-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Πήρανε στη vw τους σχεδιαστές της Toyota?
Aikibill κατά τη γνώμη μου η toyota τα τελευταία χρόνια έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου στο σχεδιαστικό κομμάτι!
Τα περισσότερα νέα μοντέλα της παρουσιάζουν εξέλιξη και σαφώς βελτιωμένη εικόνα σε σχέση με τα προηγούμενα. Δεν θα έλεγα το ίδιο για τα περισσότερα νέα μοντέλα της VW...με εξέρεση το γιάρις αντε και το 3δυμο τα υπόλοιπα ......................δεν βλέπονται!!!!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Πήρανε στη vw τους σχεδιαστές της Toyota?
Aikibill κατά τη γνώμη μου η toyota τα τελευταία χρόνια έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου στο σχεδιαστικό κομμάτι!
Τα περισσότερα νέα μοντέλα της παρουσιάζουν εξέλιξη και σαφώς βελτιωμένη εικόνα σε σχέση με τα προηγούμενα. Δεν θα έλεγα το ίδιο για τα περισσότερα νέα μοντέλα της VW...Συμφωνώ στα νέα Auris, Corolla και Avensis. Μοντέρνα κρατώντας και την γιαπωνεζιλα τους.
Aygo,Yaris και Rav για μένα πιο άσχημα πεθαίνουν. Σ' αυτά στο vs VW, οι γερμανοί με πολύ πιο απλές γραμμές έχουν ωραιότερες προτάσεις (Up, Polo και το νέο Tiguan).Στο δε Golf, καλό Golf είναι αυτό που θυμίζει Golf. Έτσι νομίζω το έχει αποδεχτεί ο κόσμος και δύσκολα θα δεχόταν εκκεντρικότητα ή διαφορετικότητα και δεν νομίζω ότι και η VW έχει τέτοια πρόθεση.
-
Ετσι ειναι. Αφου πουλαει το Golf γιατι να το αλλαξουν εμφανησιακα; Ενταξει μπορει να ειναι συντηρητικο (εμενα μου αρεσει για να πω την αληθεια, αλλα μεχρι εκει), αλλα πουλαει. Οποτε οπως λενε ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις.
-
Κανεις δεν περίμενε καμία σημαντική εμφανησιακη διαφοροποίηση, απλως την περίμενα προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο. Αν ισχύει βέβαια η παραπάνω εικόνα.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πήρανε στη vw τους σχεδιαστές της Toyota?
Aikibill κατά τη γνώμη μου η toyota τα τελευταία χρόνια έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου στο σχεδιαστικό κομμάτι!
Τα περισσότερα νέα μοντέλα της παρουσιάζουν εξέλιξη και σαφώς βελτιωμένη εικόνα σε σχέση με τα προηγούμενα. Δεν θα έλεγα το ίδιο για τα περισσότερα νέα μοντέλα της VW...Συμφωνώ στα νέα Auris, Corolla και Avensis. Μοντέρνα κρατώντας και την γιαπωνεζιλα τους.
Aygo,Yaris και Rav για μένα πιο άσχημα πεθαίνουν. Σ' αυτά στο vs VW, οι γερμανοί με πολύ πιο απλές γραμμές έχουν ωραιότερες προτάσεις (Up, Polo και το νέο Tiguan).Στο δε Golf, καλό Golf είναι αυτό που θυμίζει Golf. Έτσι νομίζω το έχει αποδεχτεί ο κόσμος και δύσκολα θα δεχόταν εκκεντρικότητα ή διαφορετικότητα και δεν νομίζω ότι και η VW έχει τέτοια πρόθεση.
cosneo τα 3 πρώτα σκεφτόμουν και εγώ, αλλά θα έβαζα μέσα και σαν 4ο το RAV (εδώ διαφωνούμε...) το οποίο επίσης μου αρέσει! Μάλιστα, σε όλες τις κριτικές που είχα διαβάσει όταν είχε βγει όλοι έλεγαν ότι είναι πιο ωραίο και πιο καλό από τα προηγούμενα! Τώρα εδώ διαβάζω ότι σε αρκετούς δεν αρέσει! Εμένα πάντως σε μαύρο που το έχω δει από κοντά/μέσα μου αρέσει! Περί ορέξεως βέβαια...
up, polo δεν μου αρέσουν...To tiguan ναι!
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Ετσι ειναι. Αφου πουλαει το Golf γιατι να το αλλαξουν εμφανησιακα; Ενταξει μπορει να ειναι συντηρητικο (εμενα μου αρεσει για να πω την αληθεια, αλλα μεχρι εκει), αλλα πουλαει. Οποτε οπως λενε ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις.προφανώς έτσι σκέφτονται!
Εμένα αυτή η στάση δεν με βρίσκει σύμφωνο. Είναι συντηρητική και δηλώνει έλλειψη δημιουργικότητας και φαντασίας.
Ψηφίζω εξέλιξη, ακόμη και όταν το ρίσκο μπορεί να οδηγήσει σε εμφανισιακές αποτυχίες! Θέλω να πω ότι σέβομαι αυτούς που τολμούν, ακόμη και όταν το αποτέλεσμα δεν τους δικαιώνει... -
Από τη στιγμή που είναι πρώτο σε πωλήσεις με τεράστια διαφορά από το δεύτερο θα ήταν εντελώς ηλίθιοι να του αλλάξουν το στυλ...ακόμα και στη χώρα των πιο καλόγουστων την Ιταλία είναι πρώτο....
Όποιος θέλει ιδιοτροπίες αγοράζει τον κάκτο και σε 2 χρόνια το πολύ το πιθανότερο να αισθάνεται καραγκιόζης....
Πάντως το νέο Τιγκουάν μου φαίνεται το ομορφότερο στην κατηγορία και με σχήμα να αντέξει 15ετία.... -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Κανεις δεν περίμενε καμία σημαντική εμφανησιακη διαφοροποίηση, απλως την περίμενα προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο. Αν ισχύει βέβαια η παραπάνω εικόνα.Ξεχαστηκα. Το ΜΚ7 μου αρεσει (δεν τρελενομαι κι ολας). Αυτο δλδ που κυκλοφορει. Αυτο που λενε να βγει δεν λεει πολλα.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Ετσι ειναι. Αφου πουλαει το Golf γιατι να το αλλαξουν εμφανησιακα; Ενταξει μπορει να ειναι συντηρητικο (εμενα μου αρεσει για να πω την αληθεια, αλλα μεχρι εκει), αλλα πουλαει. Οποτε οπως λενε ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις.
προφανώς έτσι σκέφτονται!
Εμένα αυτή η στάση δεν με βρίσκει σύμφωνο. Είναι συντηρητική και δηλώνει έλλειψη δημιουργικότητας και φαντασίας.
Ψηφίζω εξέλιξη, ακόμη και όταν το ρίσκο μπορεί να οδηγήσει σε εμφανισιακές αποτυχίες! Θέλω να πω ότι σέβομαι αυτούς που τολμούν, ακόμη και όταν το αποτέλεσμα δεν τους δικαιώνει...Ενταξει καλο ειναι αυτο που λες Emperor. Χρειαζεται η σχεδιαστικη εξελιξη και την ακολουθησε με επιτυχια η fiat στην μεταβαση απο το Punto II στο Grande Punto απο το Yaris με το καντραν στην μεση στο σημερινο Yaris, ή ακομη και στην δημιουργια του Yaris που σχεδιαστικα τοτε ηταν κατι ξεχωριστο (ο Τομπαζης μου φαινεται το ειχε σχεδιασει). Και η corolla ειχε αλλαξει ριζικα απο την στρογγυλοφαναρη στην τελευταια 5πορτη. Ομως υπαρχουν αντιληψεις στον σχεδιασμο. Η συντηρητικη και η μη συντηρητικη. Η καθε μια με τους οπαδους της. Στο Golf ο συντηρητικος σχεδιασμος φερνει πωλησεις. Ομως η VW κανει το εξης κολπο. Εκανε τουλαχιστον στο παρελθον. Αντι να αλλαξει το Golf ειχε βγαλει το Leon που ειχε καλες πωλησεις και επηδει τοτε το παρακολουθουσα απο ποιο κοντα οτι ειχε να κανει με τον χωρο του αυτοκινητου, πολλοι σε φορουμς μονο για Golf κατσαδιαζαν την VW που το Leon δεν το ειχε ονομασει Golf. Η VW τοτε καταφερε οσους δεν αρεσε το Golf να αγορασουν Leon. Εννοω το πρωτο Leon που ειχε βγει.
-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
...
Όποιος θέλει ιδιοτροπίες αγοράζει τον **κάκτο **και σε 2 χρόνια το πολύ το πιθανότερο να αισθάνεται καραγκιόζης.... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...
Όποιος θέλει ιδιοτροπίες αγοράζει τον **κάκτο **και σε 2 χρόνια το πολύ το πιθανότερο να αισθάνεται καραγκιόζης....O κάκτος δεν μου αρέσει καθόλου. Το juke επίσης δεν μου αρέσει. Αλλά τα σέβομαι πολύ περισσότερο σχεδιαστικά από άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουν ίχνος δημιουργικότητας και φαντασίας. Οι σχεδιαστικές απόπειρες πολλές φορές γίνονται αφορμή για νέες δημιουργίες. Διαφορετικά τίποτα δεν θα άλλαζε ποτέ. Π.χ. τα crossover σήμερα αποτελούν αποτέλεσμα παρόμοιων σχεδιαστικών προσπαθειών. Αποτελούν πλέον την πιο δημοφιλή και αναπτυσσόμενη κατηγορία. Το ίδιο έγινε με τις πολύ μικρές κατηγορίες αυτοκινήτων τύπου smart κτλ. Πάντα στην αρχή υπάρχουν αυτοί που θα ασκήσουν κριτική σε κάθε τι νέο. Άλλωστε το συντηρητικό στοιχείο σε κάθε τομέα της ζωής αντιδρά πάντα στο καινούριο...
Από εκεί και πέρα...ο καθένας διαλέγει ό,τι του αρέσει. Τα γούστα είναι διαφορετικά και γι' αυτό πρέπει να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές για να καλύπτονται οι περισσότερες ανάγκες. Αυτοί που δεν συμφωνούν με μια επιλογή, ας πάρουν κάτι άλλο! -
Το Γκόλφ μέχρι την IV γενιά ήταν μέσα στο σωρό της μικρομεσαίας κατηγορίας, 'ενα αυτοκίνητο ναί μεν αλλά'. Η εμφάνιση δεν ήταν τόσο αντικείμενο συζήτησης. Στην 5η γενιά και μετά η εταιρία του έδωσε τους χώρους που ποτέ δεν είχε, το στήσιμο και την άνεση που ποτέ δεν είχε με τους πολλαπλούς συνδέσμους, τις επιδόσεις που ποτέ δεν είχε με τα τουρμπομοτέρ. Το αυτοκίνητο ήταν σε απόσταση απο κάθε άλλη πρόταση της κατηγορίας. Ακόμα και το ικανότατο στο δρόμο Φόκους ΜΚ2 δεν μπορούσε συνολικά σαν πρόταση να είναι εναλλακτική λόγω υποδεέστερης ποιότητας και κινητήρων.
Σε ένα αυτοκίνητο που θέτει τα στάνταρ πλέον στην κατηγορία η εμφάνιση νομοτελειακά θα περάσει σε δεύτερη μοίρα. Και αυτό είναι το κατόρθωμα της VW που στα μοντέλα της έκανε την υπέρβαση πέρα απο την ποιότητα και την εργονομία και των διάκοσμο να τα προικίσει και με άλλα υπέρ-χώρους, στήσιμο, επιδόσεις, πλούσιος εξοπλισμός σε σχέση με τα σπαρτιάτικά εσωτερικά των 80/90 κλπ.
Και η όποια κριτική θα γίνεται απο fun έμμεσους ή άμεσους άλλων εταιριών που έμειναν στάσιμοι την προηγούμενη δεκαετία.
Παρόμοια περίπτωση με την VW απο τις αρχές του 2000 και μετά και η Φόρντ.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Το Γκόλφ μέχρι την IV γενιά ήταν μέσα στο σωρό της μικρομεσαίας κατηγορίας, 'ενα αυτοκίνητο ναί μεν αλλά'. Η εμφάνιση δεν ήταν τόσο αντικείμενο συζήτησης. Στην 5η γενιά και μετά η εταιρία του έδωσε τους χώρους που ποτέ δεν είχε, το στήσιμο και την άνεση που ποτέ δεν είχε με τους πολλαπλούς συνδέσμους, τις επιδόσεις που ποτέ δεν είχε με τα τουρμπομοτέρ. Το αυτοκίνητο ήταν σε απόσταση απο κάθε άλλη πρόταση της κατηγορίας. Ακόμα και το ικανότατο στο δρόμο Φόκους ΜΚ2 δεν μπορούσε συνολικά σαν πρόταση να είναι εναλλακτική λόγω υποδεέστερης ποιότητας και κινητήρων.Σε ένα αυτοκίνητο που θέτει τα στάνταρ πλέον στην κατηγορία η εμφάνιση νομοτελειακά θα περάσει σε δεύτερη μοίρα.
να μιλήσουμε για την αξιοπιστία και το πως βλέπει του καταναλωτές ή να το αφήσουμε καλύτερα;;;;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
O κάκτος δεν μου αρέσει καθόλου. Το juke επίσης δεν μου αρέσει. Αλλά τα σέβομαι πολύ περισσότερο σχεδιαστικά από άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουν ίχνος δημιουργικότητας και φαντασίας. Οι σχεδιαστικές απόπειρες πολλές φορές γίνονται αφορμή για νέες δημιουργίες.+1
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το Γκόλφ μέχρι την IV γενιά ήταν μέσα στο σωρό της μικρομεσαίας κατηγορίας, 'ενα αυτοκίνητο ναί μεν αλλά'. Η εμφάνιση δεν ήταν τόσο αντικείμενο συζήτησης. Στην 5η γενιά και μετά η εταιρία του έδωσε τους χώρους που ποτέ δεν είχε, το στήσιμο και την άνεση που ποτέ δεν είχε με τους πολλαπλούς συνδέσμους, τις επιδόσεις που ποτέ δεν είχε με τα τουρμπομοτέρ. Το αυτοκίνητο ήταν σε απόσταση απο κάθε άλλη πρόταση της κατηγορίας. Ακόμα και το ικανότατο στο δρόμο Φόκους ΜΚ2 δεν μπορούσε συνολικά σαν πρόταση να είναι εναλλακτική λόγω υποδεέστερης ποιότητας και κινητήρων.
Σε ένα αυτοκίνητο που θέτει τα στάνταρ πλέον στην κατηγορία η εμφάνιση νομοτελειακά θα περάσει σε δεύτερη μοίρα.
να μιλήσουμε για την αξιοπιστία και το πως βλέπει του καταναλωτές ή να το αφήσουμε καλύτερα;;;;
Ακόμα και να μιλήσουμε για το aftersales αγαπητέ συνφορουμίτη, πίστεψε με δεν θα τη βρούμε σε χειρότερη μοίρα απο άλλες μάρκες, τουναντίον θα έλεγα. Ιδιαίτερα στο δεύτερο σκέλος που αναφέρεσαι ράμματα για την γούνα πολλών αντιπροσωπειών μπορούμε να βρούμε, μη εξαιρουμένου αυτού που είχε την αγαπητή σε σένα και σε μεγάλη εκτίμηση για μένα Μάζντα.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
O κάκτος δεν μου αρέσει καθόλου. Το juke επίσης δεν μου αρέσει. Αλλά τα σέβομαι πολύ περισσότερο σχεδιαστικά από άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουν ίχνος δημιουργικότητας και φαντασίας. Οι σχεδιαστικές απόπειρες πολλές φορές γίνονται αφορμή για νέες δημιουργίες.
+1
From my SMO72HD via Tapatalk
Έλεος ρε παιδιά με την ασχήμια στο όνομα της πρωτοπορίας. 1000 φορές βαρετό παρα τερατούργημα.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Το Γκόλφ μέχρι την IV γενιά ήταν μέσα στο σωρό της μικρομεσαίας κατηγορίας, 'ενα αυτοκίνητο ναί μεν αλλά'. Η εμφάνιση δεν ήταν τόσο αντικείμενο συζήτησης. Στην 5η γενιά και μετά η εταιρία του έδωσε τους χώρους που ποτέ δεν είχε, το στήσιμο και την άνεση που ποτέ δεν είχε με τους πολλαπλούς συνδέσμους, τις επιδόσεις που ποτέ δεν είχε με τα τουρμπομοτέρ. Το αυτοκίνητο ήταν σε απόσταση απο κάθε άλλη πρόταση της κατηγορίας. Ακόμα και το ικανότατο στο δρόμο Φόκους ΜΚ2 δεν μπορούσε συνολικά σαν πρόταση να είναι εναλλακτική λόγω υποδεέστερης ποιότητας και κινητήρων.
Σε ένα αυτοκίνητο που θέτει τα στάνταρ πλέον στην κατηγορία η εμφάνιση νομοτελειακά θα περάσει σε δεύτερη μοίρα.
να μιλήσουμε για την αξιοπιστία και το πως βλέπει του καταναλωτές ή να το αφήσουμε καλύτερα;;;;
Ακόμα και να μιλήσουμε για το aftersales αγαπητέ συνφορουμίτη, πίστεψε με δεν θα τη βρούμε σε χειρότερη μοίρα απο άλλες μάρκες, τουναντίον θα έλεγα. Ιδιαίτερα στο δεύτερο σκέλος που αναφέρεσαι ράμματα για την γούνα πολλών αντιπροσωπειών μπορούμε να βρούμε, μη εξαιρουμένου αυτού που είχε την αγαπητή σε σένα και σε μεγάλη εκτίμηση για μένα Μάζντα.
μάλλον μπερδεύεσαι,δεν μιλάω για την καρέντα και φυσικά ούτε για τα λαμόγια της ΕΛΜΑ μιας και το έθεσες έτσι.Μιλάω για την γερμανική VW.....τους άμεμπτους!
-
GGAB ακόμα και για την μαμά εταιρία να μιλήσουμε και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων, δεν μπορούμε να πούμε με ότι είναι σε χειρότερη μοίρα απο άλλους κατασκευαστές. Δεν υπάρχει ούτε θα υπάρξει κάποια αξιόπιστη μέθοδος στατιστικής όπου να μπορούμε να μιλήσουμε με ασφάλεια για το πόσο αξιόπιστος η όχι είναι ο κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων. Τουλάχιστον για το παρόν.
Ακόμα και για τα όποια σκάνδαλα που βγαίνουν κατά καιρούς δεν αφορά αποκλειστικό προνόμιο της VW. Ιστορίες υπάρχουν όπως με τις: GM, Crysler, Toyota κλπ. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
O κάκτος δεν μου αρέσει καθόλου. Το juke επίσης δεν μου αρέσει. Αλλά τα σέβομαι πολύ περισσότερο σχεδιαστικά από άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουν ίχνος δημιουργικότητας και φαντασίας. Οι σχεδιαστικές απόπειρες πολλές φορές γίνονται αφορμή για νέες δημιουργίες.
+1
From my SMO72HD via Tapatalk
Έλεος ρε παιδιά με την ασχήμια στο όνομα της πρωτοπορίας. 1000 φορές βαρετό παρα τερατούργημα.
Αλέξανδρέ μου, είναι καθαρά θέμα προτεραιοτήτων πασά μου. Όπως, ακριβώς κάποιος π.χ. βάζει τους χώρους πάνω από τις επιδόσεις σε ένα αυτοκίνητο ή και το αντίστροφο, με την ίδια λογική κάποιος τοποθετεί την πρωτοτυπία σε πρωτεύουσα ή όχι θέση των επιλογών του. Το ίδιο συμβαίνει π.χ. και στην τέχνη, θα φέρω σαν παράδειγμα τη μουσική. Εγώ προτιμώ να ακούσω έναν καλλιτέχνη να πειραματίζεται και να μην τα καταφέρνει, παρά να μου σερβίρει ξαναζεσταμένο το ίδιο cd για άλλη μια φορά. Νιώθω ότι με κοροϊδεύει και ότι κινδυνεύω να κάψω εγκεφαλικά κύτταρα από τη βαρεμάρα...Προφανώς, πολλοί άλλοι έχουν διαφορετικές προτεραιότητες από μένα και θα διαφωνήσουν μαζί μου! Επίσης, π.χ. στα SUV προτιμώ π.χ. τον κώλο του Volvo XC60 και του Honda CRV που διαφέρουν - αλλά δεν αρέσουν σε πολλούς - από τους πανομοιότυπους των υπόλοιπων επιλογών της κατηγορίας που όλα αντιγράφουν το ένα το άλλο...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
...
Όποιος θέλει ιδιοτροπίες αγοράζει τον **κάκτο **και σε 2 χρόνια το πολύ το πιθανότερο να αισθάνεται καραγκιόζης....O κάκτος δεν μου αρέσει καθόλου. Το juke επίσης δεν μου αρέσει. Αλλά τα σέβομαι πολύ περισσότερο σχεδιαστικά από άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουν ίχνος δημιουργικότητας και φαντασίας. Οι σχεδιαστικές απόπειρες πολλές φορές γίνονται αφορμή για νέες δημιουργίες. Διαφορετικά τίποτα δεν θα άλλαζε ποτέ. Π.χ. τα crossover σήμερα αποτελούν αποτέλεσμα παρόμοιων σχεδιαστικών προσπαθειών. Αποτελούν πλέον την πιο δημοφιλή και αναπτυσσόμενη κατηγορία. Το ίδιο έγινε με τις πολύ μικρές κατηγορίες αυτοκινήτων τύπου smart κτλ. Πάντα στην αρχή υπάρχουν αυτοί που θα ασκήσουν κριτική σε κάθε τι νέο. Άλλωστε το συντηρητικό στοιχείο σε κάθε τομέα της ζωής αντιδρά πάντα στο καινούριο...
Από εκεί και πέρα...ο καθένας διαλέγει ό,τι του αρέσει. Τα γούστα είναι διαφορετικά και γι' αυτό πρέπει να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές για να καλύπτονται οι περισσότερες ανάγκες. Αυτοί που δεν συμφωνούν με μια επιλογή, ας πάρουν κάτι άλλο!Εγώ το Γαλλικό δεν το έχω δει από κοντά για να πω αν μου αρέσει ή όχι.
Αν και εκείνα τα πλαϊνά μαξιλάρια τύπου 'καναπέ' κάπως με χαλάνε.
Το Juke από την άλλη όταν είχε πρωτοβγεί μου φαινόταν πολύ 'εξωγήινο', 'απομακρυσμένο', 'δύστροπο', είχε πολύ περίεργη εξωτερική σχεδίαση, η οποία εμένα μου άρεσε γιατί ξέφευγε από τα καθιερωμένα. Ταυτόχρονα μου άρεσε που τόνιζε κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της κατηγορίας του.
Για αυτό και δεν θα έλεγα όχι στο Juke, γιατί θεωρώ ότι μου 'μοιάζει'...Τέλος πάντων. Όπως λες και εσύ, ο καθένας επιλέγει ότι του αρέσει...
Νέο...Golf??