-
Εχω προσθιοκινητο 1600 οικογενειακό το οποίο του φόρεσα χειμερινά λάστιχα(hankook 4s) και το παω σε χιονι αρκετές φορες.Τα 2 χρονια που τα φοράω ειμαι πολύ ευχαριστημένος αφού ξέχασα τι σημαίνει η λέξη αλυσίδες.Με εξαίρεση την προηγούμενη εβδομάδα που σε προσπάθεια μου να ξεκινήσω απο στάση με όπισθεν σε παγωμένη ανηφορα περίπου 10-12% ΚΛΙΣΗ έμεινα εκει.Αφηνω χειρόφρενο και κατηφορίζω λιγο ακομα κάνοντας ταυτόχρονα δεξιά ώστε να πατήςει λιγο χιονάκι η δεξιά ρόδα που είχε στην άκρη ο δρόμος,Βάζω όπισθεν και η αριστερή ρόδα σπιναρε φουλ ενώ η δεξιά ακίνητη.Αν είχα μπλοκε διαφορικό θα ξεκινούσα;Άκουσα κανα δυο γνώμες κ θελω να μου πείτε και την δικιας σας.Για την ιστορία αφού ταλαιπωρήθηκα κανα 20 λεπτο με μπρος-πίσω δεξιά αριςτερα-τιμόνια και φουλ γκάζι κατάφερα να βγω αφού πρώτα με βγηκε η πίστη
-
Εχω προσθιοκινητο 1600 οικογενειακό το οποίο του φόρεσα χειμερινά λάστιχα(hankook 4s) και το παω σε χιονι αρκετές φορες.Τα 2 χρονια που τα φοράω ειμαι πολύ ευχαριστημένος αφού ξέχασα τι σημαίνει η λέξη αλυσίδες.Με εξαίρεση την προηγούμενη εβδομάδα που σε προσπάθεια μου να ξεκινήσω απο στάση με όπισθεν σε παγωμένη ανηφορα περίπου 10-12% ΚΛΙΣΗ έμεινα εκει.Αφηνω χειρόφρενο και κατηφορίζω λιγο ακομα κάνοντας ταυτόχρονα δεξιά ώστε να πατήςει λιγο χιονάκι η δεξιά ρόδα που είχε στην άκρη ο δρόμος,Βάζω όπισθεν και η αριστερή ρόδα σπιναρε φουλ ενώ η δεξιά ακίνητη.Αν είχα μπλοκε διαφορικό θα ξεκινούσα;Άκουσα κανα δυο γνώμες κ θελω να μου πείτε και την δικιας σας.Για την ιστορία αφού ταλαιπωρήθηκα κανα 20 λεπτο με μπρος-πίσω δεξιά αριςτερα-τιμόνια και φουλ γκάζι κατάφερα να βγω αφού πρώτα με βγηκε η πίστη
-
Εχω προσθιοκινητο 1600 οικογενειακό το οποίο του φόρεσα χειμερινά λάστιχα(hankook 4s) και το παω σε χιονι αρκετές φορες.Τα 2 χρονια που τα φοράω ειμαι πολύ ευχαριστημένος αφού ξέχασα τι σημαίνει η λέξη αλυσίδες.Με εξαίρεση την προηγούμενη εβδομάδα που σε προσπάθεια μου να ξεκινήσω απο στάση με όπισθεν σε παγωμένη ανηφορα περίπου 10-12% ΚΛΙΣΗ έμεινα εκει.Αφηνω χειρόφρενο και κατηφορίζω λιγο ακομα κάνοντας ταυτόχρονα δεξιά ώστε να πατήςει λιγο χιονάκι η δεξιά ρόδα που είχε στην άκρη ο δρόμος,Βάζω όπισθεν και η αριστερή ρόδα σπιναρε φουλ ενώ η δεξιά ακίνητη.Αν είχα μπλοκε διαφορικό θα ξεκινούσα;Άκουσα κανα δυο γνώμες κ θελω να μου πείτε και την δικιας σας.Για την ιστορία αφού ταλαιπωρήθηκα κανα 20 λεπτο με μπρος-πίσω δεξιά αριςτερα-τιμόνια και φουλ γκάζι κατάφερα να βγω αφού πρώτα με βγηκε η πίστη
-
Το μπλοκε διαφορικο ειναι ολα τα λεφτα σε καθε αυτοκινητο. Φυσικα και θα ξεκινουσες.
-
Το απλο διαφορικιο στελνει ολη τη ροπη στον τροχο που δεν εχει προσφυση με αποτελεσμα ο αλλος να μενει ακινητος.
Το μπλοκε βαζει ενα οριο στη ροπη που θα στειλει στον ανεξελεγκτα περιστρεφομενο τροχο, οποτε θα δωσει και στον αλλο τροχο ενα μερος της ροπης. Το ποσοστο κλειδωματος ειναι η αναλογια της ροπης που θα σταλει στον καθε τροχο σε μια τετοια περιπτωση.Δεν ειμαι μηχανικος ουτε καν σχετικος, προσπαθω να το περιγραψω με τα πιο απλα λογια που μπορω.
-
εξαρτάται το μπλοκέ.Μόνο με 100% μπλοκέ θα ξεκινούσες...
-
100% εννοείς κλείδωμα οπως κλειδώνουν τα πίσω διαφορικά στα αγροτικά;
-
Ο χρήστης billaros4 έγραψε:
100% εννοείς κλείδωμα οπως κλειδώνουν τα πίσω διαφορικά στα αγροτικά;Στα πισωκίνητα (2Χ4) δεν κλειδώνουν.
-
Ο χρήστης billaros4 έγραψε:
100% εννοείς κλείδωμα οπως κλειδώνουν τα πίσω διαφορικά στα αγροτικά;Eννοεί αυτό εδώ:
VANAGON/TRANSPORTER/CARAVELLE/TRISTAR/DOKA/SINKA SYNCRO T3
με το οποίο μπορεί να ανασταλεί, (κλειδώσει), η λειτουργία του εμπρός, του κεντρικού και του πίσω διαφορικού.
Xρησιμοποιείται έτσι:
Kαι έτσι λειτουργεί εσωτερικά στο διαφορικό ο, (πνευματικός), μηχανισμός:
Οπλίζει το αυτοκίνητο με δυνατότητες όπως αυτές:
Και εδώ βλέπεις ηλεκτρονικό έλεγχο στο εμπρός διαφορικό, (EDL/ΕDS),
(ίσως αυτό απαντάει καλύτερα στο ερώτημα σου):PASSAT b35i
**
Yπ' όψη ότι γίνεται και με το χειρόφρενο, αρκεί, προκειμένου για προσθιοκίνητο, να πιάνει μπροστά.** -
πχ αν βάλεις ARB καθάρισες...αλλά νομίζω δεν σου χρειάζεται για 1-2 φορές κάθε τόσο.
-
στο ναβαρα μου, υπάρχει μπλοκέ διαφορικό δισκάτο,το οποίο δουλεύει και χωρίς 4χ4.Οκ βοηθάει...αλλά όχι με σώζει όπως το ARB που ειπα και πριν
-
[quote][/quote]
-
Ευχαριστω για τις απαντήσεις, το arb που αναφέρεις οτι έχεις ποσο σου κόστισε μαζί με εργατικά;
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Το απλο διαφορικιο στελνει ολη τη ροπη στον τροχο που δεν εχει προσφυση με αποτελεσμα ο αλλος να μενει ακινητος.
Το μπλοκε βαζει ενα οριο στη ροπη που θα στειλει στον ανεξελεγκτα περιστρεφομενο τροχο, οποτε θα δωσει και στον αλλο τροχο ενα μερος της ροπης. Το ποσοστο κλειδωματος ειναι η αναλογια της ροπης που θα σταλει στον καθε τροχο σε μια τετοια περιπτωση.Δεν ειμαι μηχανικος ουτε καν σχετικος, προσπαθω να το περιγραψω με τα πιο απλα λογια που μπορω.
Το ανοιχτό διαφορικό κατανέμει ΠΑΝΤΑ 50-50 την ροπή στους τροχούς , απλώς αυτή η ροπή εξαρτάτε απο τον τροχό με την ελάχιστη προσφυση δηλαδή ενας τροχος ειναι στον αερο και ο αλλος παταει η ροπή που θα κινήσει το οχημα θα ειναι οση χρειαζεται για να κινηθει ο τροχος στον αέρα δηλαδή ελαχιστή .
Το μπλοκέ οποιδήποτε τύπου επιτρέπει την μεταφορά της ροπής στον τροχό που εχει προσφυση και την χρειάζεται -
Ο χρήστης billaros4 έγραψε:
Ευχαριστω για τις απαντήσεις, το arb που αναφέρεις οτι έχεις ποσο σου κόστισε μαζί με εργατικά;όχι μπερδεύτηκες...δεν έχω arb....δισκάτο μπλοκέ έχω μανίσιο
Μπλοκε διαφορικό σε προσθιοκινητο-πάγος-χιονι