-
Τι αμορτισέρ να βάλω για opel astra g 1.4 sedan? Για να αποφύγω τις κλίσεις που κάνει στις στροφές. Η τιμή τους να μην ξεπερνάει τα 300€ αγορά.
-
Τι αμορτισέρ να βάλω για opel astra g 1.4 sedan? Για να αποφύγω τις κλίσεις που κάνει στις στροφές. Η τιμή τους να μην ξεπερνάει τα 300€ αγορά.
-
Τι αμορτισέρ να βάλω για opel astra g 1.4 sedan? Για να αποφύγω τις κλίσεις που κάνει στις στροφές. Η τιμή τους να μην ξεπερνάει τα 300€ αγορά.
-
Kyb excel.g μονοδρομος. Και μην ακουσεις τις βλακεες οτι τα kayaba ειναι για ιαπωνικα αυτοκινητα. Φορεμενα απο μενα σε κορσα και απο συγγενη σε αστρα.
-
Θα φύγουν οι κλίσεις στις στροφές με τα kyb? Θα είναι και άνετα για ταξίδι?
-
Ο χρήστης thomas m. έγραψε:
Τι αμορτισέρ να βάλω για opel astra g 1.4 sedan? Για να αποφύγω τις κλίσεις που κάνει στις στροφές. Η τιμή τους να μην ξεπερνάει τα 300€ αγορά.Ρε σεις κοπέλια μην ανοίγετε νεα πόστ με το παραμικρό. Μπορείτε να ρωτήσετε π.χ. παρακάτω:
viewtopic.php?f=6&t=2798&hilit=%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%B5%CF%81
viewtopic.php?f=6&t=58749&hilit=%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%B5%CF%81
viewtopic.php?f=5&t=58719&hilit=%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7 -
Ο χρήστης thomas m. έγραψε:
Θα φύγουν οι κλίσεις στις στροφές με τα kyb? Θα είναι και άνετα για ταξίδι?Οι ανθρωποι εν καιρο κρισης εχουν χασει καθε λογικη. Τα θελουν ολα τελεια και τσαμπα. Στην μηχανικη αυτο δεν γινεται. Τυγχανει και εχω φιλο σε συνεργειο και περναω πολλες ωρες εκει, και η επαφη με πελατες ειναι κατι παραπανω απο κωμωδια. Το ακουσμα για 150 ευρω (επειτα απο πολλες περικοπες σε ποιοτητα υλικων αλλα βασικων εξαρτηματων οπως βιδες κεφαλης) για επισκευη φλατζας κεφαλης κομπλε τους φανταζει πανακριβη τιμη… Αυτα για προλογο, οποιος καταλαβε, καταλαβε.
Στο θεμα τωρα.
Με το kyb excel g θα σφιξει το αμαξι οπως ηταν καινουριο και θα ειναι ανετο οπως καινουριο. Αυτο με 250 ευρω περιπου.Τωρα αν θες να γινει τραπεζι με αρκετη αναβαθμιση στην οδικη συμπεριφορα και να εχει και ικανοποιητικη ανεση(οχι ομως σαν τα kyb excel g ή τα μαμα του) θες να πας σε μια σειρα της bilstein b6 κιτρινα που σου προσφερουν αυτα με 500 + ευρω.
-
Ο χρήστης thomas m. έγραψε:
Τι αμορτισέρ να βάλω για opel astra g 1.4 sedan? Για να αποφύγω τις κλίσεις που κάνει στις στροφές. Η τιμή τους να μην ξεπερνάει τα 300€ αγορά.Ασχολείσαι με λάθος θέμα.
Το εξάρτημα που ρυθμίζει τις κλίσεις σε σχέση με την ελευθερία άρθρωσης, (ανικρουόμενες απαιτήσεις), είναι η αντιστρεπτική δοκός:
(Αlfa Romeo Alfetta)Περιορίζεις τις κλίσεις, (και την ελευθερία άρθρωσης), τοποθετώντας κάποια με ισχυρότερες αντιστρεπτικές ιδιότητες.
Από την άλλη, αυτό θα επιφέρει αλλαγή και στην συμπεριφορά στο όριο, (υποστροφή/υπερστροφή).
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Θα φύγουν οι κλίσεις στις στροφές με τα kyb? Θα είναι και άνετα για ταξίδι?
Οι ανθρωποι εν καιρο κρισης εχουν χασει καθε λογικη. Τα θελουν ολα τελεια και τσαμπα. Στην μηχανικη αυτο δεν γινεται. Τυγχανει και εχω φιλο σε συνεργειο και περναω πολλες ωρες εκει, και η επαφη με πελατες ειναι κατι παραπανω απο κωμωδια. Το ακουσμα για 150 ευρω (επειτα απο πολλες περικοπες σε ποιοτητα υλικων αλλα βασικων εξαρτηματων οπως βιδες κεφαλης) για επισκευη φλατζας κεφαλης κομπλε τους φανταζει πανακριβη τιμη… Αυτα για προλογο, οποιος καταλαβε, καταλαβε.
Στο θεμα τωρα.
Με το kyb excel g θα σφιξει το αμαξι οπως ηταν καινουριο και θα ειναι ανετο οπως καινουριο. Αυτο με 250 ευρω περιπου.Τωρα αν θες να γινει τραπεζι με αρκετη αναβαθμιση στην οδικη συμπεριφορα και να εχει και ικανοποιητικη ανεση(οχι ομως σαν τα kyb excel g ή τα μαμα του) θες να πας σε μια σειρα της bilstein b6 κιτρινα που σου προσφερουν αυτα με 500 + ευρω.
+1 με τα λεφτα που θετεις ως οριο η καλυτερη λυση ειναι τα kyb που σου ειπα. Αλλιως πας σε sachs advantage η bilstein μαυρα τα οποια κατα την γνωμη μου υπολειπονται και σε αισθηση και σε διαρκεια χιλιομετρων. Με τα sachs ημουν βαρκα γιαλο ενω στις 50000 χλμ ειχαν ηδη πεταξει λαδα. Τα kyb μου δινουν πιο σφιχτη αισθηση χωρις να κοπανανε. Επισης θα πρεπει να αλλαξεις και τοπ μαουντ.
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Τι αμορτισέρ να βάλω για opel astra g 1.4 sedan? Για να αποφύγω τις κλίσεις που κάνει στις στροφές. Η τιμή τους να μην ξεπερνάει τα 300€ αγορά.
Ασχολείσαι με λάθος θέμα.
Το εξάρτημα που ρυθμίζει τις κλίσεις σε σχέση με την ελευθερία άρθρωσης, (ανικρουόμενες απαιτήσεις), είναι η αντιστρεπτική δοκός:
Περιορίζεις τις κλίσεις, (και την ελευθερία άρθρωσης),** τοποθετώντας κάποια με ισχυρότερες αντιστρεπτικές ιδιότητες.**
Από την άλλη, αυτό θα επιφέρει αλλαγή και στην συμπεριφορά στο όριο, (υποστροφή/υπερστροφή).
Εβγαλα την photo για να μην ειναι μεγαλο το μνμ. Δλδ Syncro μπορεις την εργοστασιακη αντιστρεπτικη να την αντικαταστησεις με αλλη που εχει ισχυροτερες αντιστρεπτικες ιδιοτητες; Δεν το γνωριζω καθολου. Δλδ οι αντιστρεπτικες δοκοι βγανουν ας πουμε οπως τα αμορτισερ σε διαφορους βαθμους 'σκληροτητας' ή αντιστρεπτικοτητας;
Η αντιστρεπτικη με ισχυροτερες ιδιοτητες ειναι ας πουμε ποιο συμπαγης - ακαμπτη απο οτι ας πουμε η μανησια; Δεν ξερω την καταλληλη λεξη. -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Τι αμορτισέρ να βάλω για opel astra g 1.4 sedan? Για να αποφύγω τις κλίσεις που κάνει στις στροφές. Η τιμή τους να μην ξεπερνάει τα 300€ αγορά.
Ασχολείσαι με λάθος θέμα.
Το εξάρτημα που ρυθμίζει τις κλίσεις σε σχέση με την ελευθερία άρθρωσης, (ανικρουόμενες απαιτήσεις), είναι η αντιστρεπτική δοκός:
Περιορίζεις τις κλίσεις, (και την ελευθερία άρθρωσης),** τοποθετώντας κάποια με ισχυρότερες αντιστρεπτικές ιδιότητες.**
Από την άλλη, αυτό θα επιφέρει αλλαγή και στην συμπεριφορά στο όριο, (υποστροφή/υπερστροφή).
Εβγαλα την photo για να μην ειναι μεγαλο το μνμ. Δλδ Syncro μπορεις την εργοστασιακη αντιστρεπτικη να την αντικαταστησεις με αλλη που εχει ισχυροτερες αντιστρεπτικες ιδιοτητες; Δεν το γνωριζω καθολου. Δλδ οι αντιστρεπτικες δοκοι βγανουν ας πουμε οπως τα αμορτισερ σε διαφορους βαθμους 'σκληροτητας' ή αντιστρεπτικοτητας;
Η αντιστρεπτικη με ισχυροτερες ιδιοτητες ειναι ας πουμε ποιο συμπαγης - ακαμπτη απο οτι ας πουμε η μανησια; Δεν ξερω την καταλληλη λεξη.Σαφώωωωωως!
Επίσης, μπορεί να τοποθετηθεί και δεύτερη αντιστρεπτική στον δεύτερο άξονα του αυτοκινήτου, αν δεν υπάρχει ήδη, για ακόμα μικρότερες κλίσεις.
Τέλος, υπάρχει και ενεργό σύστημα για...ανάποδες κλίσεις, το οποίο δεν επικράτησε γιατί, χάνεται η απαραίτητη αίσθηση των πλευρικών επιταχύνσεων από τον οδηγό, ώστε να μην μπορεί να εκτιμηθεί, πλέον, σωστά το περιθώριο πρόσφυσης.
-
-
Παντα πολυτιμες οι γνωσεις σου Syncro. Thnx
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Παντα πολυτιμες οι γνωσεις σου Syncro. ThnxΝάσαι πάντα καλά!
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Θα φύγουν οι κλίσεις στις στροφές με τα kyb? Θα είναι και άνετα για ταξίδι?
Οι ανθρωποι εν καιρο κρισης εχουν χασει καθε λογικη. Τα θελουν ολα τελεια και τσαμπα. Στην μηχανικη αυτο δεν γινεται. Τυγχανει και εχω φιλο σε συνεργειο και περναω πολλες ωρες εκει, και η επαφη με πελατες ειναι κατι παραπανω απο κωμωδια. Το ακουσμα για 150 ευρω (επειτα απο πολλες περικοπες σε ποιοτητα υλικων αλλα βασικων εξαρτηματων οπως βιδες κεφαλης) για επισκευη φλατζας κεφαλης κομπλε τους φανταζει πανακριβη τιμη… Αυτα για προλογο, οποιος καταλαβε, καταλαβε.
Στο θεμα τωρα.
Με το kyb excel g θα σφιξει το αμαξι οπως ηταν καινουριο και θα ειναι ανετο οπως καινουριο. Αυτο με 250 ευρω περιπου.Τωρα αν θες να γινει τραπεζι με αρκετη αναβαθμιση στην οδικη συμπεριφορα και να εχει και ικανοποιητικη ανεση(οχι ομως σαν τα kyb excel g ή τα μαμα του) θες να πας σε μια σειρα της bilstein b6 κιτρινα που σου προσφερουν αυτα με 500 + ευρω.[/quote]
συμφωνώ απόλυτα! -
Για να μην ξοδεύεσαι αδικα πρεπει να ξερεις τι θελεις.....
Αν θες ΜΟΝΟ μικρότερες κλισεις σε στροφες τοτε θες χοντρες αντιστρεπτικες
Αν θες μικρες κλισεις και δεμενο αμαξωμα σε αποτομους ελιγμούς-λακουβα πανω στην στροφη γενικα οτιδήποτε είναι αποτομο.....θες αμορτισέρ(θα κοιτουσα τα ΑΛΚΟ κιτρινα αρκετα πιο φθηνα από τα μπιλσταιν αλλα εξισου καλα) -
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Τι αμορτισέρ να βάλω για opel astra g 1.4 sedan? Για να αποφύγω τις κλίσεις που κάνει στις στροφές. Η τιμή τους να μην ξεπερνάει τα 300€ αγορά.
Ασχολείσαι με λάθος θέμα.
Το εξάρτημα που ρυθμίζει τις κλίσεις σε σχέση με την ελευθερία άρθρωσης, (ανικρουόμενες απαιτήσεις), είναι η αντιστρεπτική δοκός:
Περιορίζεις τις κλίσεις, (και την ελευθερία άρθρωσης),** τοποθετώντας κάποια με ισχυρότερες αντιστρεπτικές ιδιότητες.**
Από την άλλη, αυτό θα επιφέρει αλλαγή και στην συμπεριφορά στο όριο, (υποστροφή/υπερστροφή).
Εβγαλα την photo για να μην ειναι μεγαλο το μνμ. Δλδ Syncro μπορεις την εργοστασιακη αντιστρεπτικη να την αντικαταστησεις με αλλη που εχει ισχυροτερες αντιστρεπτικες ιδιοτητες; Δεν το γνωριζω καθολου. Δλδ οι αντιστρεπτικες δοκοι βγανουν ας πουμε οπως τα αμορτισερ σε διαφορους βαθμους 'σκληροτητας' ή αντιστρεπτικοτητας;
Η αντιστρεπτικη με ισχυροτερες ιδιοτητες ειναι ας πουμε ποιο συμπαγης - ακαμπτη απο οτι ας πουμε η μανησια; Δεν ξερω την καταλληλη λεξη.Σαφώωωωωως!
Επίσης, μπορεί να τοποθετηθεί και δεύτερη αντιστρεπτική στον δεύτερο άξονα του αυτοκινήτου, αν δεν υπάρχει ήδη, για ακόμα μικρότερες κλίσεις.
Τέλος, υπάρχει και ενεργό σύστημα για...ανάποδες κλίσεις, το οποίο δεν επικράτησε γιατί, χάνεται η απαραίτητη αίσθηση των πλευρικών επιταχύνσεων από τον οδηγό, ώστε να μην μπορεί να εκτιμηθεί, πλέον, σωστά το περιθώριο πρόσφυσης.
Εννοεις δυο αντιστρεπτικες στον ιδιο αξονα ταυτόχρονα?
-
Για μια σε καθε αξονα απο οσο καταλαβα εννοει ο Syncro. Μια μπροστα και μια πισω.
Αλλαγή αμορτισέρ για opel astra g 1.4 sedan