-
Φιλοι καλησπερα
Πριν απο 5 μηνες αντιμετωπισα προβλημα με την αντλια υψηλης στο yeti . Βλαβη βαλβιδας Ν290 . Η αντλια πηγε στο εργοστασιο και αλλαχτηκε εντος εγγυησης . Παρολα αυτα το αυτοκινητο μολις το πηρα απο την αντιπροσωπεια παρουσιασε προβλημα γυρισα το αυτοκινητο εβγαλε ακριβως την ιδια βλαβη με την διαφορα οτι η αντλια ηταν καινουρια . Μετα απο συμβουλη της ΒΙΑΜΑΡ εκαναν καθαρισμο του συστηματος τροφοδοσιας και αλλαξαν φιλτρο περτελαιου . Το προβλημα εξακολουθησε και η ΒΙΑΜΑΡ ειπε να αλλαχθει η αντλια χαμηλης πιεσης και τρια απο τα τεσσαρα μπεκ ευτυχως εντος εγγυησης .Το προβλημα υπαρχει ξανα αλλα με τον κωδικο βλαβης να εχει αλλαξει και τωρα βγαζει χαμηλη πιεση rail . Η ΒΙΑΜΑΡ αυτη τη φορα ειπε να αλλαξουν τις 2 βαλδιδες του common rail ευτυχως και παλι εντος εγγυησης . Το προβλημα ωστοσο παραμενει οταν το αυτοκινητο ζοριστει λιγο τοτε αναβοσβηνει το φωτακι της προθερμανσης και μπαινει σε safe mode, αν το σβησω και το ξαναβαλω μπρος ξεκιναει κανονικα και ολα ενταξει μεχρι να το ξαναζορισω σε ανηφορα η καπως ετσι . Η ΒΙΑΜΑΡ εστειλε αποτελεσμα ου διαγνωστικου στη Skoda και αυτοι ζητησαν να βγει η καινουρια αντλια και να παει στο εργοστασιο , σε ερωτηση μου γιατι αυτο η απαντηση ειναι οτι αυτοι κατι παραπανω ξερουν . Τωρα περιμενουμε απαντηση απο τη Skoda . Απο οτι καταλαβα στην αντιπροσωπια εχουν μαυρα μεσανυχτα απο επιλυση προβληματων πετρελαιοκινητων οχηματων . Το αυτοκινητο ειναι αγοραστηκε Ιουνιο 2014 και εχει 50000 χλμ. Εχει καποιος καμια ιδεα για την το ποιο μπορει να ειναι το προβλημα ? -
Φιλοι καλησπερα
Πριν απο 5 μηνες αντιμετωπισα προβλημα με την αντλια υψηλης στο yeti . Βλαβη βαλβιδας Ν290 . Η αντλια πηγε στο εργοστασιο και αλλαχτηκε εντος εγγυησης . Παρολα αυτα το αυτοκινητο μολις το πηρα απο την αντιπροσωπεια παρουσιασε προβλημα γυρισα το αυτοκινητο εβγαλε ακριβως την ιδια βλαβη με την διαφορα οτι η αντλια ηταν καινουρια . Μετα απο συμβουλη της ΒΙΑΜΑΡ εκαναν καθαρισμο του συστηματος τροφοδοσιας και αλλαξαν φιλτρο περτελαιου . Το προβλημα εξακολουθησε και η ΒΙΑΜΑΡ ειπε να αλλαχθει η αντλια χαμηλης πιεσης και τρια απο τα τεσσαρα μπεκ ευτυχως εντος εγγυησης .