Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εξαγορά της Daihatsu από την Toyota.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Εξαγορά της Daihatsu από την Toyota.
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    8
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την εξαγορά του υπόλοιπου 48,8% της Daihatsu, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
      O σχετικός θόρυβος για το θέμα είχε αρχίσει από την Τετάρτη και χρειάστηκαν λίγα μόνο 24ωρα για να επιβεβαιωθεί η είδηση, επίσημα, από την Τοyota. Η δεύτερη έχει αναπτύξει στενές συγγενικές σχέσεις με την Daihatsu από τα τέλη του 1966, όταν εξαγόρασε για πρώτη φορά σημαντικό μερίδιό της. Εκείνη την εποχή η Daihatsu είχε ρίξει στην αγορά το το πρώτο της τετράτροχο αυτοκίνητο παραγωγής, το συμπαθητικό Compagno, που έμοιαζε πολύ με αντίστοιχα μοντέλα Fiat της εποχής. Πέρασε πολύς καιρός από τότε και το μερίδιο της Toyota στην εταιρεία έφτασε το 51,2%.
      Η Daihatsu θα μπορούσε πιθανά να αποτελέσει τη φθηνή μάρκα που θα ήθελε η Toyota να έχει, κάτι ανάλογο δηλαδή με τη σχέση Renault-Dacia. Αυτός μάλλον είναι ο λόγος που αποφάσισε την ολική εξαγορά, με κόστος 3,2 δις δολάρια, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι τον Αύγουστο.

      Πηγή

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την εξαγορά του υπόλοιπου 48,8% της Daihatsu, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
        O σχετικός θόρυβος για το θέμα είχε αρχίσει από την Τετάρτη και χρειάστηκαν λίγα μόνο 24ωρα για να επιβεβαιωθεί η είδηση, επίσημα, από την Τοyota. Η δεύτερη έχει αναπτύξει στενές συγγενικές σχέσεις με την Daihatsu από τα τέλη του 1966, όταν εξαγόρασε για πρώτη φορά σημαντικό μερίδιό της. Εκείνη την εποχή η Daihatsu είχε ρίξει στην αγορά το το πρώτο της τετράτροχο αυτοκίνητο παραγωγής, το συμπαθητικό Compagno, που έμοιαζε πολύ με αντίστοιχα μοντέλα Fiat της εποχής. Πέρασε πολύς καιρός από τότε και το μερίδιο της Toyota στην εταιρεία έφτασε το 51,2%.
        Η Daihatsu θα μπορούσε πιθανά να αποτελέσει τη φθηνή μάρκα που θα ήθελε η Toyota να έχει, κάτι ανάλογο δηλαδή με τη σχέση Renault-Dacia. Αυτός μάλλον είναι ο λόγος που αποφάσισε την ολική εξαγορά, με κόστος 3,2 δις δολάρια, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι τον Αύγουστο.

        Πηγή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την εξαγορά του υπόλοιπου 48,8% της Daihatsu, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
          O σχετικός θόρυβος για το θέμα είχε αρχίσει από την Τετάρτη και χρειάστηκαν λίγα μόνο 24ωρα για να επιβεβαιωθεί η είδηση, επίσημα, από την Τοyota. Η δεύτερη έχει αναπτύξει στενές συγγενικές σχέσεις με την Daihatsu από τα τέλη του 1966, όταν εξαγόρασε για πρώτη φορά σημαντικό μερίδιό της. Εκείνη την εποχή η Daihatsu είχε ρίξει στην αγορά το το πρώτο της τετράτροχο αυτοκίνητο παραγωγής, το συμπαθητικό Compagno, που έμοιαζε πολύ με αντίστοιχα μοντέλα Fiat της εποχής. Πέρασε πολύς καιρός από τότε και το μερίδιο της Toyota στην εταιρεία έφτασε το 51,2%.
          Η Daihatsu θα μπορούσε πιθανά να αποτελέσει τη φθηνή μάρκα που θα ήθελε η Toyota να έχει, κάτι ανάλογο δηλαδή με τη σχέση Renault-Dacia. Αυτός μάλλον είναι ο λόγος που αποφάσισε την ολική εξαγορά, με κόστος 3,2 δις δολάρια, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι τον Αύγουστο.

          Πηγή

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            stormold last edited by

            Αυτό σημαίνει το τέλος της Daihatsu;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lleonidas moderator last edited by

              Θα φανεί...ίσως να επαληθευτεί αυτό που αναφέρεται στο τέλος,ότι δηλαδή μετά την εξαγορά η σχεση Toyota -Daihatsu να θυμίσει λίγο αυτό που συνέβη με τη Renault και τη Dacia.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Γιατί να σημάνει το τέλος της Daihatsu? Απλα θα ανήκει εξ ολοκλήρου στην Toyota. Στην Ευρώπη δεν μας αφορά άλλωστε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nonos last edited by

                  Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                  Θα φανεί...ίσως να επαληθευτεί αυτό που αναφέρεται στο τέλος,ότι δηλαδή μετά την εξαγορά η σχεση Toyota -Daihatsu να θυμίσει λίγο αυτό που συνέβη με τη Renault και τη Dacia.

                  +1 οτι σκεφτομουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    stormold last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Γιατί να σημάνει το τέλος της Daihatsu? Απλα θα ανήκει εξ ολοκλήρου στην Toyota. Στην Ευρώπη δεν μας αφορά άλλωστε...

                    Πήγε το μυαλό μου στην Datsun και σκέφτηκα μήπως είχαμε κάποιο power off.

                    Ελπίζω η Daihatsu να συνεχίσει και να την ξαναδούμε στην Ευρώπη, αν και δεν νομίζω η Toyota να το επιτρέψει αυτό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dasimo last edited by

                      Γιατί δηλαδή το rebadged yaris προηγούμενης γενιάς σε daihatsu charade το έχουμε ήδη ξεχάσει ?http://www.autoblog.gr/2011/02/24/rebadged-yaris-daihatsu-charade-arrives-in-may/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr