-
Καλημέρα παιδιά ,πριν από λίγο μου έκανε κόλπα το εργαλείο κινητήρας έδειξε την αίσθηση ότι δεν έχει δύναμη και δεν ανέβαζε στροφές.χθες γέμισα με το καλό πετρέλαιο της shell ,το σύνδεση με obd και το software για android το torque και δεν έδειξε τίποτα .έκλεισα τη μηχανή και μόλις την άνοιξα ήταν κανονικό πάλι ,τι συνέβη ;έχω ένα κια Ρίο 2015 3 μηνών και 5000 χλμ
-
Καλημέρα παιδιά ,πριν από λίγο μου έκανε κόλπα το εργαλείο κινητήρας έδειξε την αίσθηση ότι δεν έχει δύναμη και δεν ανέβαζε στροφές.χθες γέμισα με το καλό πετρέλαιο της shell ,το σύνδεση με obd και το software για android το torque και δεν έδειξε τίποτα .έκλεισα τη μηχανή και μόλις την άνοιξα ήταν κανονικό πάλι ,τι συνέβη ;έχω ένα κια Ρίο 2015 3 μηνών και 5000 χλμ
-
Καλημέρα παιδιά ,πριν από λίγο μου έκανε κόλπα το εργαλείο κινητήρας έδειξε την αίσθηση ότι δεν έχει δύναμη και δεν ανέβαζε στροφές.χθες γέμισα με το καλό πετρέλαιο της shell ,το σύνδεση με obd και το software για android το torque και δεν έδειξε τίποτα .έκλεισα τη μηχανή και μόλις την άνοιξα ήταν κανονικό πάλι ,τι συνέβη ;έχω ένα κια Ρίο 2015 3 μηνών και 5000 χλμ
-
διάγνωση απο τον η/υ δεν γίνεται να κάνουμε.........κατα πάσα πιθανότητα το πετρέλαιο σου δεν ήταν και τόσο πετρέλαιο!
πρόσεξε μη πάρεις και την αντλία στο χέρι. -
Πρωτα απο ολα βαζε καλο καυσιμο, βρες καποιο σοβαρο πρατηριο.
-
Ο χρήστης Ikariwths έγραψε:
Καλημέρα παιδιά ,πριν από λίγο μου έκανε κόλπα το εργαλείο κινητήρας έδειξε την αίσθηση ότι δεν έχει δύναμη και δεν ανέβαζε στροφές.χθες γέμισα με το καλό πετρέλαιο της shell ,το σύνδεση με obd και το software για android το torque και δεν έδειξε τίποτα .έκλεισα τη μηχανή και μόλις την άνοιξα ήταν κανονικό πάλι ,τι συνέβη ;έχω ένα κια Ρίο 2015 3 μηνών και 5000 χλμΥπάρχει περίπτωση να είχε μόλις γεμίσει τη δεξαμενή του το πρατήριο και να μην άφησε το προβλεπόμενο όριο να καθίσουν τυχόν υπολείμματα. Κόλλησαν στο φίλτρο και μετά που έσβησες πήγαν στο πάτο του. Εγώ θα άλλαζα το φίλτρο πρώτα αλλά προς θεού όχι από την αντιπροσωπεία. Τουλάχιστον οι εδώ (οχι η Κια) το πουλάνε Χ3 φορές την αξία του.
-
Το φίλτρο ποσό κοστίζει;
Στάλθηκε από το Nexus 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φιλε πηγαινε αντιπροσωπεια αφου εισαι εντος εγγυησης. Μηπως εχει θεμα καποιος αισθητηρας. Το φιλτρο dpf μηπως εχει μπουκωσει; το δουλευεις μονο πολη;
-
Συμφωνώ με τον αποπάνω. Ψάξε στο νετ. Στο Ρενώ που γνωρίζω κάνει 28€ εκτός αντιπροσωπείας και αλλάζει πολύ εύκολα.
-
Το πήγα και δε βρήκαν τίποτα ,του λέω γιατί έγινε ; Ίσως το καύσιμο ίσως και ή αναγέννηση μου είπε ,πάντως εγώ το 60% των διαδρομών τις κάνω σε ανοιχτούς δρομους
Στάλθηκε από το Nexus 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Ikariwths έγραψε:
Το πήγα και δε βρήκαν τίποτα ,του λέω γιατί έγινε ; Ίσως το καύσιμο ίσως και ή αναγέννηση μου είπε ,πάντως εγώ το 60% των διαδρομών τις κάνω σε ανοιχτούς δρομουςΜόλις μπορέσεις πήγαινε κάποια 3τη 4τη λίγο στο κόφτη. Μη σου φανεί υπερβολή καθαρίζει πολύ καλά το dpf ακόμα και από τη δικιά του αναγέννηση. Μη το λυπηθείς, φθορά δεν του κάνεις αρκεί να είναι ζεστό το μοτέρ.
-
Αναγέννηση κάνει μετά από κάποια χιλιόμετρα ή όταν ανιχνεύσει βρωμιες στο φίλτρο;
Στάλθηκε από το Nexus 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Ikariwths έγραψε:
Αναγέννηση κάνει μετά από κάποια χιλιόμετρα ή όταν ανιχνεύσει βρωμιες στο φίλτρο;Βρωμιές.
Υπάρχουν 2 αισθητήρες πίεσης ένας πριν και ένας μετά το φίλτρο. Όταν ανιχνεύσουν μία συγκεκριμένη διαφορά πίεσης δηλ. όταν αρχίζει να φράζει, δίνει εντολή στον εγκέφαλο να ξεκινήσει την αναγέννηση. -
Ο χρήστης Ikariwths έγραψε:
Αναγέννηση κάνει μετά από κάποια χιλιόμετρα ή όταν ανιχνεύσει βρωμιες στο φίλτρο;Συνέχεια κάνει 'αναγέννηση'. Υπάρχει η παθητική που γίνεται λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στα καυσαέρια και η ενεργητική που είναι με την διαφορά πίεσης, το έξτρα καύσιμο κ.τ.λ.
-
Για να μην έχεις προβλήματα, βάζεις ΠΑΝΤΑ καλά λάδια που δεν αφήνουν ΤΕΦΡΑ και δεν χρησιμοποιείς το αμάξι για ψύλου πήδημα. Σαβούρα λάδια αφήνουν τέφρα που ΔΕΝ φεύγει με αναγεννήσεις. Επίσης καλό είναι να προλαβαίνει να ζεσταίνεται καλά το αμάξι και μετά να το σβήνεις.
-
Ρωταω γιατί δεν έχω δει ποτέ το αυτοκίνητο να δείχνει υψηλότερη κατανάλωση,πράγμα το οποίο αποτελεί ένδειξη αναγέννησης αν δε κάνω λάθος . μάλιστα επειδή κινούμαι σε ανοιχτούς δρόμους ,του ανεβαζω εσκεμμένα τις στροφές μια φορα το μήνα ,δε ξέρω τι ακριβώς συνέβη εκείνη την ημέρα ,πάντως ο εγκέφαλος δεν έγραψε κατι
-
Πολυ δυσκολο τελικα να πεισεις πετρελαιοκινητους να το πατησουν το ρημαδι. Και ειναι λογικο αφου το αγορασαν για οικονομια και πανε μονιμα με στροφες ρελαντι.
Σανιδωστε το για να ηρεμησετε απο συχνες και ενοχλητικες αναγεννησεις. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πολυ δυσκολο τελικα να πεισεις πετρελαιοκινητους να το πατησουν το ρημαδι. Και ειναι λογικο αφου το αγορασαν για οικονομια και πανε μονιμα με στροφες ρελαντι.
Σανιδωστε το για να ηρεμησετε απο συχνες και ενοχλητικες αναγεννησεις.Μην το λες!!!Τα ναβαρα τα ξεσκιζουν....περυσι το καλοκαιρι ημουν πρωτος με ένα ναβαρα διπλα σε φαναρι...αρχιζει να παταει φουλ...πατουσα κι εγω και καποια στιγμη μπαινει μπροστα μου.......και ξαφνικα......ψιχάλες από ένα μαυρο πηχτο υγρο......
Μια μια τις εβγαζα τις στάμπες μετα ειχαν κρυωσει κιολας...... -
Δεν νομιζω τα navara που κυκλοφορουν μεχρι τωρα στη χωρα μας να εχουν φιλτρo.........ισως και να λανθανω!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Δεν νομιζω τα navara που κυκλοφορουν μεχρι τωρα στη χωρα μας να εχουν φιλτρo.........ισως και να λανθανω!Δεν ξερω τι εχουν αλλα πισω από 4χ4 που παταει εγω δεν ξανακαθομαι.....ένα πραγμα σαν μελι-ρετσινι μαυρο.
Kia rio 2015 diesel και κομπιασματα