Το προβλημα υπαρχει ξανα αλλα με τον κωδικο βλαβης να εχει αλλαξει και τωρα βγαζει χαμηλη πιεση rail . Η ΒΙΑΜΑΡ αυτη τη φορα ειπε να αλλαξουν τις 2 βαλδιδες του common rail ευτυχως και παλι εντος εγγυησης . Το προβλημα ωστοσο παραμενει οταν το αυτοκινητο ζοριστει λιγο τοτε αναβοσβηνει το φωτακι της προθερμανσης και μπαινει σε safe mode, αν το σβησω και το ξαναβαλω μπρος ξεκιναει κανονικα και ολα ενταξει μεχρι να το ξαναζορισω σε ανηφορα η καπως ετσι . Η ΒΙΑΜΑΡ εστειλε αποτελεσμα ου διαγνωστικου στη Skoda και αυτοι ζητησαν να βγει η καινουρια αντλια και να παει στο εργοστασιο , σε ερωτηση μου γιατι αυτο η απαντηση ειναι οτι αυτοι κατι παραπανω ξερουν . Τωρα περιμενουμε απαντηση απο τη Skoda . Απο οτι καταλαβα στην αντιπροσωπια εχουν μαυρα μεσανυχτα απο επιλυση προβληματων πετρελαιοκινητων οχηματων . Το αυτοκινητο ειναι αγοραστηκε Ιουνιο 2014 και εχει 50000 χλμ. Εχει καποιος καμια ιδεα για την το ποιο μπορει να ειναι το προβλημα ? -
Φιλοι καλησπερα
Πριν απο 5 μηνες αντιμετωπισα προβλημα με την αντλια υψηλης στο yeti . Βλαβη βαλβιδας Ν290 . Η αντλια πηγε στο εργοστασιο και αλλαχτηκε εντος εγγυησης . Παρολα αυτα το αυτοκινητο μολις το πηρα απο την αντιπροσωπεια παρουσιασε προβλημα γυρισα το αυτοκινητο εβγαλε ακριβως την ιδια βλαβη με την διαφορα οτι η αντλια ηταν καινουρια . Μετα απο συμβουλη της ΒΙΑΜΑΡ εκαναν καθαρισμο του συστηματος τροφοδοσιας και αλλαξαν φιλτρο περτελαιου . Το προβλημα εξακολουθησε και η ΒΙΑΜΑΡ ειπε να αλλαχθει η αντλια χαμηλης πιεσης και τρια απο τα τεσσαρα μπεκ ευτυχως εντος εγγυησης .Το προβλημα υπαρχει ξανα αλλα με τον κωδικο βλαβης να εχει αλλαξει και τωρα βγαζει χαμηλη πιεση rail . Η ΒΙΑΜΑΡ αυτη τη φορα ειπε να αλλαξουν τις 2 βαλδιδες του common rail ευτυχως και παλι εντος εγγυησης . Το προβλημα ωστοσο παραμενει οταν το αυτοκινητο ζοριστει λιγο τοτε αναβοσβηνει το φωτακι της προθερμανσης και μπαινει σε safe mode, αν το σβησω και το ξαναβαλω μπρος ξεκιναει κανονικα και ολα ενταξει μεχρι να το ξαναζορισω σε ανηφορα η καπως ετσι . Η ΒΙΑΜΑΡ εστειλε αποτελεσμα ου διαγνωστικου στη Skoda και αυτοι ζητησαν να βγει η καινουρια αντλια και να παει στο εργοστασιο , σε ερωτηση μου γιατι αυτο η απαντηση ειναι οτι αυτοι κατι παραπανω ξερουν . Τωρα περιμενουμε απαντηση απο τη Skoda . Απο οτι καταλαβα στην αντιπροσωπια εχουν μαυρα μεσανυχτα απο επιλυση προβληματων πετρελαιοκινητων οχηματων . Το αυτοκινητο ειναι αγοραστηκε Ιουνιο 2014 και εχει 50000 χλμ. Εχει καποιος καμια ιδεα για την το ποιο μπορει να ειναι το προβλημα ? -
Το καλό είναι ότι ανταποκρίνονται και μιλάνε με το εργοστάσιο, οπότε και άσχετοι να ειναι λύση θα βρεθεί!
Καλό κουράγιο... -
με τα πετρελαια θα κανεις λιγο υπομονη γιατι τωρα εχουν αρχισει οι πρωτες βλαβες τους και πρεπει να προσαρμοστουν οι μηχανικοι σε αυτη την τεχνολογια.
-
Κουραγιο φιλε. Εμπλεξες πολυ νωρις.
-
Παιδια ευχαριστω για το κουραγιο !
-
Η αντλια επεστερεψε απο το εργοστασιο χωρις κανενα προβλημα αλλα και χωρις καμια συμβουλη ή οδηγια για την επιλυση του προβληματος . Μαλλον θα εχουμε βασανα με τα δικαστηρια . Θελω να μου αντικαταστισουν το αυτοκινητο ή να μου δωσουν πισω τα χρηματα μου . Εχει κανενας καμια εμπειρια η γνωμη πανω στο θεμα ?
-
φιλε τωρα θα πρεπει να μιλησεις με καποιον ή καποιους δικηγορους οι οποιοι εχουν ειδικευση σε παρομοια θεματα.
-
και καλο θα ειναι οταν με το καλο βρεις την ακρη να γραψεις τι εκανες για να ξερουν οι επομενοι.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
με τα πετρελαια θα κανεις λιγο υπομονη γιατι τωρα εχουν αρχισει οι πρωτες βλαβες τους και πρεπει να προσαρμοστουν οι μηχανικοι σε αυτη την τεχνολογια.Ενω με τα αλλα καυσιμα ειναι εξπερ. Δεν εχουν ιδεα τι τους γινεται και παρακαλας αν κατσει βλαβη, να την βγαλει ακριβως το διαγνωστικο γιατι αλλιως κλαφτα.
Βρες εξειδικευμενο δικηγορο και δες τι σε συμφερει. -
Ο χρήστης LABROS1975 έγραψε:
Η αντλια επεστερεψε απο το εργοστασιο χωρις κανενα προβλημα αλλα και χωρις καμια συμβουλη ή οδηγια για την επιλυση του προβληματος . Μαλλον θα εχουμε βασανα με τα δικαστηρια . Θελω να μου αντικαταστισουν το αυτοκινητο ή να μου δωσουν πισω τα χρηματα μου . Εχει κανενας καμια εμπειρια η γνωμη πανω στο θεμα ?να πετυχεις αντικατασταση αυτοκινητου 1μιση χρονο παλαιοτητα και 50.000χλμ δυσκολο να το πετυχεις
το θεμα ειναι οτι δυσκολευονται να κανουν τη διαγνωση δηλαδη δεν μπορουν να βρουν τι ακριβως φταιει, οχι οτι δεν στο καλυβουν
υπομονη και θα βρεθει, αφου αποκλειστηκε αυτο, κατι αλλο θα ειναι
το διαγνωστικο εντοπιζει κατι ηλεκτρικο που εχει χαλασει, αλλα οχι μηχανικο -
Ο χρήστης LABROS1975 έγραψε:
Η αντλια επεστερεψε απο το εργοστασιο χωρις κανενα προβλημα αλλα και χωρις καμια συμβουλη ή οδηγια για την επιλυση του προβληματος . Μαλλον θα εχουμε βασανα με τα δικαστηρια . Θελω να μου αντικαταστισουν το αυτοκινητο ή να μου δωσουν πισω τα χρηματα μου . Εχει κανενας καμια εμπειρια η γνωμη πανω στο θεμα ?Δεν σου δινουν το αυτοκινητο με προβλημα και σου λενε πως ειναι ενταξει. Δεν μπορουν μεχρι τωρα να βρουνε το προβλημα και το ψαχνουν. Εχουν καθε καλη διαθεση. Για τι πραγμα λοιπον θα τους πας στα δικαστηρια;
-
Στη θεση σου αν ημουν θα ειχα παρει το αμαξι απο κει και θα το εψαχνα σε καποιον γνωστη του αντικειμενου στα πετρελαια και θα πληρωνα απο τη τσεπη μου. Αυτο που γινεται ειναι αρρωστημενη κατασταση με την αντιπροσωπεια. Δεν εχουν ιδεα απο βλαβες, πως τους εμπιστευεσαι το αμαξι σου? Μονο για αλλαγες λαδιων ειναι αυτοι. Α και μην περιμενεις να σου δωσουν καινουριο αμαξι, αυτο δεν γινεται ακομη και να φλατζαρει αμαξι με 500χλμ στο οδομετρο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Στη θεση σου αν ημουν θα ειχα παρει το αμαξι απο κει και θα το εψαχνα σε καποιον γνωστη του αντικειμενου στα πετρελαια και θα πληρωνα απο τη τσεπη μου. Αυτο που γινεται ειναι αρρωστημενη κατασταση με την αντιπροσωπεια. Δεν εχουν ιδεα απο βλαβες, πως τους εμπιστευεσαι το αμαξι σου? Μονο για αλλαγες λαδιων ειναι αυτοι. Α και μην περιμενεις να σου δωσουν καινουριο αμαξι, αυτο δεν γινεται ακομη και να φλατζαρει αμαξι με 500χλμ στο οδομετρο.Καλα για αλλαγη ουτε για πλακα. Εφυγε το αμαξι απο την αντιπροσωπεια, τελειωσε η ιστορια. Αν παει αλλου μην χασει την εγγυηση. Δυσκολη ρε φιλε κατασταση. Ψαξε και σε κανενα φορουμ εξω μηπως τπτ κανενας ειχε παρομοιο προβλημα, μηπως τπτ κανενα ελατωμα υπαρχει. Ψαξτο και σε ξενα φορουμ.
-
http://www.natef.org/NATEF/media/NATEFM ... DI-SSP.pdf
Σύμφωνα με αυτό, έχουν αλλάξει σχεδόν όλα που μπορεί να φταίνε
Μένει μόνο η προθέρμανση του φίλτρου πετρελαίου σελ 26 τεμ 2
αντλία χαμηλής Τεμ1
Τιάλλο σου έχουν αλλάξει;; -
Με τη βοήθεια του φίλου kospapad που πόσταρε το σχεδιάγραμμα παρατηρώ 2 θέματα.
Το πρώτο είναι ότι αντί να αλλάξουν την βαλβίδα Ν290 που αναφέρεις ότι αυτή είχε το πρόβλημα, η οποία είναι πάνω στην αντλία υψηλής, αυτοί άλλαξαν ολόκληρη την αντλία. Αν δεν ήσουν στην εγγύηση, ήθελαν τουλάχιστον ξυλοδαρμό διότι εδώ το κόστος 100νταπλασιάζεται. Εκτός αυτό όσο λιγότερο «πειράζεις» τόσο καλύτερο είναι και όπως λέιε ο φίλος Ηλίας Α πρέπει να προσαρμοστούν οι μηχανικοί σε αυτή την τεχνολογία.
Το άλλο είναι ότι υπάρχει και δεύτερο φίλτρο αυτό στο Νο4. υπάρχει περίπτωση να έβαλες από πρατήριο το οποίο μόλις είχε παραλάβει και μη τηρώντας το χρόνο καθίζησης (μη χάσει τη πελατεία) σου έβαλε. Το συγκεκριμένο φίλτρο κατακρατεί σωματίδια (μικρότερα)τα οποία περνάνε από το άλλο που σου αλλάξανε.
Είναι εύκολο να ρωτήσεις για αυτό αν το αλλάξανε;Γράφεις στην αρχή ότι υπάρχει 5 μήνες το πρόβλημα αυτό. Στο παρουσιάζει πάντα; Δηλ. αυτούς τους μήνες έκανες απλά υπομονή;
Το ότι σου λέει ο** cson **να πάς να ρωτήσεις και αλλού δεν είναι κακό μια που υπάρχουν πολλοί έμπειροι. Πολλοί από εμάς έχουμε κατακαεί από τις βλακείες των αντιπροσωπειών. Απλά θα τους πεις ότι είσαι στην εγγύηση μια που η νομοθεσία σε καλύπτει.
-
Λεει καπου οτι ειναι INTEGRATED η βαλβιδα 290 στην αντλια υψηλης. Εγω το καταλαβαινω ως ενσωματωμενη, και οχι απαραιτητα δυντον να σερβισαριστει ξεχωριστα.
-
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... g6h2IEd9so
Παρόμοια προβλήματα, παρόμοια αντιμετώπιση αντιπροσωπείας, απλη λύση
-
Δεν εχει σχεση με το θεμα μας το βιντεο, ασε που στο τελος ο κατασκευαστης πηρε τηλ τον πελατη και τα κανονισε ολα, δες το 2ο μερος.
YETI 1,6 TDI ΧΑΜΗΛΗ ΠΙΕΣΗ RAIL