ειναι αναμεσα στα 13.4-14.4 volt οταν δουλευει το αμαξι ειπα να δοκιμασω να το κουνισω μεχρι το κτεο γιατι δεν ηθελα να πληρωνω προστικα κτλπ ετσι λοιπον το πηγα και περασα ολα κομπλε εκτος απο τα φωτα που δεν αναβαν λογο μπαταρια δεν ειχε τα αρκετα βολτ το περασα απο το σχολειο μου τεχνικο λυκειο μηχανικων και η καθηγητες μου ειπες οτι ειναι ο αναρθωτης-αυτοματος δυναμου το πηγα και μεχρι τον μηχανικο μου και με ειπε το ιδιο το απογευμα αν μπορεσω θα κατεβασω το δυναμο και θα το παω μεχρι τον ηλεκτρολογο αλλιος θα παω να παρω εναν μεταχειρησμενο με 30ευρω που εχει ρωτησα σημερα απο μαντρα και θα μεινω με το χαμογελο αν δεν με βγαλει προβλημα ξανα θα σας ενημερωσω περετερο στην συνεχεια οτιδιποτε γνωμη απαντηση ερωτηση θα την δεχομουν καλο μεσημέρι οσο για της τελειες που ανεφερε καποιος συγνωμη αλλα στην ορθογραφια κτλπ δεν ειμαι και στα κατλητερα μου και giannisae τα φις ολα ειναι μεσα και προσπαθησα να το βγαλω και δεν εβγενα αρα το απλκειο iRoc η μπαταρια ειναι ενταξει γιατι την δικομασα και σε αλλο αυτοκινητο πανω ολο το προβλημα ειναι στον δυναμο η τον αυτοματο δυναμου καπου εκει θα το κοιταξω σημερα και θα σας ενημερωσω -
Ο χρήστης veriongt έγραψε:
καλησπερα και σημερα παιδια θα σας ενημερωσω ολους για το προβλημα μου και ευχαριστω για ολες της απαντησεις
σημερα το αμαξι πειρε καννονικα μπροστα και η μπαταρια ηταν στα 12v συνεχομενα εννω επρεπε να ειναι αναμεσα στα 13.4-14.4 volt οταν δουλευει το αμαξι ειπα να δοκιμασω να το κουνισω μεχρι το κτεο γιατι δεν ηθελα να πληρωνω προστικα κτλπ ετσι λοιπον το πηγα και περασα ολα κομπλε εκτος απο τα φωτα που δεν αναβαν λογο μπαταρια δεν ειχε τα αρκετα βολτ το περασα απο το σχολειο μου τεχνικο λυκειο μηχανικων και η καθηγητες μου ειπες οτι ειναι ο αναρθωτης-αυτοματος δυναμου το πηγα και μεχρι τον μηχανικο μου και με ειπε το ιδιο το απογευμα αν μπορεσω θα κατεβασω το δυναμο και θα το παω μεχρι τον ηλεκτρολογο αλλιος θα παω να παρω εναν μεταχειρησμενο με 30ευρω που εχει ρωτησα σημερα απο μαντρα και θα μεινω με το χαμογελο αν δεν με βγαλει προβλημα ξανα θα σας ενημερωσω περετερο στην συνεχεια οτιδιποτε γνωμη απαντηση ερωτηση θα την δεχομουν καλο μεσημέρι οσο για της τελειες που ανεφερε καποιος συγνωμη αλλα στην ορθογραφια κτλπ δεν ειμαι και στα κατλητερα μου και giannisae τα φις ολα ειναι μεσα και προσπαθησα να το βγαλω και δεν εβγενα αρα το απλκειο iRoc η μπαταρια ειναι ενταξει γιατι την δικομασα και σε αλλο αυτοκινητο πανω ολο το προβλημα ειναι στον δυναμο η τον αυτοματο δυναμου καπου εκει θα το κοιταξω σημερα και θα σας ενημερωσωΩραια,βαζε ομως και καμια τελεια!
-
καλησπερα. θα σας ενημερωσω για το προβλημα μου επειδη το ελησα. λοιπον, πηγα στον ηλεκτρολογο για να με δει τον δυναμο και με εκανε της εξεις επισκευες
http://postimg.org/image/826bm849b/
http://postimg.org/image/ks3uoenbn/
αφου με τα περασε ολα αυτα γιατι ηταν ολοκληροτικα κατεστραμενα οπως βλεπετε τσεκαρε και τον αυτοματο που ωντος ηταν αυτο το προβλημα αλαξαμε και εκεινον και συνολικο κοστος 55 ευρω με εργατικα δεν πιστευω να ηταν ακριβα.
ακουω γνομες το αμαξι τωρα δουλευει στην τσιταΥ.Γ το πηγα κτεο και επειδη δεν ειχα τα καταληλα βολτ η μπαταρια δεν αναβαν τα φωτα και τωρα θα παω για επανεξετασει
σας ευχαριστω παντος ολους για την βοηθεια της γνωμες κτλπ καλες μας βολτες ΞΑΝΑ
-
Καλη τιμη. Καλος και ο μαστορας που ανελαβε να τον ανοιξει να τον επισκευασει, πλεον ολοι σχεδον σημερα σου λενε πεταμα και παρε μεταχειρισμενο(σχεδον σε τιμη καινουριου) το οποιο μπορει να ειναι και χειροτερο απο το ηδη χαλασμενο που εχεις.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καλη τιμη. Καλος και ο μαστορας που ανελαβε να τον ανοιξει να τον επισκευασει, πλεον ολοι σχεδον σημερα σου λενε πεταμα και παρε μεταχειρισμενο(σχεδον σε τιμη καινουριου) το οποιο μπορει να ειναι και χειροτερο απο το ηδη χαλασμενο που εχεις.Στην Κυπρο ηλεκτρολόγος δν μπορουσε να τον βγαλει από αμαξι και επρεπε να παει σε άλλο συνεργειο......τι συζητάμε τωρα!!!
vw polo προβλημα