-
Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την εξαγορά του υπόλοιπου 48,8% της Daihatsu, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
O σχετικός θόρυβος για το θέμα είχε αρχίσει από την Τετάρτη και χρειάστηκαν λίγα μόνο 24ωρα για να επιβεβαιωθεί η είδηση, επίσημα, από την Τοyota. Η δεύτερη έχει αναπτύξει στενές συγγενικές σχέσεις με την Daihatsu από τα τέλη του 1966, όταν εξαγόρασε για πρώτη φορά σημαντικό μερίδιό της. Εκείνη την εποχή η Daihatsu είχε ρίξει στην αγορά το το πρώτο της τετράτροχο αυτοκίνητο παραγωγής, το συμπαθητικό Compagno, που έμοιαζε πολύ με αντίστοιχα μοντέλα Fiat της εποχής. Πέρασε πολύς καιρός από τότε και το μερίδιο της Toyota στην εταιρεία έφτασε το 51,2%.
Η Daihatsu θα μπορούσε πιθανά να αποτελέσει τη φθηνή μάρκα που θα ήθελε η Toyota να έχει, κάτι ανάλογο δηλαδή με τη σχέση Renault-Dacia. Αυτός μάλλον είναι ο λόγος που αποφάσισε την ολική εξαγορά, με κόστος 3,2 δις δολάρια, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι τον Αύγουστο. -
Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την εξαγορά του υπόλοιπου 48,8% της Daihatsu, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
O σχετικός θόρυβος για το θέμα είχε αρχίσει από την Τετάρτη και χρειάστηκαν λίγα μόνο 24ωρα για να επιβεβαιωθεί η είδηση, επίσημα, από την Τοyota. Η δεύτερη έχει αναπτύξει στενές συγγενικές σχέσεις με την Daihatsu από τα τέλη του 1966, όταν εξαγόρασε για πρώτη φορά σημαντικό μερίδιό της. Εκείνη την εποχή η Daihatsu είχε ρίξει στην αγορά το το πρώτο της τετράτροχο αυτοκίνητο παραγωγής, το συμπαθητικό Compagno, που έμοιαζε πολύ με αντίστοιχα μοντέλα Fiat της εποχής. Πέρασε πολύς καιρός από τότε και το μερίδιο της Toyota στην εταιρεία έφτασε το 51,2%.
Η Daihatsu θα μπορούσε πιθανά να αποτελέσει τη φθηνή μάρκα που θα ήθελε η Toyota να έχει, κάτι ανάλογο δηλαδή με τη σχέση Renault-Dacia. Αυτός μάλλον είναι ο λόγος που αποφάσισε την ολική εξαγορά, με κόστος 3,2 δις δολάρια, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι τον Αύγουστο. -
Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την εξαγορά του υπόλοιπου 48,8% της Daihatsu, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
O σχετικός θόρυβος για το θέμα είχε αρχίσει από την Τετάρτη και χρειάστηκαν λίγα μόνο 24ωρα για να επιβεβαιωθεί η είδηση, επίσημα, από την Τοyota. Η δεύτερη έχει αναπτύξει στενές συγγενικές σχέσεις με την Daihatsu από τα τέλη του 1966, όταν εξαγόρασε για πρώτη φορά σημαντικό μερίδιό της. Εκείνη την εποχή η Daihatsu είχε ρίξει στην αγορά το το πρώτο της τετράτροχο αυτοκίνητο παραγωγής, το συμπαθητικό Compagno, που έμοιαζε πολύ με αντίστοιχα μοντέλα Fiat της εποχής. Πέρασε πολύς καιρός από τότε και το μερίδιο της Toyota στην εταιρεία έφτασε το 51,2%.
Η Daihatsu θα μπορούσε πιθανά να αποτελέσει τη φθηνή μάρκα που θα ήθελε η Toyota να έχει, κάτι ανάλογο δηλαδή με τη σχέση Renault-Dacia. Αυτός μάλλον είναι ο λόγος που αποφάσισε την ολική εξαγορά, με κόστος 3,2 δις δολάρια, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι τον Αύγουστο. -
Αυτό σημαίνει το τέλος της Daihatsu;
-
Θα φανεί...ίσως να επαληθευτεί αυτό που αναφέρεται στο τέλος,ότι δηλαδή μετά την εξαγορά η σχεση Toyota -Daihatsu να θυμίσει λίγο αυτό που συνέβη με τη Renault και τη Dacia.
-
Γιατί να σημάνει το τέλος της Daihatsu? Απλα θα ανήκει εξ ολοκλήρου στην Toyota. Στην Ευρώπη δεν μας αφορά άλλωστε...
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Θα φανεί...ίσως να επαληθευτεί αυτό που αναφέρεται στο τέλος,ότι δηλαδή μετά την εξαγορά η σχεση Toyota -Daihatsu να θυμίσει λίγο αυτό που συνέβη με τη Renault και τη Dacia.+1 οτι σκεφτομουν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί να σημάνει το τέλος της Daihatsu? Απλα θα ανήκει εξ ολοκλήρου στην Toyota. Στην Ευρώπη δεν μας αφορά άλλωστε...Πήγε το μυαλό μου στην Datsun και σκέφτηκα μήπως είχαμε κάποιο power off.
Ελπίζω η Daihatsu να συνεχίσει και να την ξαναδούμε στην Ευρώπη, αν και δεν νομίζω η Toyota να το επιτρέψει αυτό.
-
Γιατί δηλαδή το rebadged yaris προηγούμενης γενιάς σε daihatsu charade το έχουμε ήδη ξεχάσει ?http://www.autoblog.gr/2011/02/24/rebadged-yaris-daihatsu-charade-arrives-in-may/
Εξαγορά της Daihatsu από την Toyota.