Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    με την ευκαιρία της επισκευής των σινεμπλόκ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. με την ευκαιρία της επισκευής των σινεμπλόκ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    17
    205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Μπαίνει το αμάξι για σινεμπλόκ, τι άλλο είναι καλό να εξεταστεί/αλλάξει για να γλιτώσει κανείς χρήματα με την ευκαιρία αυτής της επισκευής για να μην χρεώνεται με διπλά εργατικά κλπ.;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zoranb last edited by

        Μπαίνει το αμάξι για σινεμπλόκ, τι άλλο είναι καλό να εξεταστεί/αλλάξει για να γλιτώσει κανείς χρήματα με την ευκαιρία αυτής της επισκευής για να μην χρεώνεται με διπλά εργατικά κλπ.;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Μπαίνει το αμάξι για σινεμπλόκ, τι άλλο είναι καλό να εξεταστεί/αλλάξει για να γλιτώσει κανείς χρήματα με την ευκαιρία αυτής της επισκευής για να μην χρεώνεται με διπλά εργατικά κλπ.;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Οτι χρήζει αλλαγης να αλλαχτει(ζαμφορ, μπαρακια ζαμφορ, μπαλακια ψαλιδιων, καμια φουσκα ημιαξονιου, κανενα μαρκουτσι φρενων, κανενα ημιμπαρο ακρομπαρο, καμια βαση κινητηρα, λεφτα να χεις.. Ο μηχανικος θα στο πει. Δεν χρειαζεται να αλλαζεις απροβληματιστα ανταλλακτικα επειδη ελυσες το συστημα μπροστα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Z
              zoranb last edited by

              Ναι εντάξει, εννοείται πως δεν χρειάζεται να αλλάζω απροβλημάτιστα ανταλλακτικά, υπάρχει κάτι στο σαζμάν, ίσως όχι τραγικό αλλά κάτι, γιαυτό το λέω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Z
                zoranb last edited by

                Εάν κάποιος βάλει πιό ενισχυμένα σινεμπλόκ από τα 'μαμίσια', τι έχει να χάσει και τι να κερδίσει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  famas last edited by

                  Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                  Εάν κάποιος βάλει πιό ενισχυμένα σινεμπλόκ από τα 'μαμίσια', τι έχει να χάσει και τι να κερδίσει;

                  Είχε αναφέρει ο Quadra, αν θυμάμαι καλά, ότι το ζόρι μετά την αλλαγή μεταφέρεται σε άλλα σημεία της ανάρτησης.

                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Z
                    zoranb last edited by

                    Σε ποιά άλλα σημεία μπορεί να μεταφερθεί και τι προβλήματα άλλα μπορεί να δημιουργηθούν;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                      Μπαίνει το αμάξι για σινεμπλόκ...

                      σινεμπλόκ= συνεχόμενα, αλεπάλληλα οικοδομικά τετράγωνα με κινηματογράφους.

                      σάϊλεντμπλοκ= μεταλοελαστικά εξαρτήματα για απομόνωση κραδασμών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        inertia last edited by

                        Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:

                        Μπαίνει το αμάξι για σινεμπλόκ...

                        σινεμπλόκ= συνεχόμενα, αλεπάλληλα οικοδομικά τετράγωνα με κινηματογράφους.

                        σάϊλεντμπλοκ= μεταλοελαστικά εξαρτήματα για απομόνωση κραδασμών.

                        εγώ λέω ότι είναι παραφθορά από τα γαλλικά
                        όπου σιλανμπλόκ (silent bloc) είναι η γαλλική ορολογία για το αγγλικό rubber bushing (silent block)

                        Εάν κάποιος βάλει πιό ενισχυμένα σινεμπλόκ από τα 'μαμίσια', τι έχει να χάσει και τι να κερδίσει;

                        ωραίο ερώτημα
                        αν τα ενισχυμένα είναι από σπορ μαμά έκδοση του ίδιου μοντέλου
                        δε βλέπω να υπάρχει μεγάλη επιβάρυνση στο βαθμό που βασικά εξαρτήματα του σκελετού της ανάρτησης παραμένουν αμετάβλητα στις διάφορες εκδόσεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Z
                          zoranb last edited by

