Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    stefstath

    @stefstath

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stefstath Unfollow Follow

    Latest posts made by stefstath

    • ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ NISSAN MICRA K11

      Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα nissan micra 1000 cc Κ11 του 1999 και μου παρουσίασε το εξής: Το πήρα πρόπερσι μεταχειρισμένο με 200.000 χιλιόμετρα. Από την αρχή όταν το έβαζα μπροστά αργούσε μερικά δευτερόλεπτα για να πάρει. Δεν μπορούσε κανείς να βρει τι έχει παρά μόνο αν το πιάσει από την αρχή μία-μία περίπτωση. Τον τελευταίο μήνα χειροτέρεψε το πρόβλημα και ξεκινήσαμε να του αλλάζουμε ένα-ένα κάποια ανταλλακτικά για να δούμε τι φταίει. Αλλάξαμε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης......τίποτα. Αλλάξαμε μπουζοκαλώδια....τίποτα. Αλλάξαμε τρισιμπιτέρ .....τίποτα. Κι όχι μόνο τίποτα: Σταμάτησε τελείως να παίρνει εμπρός. Μόνο μίζαρε κούφια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στη συνέχεια βάζουμε πάνω το συμπιεσόμετρο και δείχνει πολύ χαμηλή συμπίεση, ιδίως στον ένα κύλινδρο ήταν σχεδόν μηδενική. (Αυτό μπου ακούστηκε λίγο περίεργο γιατί μέχρι πρότινος που λειτουργούσε το αυτοκίνητο, είχε καλό τράβηγμα και ανταπόκριση στο γκάζι, οπότε που χάθηκε ξαφνικά όλη αυτή η συμπίεση;) . Τότε είπαν ότι το θέμα είναι πολύ πιο βαθύ....και θα πρέπει να το λύσουμε όλο το μοτέρ βήμα-βήμα ώσπου να δούμε τι φταίει.
      Μπορεί κάποιος να μου πει κάποια άλλη ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; (δεν πάει το μυαλό μου.....και οι μάστορες στη συνέχεια είπαν ότι μπορεί να είναι και κάτι από πολύ απλό έως κάτι πολύ σοβαρό....θα το δούνε μόνο αν το λύσουν όλο). Εσείς τι θα κάνατε;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefstath
    • RE: ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004

      sbr έχεις δίκιο αλλά το φταίξιμο είναι δικό μου. Το είχε δει το τρέμουλο ο μάστοράς μου καθώς και το σβησμένο τσεκ. Το τσεκ το έφτιαξαν, άλλαξαν λαμπάκι είπαν. Μάλιστα άφησαν μέσα από το πλαστικό του καντράν πολλές δακτυλιές οι μαλάκες. Για το τρέμουλο με είχαν καθησυχάσει ότι είναι μια μικρή διαφορά συμπίεσης..... εγώ είχα τυφλωθεί γιατί μου άρεσε πολύ το αμάξι. Φυσικά ο μάστοράς μου, μου έβαλε χέρι όταν το αγόρασα άφτιαχτο και του το πήγα. Ο πωλητής δε φάνηκε πρόθυμος να το φτιάξει απ' ότι φαίνεται αλλά δεν τον κατηγορώ για ένα μόνο λόγο: Αφού δεν μπόρεσαν 4 hyundai να βρουν τι έχει, γιατί να γνωρίζει εκείνος; Τέλος πάντων. Τέλος καλό, Όλα καλά.
      Ο r200 έχει δίκιο. Οι μάστορες της γειτονιάς είναι πολύ πιο έμπειροι διότι έχουν πειραματιστεί πάνω σε πολλούς αυτοσχεδιασμούς και πατέντες, πράγματα που απορρίπτει κάθε αντιπροσωπεία. Είναι σαν τον Ζαμπέτα και το Σαλέα που δεν πήγαν ποτέ ωδείο αλλά παίζουν καλύτερα απ' όλους. Δεν σε κάνουν γνώστη τα πτυχία.....η φαντασία μετράει περισσότερο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefstath
    • RE: ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004

      Ναι. Στην αρχή όλοι κάνανε υποθέσεις. Φαντάσου όμως ότι έπεσαν έξω 4 συνεργεία της hyundai. Πως ήθελες να πέσει μέσα ένας μηχανικός της γειτονιάς. Παρόλα αυτά όμως δεν βιάστηκε να μου πει να αρχίσω να αλλάζω πράγματ και ότι γίνει. Ήθελε να το δει προσεκτικά. Οι αντιπροσωπείες έβγαλαν τελεσίδικη διάγνωση και θέλανε να προχωρήσω σε εργασίες. Αν τις άκουγα, θα πλήρωνα τα μαλλιοκέφαλά μου και η ζημιά θα συνέχιζε.
      Όσο για λαμπάκι του τσεκ, κρατάει τη βλάβη στη μνήμη μόνο αν μείνει αναμμένο κι όχι αν αναβοσβήσει για λίγο και μετά σβήσει τελείως. Εξάλλου και οι 3 hyundai με hi scan βρήκαν όλα αυτά στα οποία δεν έπεσαν μέσα και ούτε ταίριαζαν μεταξύ τους οι διαγνώσεις. Το σκάνερ λέει ο μάστορά ς μου δεν δείχνει τη βλάβη, δείχνει μια πιθανή αλυσίδα συστοιχιών εξαρτημάτων που είναι ύποπτες για βλάβη. Δηλαδή τρία πουλάκια κάθονταν και πλέκανε πουλόβερ- όπως κατάλαβες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefstath
    • RE: ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004

      Ναι αυτόν. Με έσωσε. Λέγεται Σπύρος Κάππος και είναι Έκτορος 159 στο Ίλιον. Μου τον είχε συστήσει ένα συνάδελφός μου εκπαιδευτικός.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefstath
    • RE: ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004

      Μάγκες ακούστε τη συνέχεια. Με παίρνει τηλέφωνο η 2η hyundai και μου λέει ότι τελικά δεν είναι ο αισθητήρας καυσίμων αλλά κάποια καπνισμένη βαλβίδα. Ρίξε καθαριστικό υγρό στη βενζίνη για να καθαρίσει. Φεύγω από εκεί και πάω στο Μητρόπουλο. Το κοιτάζανε μισή ώρα δύο μηχανικοί με ένα σωρί καλώδια. Στο τέλος μου λέει ότι επειδή χάνει συμπίεση ένας κύλινδρος είναι ή φλάτζα ή βαλβίδες. Π΄ρεπει να κατέβει καπάκι να πλανιστεί και μαζί με ανταλλακτικά και εργασία πάμε στα 650 €. Φεύγω απογοητευμένος και πάω στο μάστορά μου και του λέω όλα αυτά. Μου λέει να μην ακούω τι μου λένε. Ακόμα και όλα αυτ΄ανα θέλει, τα χρήματα είναι πολύ πιοο λίγα. Άστο μου δύο μέρες να το δω με την ησυχία μου.
      Μετά παό δύο μέρες με ειδοποιεί ότι είναι έτοιμο. Αυτό που έφταιγε ήταν τα ωστήρια. Πήγα το είδα, το έκαμα βόλτα και τρελάθηκα. Το αμάξι πάει ρολόι. Ούτε τρέμει, ούτε λαμπάκι ανάβει ούτε τίποτα.
      Να χέσω μέσα στις αντιπροσωπείες, μέσα στα hi scanners και όλα τα συναφή. Μετά από 4 συνεργεία hyundai (τρία στην περιοχή μου και ένα του πωλητή στο Μοσχάτο) και μετά από απανωτές λανθασμένες διαγνώσεις, το έφτιαξε ο μάστορας της γειτονιά ς με 150 €. Άρα ότι λέμε και ότι συζητιέται περί αυτοκινήτων είναι ηλιθιότητες. Θυμήθηκα αυτό που είχε πει ο Νίτσε: 'Δεν υπάρχουν δεδομένα, μόνο ερμηνείες'. Από αυτές τις ερνημείες παραλίγο να την πατήσω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefstath
    • RE: ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004

      Παιδιά ακούστε τη συνέχεια: Ξεκινάω το μεσημέρι που σχόλασα και το πάω στη hyundai στο Ίλιον (εκεί μένω) που είναι απέναντι από το πάρκο του Τρίτση. Το βάζει στο scan και βλέπει λέει αισθητήρα λάμδα πάνω και κάτω. 139 € ο πάνω, 85 € ο κάτω. Έλα μου λέει τη Δευτέρα να το δει και ο ίδιος το αφεντικό να κανονίσετε τι θα γίνει. Φεύγω στεναχωρημένος και πάω στο άλλο συνεργείο hyundai που είναι στο δρόμο της Ραδιοφωνίας σε γωνία με τη Χασιάς. Βάζει κι αυτός το μηχάνημα και μου λέει ότι οι αισθητήρες είναι μια χαρά. Βλέπει μόνο ένα ρετάρισμα στον 1ο και 3ο κύλινδρο. Το θέμα είναι ηλεκτρικό μου λέει. Τα μοντέλα αυτά όταν παρουσιάζουν το ίδιο σύμπτωμα, ξέρουμε ότι πάσχουν από αισθητήρα καυσίμων. Έλα τη Δευτέρα να τον αλλάξω. Κόστος 25€. Με αυτό, το πιο σίγουρο είναι να φτιάξουν όλα.
      Το μόνο που μου μένει είναι να πάω σε μία καφετζού να μου πει τι έχει. Πιο πολλά θα ξέρει και πιο μέσα θα πέσει. Τέλος πάντων....θα ξεκινήσω από την 2η λύση και ....βλέποντας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefstath
    • RE: ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004

      σε ευχαριστώ kospapad. Με καθησύχασες λίγο. Για λύσε μου μια απορία. Πως μένει στη μνήμη το λαμπάκι αφού έσβησε; οκ θα το πάω και στη hyundai. Ξέρεις κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο ειδικό για τέτοιες περιπτώσεις ή σε όποια hyundai και να πάω είναι το ίδιο;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefstath
    • RE: ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004

      Εντομεταξύ, ξέχασα να σας πω ότι δοκιμάσανε τη μηχανή με άλλα μπουζοκαλώδια και άλλο πολλαπλασιαστή και είδαν ότι δεν φταίνε αυτά. Ο μηχανικός μου, μου απέκλεισε πρόβλημα στο πιστόνι, στις βαλβίδες και στη φλάντζα. Το εστιάζει σε ηλεκτρικό περισσότερο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefstath
    • RE: ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004

      πω πω παιδιά .... με βομβαρδίσατε. Πϊστευα ότι δεν είναι κάτι σοβαρό να τρέμει λίγο στο ρελαντί. Αυτοί με καθησύχασαν. Είναι οι ίδιοι από το συνεργείο που συνεργαζόταν εκείνος που μου το πούλησε. Δεν μπορούσα άλλο αν πηγαινοέρχομαι από το μάστορά του στον μάστορά μου. Αυτοί θεώρησαν ότι αλλάζοντας τον αισθητήρα γκαζιού (όχι την πεταλούδα-λάθος διατύπωση) και καθαρίζοντας τα μπεκ, θα έλυναν το πρόβλημα.
      Πριν από λίγο το πήρα από το δικό μου μάστορα πάλι. Μου είπε ότι δεν βλέπει μηχανικό πρόβλημα. Θα φταίει είπε: ή ο καταλύτης ή ο αισθητήρας λ ή κάτι άλλο ηλεκτρικό. Μου είπε να το πάω μια μακρινή απόσταση και να το πατήσω και να του το ξαναπάω σε 20 ημέρες να δει καταλύτη, αισθητήρα και να μετρήσει μπουζί. Εμτομεταξύ μου είπε να μετρήσω πόση βεβνζίνη μου καίει γιατί καίει πάρα πολύ όντως. Το τρέμουλο συνεχίζεται. Το τσεκ της μηχανής αναβοσβήνει σε τυχαίες στιγμές (συνήθως στο ρελαντί) μόνο για 10 δευτερόλεπτα και σταματάει. Οπότε ο μάστορας δεν προλαβαίνει να βάλει πάνω το μηχάνημα εκείνη τη στιγμή αφού τότε λέει θα δείξει το πρόβλημα. Η διαφορά συμπίεσης δεν είναι πρόβλημα μου είπε αν είναι απλά κάποια καπνισμένη βαλβίδα. Θέλει να το δει σταδιακά και να μην αρχίζει να αλλάζει ότι βρει γιατί έτσι θα μου κοστίσει πανάκριβα.
      Κατά τα άλλα το αμάξι είναι άριστο και μου άρεσε πάρα πολύ γιαυτό το πήρα. Αν έκανα βλακεία, θα δείξει. Με όλα τα παραπάνω που είπα, πάει κάπου το μυαλό σας;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefstath
    • RE: ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΕ HYUNDAI ACCENT 2004

      ΝΑΙ τα έχω τσεκάρει όλα αυτά. Πριν από λίγο με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι αυτό οφείλεται σε μια μικρή διαφορά συμπίεσης που έχει ένα πιστόνι από τα άλλα τρία. Το ένα δείχνει 200 και τα άλλα τρία 220. Αυτό δεν είναι μου είπαν σοβαρό πρόβλημα και δεν θα μου δημιουργήσει κάτι άλλο αν το αφήσω και έτσι. Σε λίγο θα πάω να το πάρω. Βάζει κάτι άλλο το μυαλό σας ή να μη τους πιστέψω;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefstath
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr