Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπλοκε διαφορικό σε προσθιοκινητο-πάγος-χιονι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπλοκε διαφορικό σε προσθιοκινητο-πάγος-χιονι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    14
    413
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billaros4 last edited by

      Εχω προσθιοκινητο 1600 οικογενειακό το οποίο του φόρεσα χειμερινά λάστιχα(hankook 4s) και το παω σε χιονι αρκετές φορες.Τα 2 χρονια που τα φοράω ειμαι πολύ ευχαριστημένος αφού ξέχασα τι σημαίνει η λέξη αλυσίδες.Με εξαίρεση την προηγούμενη εβδομάδα που σε προσπάθεια μου να ξεκινήσω απο στάση με όπισθεν σε παγωμένη ανηφορα περίπου 10-12% ΚΛΙΣΗ έμεινα εκει.Αφηνω χειρόφρενο και κατηφορίζω λιγο ακομα κάνοντας ταυτόχρονα δεξιά ώστε να πατήςει λιγο χιονάκι η δεξιά ρόδα που είχε στην άκρη ο δρόμος,Βάζω όπισθεν και η αριστερή ρόδα σπιναρε φουλ ενώ η δεξιά ακίνητη.Αν είχα μπλοκε διαφορικό θα ξεκινούσα;Άκουσα κανα δυο γνώμες κ θελω να μου πείτε και την δικιας σας.Για την ιστορία αφού ταλαιπωρήθηκα κανα 20 λεπτο με μπρος-πίσω δεξιά αριςτερα-τιμόνια και φουλ γκάζι κατάφερα να βγω αφού πρώτα με βγηκε η πίστη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        billaros4 last edited by

        Εχω προσθιοκινητο 1600 οικογενειακό το οποίο του φόρεσα χειμερινά λάστιχα(hankook 4s) και το παω σε χιονι αρκετές φορες.Τα 2 χρονια που τα φοράω ειμαι πολύ ευχαριστημένος αφού ξέχασα τι σημαίνει η λέξη αλυσίδες.Με εξαίρεση την προηγούμενη εβδομάδα που σε προσπάθεια μου να ξεκινήσω απο στάση με όπισθεν σε παγωμένη ανηφορα περίπου 10-12% ΚΛΙΣΗ έμεινα εκει.Αφηνω χειρόφρενο και κατηφορίζω λιγο ακομα κάνοντας ταυτόχρονα δεξιά ώστε να πατήςει λιγο χιονάκι η δεξιά ρόδα που είχε στην άκρη ο δρόμος,Βάζω όπισθεν και η αριστερή ρόδα σπιναρε φουλ ενώ η δεξιά ακίνητη.Αν είχα μπλοκε διαφορικό θα ξεκινούσα;Άκουσα κανα δυο γνώμες κ θελω να μου πείτε και την δικιας σας.Για την ιστορία αφού ταλαιπωρήθηκα κανα 20 λεπτο με μπρος-πίσω δεξιά αριςτερα-τιμόνια και φουλ γκάζι κατάφερα να βγω αφού πρώτα με βγηκε η πίστη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          billaros4 last edited by

          Εχω προσθιοκινητο 1600 οικογενειακό το οποίο του φόρεσα χειμερινά λάστιχα(hankook 4s) και το παω σε χιονι αρκετές φορες.Τα 2 χρονια που τα φοράω ειμαι πολύ ευχαριστημένος αφού ξέχασα τι σημαίνει η λέξη αλυσίδες.Με εξαίρεση την προηγούμενη εβδομάδα που σε προσπάθεια μου να ξεκινήσω απο στάση με όπισθεν σε παγωμένη ανηφορα περίπου 10-12% ΚΛΙΣΗ έμεινα εκει.Αφηνω χειρόφρενο και κατηφορίζω λιγο ακομα κάνοντας ταυτόχρονα δεξιά ώστε να πατήςει λιγο χιονάκι η δεξιά ρόδα που είχε στην άκρη ο δρόμος,Βάζω όπισθεν και η αριστερή ρόδα σπιναρε φουλ ενώ η δεξιά ακίνητη.Αν είχα μπλοκε διαφορικό θα ξεκινούσα;Άκουσα κανα δυο γνώμες κ θελω να μου πείτε και την δικιας σας.Για την ιστορία αφού ταλαιπωρήθηκα κανα 20 λεπτο με μπρος-πίσω δεξιά αριςτερα-τιμόνια και φουλ γκάζι κατάφερα να βγω αφού πρώτα με βγηκε η πίστη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Το μπλοκε διαφορικο ειναι ολα τα λεφτα σε καθε αυτοκινητο. Φυσικα και θα ξεκινουσες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kapami last edited by

              Το απλο διαφορικιο στελνει ολη τη ροπη στον τροχο που δεν εχει προσφυση με αποτελεσμα ο αλλος να μενει ακινητος.
              Το μπλοκε βαζει ενα οριο στη ροπη που θα στειλει στον ανεξελεγκτα περιστρεφομενο τροχο, οποτε θα δωσει και στον αλλο τροχο ενα μερος της ροπης. Το ποσοστο κλειδωματος ειναι η αναλογια της ροπης που θα σταλει στον καθε τροχο σε μια τετοια περιπτωση.

              Δεν ειμαι μηχανικος ουτε καν σχετικος, προσπαθω να το περιγραψω με τα πιο απλα λογια που μπορω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pointer last edited by

                εξαρτάται το μπλοκέ.Μόνο με 100% μπλοκέ θα ξεκινούσες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • B
                  billaros4 last edited by

                  100% εννοείς κλείδωμα οπως κλειδώνουν τα πίσω διαφορικά στα αγροτικά;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostas-chania last edited by

                    Ο χρήστης billaros4 έγραψε:
                    100% εννοείς κλείδωμα οπως κλειδώνουν τα πίσω διαφορικά στα αγροτικά;

                    Στα πισωκίνητα (2Χ4) δεν κλειδώνουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης billaros4 έγραψε:
                      100% εννοείς κλείδωμα οπως κλειδώνουν τα πίσω διαφορικά στα αγροτικά;

                      Eννοεί αυτό εδώ:

                      VANAGON/TRANSPORTER/CARAVELLE/TRISTAR/DOKA/SINKA SYNCRO T3

                      με το οποίο μπορεί να ανασταλεί, (κλειδώσει), η λειτουργία του εμπρός, του κεντρικού και του πίσω διαφορικού.

                      Xρησιμοποιείται έτσι:

                      Youtube Video

                      Youtube Video

                      Kαι έτσι λειτουργεί εσωτερικά στο διαφορικό ο, (πνευματικός), μηχανισμός:

                      Youtube Video

                      Youtube Video

                      Οπλίζει το αυτοκίνητο με δυνατότητες όπως αυτές:

                      Youtube Video

                      Youtube Video

                      Youtube Video

                      Youtube Video

                      Και εδώ βλέπεις ηλεκτρονικό έλεγχο στο εμπρός διαφορικό, (EDL/ΕDS),
                      (ίσως αυτό απαντάει καλύτερα στο ερώτημα σου):

                      PASSAT b35i

                      Youtube Video

                      **
                      Yπ' όψη ότι γίνεται και με το χειρόφρενο, αρκεί, προκειμένου για προσθιοκίνητο, να πιάνει μπροστά.**

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pointer last edited by

                        πχ αν βάλεις ARB καθάρισες...αλλά νομίζω δεν σου χρειάζεται για 1-2 φορές κάθε τόσο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pointer last edited by

                          στο ναβαρα μου, υπάρχει μπλοκέ διαφορικό δισκάτο,το οποίο δουλεύει και χωρίς 4χ4.Οκ βοηθάει...αλλά όχι με σώζει όπως το ARB που ειπα και πριν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            billaros4 last edited by

                            [quote][/quote]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • B
                              billaros4 last edited by

                              Ευχαριστω για τις απαντήσεις, το arb που αναφέρεις οτι έχεις ποσο σου κόστισε μαζί με εργατικά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spiros-foivos last edited by

                                Ο χρήστης kapami έγραψε:
                                Το απλο διαφορικιο στελνει ολη τη ροπη στον τροχο που δεν εχει προσφυση με αποτελεσμα ο αλλος να μενει ακινητος.
                                Το μπλοκε βαζει ενα οριο στη ροπη που θα στειλει στον ανεξελεγκτα περιστρεφομενο τροχο, οποτε θα δωσει και στον αλλο τροχο ενα μερος της ροπης. Το ποσοστο κλειδωματος ειναι η αναλογια της ροπης που θα σταλει στον καθε τροχο σε μια τετοια περιπτωση.

                                Δεν ειμαι μηχανικος ουτε καν σχετικος, προσπαθω να το περιγραψω με τα πιο απλα λογια που μπορω.

                                Το ανοιχτό διαφορικό κατανέμει ΠΑΝΤΑ 50-50 την ροπή στους τροχούς , απλώς αυτή η ροπή εξαρτάτε απο τον τροχό με την ελάχιστη προσφυση δηλαδή ενας τροχος ειναι στον αερο και ο αλλος παταει η ροπή που θα κινήσει το οχημα θα ειναι οση χρειαζεται για να κινηθει ο τροχος στον αέρα δηλαδή ελαχιστή .
                                Το μπλοκέ οποιδήποτε τύπου επιτρέπει την μεταφορά της ροπής στον τροχό που εχει προσφυση και την χρειάζεται

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pointer last edited by

                                  Ο χρήστης billaros4 έγραψε:
                                  Ευχαριστω για τις απαντήσεις, το arb που αναφέρεις οτι έχεις ποσο σου κόστισε μαζί με εργατικά;

                                  όχι μπερδεύτηκες...δεν έχω arb....δισκάτο μπλοκέ έχω μανίσιο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr