-
Καλησπέρα σε όλους...
Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκινητο από τα παρακάτω...
renault clio 0.9
opel corsa 1.0
ford fiesta 1.0
seat ibiza 1.0
vw polo 1.0
suzuki swift 1.25
fiat punto 0.9
skoda fabia 1.0το καθένα με τα υπέρ κ τα κατά του.
Μου αρέσει πολύ το polo bluemotion αλλά το φοβάμαι
δεν μου αρέσει πολύ το fiesta αλλά δεν το φοβάμαι + 5 χρόνια εγγύηση
το clio μου αρέσει σε γενικές γραμμές
το corsa ετσι κ έτσι
το ibiza δεν μου αρέσει πολύ...αν μου άρεσε δεν θα σκεφτόμουν το polo.
το swift δε μου αρέσει αλλά σκέφτομαι ότι θα έχει χαμηλό κόστος λειτουργίας-συντήρησης.Γενικά τα έχω περίεργα στο κεφάλι μου. Το πιο ακριβό με το πιο φτηνό έχουν 3,000 ευρώ διαφορά, και δεν υπάρχει κ τεράστιο πρόβλημα για το αν θα πάρω αμάξι με 13,000 ή 14500 καθώς το παίρνω για χρόνια.
Θα ήθελα να μου μεταφέρετε τις εμπειρίες σας όσοι έχετε από τα παραπάνω μοντέλα-μοτερ και κυρίως για τα clio, polo bluemotion, fiesta, corsa...καθώς φόρανε νέας φιλοσοφίας κινητήρες κ δεν υπάρχει μεγάλη εμπειρία.
Σας ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα σε όλους...
Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκινητο από τα παρακάτω...
renault clio 0.9
opel corsa 1.0
ford fiesta 1.0
seat ibiza 1.0
vw polo 1.0
suzuki swift 1.25
fiat punto 0.9
skoda fabia 1.0το καθένα με τα υπέρ κ τα κατά του.
Μου αρέσει πολύ το polo bluemotion αλλά το φοβάμαι
δεν μου αρέσει πολύ το fiesta αλλά δεν το φοβάμαι + 5 χρόνια εγγύηση
το clio μου αρέσει σε γενικές γραμμές
το corsa ετσι κ έτσι
το ibiza δεν μου αρέσει πολύ...αν μου άρεσε δεν θα σκεφτόμουν το polo.
το swift δε μου αρέσει αλλά σκέφτομαι ότι θα έχει χαμηλό κόστος λειτουργίας-συντήρησης.Γενικά τα έχω περίεργα στο κεφάλι μου. Το πιο ακριβό με το πιο φτηνό έχουν 3,000 ευρώ διαφορά, και δεν υπάρχει κ τεράστιο πρόβλημα για το αν θα πάρω αμάξι με 13,000 ή 14500 καθώς το παίρνω για χρόνια.
Θα ήθελα να μου μεταφέρετε τις εμπειρίες σας όσοι έχετε από τα παραπάνω μοντέλα-μοτερ και κυρίως για τα clio, polo bluemotion, fiesta, corsa...καθώς φόρανε νέας φιλοσοφίας κινητήρες κ δεν υπάρχει μεγάλη εμπειρία.
Σας ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα σε όλους...
Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκινητο από τα παρακάτω...
renault clio 0.9
opel corsa 1.0
ford fiesta 1.0
seat ibiza 1.0
vw polo 1.0
suzuki swift 1.25
fiat punto 0.9
skoda fabia 1.0το καθένα με τα υπέρ κ τα κατά του.
Μου αρέσει πολύ το polo bluemotion αλλά το φοβάμαι
δεν μου αρέσει πολύ το fiesta αλλά δεν το φοβάμαι + 5 χρόνια εγγύηση
το clio μου αρέσει σε γενικές γραμμές
το corsa ετσι κ έτσι
το ibiza δεν μου αρέσει πολύ...αν μου άρεσε δεν θα σκεφτόμουν το polo.
το swift δε μου αρέσει αλλά σκέφτομαι ότι θα έχει χαμηλό κόστος λειτουργίας-συντήρησης.Γενικά τα έχω περίεργα στο κεφάλι μου. Το πιο ακριβό με το πιο φτηνό έχουν 3,000 ευρώ διαφορά, και δεν υπάρχει κ τεράστιο πρόβλημα για το αν θα πάρω αμάξι με 13,000 ή 14500 καθώς το παίρνω για χρόνια.
Θα ήθελα να μου μεταφέρετε τις εμπειρίες σας όσοι έχετε από τα παραπάνω μοντέλα-μοτερ και κυρίως για τα clio, polo bluemotion, fiesta, corsa...καθώς φόρανε νέας φιλοσοφίας κινητήρες κ δεν υπάρχει μεγάλη εμπειρία.
Σας ευχαριστώ.
-
Ως κάτοχος fiesta ecoboost 100hp αναφέρω περιεκτικα
+τιμόνι,μοχλός ταχυτήτων, κράτηματα,δύναμη και ηχος κινητηρα.- λειτουργεία χαμηλές στροφές, καταναλωση, 5αρι κιβώτιο ταχυτήτων, ταμπουρα πισω.
Τα δυο τελευταία μειονεκτήματα προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν γιατι η χρήση του αυτοκινητου ειναι 100% αστική.
Καλό παντως θα ηταν να αναφέρεις κάτι παραπάνω για τι χρήση θα κανεις στο αυτοκίνητο, πχ θα κανεις ταξίδια; Ποσών χρόνων εισαι 18 η 28 και άρα παίζει ακόμη και αν δεν το βλέπεις τώρα σε λίγα χρόνια να εισαι παντρεμένος με παιδια; Μήπως σε συμφέρει μια μικρη υπέρβαση 1000 ευρώ στο budget σου και να πας σε κάποια οικονομική λύση της παραπάνω κατηγοριας τύπου focus η Leon;
- λειτουργεία χαμηλές στροφές, καταναλωση, 5αρι κιβώτιο ταχυτήτων, ταμπουρα πισω.
-
Καταρχάς σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Δεν έγραψα παραπάνω πληροφορίες καθώς η επιλογή μου για αγορά της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτου και καυσίμου έχει γίνει. Ο λόγος είναι ότι διαθέτω από το 2012 ένα leon 1.6tdi.
ουσιαστικά ψάχνω αυτοκίνητο για τον πατέρα μου το οποίο όμως να βολεύει και εμένα, καθώς όπως τα έφερε η ζωή εγώ τα επόμενα χρόνια θα είμαι από εδώ κ από εκεί κάπου στην Ελλάδα, οπότε σκοπός είναι να πάρουμε κ ένα ''μικρό'' κ ανάλογα με τις ανάγκες μας, να παίρνει ο ένας το diesel και ο άλλος τη βενζίνη. Από το 2012 μέχρι κ το Σεπτέμβρη του 2015(φέτος) έκανα με το diesel 50.000χλμ απροβλημάτιστα, όμορφα σε διαδρομές κατα 90% εκτός πόλης στη στεριά. Φέτος βρέθηκα σε νησί, κάνω 800-1000χλμ το μήνα αλλά νιώθω ότι το αμάξι ''χαραμίζεται''. Φέτος για παράδειγμα θα βόλευε ένα μικρού κυβισμού βεζίνη. Του χρόνου δεν ξέρω ακριβώς που θα είμαι. Αν είμαι σε αντίστοιχη θέση θα πάρω το βενζίνη να κρατήσει ο πατέρας το diesel στη στεριά, ο οποίος κάνει καμια 10,000χλμ όλα εκτός πόλης όμως. Αν γίνει το αντίθετο κρατάω το diesel που κάνω 15,000-18,000 κ παίρνει ο πατέρας το βενζίνη που όπως είπα δεν κάνει πολλά.Κάπως έτσι το σκέφτομαι το όλο θέμα κ έχω καταλήξει σε αυτή την επιλογή.
-
Χμ δεδομένου οτι και πατέρας σου και εσύ μελλοντικά οδηγείτε κυρίως εκτός πόλης θεωρώ οτι η έλλειψη 6ης ταχύτητας στο κιβώτιο ειναι σημαντική. Με αυτο το δεδομένο και λόγω κατ εμε αναξιοπιστίας του group vag θα πρότεινα το corsa απο την λίστα σου, σκεπτόμενος και τα κορεάτικα που δεν ειναι στην λίστα σου.
-
το yaris δεν ειναι στο παιχνιδι ;
-
Από όλα αυτά, καλύτερη επιλογή για κάποιον που του αρέσει η οδήγηση είναι το Fiesta με τα 125.
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
το yaris δεν ειναι στο παιχνιδι ;Για τα δεδομένα που αναφέρει ο φίλος ιδανικό θα ήταν το Yaris, αλλά εδώ γράφουμε χεραδες που φχαριστιομαστε την οδήγηση και δεν μας νοιάζει ούτε η αξιοπιστία ούτε το after sales...... Λολλλλλλ
-
Υπάρχουν και τα 4 παππούδια φόρουμ για αυτούς που θέλουν απλά αξιόπιστα κουτιά με ρόδες.
-
το yaris το σημερινό ρε παιδιά δεν μου αρέσει εμφανισιακά καθόλου. Γούστα είναι αυτά. Όπως κ το i20 δεν μου αρέσει.
Κ το swift που βάζω με χχαλάει που ο κινητήρας του δείχνει απαρχαιομένος με πολύ μικρή τιμή ροπής για παράδειγμα.
Γενικά καλώς ή κακώς μου αρέσουν τα ευρωπαικά αυτοκίνητα. Αλλά δεν έχω κ κανένα ψώνιο, αυτό φαίνεται κιόλας από την προηγούμενή μου επιλογή....seat πήρα.
Να σας πω την αλήθεια πιο πολύ μου αρέσει το polo.. ειδικά το εσωτερικό του.. αλλά για κάποιο λόγο, χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία το φοβάμαι πολύ.
Το clio μου αρέσει επίσης αλλά κινητήρας? αξιοπιστία?
Το fiesta απο την άλλη νιώθω ότι δεν το φοβάμαι καθόλου κ ότι θα με ικανοποιήσει, αλλά εξωτερικά μου είναι απλά συμπαθητικό κ το ταμπλώ του δεν μου αρέσει δυστυχώς. Κ λέω δυστυχώς γιατί αν μου άρεσε δεν θα το σκεφτόμουν κ πολύ καθώς κ τα 5 χρόνια εγγύηση είναι ιδιαίτερα δελεαστικό.
Το corsa ίσως δεν του έχω δώσει ακόμα την πρέπουσα σημασία. -
Στην κατηγορία αυτή μόνο τα ρενω και Φορντ άιντε και το κόρσα θα κοίταγα. Τα υπόλοιπα ως γραμμές μου είναι απλά αδιάφορα.
-
Φίλε οδήγησε τα όλα αυτά που σου αρέσουν... Να καταλάβεις από μόνος σου πόσο μετράει κάθε κινητήρας. Μην προσπαθείς να καταλάβεις μόνο από αυτά που διαβάζεις.
-
Αφιέρωσε λίγο χρόνο και πήγαινε οδήγησέ τα. Ό,τι σου αρέσει εσένα περισσότερο και μπορείς να το πληρώσεις πάρτο. Μεγάλες διαφορές δεν έχουν, λίγο περισσότερο οδηγοκεντρικό είναι το φιέστα αλλά αν δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό όταν το οδηγήσεις σημαίνει πως δεν σε ενδιαφέρει κιόλας.
Μην ψωνίσεις αυτοκίνητο απ' αυτά που λένε τα περιοδικά ή οι γύρω σου, πάρε αυτό που σου κάθεται καλύτερα στον τρόπο που οδηγείς και στις ανάγκες σου. -
Σε γενικές γραμμές είναι όπως τα λέει ο Jorge_greek όμως τελικά οι περισσότεροι κινούνται σε «ασφαλή μονοπάτια» που πολλές φορές μόνο τέτοια δεν είναι και εξηγούμαι... Δεν είναι λίγοι εκείνοι που καταφεύγουν στις γερμανικές ή τις ιαπωνικές προτάσεις και μάλλον είναι και οι περισσότεροι σε κάποιες συγκεκριμένες κατηγορίες που χαρακτηρίζονται και ως οι πιο ταπεινές. Έτσι πολύ συχνά αγοράζουν οχήματα όπως το πόλο ή το γκολφ, το γιαρις ή το κορολλα τα οποία ούτε τα ομορφότερα ήταν ποτέ αλλά ούτε και τα πιο αξιόπιστα ενώ από οδική συμπεριφορά ήταν πάντα απλά αρκούντως ισορροπημένα. Ως εκεί όμως. Το μάρκετινγκ στο πόλο έχει δουλέψει πολύ καλά. Ήταν η εποχή εκπομπών τύπου «Μεγάλο Παζάρι» που στο τέλος της χρονιάς ο νικητής θα έπαιρνε το μεγαλο δώρο (polo 1.4) και ο χαμένος του τελικού κασέτες για μαγνητόφωνο . . Πολλές κυρατσες στέκονταν μπροστά στην τηλεόραση να δούνε ποιος θα πάρει το μεγαλο δώρο και ποιος θα πάει στον κουβά... Έτσι ενα αυτοκίνητο για γέλια μιας μάρκας που στα πρότυπα και άλλων γερμανικών δεν σέβεται ούτε τους ανταγωνιστές της αλλά ούτε και τους πελάτες της, έγινε τα τελευταία είκοσι χρόνια το όνειρο για ανθρώπους που η σχέση τους με την αυτοκίνηση είναι τόση όσο η δικη μου με την ασκητική... . Γιατί πως μπορεί να σέβεσαι τους ανταγωνιστές σου όταν έχεις κατορθώσει να ξεγελάσεις όλο τον πλανήτη παίρνοντας πιστοποίηση ότι τα οχήματα σου είναι ενα κλικ καθαρότερα των άλλων ενώ στην πραγματικότητα μόνο τέτοια δεν είναι. Όταν είσαι πρώτη μούρη όμως σε κάθε τεύχος του 90% του έγκριτου τύπου ο ανυποψίαστος που ψάχνει ένα αμαξακι να κάνει τη δουλειά του διαβάζει κρητικές για οχήματα ως να ήρθαν από το μέλλον . Παρεμπιπτόντως το θέμα των μηχανισμών ανύψωσης των τζαμιών έχει ξεπεραστεί ή ακόμα βάζουν τους φτηνιαρικους που έσπαγαν κάθε τόσο; Δυστυχώς για τους πολιτισμένους ευρωπαίους κυρίως... εκείνοι που μπήκαν πολύ μετά στην κατασκευή του αυτοκινήτου και τέτοιοι είναι οι Κορεάτες έχουν να επιδείξουν ειδικά στις μικρότερες κατηγορίες οχήματα ουσίας που δεν ζητούν μια περιουσία ώστε να προσφέρουν το αυτονόητο, μα το σημαντικότερο σέβονται τους πελάτες τους. Κάποιες εταιρείες βέβαια, όπως η Φορντ σώζουν την κατάσταση ενστερνιζωμενες την έννοια του παγκοσμίου αυτοκινήτου και πράγματι φτιάχνουν ικανοτατα οχήματα όπως το φιέστα που απευθύνονται στους πολλούς δίχως να τους αντιμετωπίζουν ως κακομοίρηδες.