                          Ο χρήστης inertia έγραψε:
                          αν τα ενισχυμένα είναι από σπορ μαμά έκδοση του ίδιου μοντέλου
                          δε βλέπω να υπάρχει μεγάλη επιβάρυνση στο βαθμό που βασικά εξαρτήματα του σκελετού της ανάρτησης παραμένουν αμετάβλητα στις διάφορες εκδόσεις

                          Ναι σωστά, αλλά το θέμα προκύπτει εάν ήδη έχει κάποιος το 'σπορ' μοντέλο και δεν υπάρχει πιό 'σπορ' από αυτό ώστε να βάλει τα επόμενα σινεμπλόκ παρά μόνο κάποια του εμπορίου, παράδειμα SuperFlex.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Κραδασμοι στη καμπινα ειναι το πρωτο που θα αντιληφθεις.

                            Το δευτερο που θα αντιληφθεις σε λιγο καιρο ειναι προωρες φθορες σε αλλους συνδεσμους οπου θα σκανε οι δυναμεις που δεν αποσβεστηκαν απο το 'εντος προδιαγραφων' εργοστασιακο σινεμπλοκ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              ohristou last edited by

                              Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:

                              Μπαίνει το αμάξι για σινεμπλόκ...

                              σινεμπλόκ= συνεχόμενα, αλεπάλληλα οικοδομικά τετράγωνα με κινηματογράφους.

                              σάϊλεντμπλοκ= μεταλοελαστικά εξαρτήματα για απομόνωση κραδασμών.

                              Σωστος στην αναλυσηαλλα ο ορος σινεμπλοκ εχει επικρατησει. Και οι μηχανικοι αυτον χρησιμοποιουν οποτε δεν ειναι καποιος λαθος αν τον χρησιμοποιησει. Και σαιλεντμπλοκ να πεις βεβαια θα το πιασουν το νοημα. Αλλο ειναι το θεμα με αυτα τα εξαρτηματακια, οτι ειναι πολλων ειδων και αν πεις οτι θελω να αλλαξω σινεμπλοκ ο μαστορας δεν ξερει τι θες αφου υπαρχουν σινεμπλοκ ψαλιδιων, αντιστρεπτικης, αναρτησης, μπροστα, πισω κλπ. Συνηθως εννοουν τα σινεμπλοκ ψαλιδιων αλλα υπαρχουν και αλλα και εδω υπαρχει το μπερδεμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • Z
                                zoranb last edited by

                                Πολύ καλή η εξήγησή σου φίλε ochristou αλλά, στο ΚΤΕΟ μου είπαν πως θέλει σινεμπλόκ αλλά δεν διευκρίνησαν ποιά σινεμπλόκ, τι κάνω;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Αμα το σηκωσει ο μαστορας και μπει απο κατω με το λοστο και αρχισει και κουναει τα πραγματα, θα καταλαβεις και εσυ τη διαφορα του νορμαλ με το ψόφιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • I
                                    inertia last edited by

                                    Ο χρήστης ohristou έγραψε:
                                    Αλλο ειναι το θεμα με αυτα τα εξαρτηματακια, οτι ειναι πολλων ειδων και αν πεις οτι θελω να αλλαξω σινεμπλοκ ο μαστορας δεν ξερει τι θες αφου υπαρχουν σινεμπλοκ ψαλιδιων, αντιστρεπτικης, αναρτησης, μπροστα, πισω κλπ.

                                    +1

                                    Συνηθως εννοουν τα σινεμπλοκ ψαλιδιων αλλα υπαρχουν και αλλα και εδω υπαρχει το μπερδεμα.

                                    +1




                                    και κανά δυο βίντεο όπου φαίνονται διαφορετικά σημεία της ανάρτησης με το καθένα με τα δικά του silent bloc

                                    Youtube Video

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nascar1 last edited by

                                      Νομίζω πως γράφω στο σωστό θέμα. Έχω ένα Hyundai i30 με 125.000 χιλιόμετρα. Το πρωί όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή στις λακκούβες τόσο από αριστερά όσο και δεξιά ακούγεται ένας ήχος σαν μέταλλικός. Όταν ανέβει η θερμοκρασία μειώνεται αισθητά.

                                      Παίζει να είναι σινεμπλοκ? Πάει κάπου αλλού το μυαλό σας?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Καθαρα καποιο συνεμπλοκ εχει ξεραθει. Και με το κρυο ειναι οι καταλληλες συνθηκες για να τριξει. Δεν εχει κοπει απλα εχει ξεραθει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr