Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    44
    2952
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefstath last edited by

      Καλημέρα σας. Λέγομαι Στέλιος και είμαι καινούργιος στο φόρουμ. Πριν 3 μέρες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο hyundai accent 2004 με 90000 χλμ. Παρατηρώ ότι στο ρελαντί έχει ένα τρέμουλο, μερικές φορές αναβοσβήνει για λίγα δευτερόλεπτα το check της μηχανής και στην εθνική οδό μετά βίας πιάνει τα 130 χλμ την ώρα. Καθάρισα μπεκ, άλλαξα πεταλούδα γκαζιού και έβαλα 100άρα βενζίνη, αλλά συνεχίζει. Έχει κανείς κάποια ιδέα τι να κάνω; Ξέρετε κάποιο συνεργείο για τέτοια θέματα;

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        stefstath last edited by

        Καλημέρα σας. Λέγομαι Στέλιος και είμαι καινούργιος στο φόρουμ. Πριν 3 μέρες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο hyundai accent 2004 με 90000 χλμ. Παρατηρώ ότι στο ρελαντί έχει ένα τρέμουλο, μερικές φορές αναβοσβήνει για λίγα δευτερόλεπτα το check της μηχανής και στην εθνική οδό μετά βίας πιάνει τα 130 χλμ την ώρα. Καθάρισα μπεκ, άλλαξα πεταλούδα γκαζιού και έβαλα 100άρα βενζίνη, αλλά συνεχίζει. Έχει κανείς κάποια ιδέα τι να κάνω; Ξέρετε κάποιο συνεργείο για τέτοια θέματα;

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefstath last edited by

          Καλημέρα σας. Λέγομαι Στέλιος και είμαι καινούργιος στο φόρουμ. Πριν 3 μέρες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο hyundai accent 2004 με 90000 χλμ. Παρατηρώ ότι στο ρελαντί έχει ένα τρέμουλο, μερικές φορές αναβοσβήνει για λίγα δευτερόλεπτα το check της μηχανής και στην εθνική οδό μετά βίας πιάνει τα 130 χλμ την ώρα. Καθάρισα μπεκ, άλλαξα πεταλούδα γκαζιού και έβαλα 100άρα βενζίνη, αλλά συνεχίζει. Έχει κανείς κάποια ιδέα τι να κάνω; Ξέρετε κάποιο συνεργείο για τέτοια θέματα;

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            adensa last edited by

            Σκέφτηκες να πας σε συνεργείο Χιουντάι;
            Ας πω και εγώ την εκ του μακρόθεν διαγνωσή μου:μπουζοκαλώδια και μπουζί έχεις κοιτάξει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              stefstath last edited by

              ΝΑΙ τα έχω τσεκάρει όλα αυτά. Πριν από λίγο με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι αυτό οφείλεται σε μια μικρή διαφορά συμπίεσης που έχει ένα πιστόνι από τα άλλα τρία. Το ένα δείχνει 200 και τα άλλα τρία 220. Αυτό δεν είναι μου είπαν σοβαρό πρόβλημα και δεν θα μου δημιουργήσει κάτι άλλο αν το αφήσω και έτσι. Σε λίγο θα πάω να το πάρω. Βάζει κάτι άλλο το μυαλό σας ή να μη τους πιστέψω;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kospapad last edited by

                σου τα κάνει τώρα ή το αγόρασες έτσι και το θεώρησες απλό;
                Την διαγνωση για την πεταλούδα την έκανες μόνος σου ;
                Πήγαινε άμεσα σε συνεργείο με ειδίκευση στα συγκεκριμένα ώστε να σου βγει φθηνότερα από το να αλλάζεις ότι σου πούμε από μακριά

                Αν είσαι Αθήνα καλά λόγια έχω να πω για τον Παπαδάκη στα Πατήσια

                Τώρα πουείδα την δημοσίευση σου, καλό θα ήταν να πάρεις και άλλη μία άποψη αφού δεν δικαιολογούνται με την διάγνωση αυτή όλα τα συμπτώματα

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  adensa last edited by

                  Ο χρήστης stefstath έγραψε:
                  ΝΑΙ τα έχω τσεκάρει όλα αυτά. Πριν από λίγο με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι αυτό οφείλεται σε μια μικρή διαφορά συμπίεσης που έχει ένα πιστόνι από τα άλλα τρία. Το ένα δείχνει 200 και τα άλλα τρία 220. Αυτό δεν είναι μου είπαν σοβαρό πρόβλημα και δεν θα μου δημιουργήσει κάτι άλλο αν το αφήσω και έτσι. Σε λίγο θα πάω να το πάρω. Βάζει κάτι άλλο το μυαλό σας ή να μη τους πιστέψω;

                  Δηλαδή εσύ το θεωρείς ανάξιο λόγου το πρόβλημα ;Αν ναι και πολύ ασχοληθήκαμε.
                  Αν όχι πήγαινε σε συνεργείο της προκοπής να δουν τι σφάλμα βγάζει να στο φτιάξουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Ο χρήστης stefstath έγραψε:
                    ΝΑΙ τα έχω τσεκάρει όλα αυτά. Πριν από λίγο με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι αυτό οφείλεται σε μια μικρή διαφορά συμπίεσης που έχει ένα πιστόνι από τα άλλα τρία. Το ένα δείχνει 200 και τα άλλα τρία 220. Αυτό δεν είναι μου είπαν σοβαρό πρόβλημα και δεν θα μου δημιουργήσει κάτι άλλο αν το αφήσω και έτσι. Σε λίγο θα πάω να το πάρω. Βάζει κάτι άλλο το μυαλό σας ή να μη τους πιστέψω;

                    Θα ελεγα να μη τους πιστεψεις, παρε και μια 2η γνωμη.

                    Τα στοιχεια που εχω για 1300cc, SOHC, Alpha engine του 2001... ορια συμπιεσης ειναι 234 psi με κατω οριο τα 220 psi, λιγοτερο απο 5% διαφορα. Ακομα και να ειναι λιγο αλλαγμενες οι προδιαγραφες σου (δεν το νομιζω) εσυ εχεις 10% διαφορά.

                    Ψάχτο σε καποιον που να ξερει. Αυτοι που το πηγες ειναι οι ιδιοι που στο πουλησαν?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      plokami last edited by

                      Αν και δεν αναφέρει τι μηχανή έχει, τα όρια συμπίεσης είναι πιο χαμηλά από του 2001 oπότε δεν θεωρώ ότι η συμπίεση είναι η αιτία.
                      Στο συνεργείο που θα μου έλεγαν ότι αυτό οφείλεται στη διαφορά συμπίεσης αλλά δεν είναι σοβαρό πρόβλημα που λειτουργεί έτσι το αυτοκίνητο και να το αφήσω έτσι, ούτε απέξω δεν θα ξαναπέρναγα.
                      Έχω τις ίδιες απορίες με τους προηγούμενους;
                      Τι κωδικό σφάλματος βγάζει; π.χ. P0302
                      Στα 130 χλμ/ώρα αναβοσβήνει και το check;
                      Μίλησες με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη/πωλητή για αυτό το πρόβλημα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης plokami έγραψε:
                        Αν και δεν αναφέρει τι μηχανή έχει, τα όρια συμπίεσης είναι πιο χαμηλά από του 2001 oπότε δεν θεωρώ ότι η συμπίεση είναι η αιτία.

                        Δεν σε πιανω εδω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • P
                          plokami last edited by

                          Είμαι λίγο μακριά για αυτό.

                          Τα όρια για το accent 2004 είναι περίπου 200 psi και 180 psi με 2 και με 1 εκκεντροφόρο αντίστοιχα.
                          Το 200 με το 220 των άλλων κυλίνδρων, δεν νομίζω ότι είναι τόσο σημαντική διαφορά για να βγάλει τα συμπτώματα που αναφέρει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            ΟΚ, αν εινα μικροτερα τα ορια ακομα καλυτερα, παρ' ολα αυτα η διαφορα που δειχνει + το οτι αναβοσβηνει το λαμπακι, σημαινει οτι θελει ενα ψαξιματακι να σιγουρευτει. Δεν ειναι οτι το ανακαλυψε τυχαια χωρις συμπτωματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              cson last edited by

                              Ανθρωπε τι συμπιεση και ιστοριες, το αμαξι σου εχει κατι πολυ πιο απλο, ιδιαιτερα ηλεκτρικο προβλημα. Κοιτα μπουζωκαλωδια(οχι με το ματι, αλλαξε τα αν ειναι 10 ετιας) μετρηστε πιεση αντλιας βενζινης, μπεκ καθαρισμα, ελεγχος αισθητηρα λαμδα, και πρωτα απο ολα εστιαστε τι σφαλμα βγαζει το διαγνωστικο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                stefstath last edited by

                                πω πω παιδιά .... με βομβαρδίσατε. Πϊστευα ότι δεν είναι κάτι σοβαρό να τρέμει λίγο στο ρελαντί. Αυτοί με καθησύχασαν. Είναι οι ίδιοι από το συνεργείο που συνεργαζόταν εκείνος που μου το πούλησε. Δεν μπορούσα άλλο αν πηγαινοέρχομαι από το μάστορά του στον μάστορά μου. Αυτοί θεώρησαν ότι αλλάζοντας τον αισθητήρα γκαζιού (όχι την πεταλούδα-λάθος διατύπωση) και καθαρίζοντας τα μπεκ, θα έλυναν το πρόβλημα.
                                Πριν από λίγο το πήρα από το δικό μου μάστορα πάλι. Μου είπε ότι δεν βλέπει μηχανικό πρόβλημα. Θα φταίει είπε: ή ο καταλύτης ή ο αισθητήρας λ ή κάτι άλλο ηλεκτρικό. Μου είπε να το πάω μια μακρινή απόσταση και να το πατήσω και να του το ξαναπάω σε 20 ημέρες να δει καταλύτη, αισθητήρα και να μετρήσει μπουζί. Εμτομεταξύ μου είπε να μετρήσω πόση βεβνζίνη μου καίει γιατί καίει πάρα πολύ όντως. Το τρέμουλο συνεχίζεται. Το τσεκ της μηχανής αναβοσβήνει σε τυχαίες στιγμές (συνήθως στο ρελαντί) μόνο για 10 δευτερόλεπτα και σταματάει. Οπότε ο μάστορας δεν προλαβαίνει να βάλει πάνω το μηχάνημα εκείνη τη στιγμή αφού τότε λέει θα δείξει το πρόβλημα. Η διαφορά συμπίεσης δεν είναι πρόβλημα μου είπε αν είναι απλά κάποια καπνισμένη βαλβίδα. Θέλει να το δει σταδιακά και να μην αρχίζει να αλλάζει ότι βρει γιατί έτσι θα μου κοστίσει πανάκριβα.
                                Κατά τα άλλα το αμάξι είναι άριστο και μου άρεσε πάρα πολύ γιαυτό το πήρα. Αν έκανα βλακεία, θα δείξει. Με όλα τα παραπάνω που είπα, πάει κάπου το μυαλό σας;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  stefstath last edited by

                                  Εντομεταξύ, ξέχασα να σας πω ότι δοκιμάσανε τη μηχανή με άλλα μπουζοκαλώδια και άλλο πολλαπλασιαστή και είδαν ότι δεν φταίνε αυτά. Ο μηχανικός μου, μου απέκλεισε πρόβλημα στο πιστόνι, στις βαλβίδες και στη φλάντζα. Το εστιάζει σε ηλεκτρικό περισσότερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kospapad last edited by

                                    Όσον αφορά τον μάστορα του πωλητή , άστα
                                    Όσο για τον δικό σου άλλαξε τον, δεν μπορεί να μην ξέρει ότι το λαμπάκι μένει στην μνήμη
                                    ΤΟ ξεκάπνισμα δεν είνια λύση
                                    Να το πας κάπου που να εινια εξειδικευμενοι σε hyundai όχι γενικά συνεργεία γιατί μαθαίνουν μαζί με σένα
                                    Εινια κριμα πιθανόν για κατι απλο να μην ευχαριστιεσαι το αμαξι σου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      stefstath last edited by

                                      σε ευχαριστώ kospapad. Με καθησύχασες λίγο. Για λύσε μου μια απορία. Πως μένει στη μνήμη το λαμπάκι αφού έσβησε; οκ θα το πάω και στη hyundai. Ξέρεις κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο ειδικό για τέτοιες περιπτώσεις ή σε όποια hyundai και να πάω είναι το ίδιο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Σε οποιο και να το πας το ιδιο ειναι θεωρητικα, ετσι και αλλιως θα σε σκισουν, δεν ειναι απαραιτητο οτι θα κανουν διαγνωση. Οπως ειδες, οι αλλοι λεγανε να αλλαξουν το μοτερακι του ρελαντι και θα στρωσει και φυσικα

                                        Σε ποια περιοχη εισαι?

                                        Ο κωδικος λαθους κρατιεται στη μνημη και μπορει να διαβαστει. Το γεγονος οτι το λαμπακι αναβοσβηνει σημαινει 'σοβαρο θεμα, δες το αμεσα', το απλο λαμπακι ειναι 'κατι ειναι στραβο, τσεκαρε το'**.
                                        Στην περιπτωση μας, η υποψια ειναι οτι ενας κυλινδος δεν κανει καυση, το συστημα παιρνει χαμπαρι και επειδη βγαινει ακαυτη σε προειδοποιει να το πας στο μαστορα. Το 'κανε μεγαλη βολτα' δεν μου ακουγεται σωστο.

                                        **Υποψη, ολο αυτο το συστημα ελεγχου υπαρχει εκει για να τσεκαρει την καλη λειτουργια (και να προειδοποιεί) οσον αφορα τους ρυπους, οχι για χατηρι δικο σου, να μη σου χαλασει εσενα η μηχανη. ΟΜΩΣ, αν πχ η ακαυτη βενζινη (τρελλος ρυπος) καει στην εξατμιση, θα παρει μαζι της και τον καταλυτη και οτι αλλο βρει, πχ αισθητηρα λ, κοινως, κατοστάρια γιουρος. Δεν θελει πολλα για να δηλητηριαστει ο καταλυτης. Οποτε, το θεμα ΠΡΕΠΕΙ να λυθει.

                                        Το εχεις παρει καιρο? Απο εμπορο? Μπας και βαλεις τον τυπο που στο πουλησε να το λυσει το θεμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Αυριο θα μας πει τη βλαβη.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • T
                                            trident1971 last edited by

                                            Ο μηχανικος του αν δεν βαριοταν θα μπορουσε να κοιταξει αμεσα τους αισθητηρες λ, τα fuel trims, να κανει εστω μια τα μπουζοκαλωδια να δει ποιος κυλινδρος εχει το θεμα. Ακου 'να το πετυχουμε το λαμπακι την ωρα που αναβει', τι ειναι, μπεκάτσα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr