-
Καλημέρα σας. Λέγομαι Στέλιος και είμαι καινούργιος στο φόρουμ. Πριν 3 μέρες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο hyundai accent 2004 με 90000 χλμ. Παρατηρώ ότι στο ρελαντί έχει ένα τρέμουλο, μερικές φορές αναβοσβήνει για λίγα δευτερόλεπτα το check της μηχανής και στην εθνική οδό μετά βίας πιάνει τα 130 χλμ την ώρα. Καθάρισα μπεκ, άλλαξα πεταλούδα γκαζιού και έβαλα 100άρα βενζίνη, αλλά συνεχίζει. Έχει κανείς κάποια ιδέα τι να κάνω; Ξέρετε κάποιο συνεργείο για τέτοια θέματα;
Ευχαριστώ
-
Καλημέρα σας. Λέγομαι Στέλιος και είμαι καινούργιος στο φόρουμ. Πριν 3 μέρες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο hyundai accent 2004 με 90000 χλμ. Παρατηρώ ότι στο ρελαντί έχει ένα τρέμουλο, μερικές φορές αναβοσβήνει για λίγα δευτερόλεπτα το check της μηχανής και στην εθνική οδό μετά βίας πιάνει τα 130 χλμ την ώρα. Καθάρισα μπεκ, άλλαξα πεταλούδα γκαζιού και έβαλα 100άρα βενζίνη, αλλά συνεχίζει. Έχει κανείς κάποια ιδέα τι να κάνω; Ξέρετε κάποιο συνεργείο για τέτοια θέματα;
Ευχαριστώ
-
Καλημέρα σας. Λέγομαι Στέλιος και είμαι καινούργιος στο φόρουμ. Πριν 3 μέρες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο hyundai accent 2004 με 90000 χλμ. Παρατηρώ ότι στο ρελαντί έχει ένα τρέμουλο, μερικές φορές αναβοσβήνει για λίγα δευτερόλεπτα το check της μηχανής και στην εθνική οδό μετά βίας πιάνει τα 130 χλμ την ώρα. Καθάρισα μπεκ, άλλαξα πεταλούδα γκαζιού και έβαλα 100άρα βενζίνη, αλλά συνεχίζει. Έχει κανείς κάποια ιδέα τι να κάνω; Ξέρετε κάποιο συνεργείο για τέτοια θέματα;
Ευχαριστώ
-
Σκέφτηκες να πας σε συνεργείο Χιουντάι;
Ας πω και εγώ την εκ του μακρόθεν διαγνωσή μου:μπουζοκαλώδια και μπουζί έχεις κοιτάξει; -
ΝΑΙ τα έχω τσεκάρει όλα αυτά. Πριν από λίγο με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι αυτό οφείλεται σε μια μικρή διαφορά συμπίεσης που έχει ένα πιστόνι από τα άλλα τρία. Το ένα δείχνει 200 και τα άλλα τρία 220. Αυτό δεν είναι μου είπαν σοβαρό πρόβλημα και δεν θα μου δημιουργήσει κάτι άλλο αν το αφήσω και έτσι. Σε λίγο θα πάω να το πάρω. Βάζει κάτι άλλο το μυαλό σας ή να μη τους πιστέψω;
-
σου τα κάνει τώρα ή το αγόρασες έτσι και το θεώρησες απλό;
Την διαγνωση για την πεταλούδα την έκανες μόνος σου ;
Πήγαινε άμεσα σε συνεργείο με ειδίκευση στα συγκεκριμένα ώστε να σου βγει φθηνότερα από το να αλλάζεις ότι σου πούμε από μακριάΑν είσαι Αθήνα καλά λόγια έχω να πω για τον Παπαδάκη στα Πατήσια
Τώρα πουείδα την δημοσίευση σου, καλό θα ήταν να πάρεις και άλλη μία άποψη αφού δεν δικαιολογούνται με την διάγνωση αυτή όλα τα συμπτώματα
-
Ο χρήστης stefstath έγραψε:
ΝΑΙ τα έχω τσεκάρει όλα αυτά. Πριν από λίγο με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι αυτό οφείλεται σε μια μικρή διαφορά συμπίεσης που έχει ένα πιστόνι από τα άλλα τρία. Το ένα δείχνει 200 και τα άλλα τρία 220. Αυτό δεν είναι μου είπαν σοβαρό πρόβλημα και δεν θα μου δημιουργήσει κάτι άλλο αν το αφήσω και έτσι. Σε λίγο θα πάω να το πάρω. Βάζει κάτι άλλο το μυαλό σας ή να μη τους πιστέψω;Δηλαδή εσύ το θεωρείς ανάξιο λόγου το πρόβλημα ;Αν ναι και πολύ ασχοληθήκαμε.
Αν όχι πήγαινε σε συνεργείο της προκοπής να δουν τι σφάλμα βγάζει να στο φτιάξουν. -
Ο χρήστης stefstath έγραψε:
ΝΑΙ τα έχω τσεκάρει όλα αυτά. Πριν από λίγο με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι αυτό οφείλεται σε μια μικρή διαφορά συμπίεσης που έχει ένα πιστόνι από τα άλλα τρία. Το ένα δείχνει 200 και τα άλλα τρία 220. Αυτό δεν είναι μου είπαν σοβαρό πρόβλημα και δεν θα μου δημιουργήσει κάτι άλλο αν το αφήσω και έτσι. Σε λίγο θα πάω να το πάρω. Βάζει κάτι άλλο το μυαλό σας ή να μη τους πιστέψω;Θα ελεγα να μη τους πιστεψεις, παρε και μια 2η γνωμη.
Τα στοιχεια που εχω για 1300cc, SOHC, Alpha engine του 2001... ορια συμπιεσης ειναι 234 psi με κατω οριο τα 220 psi, λιγοτερο απο 5% διαφορα. Ακομα και να ειναι λιγο αλλαγμενες οι προδιαγραφες σου (δεν το νομιζω) εσυ εχεις 10% διαφορά.
Ψάχτο σε καποιον που να ξερει. Αυτοι που το πηγες ειναι οι ιδιοι που στο πουλησαν?
-
Αν και δεν αναφέρει τι μηχανή έχει, τα όρια συμπίεσης είναι πιο χαμηλά από του 2001 oπότε δεν θεωρώ ότι η συμπίεση είναι η αιτία.
Στο συνεργείο που θα μου έλεγαν ότι αυτό οφείλεται στη διαφορά συμπίεσης αλλά δεν είναι σοβαρό πρόβλημα που λειτουργεί έτσι το αυτοκίνητο και να το αφήσω έτσι, ούτε απέξω δεν θα ξαναπέρναγα.
Έχω τις ίδιες απορίες με τους προηγούμενους;
Τι κωδικό σφάλματος βγάζει; π.χ. P0302
Στα 130 χλμ/ώρα αναβοσβήνει και το check;
Μίλησες με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη/πωλητή για αυτό το πρόβλημα; -
Ο χρήστης plokami έγραψε:
Αν και δεν αναφέρει τι μηχανή έχει, τα όρια συμπίεσης είναι πιο χαμηλά από του 2001 oπότε δεν θεωρώ ότι η συμπίεση είναι η αιτία.Δεν σε πιανω εδω
-
Είμαι λίγο μακριά για αυτό.
Τα όρια για το accent 2004 είναι περίπου 200 psi και 180 psi με 2 και με 1 εκκεντροφόρο αντίστοιχα.
Το 200 με το 220 των άλλων κυλίνδρων, δεν νομίζω ότι είναι τόσο σημαντική διαφορά για να βγάλει τα συμπτώματα που αναφέρει. -
ΟΚ, αν εινα μικροτερα τα ορια ακομα καλυτερα, παρ' ολα αυτα η διαφορα που δειχνει + το οτι αναβοσβηνει το λαμπακι, σημαινει οτι θελει ενα ψαξιματακι να σιγουρευτει. Δεν ειναι οτι το ανακαλυψε τυχαια χωρις συμπτωματα.
-
Ανθρωπε τι συμπιεση και ιστοριες, το αμαξι σου εχει κατι πολυ πιο απλο, ιδιαιτερα ηλεκτρικο προβλημα. Κοιτα μπουζωκαλωδια(οχι με το ματι, αλλαξε τα αν ειναι 10 ετιας) μετρηστε πιεση αντλιας βενζινης, μπεκ καθαρισμα, ελεγχος αισθητηρα λαμδα, και πρωτα απο ολα εστιαστε τι σφαλμα βγαζει το διαγνωστικο.
-
πω πω παιδιά .... με βομβαρδίσατε. Πϊστευα ότι δεν είναι κάτι σοβαρό να τρέμει λίγο στο ρελαντί. Αυτοί με καθησύχασαν. Είναι οι ίδιοι από το συνεργείο που συνεργαζόταν εκείνος που μου το πούλησε. Δεν μπορούσα άλλο αν πηγαινοέρχομαι από το μάστορά του στον μάστορά μου. Αυτοί θεώρησαν ότι αλλάζοντας τον αισθητήρα γκαζιού (όχι την πεταλούδα-λάθος διατύπωση) και καθαρίζοντας τα μπεκ, θα έλυναν το πρόβλημα.