-
Δηλαδή απ ότι καταλαβαίνω με μια '6η' το αμαξι απογειώνεται. Που να βγούν και οι '7ες'. Θα πηγαινουν όλοι στο φεγγάρι.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Σε γενικές γραμμές είναι όπως τα λέει ο Jorge_greek όμως τελικά οι περισσότεροι κινούνται σε «ασφαλή μονοπάτια» που πολλές φορές μόνο τέτοια δεν είναι και εξηγούμαι... Δεν είναι λίγοι εκείνοι που καταφεύγουν στις γερμανικές ή τις ιαπωνικές προτάσεις και μάλλον είναι και οι περισσότεροι σε κάποιες συγκεκριμένες κατηγορίες που χαρακτηρίζονται και ως οι πιο ταπεινές. Έτσι πολύ συχνά αγοράζουν οχήματα όπως το πόλο ή το γκολφ, το γιαρις ή το κορολλα τα οποία ούτε τα ομορφότερα ήταν ποτέ αλλά ούτε και τα πιο αξιόπιστα ενώ από οδική συμπεριφορά ήταν πάντα απλά αρκούντως ισορροπημένα. Ως εκεί όμως. Το μάρκετινγκ στο πόλο έχει δουλέψει πολύ καλά. Ήταν η εποχή εκπομπών τύπου «Μεγάλο Παζάρι» που στο τέλος της χρονιάς ο νικητής θα έπαιρνε το μεγαλο δώρο (polo 1.4) και ο χαμένος του τελικού κασέτες για μαγνητόφωνο . . Πολλές κυρατσες στέκονταν μπροστά στην τηλεόραση να δούνε ποιος θα πάρει το μεγαλο δώρο και ποιος θα πάει στον κουβά... Έτσι ενα αυτοκίνητο για γέλια μιας μάρκας που στα πρότυπα και άλλων γερμανικών δεν σέβεται ούτε τους ανταγωνιστές της αλλά ούτε και τους πελάτες της, έγινε τα τελευταία είκοσι χρόνια το όνειρο για ανθρώπους που η σχέση τους με την αυτοκίνηση είναι τόση όσο η δικη μου με την ασκητική... . Γιατί πως μπορεί να σέβεσαι τους ανταγωνιστές σου όταν έχεις κατορθώσει να ξεγελάσεις όλο τον πλανήτη παίρνοντας πιστοποίηση ότι τα οχήματα σου είναι ενα κλικ καθαρότερα των άλλων ενώ στην πραγματικότητα μόνο τέτοια δεν είναι. Όταν είσαι πρώτη μούρη όμως σε κάθε τεύχος του 90% του έγκριτου τύπου ο ανυποψίαστος που ψάχνει ένα αμαξακι να κάνει τη δουλειά του διαβάζει κρητικές για οχήματα ως να ήρθαν από το μέλλον . Παρεμπιπτόντως το θέμα των μηχανισμών ανύψωσης των τζαμιών έχει ξεπεραστεί ή ακόμα βάζουν τους φτηνιαρικους που έσπαγαν κάθε τόσο; Δυστυχώς για τους πολιτισμένους ευρωπαίους κυρίως... εκείνοι που μπήκαν πολύ μετά στην κατασκευή του αυτοκινήτου και τέτοιοι είναι οι Κορεάτες έχουν να επιδείξουν ειδικά στις μικρότερες κατηγορίες οχήματα ουσίας που δεν ζητούν μια περιουσία ώστε να προσφέρουν το αυτονόητο, μα το σημαντικότερο σέβονται τους πελάτες τους. Κάποιες εταιρείες βέβαια, όπως η Φορντ σώζουν την κατάσταση ενστερνιζωμενες την έννοια του παγκοσμίου αυτοκινήτου και πράγματι φτιάχνουν ικανοτατα οχήματα όπως το φιέστα που απευθύνονται στους πολλούς δίχως να τους αντιμετωπίζουν ως κακομοίρηδες.σωστοοοος.....
-
Ο χρήστης octaneas έγραψε:
Δηλαδή απ ότι καταλαβαίνω με μια '6η' το αμαξι απογειώνεται. Που να βγούν και οι '7ες'. Θα πηγαινουν όλοι στο φεγγάρι.Σε ολα τα αυτοκινητα με 5 ταχύτητες παντως ασυναίσθητα οταν πηγαίνεις στην εθνική ψάχνεις για την 6η που δεν υπάρχει και ειναι κρίμα που δεν υπάρχει γιατι θα μείωνε θόρυβο και καταναλωση, ενώ οι παραπάνω ταχύτητες θα βελτίωσαν και τις ενδιάμεσες ρεπριζ.
Για αυτοκίνητο πόλης και οι 5 ταχύτητες ειναι οκ για αυτοκίνητο που θα κανει σχεδόν ολα τα χλμ εκτός πόλης η έλλειψη 6ης δεν ειναι οκ. -
αυτό που λες είναι εντελώς σε θεωρητικό επίπεδο.......
εμένα θα με χάλαγε να είμαι συνέχεια με το λεβιέ στο χέρι είτε γιατί με κρέμασε είτε γιατί φόρτωσε γρήγορα και θέλει την επόμενη.(επίσης και αυτό είναι στη θεωρία) -
Εμένα σε πρακτικό επίπεδο το χέρι μου παει στην 6η που δεν υπάρχει οταν οδηγώ εθνική.
Αγορά μικρού αυτοκινήτου-βενζινη