Η αντλια επεστερεψε απο το εργοστασιο χωρις κανενα προβλημα αλλα και χωρις καμια συμβουλη ή οδηγια για την επιλυση του προβληματος . Μαλλον θα εχουμε βασανα με τα δικαστηρια . Θελω να μου αντικαταστισουν το αυτοκινητο ή να μου δωσουν πισω τα χρηματα μου . Εχει κανενας καμια εμπειρια η γνωμη πανω στο θεμα ?
labros1975
@labros1975
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by labros1975
-
RE: YETI 1,6 TDI ΧΑΜΗΛΗ ΠΙΕΣΗ RAIL
-
RE: YETI 1,6 TDI ΧΑΜΗΛΗ ΠΙΕΣΗ RAIL
Παιδια ευχαριστω για το κουραγιο !
-
YETI 1,6 TDI ΧΑΜΗΛΗ ΠΙΕΣΗ RAIL
Φιλοι καλησπερα
Πριν απο 5 μηνες αντιμετωπισα προβλημα με την αντλια υψηλης στο yeti . Βλαβη βαλβιδας Ν290 . Η αντλια πηγε στο εργοστασιο και αλλαχτηκε εντος εγγυησης . Παρολα αυτα το αυτοκινητο μολις το πηρα απο την αντιπροσωπεια παρουσιασε προβλημα γυρισα το αυτοκινητο εβγαλε ακριβως την ιδια βλαβη με την διαφορα οτι η αντλια ηταν καινουρια . Μετα απο συμβουλη της ΒΙΑΜΑΡ εκαναν καθαρισμο του συστηματος τροφοδοσιας και αλλαξαν φιλτρο περτελαιου . Το προβλημα εξακολουθησε και η ΒΙΑΜΑΡ ειπε να αλλαχθει η αντλια χαμηλης πιεσης και τρια απο τα τεσσαρα μπεκ ευτυχως εντος εγγυησης .Το προβλημα υπαρχει ξανα αλλα με τον κωδικο βλαβης να εχει αλλαξει και τωρα βγαζει χαμηλη πιεση rail . Η ΒΙΑΜΑΡ αυτη τη φορα ειπε να αλλαξουν τις 2 βαλδιδες του common rail ευτυχως και παλι εντος εγγυησης . Το προβλημα ωστοσο παραμενει οταν το αυτοκινητο ζοριστει λιγο τοτε αναβοσβηνει το φωτακι της προθερμανσης και μπαινει σε safe mode, αν το σβησω και το ξαναβαλω μπρος ξεκιναει κανονικα και ολα ενταξει μεχρι να το ξαναζορισω σε ανηφορα η καπως ετσι . Η ΒΙΑΜΑΡ εστειλε αποτελεσμα ου διαγνωστικου στη Skoda και αυτοι ζητησαν να βγει η καινουρια αντλια και να παει στο εργοστασιο , σε ερωτηση μου γιατι αυτο η απαντηση ειναι οτι αυτοι κατι παραπανω ξερουν . Τωρα περιμενουμε απαντηση απο τη Skoda . Απο οτι καταλαβα στην αντιπροσωπια εχουν μαυρα μεσανυχτα απο επιλυση προβληματων πετρελαιοκινητων οχηματων . Το αυτοκινητο ειναι αγοραστηκε Ιουνιο 2014 και εχει 50000 χλμ. Εχει καποιος καμια ιδεα για την το ποιο μπορει να ειναι το προβλημα ? -
RE: YETI 1,6 TDI ΧΑΜΗΛΗ ΠΙΕΣΗ RAIL
Φιλοι καλησπερα
Πριν απο 5 μηνες αντιμετωπισα προβλημα με την αντλια υψηλης στο yeti . Βλαβη βαλβιδας Ν290 . Η αντλια πηγε στο εργοστασιο και αλλαχτηκε εντος εγγυησης . Παρολα αυτα το αυτοκινητο μολις το πηρα απο την αντιπροσωπεια παρουσιασε προβλημα γυρισα το αυτοκινητο εβγαλε ακριβως την ιδια βλαβη με την διαφορα οτι η αντλια ηταν καινουρια . Μετα απο συμβουλη της ΒΙΑΜΑΡ εκαναν καθαρισμο του συστηματος τροφοδοσιας και αλλαξαν φιλτρο περτελαιου . Το προβλημα εξακολουθησε και η ΒΙΑΜΑΡ ειπε να αλλαχθει η αντλια χαμηλης πιεσης και τρια απο τα τεσσαρα μπεκ ευτυχως εντος εγγυησης .Το προβλημα υπαρχει ξανα αλλα με τον κωδικο βλαβης να εχει αλλαξει και τωρα βγαζει χαμηλη πιεση rail . Η ΒΙΑΜΑΡ αυτη τη φορα ειπε να αλλαξουν τις 2 βαλδιδες του common rail ευτυχως και παλι εντος εγγυησης . Το προβλημα ωστοσο παραμενει οταν το αυτοκινητο ζοριστει λιγο τοτε αναβοσβηνει το φωτακι της προθερμανσης και μπαινει σε safe mode, αν το σβησω και το ξαναβαλω μπρος ξεκιναει κανονικα και ολα ενταξει μεχρι να το ξαναζορισω σε ανηφορα η καπως ετσι . Η ΒΙΑΜΑΡ εστειλε αποτελεσμα ου διαγνωστικου στη Skoda και αυτοι ζητησαν να βγει η καινουρια αντλια και να παει στο εργοστασιο , σε ερωτηση μου γιατι αυτο η απαντηση ειναι οτι αυτοι κατι παραπανω ξερουν . Τωρα περιμενουμε απαντηση απο τη Skoda . Απο οτι καταλαβα στην αντιπροσωπια εχουν μαυρα μεσανυχτα απο επιλυση προβληματων πετρελαιοκινητων οχηματων . Το αυτοκινητο ειναι αγοραστηκε Ιουνιο 2014 και εχει 50000 χλμ. Εχει καποιος καμια ιδεα για την το ποιο μπορει να ειναι το προβλημα ?