Πριν από λίγο το πήρα από το δικό μου μάστορα πάλι. Μου είπε ότι δεν βλέπει μηχανικό πρόβλημα. Θα φταίει είπε: ή ο καταλύτης ή ο αισθητήρας λ ή κάτι άλλο ηλεκτρικό. Μου είπε να το πάω μια μακρινή απόσταση και να το πατήσω και να του το ξαναπάω σε 20 ημέρες να δει καταλύτη, αισθητήρα και να μετρήσει μπουζί. Εμτομεταξύ μου είπε να μετρήσω πόση βεβνζίνη μου καίει γιατί καίει πάρα πολύ όντως. Το τρέμουλο συνεχίζεται. Το τσεκ της μηχανής αναβοσβήνει σε τυχαίες στιγμές (συνήθως στο ρελαντί) μόνο για 10 δευτερόλεπτα και σταματάει. Οπότε ο μάστορας δεν προλαβαίνει να βάλει πάνω το μηχάνημα εκείνη τη στιγμή αφού τότε λέει θα δείξει το πρόβλημα. Η διαφορά συμπίεσης δεν είναι πρόβλημα μου είπε αν είναι απλά κάποια καπνισμένη βαλβίδα. Θέλει να το δει σταδιακά και να μην αρχίζει να αλλάζει ότι βρει γιατί έτσι θα μου κοστίσει πανάκριβα.
Κατά τα άλλα το αμάξι είναι άριστο και μου άρεσε πάρα πολύ γιαυτό το πήρα. Αν έκανα βλακεία, θα δείξει. Με όλα τα παραπάνω που είπα, πάει κάπου το μυαλό σας; -
Εντομεταξύ, ξέχασα να σας πω ότι δοκιμάσανε τη μηχανή με άλλα μπουζοκαλώδια και άλλο πολλαπλασιαστή και είδαν ότι δεν φταίνε αυτά. Ο μηχανικός μου, μου απέκλεισε πρόβλημα στο πιστόνι, στις βαλβίδες και στη φλάντζα. Το εστιάζει σε ηλεκτρικό περισσότερο.
-
Όσον αφορά τον μάστορα του πωλητή , άστα
Όσο για τον δικό σου άλλαξε τον, δεν μπορεί να μην ξέρει ότι το λαμπάκι μένει στην μνήμη
ΤΟ ξεκάπνισμα δεν είνια λύση
Να το πας κάπου που να εινια εξειδικευμενοι σε hyundai όχι γενικά συνεργεία γιατί μαθαίνουν μαζί με σένα
Εινια κριμα πιθανόν για κατι απλο να μην ευχαριστιεσαι το αμαξι σου -
σε ευχαριστώ kospapad. Με καθησύχασες λίγο. Για λύσε μου μια απορία. Πως μένει στη μνήμη το λαμπάκι αφού έσβησε; οκ θα το πάω και στη hyundai. Ξέρεις κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο ειδικό για τέτοιες περιπτώσεις ή σε όποια hyundai και να πάω είναι το ίδιο;
-
Σε οποιο και να το πας το ιδιο ειναι θεωρητικα, ετσι και αλλιως θα σε σκισουν, δεν ειναι απαραιτητο οτι θα κανουν διαγνωση. Οπως ειδες, οι αλλοι λεγανε να αλλαξουν το μοτερακι του ρελαντι και θα στρωσει και φυσικα
Σε ποια περιοχη εισαι?
Ο κωδικος λαθους κρατιεται στη μνημη και μπορει να διαβαστει. Το γεγονος οτι το λαμπακι αναβοσβηνει σημαινει 'σοβαρο θεμα, δες το αμεσα', το απλο λαμπακι ειναι 'κατι ειναι στραβο, τσεκαρε το'**.
Στην περιπτωση μας, η υποψια ειναι οτι ενας κυλινδος δεν κανει καυση, το συστημα παιρνει χαμπαρι και επειδη βγαινει ακαυτη σε προειδοποιει να το πας στο μαστορα. Το 'κανε μεγαλη βολτα' δεν μου ακουγεται σωστο.**Υποψη, ολο αυτο το συστημα ελεγχου υπαρχει εκει για να τσεκαρει την καλη λειτουργια (και να προειδοποιεί) οσον αφορα τους ρυπους, οχι για χατηρι δικο σου, να μη σου χαλασει εσενα η μηχανη. ΟΜΩΣ, αν πχ η ακαυτη βενζινη (τρελλος ρυπος) καει στην εξατμιση, θα παρει μαζι της και τον καταλυτη και οτι αλλο βρει, πχ αισθητηρα λ, κοινως, κατοστάρια γιουρος. Δεν θελει πολλα για να δηλητηριαστει ο καταλυτης. Οποτε, το θεμα ΠΡΕΠΕΙ να λυθει.
Το εχεις παρει καιρο? Απο εμπορο? Μπας και βαλεις τον τυπο που στο πουλησε να το λυσει το θεμα.
-
Αυριο θα μας πει τη βλαβη.....
-
Ο μηχανικος του αν δεν βαριοταν θα μπορουσε να κοιταξει αμεσα τους αισθητηρες λ, τα fuel trims, να κανει εστω μια τα μπουζοκαλωδια να δει ποιος κυλινδρος εχει το θεμα. Ακου 'να το πετυχουμε το λαμπακι την ωρα που αναβει', τι ειναι, μπεκάτσα?
ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004