-
Χαζεύοντας αυτές τις ημερες στο amazon και το ebay επεσε το ματι μου σε κατι αηδιες ψευτικα κιτ τούρμπο....Μετα ειπα να δω από από ρια ποσα CFM χρειαζομαι περιπου στις 5-6000σαλ ....ακομη και αν λαβω υποψιν τα ψευτικα νουμερα +τα αμπερ που τραβανε +το σχεδιασμο + + +πολλα αλλα ουτε καν για ρελαντί δεν κανουν.
Επειδή όμως παντα ηθελα να κανω diy μια τετοια καγκουρια εψαξα για μοτερ 12v που χρησιμοποιείται για σκαφη και βγαζει 250+cfm.Αυτην η παροχη δεν αρκει μεν είναι ικανοποιητικη δε για χαμηλα....αλλα και παλι η πλαστικιλα και τα αμπερ μαρτυρουν την αποτυχια της προσπαθειας.Κατεληξα ότι στα 12βολτ δεν παιζει κατι της προκοπης.
Κοιταξα στα 110βολτ και στα 230βολτ και ειδα ότι υπαρχουν καποια κτηνη (μεταλλικα)που βγαζουν 700-800CFM με κοστος 80-150$.Βεβαια είναι απαραιτητο και ένα ινβερτερ το οποιο ποναει ασχημα στην τσεπη αλλα τελος παντων....
Τον εχει πιασει κανεναν η τρελα για κατι τετοιο ή εχει κανεις μηχανολογικες γνωσεις να μας πει αν οντως βγαινουν αυτά τα cfm που ρουφανε και μενα???
Φυσικα αναφέρομαι σε στιγμιαια χρηση του εν λογω συστηματος οποτε δεν τιθενται παραγοντες αδειάσματος μπαταριας....Π.Χ.οπως παταω kickdown να ενεργοποιείται και αυτό.Παρακαλω να μην γεμισει το θεμα με ποστ του στυλ Μ@λ@κι@ κτλ...ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΑ ΨΕΥΤΟ-ΚΙΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ(υπαρχουν τα μηχανάκια για πειραματοζωα )
Σοβαρες αποψεις λοιπον. -
Χαζεύοντας αυτές τις ημερες στο amazon και το ebay επεσε το ματι μου σε κατι αηδιες ψευτικα κιτ τούρμπο....Μετα ειπα να δω από από ρια ποσα CFM χρειαζομαι περιπου στις 5-6000σαλ ....ακομη και αν λαβω υποψιν τα ψευτικα νουμερα +τα αμπερ που τραβανε +το σχεδιασμο + + +πολλα αλλα ουτε καν για ρελαντί δεν κανουν.
Επειδή όμως παντα ηθελα να κανω diy μια τετοια καγκουρια εψαξα για μοτερ 12v που χρησιμοποιείται για σκαφη και βγαζει 250+cfm.Αυτην η παροχη δεν αρκει μεν είναι ικανοποιητικη δε για χαμηλα....αλλα και παλι η πλαστικιλα και τα αμπερ μαρτυρουν την αποτυχια της προσπαθειας.Κατεληξα ότι στα 12βολτ δεν παιζει κατι της προκοπης.
Κοιταξα στα 110βολτ και στα 230βολτ και ειδα ότι υπαρχουν καποια κτηνη (μεταλλικα)που βγαζουν 700-800CFM με κοστος 80-150$.Βεβαια είναι απαραιτητο και ένα ινβερτερ το οποιο ποναει ασχημα στην τσεπη αλλα τελος παντων....
Τον εχει πιασει κανεναν η τρελα για κατι τετοιο ή εχει κανεις μηχανολογικες γνωσεις να μας πει αν οντως βγαινουν αυτά τα cfm που ρουφανε και μενα???
Φυσικα αναφέρομαι σε στιγμιαια χρηση του εν λογω συστηματος οποτε δεν τιθενται παραγοντες αδειάσματος μπαταριας....Π.Χ.οπως παταω kickdown να ενεργοποιείται και αυτό.Παρακαλω να μην γεμισει το θεμα με ποστ του στυλ Μ@λ@κι@ κτλ...ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΑ ΨΕΥΤΟ-ΚΙΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ(υπαρχουν τα μηχανάκια για πειραματοζωα )
Σοβαρες αποψεις λοιπον. -
Χαζεύοντας αυτές τις ημερες στο amazon και το ebay επεσε το ματι μου σε κατι αηδιες ψευτικα κιτ τούρμπο....Μετα ειπα να δω από από ρια ποσα CFM χρειαζομαι περιπου στις 5-6000σαλ ....ακομη και αν λαβω υποψιν τα ψευτικα νουμερα +τα αμπερ που τραβανε +το σχεδιασμο + + +πολλα αλλα ουτε καν για ρελαντί δεν κανουν.
Επειδή όμως παντα ηθελα να κανω diy μια τετοια καγκουρια εψαξα για μοτερ 12v που χρησιμοποιείται για σκαφη και βγαζει 250+cfm.Αυτην η παροχη δεν αρκει μεν είναι ικανοποιητικη δε για χαμηλα....αλλα και παλι η πλαστικιλα και τα αμπερ μαρτυρουν την αποτυχια της προσπαθειας.Κατεληξα ότι στα 12βολτ δεν παιζει κατι της προκοπης.
Κοιταξα στα 110βολτ και στα 230βολτ και ειδα ότι υπαρχουν καποια κτηνη (μεταλλικα)που βγαζουν 700-800CFM με κοστος 80-150$.Βεβαια είναι απαραιτητο και ένα ινβερτερ το οποιο ποναει ασχημα στην τσεπη αλλα τελος παντων....
Τον εχει πιασει κανεναν η τρελα για κατι τετοιο ή εχει κανεις μηχανολογικες γνωσεις να μας πει αν οντως βγαινουν αυτά τα cfm που ρουφανε και μενα???
Φυσικα αναφέρομαι σε στιγμιαια χρηση του εν λογω συστηματος οποτε δεν τιθενται παραγοντες αδειάσματος μπαταριας....Π.Χ.οπως παταω kickdown να ενεργοποιείται και αυτό.Παρακαλω να μην γεμισει το θεμα με ποστ του στυλ Μ@λ@κι@ κτλ...ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΑ ΨΕΥΤΟ-ΚΙΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ(υπαρχουν τα μηχανάκια για πειραματοζωα )
Σοβαρες αποψεις λοιπον. -
-
15.4 x 14 x 11 inches = ~ 39 x 35,5 x 28 cm
ασε τα υπολοιπα, που θα το χωρεσεις?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
15.4 x 14 x 11 inches = ~ 39 x 35,5 x 28 cmασε τα υπολοιπα, που θα το χωρεσεις?
Εχω αφθονο χωρο....Ειτε χαμηλα μεσα στον μπροστινο πλαστικο θολο αν το παρει...Ειτε θα βγαλω το φιλτροκουτι(τωρα χωραει και περισσευει και αναγκαστικα χωανη....γενικα θεμα χωρου στο εν λογω αυτοκινητο δεν τίθεται....και το ινβερτερ χωραει.ΟΛΑ χωρανε
-
Καλά κάνεις και το ψάχνεις!
Έχε υπ’ όψην σου ότι πρέπει να υπολογίσεις και τι μπεκ θα βάλεις του οποίου η ποσότητα θα πρέπει να είναι ανάλογη (όχι απόλυτα) των στροφών του κινητήρα μια που το φορτίο δεν σε ενδιαφέρει λόγο kicdown που είπες. -
Βάλε 1 για κάθε κύλινδρο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Βάλε 1 για κάθε κύλινδρο.Τι εννοεις,δν θα είναι επαρκης?Η παροχη που υπόσχονται είναι ψευδης?
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Καλά κάνεις και το ψάχνεις!
Έχε υπ’ όψην σου ότι πρέπει να υπολογίσεις και τι μπεκ θα βάλεις του οποίου η ποσότητα θα πρέπει να είναι ανάλογη (όχι απόλυτα) των στροφών του κινητήρα μια που το φορτίο δεν σε ενδιαφέρει λόγο kicdown που είπες.Δεν το σκέφτομαι σαν κανονικο τούρμπο αλλα καπως διαφορετικα.Σκεφτομαι πως αφου θα δουλευει μονο στο kickdown αρα τερμα γκαζι,το αυτοκινητο θα δουλευει open loop με ΗΔΗ αρκετα πλουιο μειγμα.Αρα θα εκμεταλευτω το μιγα που θα είναι ηδη πλουσιο.Αλλωστε ακομη και με 800CFM δν νομιζω να σηκωνει πανω από 0.1-0.2 μπαρ αρα 10-20% παραπανω αερα στο θαλαμο καυσης.
-
Το πλούσιο μείγμα το έχεις για κάποιον λόγο όμως.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Το πλούσιο μείγμα το έχεις για κάποιον λόγο όμως.Για μια προσπεραση-καταστασεις δευτερολεπτων δεν νομιζω να χει θεμα.
-
Καλό είναι σε τέτοιες-παρόμοιες πατέντες να έχεις προβλέψει και κανένα halmeter ή καλύτερα πυρόμετρο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Πρέπει να βρεις και τρόπο όταν δεν δουλεύει να μην περνάει ο αέρας από τη φτερωτή διότι στραγγαλίζεται η ροή. Έχεις καμιά ιδέα;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Καλό είναι σε τέτοιες-παρόμοιες πατέντες να έχεις προβλέψει και κανένα halmeter ή καλύτερα πυρόμετρο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Πρέπει να βρεις και τρόπο όταν δεν δουλεύει να μην περνάει ο αέρας από τη φτερωτή διότι στραγγαλίζεται η ροή. Έχεις καμιά ιδέα;
Εχει τεραστια διατομή οποτε και χωρις άλλη διαδρομή δεν νομιζω να χει θεμα.Ωστοσο κατι πηρε το ματι μου στο aliexpress για κλαπετο που ανοιγει κλεινει ηλεκτρικα με δυο διαδρομες...συγκεκριμενα για εξατμιση(20$)ειτε μπορει να γινει κτ με ενε μοτερακι,κλαπετο και σωλήνες χειροποιητο.Βεβαια εδώ ξεφευγουμε χωροτακτικα αλλα ακομη κι ετσι χωρος υπαρχει!ΑΝ το κανω και προσωρησει η ολη ιστορια σιγουρα θα μετρηθει με wideband λαμδα(με μηχανικο εγω δεν ξερω πως και τι).
Σε περιπτωση που το προχωρήσω και αν αποτυχει το ινβερτερ ετσι κι αλλιως το χρειαζομαι και θα το επαιρνα καποια στιγμη,οσον αφορα το μοτερ δεν θελω να αγορασω μοτερ που να γραφει 800CFM και να βγαζει 100CFM γτ θα εχω κανει ΠΑΤΑΤΑ για αυτό και ρωταω.Ο Quadra 21 λεει ότι δεν επαρκει αλλα θα ηθελα πιο πολλες λεπτομεριες...Αν είναι εφικτο εστω με πιο ακριβο μοτερ αυτό που σκέφτομαι ειτε δεν παιζει καποιο μοτερ για αυτην την περιπτωση και να το αφήσω το ολο πειραμα στην ακρη. -
Εγω νομιζω πως δεν θα σηκωση ουτε 0,05 ..για να πιεστη κατι πρεπει να 'γεμιση' ολος ο σωληνας να κοντραρη την φτερωτη και να πιεση το πιστονι κατω....εκτος αυτου οταν θα δουλευεις κανονικα ..θα ρουφαει οσο αερα χρειαζεται μεσα απο τη σκουπα ή θα ειναι 'στενα' τα πραγματα....εδω μιλανε τα παιδια για εξτρα μειγμα...εγω βλεπω οτι δεν τίθεται θέμα. .
Οι περισσότεροι εγκεφαλοι απο το εργοστασιο εχουν χαρτες που μπορει να μην πανε ποτε..ας πουμε πιεσης εως 0.3 σε ατμοσφαιρικο... -
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
Εγω νομιζω πως δεν θα σηκωση ουτε 0,05 ..για να πιεστη κατι πρεπει να 'γεμιση' ολος ο σωληνας να κοντραρη την φτερωτη και να πιεση το πιστονι κατω....εκτος αυτου οταν θα δουλευεις κανονικα ..θα ρουφαει οσο αερα χρειαζεται μεσα απο τη σκουπα ή θα ειναι 'στενα' τα πραγματα....εδω μιλανε τα παιδια για εξτρα μειγμα...εγω βλεπω οτι δεν τίθεται θέμα. .
Οι περισσότεροι εγκεφαλοι απο το εργοστασιο εχουν χαρτες που μπορει να μην πανε ποτε..ας πουμε πιεσης εως 0.3 σε ατμοσφαιρικο...Το τελευταιο δεν το γνωριζω....γνωριζω όμως ότι ο εγκέφαλος μου με άλλη μπεκιερα και ρυθμιστη πιεσης καυσιμου σηκωνει ολοκληρο κομπρεσσορα.
Αν αληθευουν τα νουμερα 800CFM 0.1-0.2μπαρ ανετα πιστευω ότι τα σηκωνει....Το κρισιμο ερωτημα είναι αν αληθευουν τα νουμερα.
Ρε παιδια ενας ΜΗΧ ΜΗΧ που να ασχολειται με εξαερισμο!!!!! -
Ξέρεις ποιο απλό και ίσως και φτηνότερο να σου στοιχίσει ένα κιτ με νίτρο. Η καταπόνηση ίδια είναι. Το είχα κάνει στο παρελθόν αλλά σε μοτοσυκλέτα σε κόντρες εννοείται. Αν κατάλαβα χρειάζεσαι ένα 10 με 20 % περισσότερη ισχύ. Με το ηλεκτρικό και ποιο πολύπλοκο είναι και θέλει και ένα σορό ρυθμίσεις. Με το νίτρο πάλι επιλέγεις πόση ισχύ να ανέβεις με το κατάλληλο μπέκ στην εισαγωγή. Το σωστό είναι να ενεργοποιείται μετά τη μέση του στροφόμετρου έτσι ώστε η αντλία λαδιού να παρέχει αρκετή ποσότητα λιπαντικού λόγου του ότι η δύναμη έρχεται απότομα. Εννοείται όσο ανεβαίνεις σε ισχύ τόσο κόβεις ζωή από το μοτέρ.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Ξέρεις ποιο απλό και ίσως και φτηνότερο να σου στοιχίσει ένα κιτ με νίτρο. Η καταπόνηση ίδια είναι. Το είχα κάνει στο παρελθόν αλλά σε μοτοσυκλέτα σε κόντρες εννοείται. Αν κατάλαβα χρειάζεσαι ένα 10 με 20 % περισσότερη ισχύ. Με το ηλεκτρικό και ποιο πολύπλοκο είναι και θέλει και ένα σορό ρυθμίσεις. Με το νίτρο πάλι επιλέγεις πόση ισχύ να ανέβεις με το κατάλληλο μπέκ στην εισαγωγή. Το σωστό είναι να ενεργοποιείται μετά τη μέση του στροφόμετρου έτσι ώστε η αντλία λαδιού να παρέχει αρκετή ποσότητα λιπαντικού λόγου του ότι η δύναμη έρχεται απότομα. Εννοείται όσο ανεβαίνεις σε ισχύ τόσο κόβεις ζωή από το μοτέρ.Ο κινητήρας μου εχει 415.000χιλιομετρα,καποια στιγμη ειτε θα βαλω διλιτρο κομπρεσσορα ειτε ένα 2,2 λιτρα ειτε απλα έναν ιδιο.Δεν θελω νιτρο κτλ. μιας και δεν είναι 100%αναγκαια μια αυξηση της ιπποδύναμης 20%.....απλως η ολη φαση αρεσε και σε μενα και στον πατερα μου εξου και το ψαχνω.(για την καυλα μας ρε παιδι μου...το ψαχνω όμως για να μην ειναι καταδικασμενο προς αποτυχια το εγχειρημα)Αν ναυαγησει λογω μοτερ και cfm θα το αφήσω ετσι μεχρις οτου από τον κινητηρα να ακουστει το κυκνειο ασμα(θα ακουστει αραγε?? )
-
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... TWZaOsVMb_
-
Με το ηλεκτρικό τούρμπο ( όχι Κινέζικα ανεμιστηράκια που πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες ) έχουν ασχοληθεί πολύ τεράστιες εταιρίες και έχουν χαθεί εκατομμύρια δολλάρια στα χρηματηστήρια, το θ΄λεμα είναι μεγάλο και πολύπλοκο, φτάνει όμως στο τέλος του με 1η την Audi που νομίζω ότι κάτι ετοιμάζει, μάλλον θα έχει αγοράσει τις πατέντες της Turbodyne που έφαγε πολλά μύρια πουλώντας μετοχές ελπίζοντας ότι θα προχωρούσε το θέμα και θα έβρισκε τις λύσεις.
Μην ασχοληθείς, θα ξοδευτείς τσάμπα, βάλε ένα κλασικό τούρμπο ή ένα Rotrex, φτιάξε και ένα πρόγραμμα και όλα τα υπόλοιπα που θα απαιτηθούν, τα ανεμιστηράκια που συζητάς μόνο φυσάνε δεν συμπιέζουν, με πορδές δεν βάφονται αυγά.
Κάπως έτσι είναι ή θα είναι τα ηλεκτρικά τούρμπο του μέλλοντος, supercharger και όχι turbocharger.
https://www.google.gr/search?q=electric ... 0g5rZUM%3A
Ηλεκτρικό Τούρμπο