Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Smart Forfour 90hp Twinamic
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Smart Forfour 90hp Twinamic
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    15
    336
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosk8 last edited by

      Ήρθε.
      Επειδή μπορεί να ενδιαφέρει κάποιους θα γράψω λίγα λόγια για τα πρώτα 350 χλμ που έχω κάνει.

      Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

      Citroen C3 1.2 110hp auto

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panosk8 last edited by

        Ήρθε.
        Επειδή μπορεί να ενδιαφέρει κάποιους θα γράψω λίγα λόγια για τα πρώτα 350 χλμ που έχω κάνει.

        Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

        Citroen C3 1.2 110hp auto

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosk8 last edited by

          Ήρθε.
          Επειδή μπορεί να ενδιαφέρει κάποιους θα γράψω λίγα λόγια για τα πρώτα 350 χλμ που έχω κάνει.

          Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

          Citroen C3 1.2 110hp auto

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            ferrari-458-spider last edited by

            Καλοτάξιδο.
            Ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο.
            Τι χρώμα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panosk8 last edited by

              Καλησπέρα σε όλους.

              Το αυτοκίνητο είναι Μαύρο με ασημί κλωβό ασφαλείας, καθρέπτες και μπροστά μασκάκι.
              Κινητήρας 900 κυβικών με 90 ίππους.
              Η έκδοση είναι η passion με έξτρα:
              Αυτόματο κιβώτιο
              Πακέτο καθρεπτών
              Μεγάλο ρεζερβουάρ (35 λίτρων)
              Ασημί κλωβό ασφαλείας
              Κλειστό ντουλαπάκι συνοδηγού
              Πακέτο άνεσης καθισμάτων

              **Ποιότητα κατασκευής – εξοπλισμός: **
              Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή για την κατηγορία του. Έχει ποιοτικά πλαστικά (όχι μαλακά) και σε πολλά σημεία επενδυμένα με ύφασμα. Μοντέρνο εσωτερικό. Πραγματικά πολύ όμορφο τιμόνι (με κουμπιά αλλά F1). Στο στάνταρ εξοπλισμό έχει αυτόματο κλιματισμό (αποδοτικό), και ηχοσύστημα με υποδοχή για usb και Bluetooth. Ακόμα έχει ηλεκτρικά παράθυρα οδηγού και συνοδηγού με λειτουργία άνεσης στην πλευρά του οδηγού (ανέβασμα κατέβασμα με ένα πάτημα). Φώτα ημέρας LED, εταζιέρα, αναδιπλούμενα καθίσματα (50-50). Επίσης, έχει σύστημα start & stop. **Πολύ καλό ηχοσύστημα **(δυνατός ήχος και καλή ποιότητα).

              **Χώροι: **
              Για τους μπροστά πολύ καλοί. Για τους πίσω όχι πολύ άνετοι αλλά καλύτεροι από το μέσο όρο της κατηγορίας. Πορτ παγκάζ απλά επαρκές και σχεδόν στο μέσο όρο της κατηγορίας. Αυτό που θεωρώ ότι χωλαίνει είναι οι χώροι για μικροπράγματα στο εσωτερικό. Έχει δυο ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα (όχι και πολύ ευρύχωρες) μία κλειστή συρταρωτή θήκη στα δεξιά της κεντρικής κονσόλας. Ένα πολύ μικρό ντουλαπάκι συνοδηγού (κλειστό) και δυο μικρές θήκες στις πόρτες. Επίσης, έχει και μια ποτηροθήκη για τους πίσω επιβάτες. Το κινητό σου για παράδειγμα ή το πορτοφόλι σου μπορείς να το βάλεις μόνο στις θήκες τις πόρτας, δεν βολεύονται πουθενά αλλού!!!

              Στο δρόμο:
              Οδηγικά είναι καλό για την κατηγορία. Κρατάει καλά στις στροφές. Έχει πολύ καλή ανάρτηση. Βασικά δεν έχει καμία σχέση με τις ξερές αντιδράσεις των παλαιότερων Smart (βοηθάει το μεγαλύτερο μεταξόνιο και το μεγαλύτερο πλάτος). Η συγκεκριμένη έκδοση είναι σβέλτη προς το γρήγορη και το κιβώτιο….. από άλλο πλανήτη…. Είναι μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε mini αυτοκίνητο. Δεν καταλαβαίνεις πότε ανεβάζει και πότε κατεβάζει. Λίγο στο kick down καταλαβαίνεις ότι είναι ελαφρά πιο αργό από ένα π.χ DSG. Σε σχέση με το κιβώτιο του προηγούμενου Smart είναι η μέρα με τη νύχτα. Το τιμόνι είναι πολύ καλό στην αίσθηση της αφής αλλά σχετικά ελαφρύ. Βασικό του χαρακτηριστικό είναι ότι κόβει πάρα πολύ. Κάνεις αναστροφή οπουδήποτε για πλάκα. Γενικότερα αυτό που το χαρακτηρίζει είναι το αέρινο πάτημα στο δρόμο και το ότι δε σου λείπει πουθενά η δύναμη από τον κινητήρα. Ο κινητήρας έχει γραμμική απόδοση και είναι δυνατός παρά τα 900 κυβικά του. Επίσης, δεν καταλαβαίνεις lag. Σίγουρα **ταξιδεύεις και εθνική **(πολύ σημαντικό είναι ότι δεν το επηρεάζουν ιδιαίτερα οι πλευρικοί άνεμοι). Τέλος η θέση οδήγησης είναι καλή (αν και αν δεν πάρεις το πακέτο των καθισμάτων που έχει ρύθμιση καθ’ ύψος, κάθεσαι ψηλά και αυτό δεν αρέσει σε όλους) και έχεις καλή ορατότητα δεξιά, αριστερά και πίσω.

              Κατανάλωση:
              Η κατανάλωση για τα πρώτα αυτά χιλιόμετρα είναι σχετικά υψηλή για την κατηγορία. Να υπολογίζεται γύρω στα 7-7,5 για την πόλη και 6 για την εθνική (μέχρι τα 120 χλμ.). Υπό πίεση μπορεί να δεις και 9αρια στην πόλη.

              Γενικότερα είναι ένα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο που από μέσα έχεις την αίσθηση ότι είναι μεγαλύτερο.

              Συμπερασματικά

              Στα συν: χώροι, κινητήρας, κιβώτιο, ποιότητα κατασκευής, ηχομόνωση, μοντέρνο design και εξαιρετικό ηχοσύστημα.

              Στα μείων: χώροι για μικροπράγματα στο εσωτερικό, κάπως τραχιά λειτουργία start & stop (απενεργοποιείται αν θέλεις), υψηλή κατανάλωση (για την κατηγορία) υπό πίεση.

              Υ.Γ. Μακριά από το 70άρι. Μην το πάρετε αν δεν το έχετε κάνει πρώτα test drive. Ειλικρινά θα το μετανιώσετε. Είναι πολύ αδύναμος κινητήρας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το οποίο δεν το λες και φτηνό (και δεν έχει μικρότερη κατανάλωση από το 90άρι).

              Αν θέλει κάποιος κάτι παραπάνω με ρωτάει.

              Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

              Citroen C3 1.2 110hp auto

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone last edited by

                Κοστος αγορας; Φωτογραφιες; Τον κινητηρα πισω τον εχει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drenie last edited by

                  Ωραιος ο Πανος ! μπραβο φιλε για το review σου. Καλοταξιδο και παλι !

                  Επισης με ποια αλλα αυτοκινητα το συγκρινες πριν αποφασισεις την αγορα του ;

                  Και ποσο κοστισε ; μαζι με τα εξτρα που εβαλες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
                    Η συγκεκριμένη έκδοση είναι σβέλτη προς το γρήγορη και το κιβώτιο….. από άλλο πλανήτη…. Είναι μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε mini αυτοκίνητο. Δεν καταλαβαίνεις πότε ανεβάζει και πότε κατεβάζει. Λίγο στο kick down καταλαβαίνεις ότι είναι ελαφρά πιο αργό από ένα π.χ DSG.

                    Μα είναι DSG (διπλού συμπλέκτη).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      panosk8 last edited by

                      Ναι τον κινητήρα τον έχει πίσω.

                      Το αυτοκίνητο έκανε 17.300 αλλά έτρεχε μια έκπτωση η Mercedes αυτή την περίοδο και το αγόρασα με 15.300.

                      Ήμουν ανάμεσα σε Peugeot 108, Toyota aygo, Skoda citigo, Seat mii, VW up, Renault twingo και Opel Corsa (άλλη κατηγορία αλλά μου άρεσε και δεν ήταν πολύ ακριβό). Στα 17.300 μάλλον δε θα το έπαιρνα. Στα 15.300 νομίζω άξιζε. Επειδή ήθελα οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο συνολικά για εμένα είναι η καλύτερη λύση.

                      Επίσης, το κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη αλλά δεν είναι DSG. Το dsg είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της VW. Δε λέγονται όλα τα διπλοσύμπλεκτα DSG. Το συγκεκριμένο λέγεται twinamic.

                      Θα ανεβάσω και φωτογραφίες.

                      Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

                      Citroen C3 1.2 110hp auto

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alejandro last edited by

                        Πάνο καλοτάξιδο το αυτοκίνητο.
                        Κοιτάζω και εγώ μικρο (σχετικά) αυτοκίνητο αυτόματο και ειμαι κυριως μεταξύ ΦορΦορ και Τουινγκο κυρίως λόγω κιβωτίου.
                        Αν έχεις δει και το Τουινγκο από κοντά, το ΦορΦορ έχει μεγαλύτερους χώρους εσωτερικά; Τουλάχιστον έτσι μοιάζει.
                        Επίσης, θεωρείς οτι με το ΦορΦορ ( με τους 90 ίππους) μπορεί να γίνει ένα ταξίδι 2-4 ωρών ή οι παραχωρήσεις στην άνεση/πάτημα είναι μεγάλες; Ο λόγος που ρωτάω ειναι οτι το αυτοκίνητο αυτό για ένα σχετικά μικρό διάστημα θα ειναι το μόνο στην οικογένεια. Αν όχι, μάλλον σκέφτομαι και το νεο Πόλο 1.0 με τους 110 ίππους και dsg αν και κάπως μεγαλύτερο.

                        Η τιμή που σου έδωσε η Μερσεντές μοιάζει πολύ καλή. Ευχαριστώ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panosk8 last edited by

                          Ο χρήστης alejandro έγραψε:
                          Πάνο καλοτάξιδο το αυτοκίνητο.
                          Κοιτάζω και εγώ μικρο (σχετικά) αυτοκίνητο αυτόματο και ειμαι κυριως μεταξύ ΦορΦορ και Τουινγκο κυρίως λόγω κιβωτίου.
                          Αν έχεις δει και το Τουινγκο από κοντά, το ΦορΦορ έχει μεγαλύτερους χώρους εσωτερικά; Τουλάχιστον έτσι μοιάζει.
                          Επίσης, θεωρείς οτι με το ΦορΦορ ( με τους 90 ίππους) μπορεί να γίνει ένα ταξίδι 2-4 ωρών ή οι παραχωρήσεις στην άνεση/πάτημα είναι μεγάλες; Ο λόγος που ρωτάω ειναι οτι το αυτοκίνητο αυτό για ένα σχετικά μικρό διάστημα θα ειναι το μόνο στην οικογένεια. Αν όχι, μάλλον σκέφτομαι και το νεο Πόλο 1.0 με τους 110 ίππους και dsg αν και κάπως μεγαλύτερο.

                          Η τιμή που σου έδωσε η Μερσεντές μοιάζει πολύ καλή. Ευχαριστώ

                          Καλησπέρα alejandro,

                          Έχω δει και το twingo από κοντά, το οποίο με το πακέτο sport είναι πάρα πολύ όμορφο. Είναι 3.000 φθηνότερο και έχουν παρόμοιους χώρους. Είναι λίγο καλύτερη η απτή ποιότητα και το design του forfour (στο εσωτερικό). Επίσης το Forfour έχει καλύτερο εξοπλισμό στη βασική έκδοση.

                          Νομίζω όμως ότι η ουσιαστική τους διαφορά είναι το πάτημα στο δρόμο.

                          Παρόλο που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα, στον ίδιο κινητήρα και στο ίδιο κιβώτιο, για κάποιο λόγο το Forfour έχει καλύτερη ανάρτηση. Αντιδρά λιγότερο ξερά, είναι πιο άνετο και ταυτόχρονα έχει καλύτερο κράτημα. Ειδικά στους πλευρικούς ανέμους είναι πολύ σταθερό (το twingo επηρεάζεται αρκετά από τους πλευρικούς ανέμους – αν και τελευταία διάβασα ένα γαλλικό άρθρο που λέει ότι το βελτίωσαν και αυτοί… μπορεί, δεν ξέρω…).

                          Σίγουρα με το Smart κάνεις ταξίδι άνετα. Γιατί έχει καλή ηχομόνωση (μέχρι τα 130) και καλό πάτημα στο δρόμο.

                          Τώρα αν με ρωτάς σε σχέση με το** polo **(επειδή το είχα στην έκδοση 1.2 105 hp) είναι άλλο πράγμα. Αν δεν έχεις άλλο αυτοκίνητο το polo είναι μονόδρομος. Δεν έχει καμία σχέση σε τίποτα. Τα twingo και forfour είναι ίσως τα καλύτερα αυτόματα μικρά αλλά το polo είναι πολύ καλύτερο σε όλα. Αν δεν σε νοιάζει το μέγεθος πήγαινε στο polo. Εγώ πήρα το smart γιατί έχω άλλα 2 μεγάλα αυτοκίνητα (XF, C Class) και ήθελα μικρό πόλης.

                          Αν πας για το smart πες μου να σε στείλω… να πάρεις πολύ καλή τιμή.

                          Ότι θες με ρωτάς.

                          Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

                          Citroen C3 1.2 110hp auto

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alejandro last edited by

                            Ευχαριστώ Πάνο για τις πληροφορίες και τη διάθεση για 'σύσταση'

                            Οι διαστάσεις λογικά δεν ειναι θέμα για κάποια εκατοστά παραπανω για το Πολο (κάπου 50εκ). Αν έχει ανάλογο πάτημα με το Α1 που οδηγούσα τότε φυσικά ειναι και για ταξίδι και σχετικά μαζεμένο για τη πόλη.
                            Μάλλον η λογική λέει προς τα εκεί, απλά (αν και δε μπορώ να προβλέψω με ακρίβεια σχετικά μεσοπρόθεσμες μελλοντικές ανάγκες) όταν θα πάρω μεγαλύτερο αυτοκίνητο θα ήθελα το 'μικρό' (αυτο που ψάχνω τώρα) να ειναι κάπως μικρότερο από το Πόλο. Πιστευω όμως οτι αυτα τα παραπάνω εκατοστά δε θα παίζουν μεγάλο ρόλο οπότε μάλλον προς Πόλο θα πάω.
                            Πάντως αυτή η 3η γενιά του Σμαρτ μοιάζει πολύ ολοκληρωμένη, με καλό κιβώτιο και 4 πόρτες οπότε γι'αυτο το γλυκοκοιτάζω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              panosk8 last edited by

                              Καλησπέρα σε όλους!

                              Μετά από 7 (περίπου) μήνες και 4.500 χλμ θα ήθελα να γράψω κάποιες νέες και πιο ολοκληρωμένες εντυπώσεις για το Smart Forfour 90 twinamic (μπορεί να ενδιαφέρει κάποιους).

                              Στο δρόμο: όταν το πρωτοβλέπεις λες είναι μικρό, ελαφρύ, τι σοι πάτημα μπορεί να έχει..; Η αλήθεια είναι ότι σε εκπλήσσει ευχάριστα γιατί στο δρόμο είναι πολύ σταθερό έως και τα 140 – 150. Όταν λέω σταθερό εννοώ πραγματικά σταθερό. Όχι σαν κάτι άλλα που λέει «είναι πολύ σταθερό αλλά μου έφυγε γιατί ήταν φαγωμένη η άσφαλτος». Επίσης, τα ηλεκτρονικά του δουλεύουν άψογα. Πραγματικά το ESP και το αντιμπλοκάρισμα των τροχών δουλεύουν σαν αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Για παράδειγμα μπαίνεις σε στροφή με παραπανήσια χιλιόμετρα (και εκεί που λες την έκανα τώρα…) και διαπιστώνεις ότι «ισιώνει» μόνο του χωρίς να βγάλεις το πόδι από το γκάζι και χωρίς γενικότερα να κάνεις τίποτα ιδιαίτερο. Επίσης το σύστημα εκκίνησης στην ανηφόρα δουλεύει πολύ καλά.

                              **Κινητήρας: **Γραμμικός (ακόμα και με τον κλιματισμό ανοιχτό), χωρίς lag, με μια μικρή υστέρηση έως τις 1.500 στρ.α.λ. και με πολύ καλή συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο. Να σημειώσω ότι παρόλο που είναι τρικύλινδρος δεν έχει κραδασμούς. Επίσης κινεί πολύ άνετα και σβέλτα το αμάξωμα (σβέλτα… δεν είναι GTI).

                              Κιβώτιο: το κιβώτιο είναι το καλύτερο αυτόματο της κατηγορίας. Δε συγκρίνεται με το DSG και τα λοιπά διπλού συμπλέκτη των μεγαλύτερων κατηγοριών, τα οποία είναι σαφώς καλύτερα, αλλά σε σχέση με τα αυτόματα (τα περισσότερα ρομποτιζε) της κατηγορίας είναι πολύ πιο γρήγορο. Στα ανεβάσματα άψογο, στα κατεβάσματα (kickdown) λίγο πιο αργό.

                              **Ευκινησία – Ευελιξία: **Βασικά έχει μακράν το μικρότερο κύκλο στροφής της κατηγορίας. Μπορείς να κάνεις οποιονδήποτε ελιγμό. Σχεδόν ότι σκεφτείς, γίνεται. Κάνει αναστροφή παντού. Παρκάρει πολύ εύκολα (όχι λόγο μεγέθους αλλά λόγο κοψίματος τιμονιού). Επίσης, φορτώνει πολύ καλά αντικείμενα καθώς πέφτουν τα καθίσματα (και του συνοδηγού).

                              **Αναρτήσεις: ** πολύ καλή. Δεν τερματίζει εύκολα και γενικότερα παρέχει ισορροπία ανάμεσα σε άνεση και κράτημα. Είναι καλύτερη στην απορρόφηση κραδασμών και από του aygo αλλά και από του αδερφού twingo.
                              Ποιότητα κατασκευής: όχι και η καλύτερη αλλά επάνω από το μέσω όρο της κατηγορίας και με ωραίο (αν και υποκειμενικό) ντιζάιν (μέσα – έξω, ειδικά το αλλά F1 τιμόνι είναι super).

                              Μόνο** πραγματικό μείων το start and stop**.Ειλικρινά σε δυσκολεύει κάποιες φορές γιατί αργεί να πάρει μπροστά το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι υπο προϋποθέσεις είναι και επικύνδινο. Ευτυχώς απενεργοποιείται.

                              Θα ήθελα: λίγο μεγαλύτερους χώρους για μικροπράγματα.

                              Υ.Γ. Όσο περισσότερο το οδηγάς τόσο περισσότερο το εκτιμάς!

                              Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

                              Citroen C3 1.2 110hp auto

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drenie last edited by

                                Ευχαριστούμε Πάνο για το αναλυτικό review . Τίμιο φαίνεται το αυτοκινητάκι ...

                                Το προηγούμενο smart for two πάντως δεν με είχε ενθουσιάσει καθόλου , αντίθετα μου είχε φανεί ψιλό μάπα .

                                Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  marc-s110l last edited by

                                  Πολυ χρησιμες οι πληροφοριες σου κ.Πανο !
                                  Ειμαι και εγω μεταξυ smart και twingo επειδη η τιμη ειναι πολυ κοντα .
                                  Το twingo το ειχες οδηγησει;
                                  Σε ευχαριστω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bobinas last edited by

                                    Είμαι ακριβως και εγω σε παρομοια κατάσταση. Αυτο που με προβληματιζει ειναι οι κλοπές. Ειναι Smart Forfour τοσο ευάλωτο οσο to fortwo?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr