Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανοδος Θερμοκρασίας μετα τις 3.500 στροφες Primera 1,6 P10
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανοδος Θερμοκρασίας μετα τις 3.500 στροφες Primera 1,6 P10
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    29
    1720
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexlountzis last edited by

      Κύριοι Γειά σας
      Εχω ένα Νισσαν Πριμέρα 92 μοντ 1600 κκ Υγραέριο, το μοτέρ έχει κάνει 150,000 χιλ.
      Είμαι Πολύ ευχαριστημένος.
      Το αυτοκίνητο στα μηχανικά του είναι σε καλή κατάσταση.
      Πρίν απο λίγο καιρό (2 μήνες ) άλλαξα τρόμπα νερού και έβαλα μία απλή που βρήκα απο ένα μαγαζί ύμιτασιόν, μαζι θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας.
      Το αυτοκίνητο δουλεύει κανονικά με σωστές θερμοκρασίες και μέσα στην κίνηση στην Αθήνα.
      Πριν 20 μέρες κατακαλόκαιρο 40 βαθμούς έξω,
      το παίρνω και φεύγω...... για δουλειά στην Κόστα στίς Σπέτσες.
      Το Πατάω 140 όσο μου επέτρεπε ο δρόμος μέχρι την Κόρινθο.
      Κάπου στην Κόρινθο και πρίν μπω στον μικρό δρόμο βλέπω την θερμοκρασία οτι είχε ανέβει !! λίγο κάτω από την κόκκινη γραμμή, ωωωππ..... λέω και σταματάω σε ένα Βενζινάδικο, καθώς ειχα μπεί στον μικρό δρόμο,ανοίγω καπώ και τα 2 fan δούλευαν.
      Περιμένω λίγα λεπτά και πέφτει η θερμοκρασία ανοιγω και συμπληρώνω περίπου μισό λιτρο νερό κοιτάω και τα λαδάκια του και ήταν εντάξει
      Ξεκινάω και συνεχίζω όλα καλά.
      Οι στροφές του αυτοκινήτου ήταν χαμήλες όπως θα έπρεπε να πηγαίνει.
      Μετά απο καμιά ωρίτσα ξεκινάνε ανηφόρες στο Βουνό
      ωωωωππ.... πάλι άνοδος θερμοκρασίας ελενχώμενη παντα
      πρίν το τέλος της Ανηφόρας σταματάω ανοίγω καπώ και ελέχνω τα fan προς τα που δουλεύουν αυτά ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΔΗΛΑΔΗ...αρα είναι ΣΩΣΤΑ
      Πάλι περιμένω να πέσει η θερμοκρασία
      Συνέχισα το ταξίδι μου κανονικά πήγα, και έφτασα εκει που ήθελα.
      Την άλλη μέρα συμπλήρωσα 250 παραφλού και γύρισα βράδυ στην Αθήνα χωρίς να ανέβει η θερμοκρασία αφου..... και εγω δεν τό πάτησα.
      Πηγα στο Μηχανικό μου και μου είπε οτι ΕΧΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ και έχει πέσει το Μοτερ δηλαδη αλλο Μοτέρ.
      Ολα αυτά πριν 20 μέρες μεχρι και ΤΩΡΑ το αυτοκίνητο ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ
      Προχθές το πήρα και πήγα Λαμία για μία δούλειά μια ευθεία χωρις ανηφόρες οταν το πάταγα πανω απο 110-120 χιλ. αρχιζε παλι να ανεβαίνει η Θερμοκρασία και ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ
      Το ψυγείο έχω να το καθαρίσω 2 χρόνια άλλα του έβαζα πάντα παραφλού αυτό δεν ξέρω αν καθαρίζετε!!
      Αλλος μου είπε ότι έχει μπεί ανάποδα τα σωλινάκια του θερμοστάτη δέ ξερω Αν γίνετε
      Οι περισσότεροι λένε Μοτέρ
      ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ σας εχει ξανατύχει και στην Εθνική Οδό !!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexlountzis last edited by

        Κύριοι Γειά σας
        Εχω ένα Νισσαν Πριμέρα 92 μοντ 1600 κκ Υγραέριο, το μοτέρ έχει κάνει 150,000 χιλ.
        Είμαι Πολύ ευχαριστημένος.
        Το αυτοκίνητο στα μηχανικά του είναι σε καλή κατάσταση.
        Πρίν απο λίγο καιρό (2 μήνες ) άλλαξα τρόμπα νερού και έβαλα μία απλή που βρήκα απο ένα μαγαζί ύμιτασιόν, μαζι θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας.
        Το αυτοκίνητο δουλεύει κανονικά με σωστές θερμοκρασίες και μέσα στην κίνηση στην Αθήνα.
        Πριν 20 μέρες κατακαλόκαιρο 40 βαθμούς έξω,
        το παίρνω και φεύγω...... για δουλειά στην Κόστα στίς Σπέτσες.
        Το Πατάω 140 όσο μου επέτρεπε ο δρόμος μέχρι την Κόρινθο.
        Κάπου στην Κόρινθο και πρίν μπω στον μικρό δρόμο βλέπω την θερμοκρασία οτι είχε ανέβει !! λίγο κάτω από την κόκκινη γραμμή, ωωωππ..... λέω και σταματάω σε ένα Βενζινάδικο, καθώς ειχα μπεί στον μικρό δρόμο,ανοίγω καπώ και τα 2 fan δούλευαν.
        Περιμένω λίγα λεπτά και πέφτει η θερμοκρασία ανοιγω και συμπληρώνω περίπου μισό λιτρο νερό κοιτάω και τα λαδάκια του και ήταν εντάξει
        Ξεκινάω και συνεχίζω όλα καλά.
        Οι στροφές του αυτοκινήτου ήταν χαμήλες όπως θα έπρεπε να πηγαίνει.
        Μετά απο καμιά ωρίτσα ξεκινάνε ανηφόρες στο Βουνό
        ωωωωππ.... πάλι άνοδος θερμοκρασίας ελενχώμενη παντα
        πρίν το τέλος της Ανηφόρας σταματάω ανοίγω καπώ και ελέχνω τα fan προς τα που δουλεύουν αυτά ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΔΗΛΑΔΗ...αρα είναι ΣΩΣΤΑ
        Πάλι περιμένω να πέσει η θερμοκρασία
        Συνέχισα το ταξίδι μου κανονικά πήγα, και έφτασα εκει που ήθελα.
        Την άλλη μέρα συμπλήρωσα 250 παραφλού και γύρισα βράδυ στην Αθήνα χωρίς να ανέβει η θερμοκρασία αφου..... και εγω δεν τό πάτησα.
        Πηγα στο Μηχανικό μου και μου είπε οτι ΕΧΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ και έχει πέσει το Μοτερ δηλαδη αλλο Μοτέρ.
        Ολα αυτά πριν 20 μέρες μεχρι και ΤΩΡΑ το αυτοκίνητο ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ
        Προχθές το πήρα και πήγα Λαμία για μία δούλειά μια ευθεία χωρις ανηφόρες οταν το πάταγα πανω απο 110-120 χιλ. αρχιζε παλι να ανεβαίνει η Θερμοκρασία και ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ
        Το ψυγείο έχω να το καθαρίσω 2 χρόνια άλλα του έβαζα πάντα παραφλού αυτό δεν ξέρω αν καθαρίζετε!!
        Αλλος μου είπε ότι έχει μπεί ανάποδα τα σωλινάκια του θερμοστάτη δέ ξερω Αν γίνετε
        Οι περισσότεροι λένε Μοτέρ
        ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ σας εχει ξανατύχει και στην Εθνική Οδό !!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexlountzis last edited by

          Κύριοι Γειά σας
          Εχω ένα Νισσαν Πριμέρα 92 μοντ 1600 κκ Υγραέριο, το μοτέρ έχει κάνει 150,000 χιλ.
          Είμαι Πολύ ευχαριστημένος.
          Το αυτοκίνητο στα μηχανικά του είναι σε καλή κατάσταση.
          Πρίν απο λίγο καιρό (2 μήνες ) άλλαξα τρόμπα νερού και έβαλα μία απλή που βρήκα απο ένα μαγαζί ύμιτασιόν, μαζι θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας.
          Το αυτοκίνητο δουλεύει κανονικά με σωστές θερμοκρασίες και μέσα στην κίνηση στην Αθήνα.
          Πριν 20 μέρες κατακαλόκαιρο 40 βαθμούς έξω,
          το παίρνω και φεύγω...... για δουλειά στην Κόστα στίς Σπέτσες.
          Το Πατάω 140 όσο μου επέτρεπε ο δρόμος μέχρι την Κόρινθο.
          Κάπου στην Κόρινθο και πρίν μπω στον μικρό δρόμο βλέπω την θερμοκρασία οτι είχε ανέβει !! λίγο κάτω από την κόκκινη γραμμή, ωωωππ..... λέω και σταματάω σε ένα Βενζινάδικο, καθώς ειχα μπεί στον μικρό δρόμο,ανοίγω καπώ και τα 2 fan δούλευαν.
          Περιμένω λίγα λεπτά και πέφτει η θερμοκρασία ανοιγω και συμπληρώνω περίπου μισό λιτρο νερό κοιτάω και τα λαδάκια του και ήταν εντάξει
          Ξεκινάω και συνεχίζω όλα καλά.
          Οι στροφές του αυτοκινήτου ήταν χαμήλες όπως θα έπρεπε να πηγαίνει.
          Μετά απο καμιά ωρίτσα ξεκινάνε ανηφόρες στο Βουνό
          ωωωωππ.... πάλι άνοδος θερμοκρασίας ελενχώμενη παντα
          πρίν το τέλος της Ανηφόρας σταματάω ανοίγω καπώ και ελέχνω τα fan προς τα που δουλεύουν αυτά ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΔΗΛΑΔΗ...αρα είναι ΣΩΣΤΑ
          Πάλι περιμένω να πέσει η θερμοκρασία
          Συνέχισα το ταξίδι μου κανονικά πήγα, και έφτασα εκει που ήθελα.
          Την άλλη μέρα συμπλήρωσα 250 παραφλού και γύρισα βράδυ στην Αθήνα χωρίς να ανέβει η θερμοκρασία αφου..... και εγω δεν τό πάτησα.
          Πηγα στο Μηχανικό μου και μου είπε οτι ΕΧΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ και έχει πέσει το Μοτερ δηλαδη αλλο Μοτέρ.
          Ολα αυτά πριν 20 μέρες μεχρι και ΤΩΡΑ το αυτοκίνητο ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ
          Προχθές το πήρα και πήγα Λαμία για μία δούλειά μια ευθεία χωρις ανηφόρες οταν το πάταγα πανω απο 110-120 χιλ. αρχιζε παλι να ανεβαίνει η Θερμοκρασία και ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ
          Το ψυγείο έχω να το καθαρίσω 2 χρόνια άλλα του έβαζα πάντα παραφλού αυτό δεν ξέρω αν καθαρίζετε!!
          Αλλος μου είπε ότι έχει μπεί ανάποδα τα σωλινάκια του θερμοστάτη δέ ξερω Αν γίνετε
          Οι περισσότεροι λένε Μοτέρ
          ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ σας εχει ξανατύχει και στην Εθνική Οδό !!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            99% το ψυγειο νερου εχει πιασει γλιτσα ή εχει βουλωμα και εχει μειωθει η ικανοτητα του για απαγωγη θερμοκρασιας.
            πες στον μηχανικο σου οτι ενα πεσμενο μοτερ δεν ανεβαζει τη θερμοκρασια του σε καμια περιπτωση και οτι τα ιδια αυτοκινητα σαν ταξι το 1993+ εβγαλαν πανω απο 650.000km με υγραεριο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adensa last edited by

              Μηπως η αντλία του νερού ελιωσε ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                ilias-a last edited by

                Ο χρήστης adensa έγραψε:
                Μηπως η αντλία του νερού ελιωσε ;

                σε 2 μηνες?
                Πρίν απο λίγο καιρό (2 μήνες ) άλλαξα τρόμπα νερού και έβαλα μία απλή που βρήκα απο ένα μαγαζί ύμιτασιόν, μαζι θερμοστάτη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Λοιπον, καθαρισμα ψυγειου αν εχει γλιτσα, αν και πιστευω οτι ο θερμοστατης σου ειναι ελλατωματικος και δεν ανοιγει εντελως. Απο τοτε που τον αλλαξες και μετα στο κανει? Ολοι μοτερ σου λενε ε? Βλεπεις ρε Ηλια γιατι κραζω τους συνεργειατζηδες?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο θερμοστάτης που έβαλες εχει τους ίδιους βαθμούς με τον παλιό ?

                    Αν ο παλιός θερμοστάτης άνοιγε 1.5 εκ είχε μεγάλη ροή νερού, οπότε αν ο καινούργιος ακόμα και αν έχει τους ίδιους βαθμούς ανοίγει 1 εκ τότε έχεις πρόβλημα ροής.

                    Τον παλιό θερμοστάτη γιατί τον άλλαξες ? Δεν είναι όλοι ίδιοι, οι μαϊμού είναι φτηνοί και επικίνδυνοι.

                    Η αντλία νερού επίσης, αν το impeller της ( φτερωτή ) έχει διαφορετική διαμόρφωση ή μεγαλύτερο διάκενο από το σωστό τότε δημιουργείται σπηλαίωση και το νερό δεν έχει την ίδια ροή προς τον κινητήρα και το ψυγείο, καλά τα ιμιτασίον με την χαμηλή τιμή αλλά και σε αυτά υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                      Λοιπον, καθαρισμα ψυγειου αν εχει γλιτσα, αν και πιστευω οτι ο θερμοστατης σου ειναι ελλατωματικος και δεν ανοιγει εντελως. Απο τοτε που τον αλλαξες και μετα στο κανει? Ολοι μοτερ σου λενε ε? Βλεπεις ρε Ηλια γιατι κραζω τους συνεργειατζηδες?

                      σε ολα τα επαγγελματα υπαρχει αυτο, απλα δεν μου αρεσει το 'τσουβαλιασμα' πιστευω οτι ειναι μειωψηφια αυτοι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        cson last edited by

                        Εδω ειναι που διαφωνουμε. Δεν ειναι μειοψηφια δυστηχως, ειναι μισοι μισοι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          in1984 last edited by

                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                          Η αντλία νερού επίσης, αν το impeller της ( φτερωτή ) έχει διαφορετική διαμόρφωση ή μεγαλύτερο διάκενο από το σωστό τότε δημιουργείται** σπηλαίωση** και το νερό δεν έχει την ίδια ροή προς τον κινητήρα και το ψυγείο, καλά τα ιμιτασίον με την χαμηλή τιμή αλλά και σε αυτά υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες.

                          Τα υπόλοιπα σωστά τα προσεγγίζεις.
                          Τον συγκεκριμένο όρο περί σπηλαίωσης μην τον χρησιμοποιείς διότι δεν έχει εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης ΗΝ1984 έγραψε:

                            Η αντλία νερού επίσης, αν το impeller της ( φτερωτή ) έχει διαφορετική διαμόρφωση ή μεγαλύτερο διάκενο από το σωστό τότε δημιουργείται** σπηλαίωση** και το νερό δεν έχει την ίδια ροή προς τον κινητήρα και το ψυγείο, καλά τα ιμιτασίον με την χαμηλή τιμή αλλά και σε αυτά υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες.

                            Τα υπόλοιπα σωστά τα προσεγγίζεις.
                            Τον συγκεκριμένο όρο περί σπηλαίωσης μην τον χρησιμοποιείς διότι δεν έχει εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση.

                            Aν θέλεις μπορείς να το εξηγήσεις περισσότερο ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aristos6363 last edited by

                              99.9 % φταίει ο ιμιτασιόν θερμοστάτης πού εβαλες αν βάλεις τόν γνήσιο τής nissan ολα θά φτιάξουν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexlountzis last edited by

                                Δηλαδή αν αλλάξω αντλία νερού και θερμοστάτη και ....θα είναι πάλι εντάξει το αυτοκίνητο!!
                                Σε λίγες μέρες θα σας απαντήσω θα τα αλλάξω,θα κανω και ενα καλό καθάρισμα ψυγείου και θα σας πώ,νομιζω οτι είναι η πιό φτηνή λύση
                                Ευχαριστώ πολύ όλους και για όλες τις συμβουλές ήταν πολύτιμες
                                το ηξερα οτι θα ευρισκα λυση εδω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Η αντλια νερου δεν θα το λεγα οτι σου δημιουργει το συγκεκριμενο προβλημα… τι μαρκα εβαλες? Θα ειναι και ακριβη να την ξανα αλλαζεις. Θερμοστατη σιγουρα και καθαρισμο ψυγειου λογο πολλων ετων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    in1984 last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                    Aν θέλεις μπορείς να το εξηγήσεις περισσότερο ?

                                    Όταν μια φτερωτή περιστρέφεται μέσα στο νερό, η υποπίεση που εμφανίζεται στο πίσω μέρος της έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία κενού. Όταν η πίεση μειωθεί πολύ, το νερό αρχίζει να βράζει και μέσα σε αυτό δημιουργούνται φυσαλίδες ατμού. Ο βρασμός και οι φυσαλίδες διατηρούνται όσο διατηρείται το κενό και η χαμηλή πίεση. Όταν όμως μειωθεί η ταχύτητα περιστροφής με την οποία κινείται η φτερωτή, τότε η πίεση θα αυξηθεί, το κενό θα καταρρεύσει και ένα ρεύμα από φυσαλίδες ατμού (που περιέχουν και οξυγόνο) θα κινηθεί προς τις επιφάνειες της φτερωτής, όπου και θα συμπυκνωθούν πάλι σε νερό. Κατά τη συμπύκνωση τους οι φυσαλίδες θα αποδεσμεύσουν την ενέργεια που χρειάστηκε για να δημιουργηθούν, με τη μορφή μεγάλης ποσότητας θερμότητας, καίγοντας και διαβρώνοντας την επιφάνεια της φτερωτής και του κελύφους της αντλίας («καύση σπηλαίωσης») στα σημεία όπου αυτές υγροποιούνται. Στις φτερωτές καίγεται ή διαβρώνεται το μέταλλο, όποιο και αν είναι αυτό, αλουμίνιο, ορείχαλκος ή ανοξείδωτο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kospapad last edited by

                                      Θα ξεκίναγα μόνο με το θερμοστάτη
                                      Εγώ την έχω πατήσει και με ελαττωματικό γνήσιο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης ΗΝ1984 έγραψε:

                                        Aν θέλεις μπορείς να το εξηγήσεις περισσότερο ?

                                        Όταν μια φτερωτή περιστρέφεται μέσα στο νερό, η υποπίεση που εμφανίζεται στο πίσω μέρος της έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία κενού. Όταν η πίεση μειωθεί πολύ, το νερό αρχίζει να βράζει και μέσα σε αυτό δημιουργούνται φυσαλίδες ατμού. Ο βρασμός και οι φυσαλίδες διατηρούνται όσο διατηρείται το κενό και η χαμηλή πίεση. Όταν όμως μειωθεί η ταχύτητα περιστροφής με την οποία κινείται η φτερωτή, τότε η πίεση θα αυξηθεί, το κενό θα καταρρεύσει και ένα ρεύμα από φυσαλίδες ατμού (που περιέχουν και οξυγόνο) θα κινηθεί προς τις επιφάνειες της φτερωτής, όπου και θα συμπυκνωθούν πάλι σε νερό. Κατά τη συμπύκνωση τους οι φυσαλίδες θα αποδεσμεύσουν την ενέργεια που χρειάστηκε για να δημιουργηθούν, με τη μορφή μεγάλης ποσότητας θερμότητας, καίγοντας και διαβρώνοντας την επιφάνεια της φτερωτής και του κελύφους της αντλίας («καύση σπηλαίωσης») στα σημεία όπου αυτές υγροποιούνται. Στις φτερωτές καίγεται ή διαβρώνεται το μέταλλο, όποιο και αν είναι αυτό, αλουμίνιο, ορείχαλκος ή ανοξείδωτο.

                                        Αν τα διάκενα μεταξύ ιμπέλλερ / κελύφους δεν είναι τα σωστά σύμφωνα με την σχεδίαση της αντλίας δημιουργείται όλο το σκηνικό που σωστά περιγράφεις, το ίδιο συμβαίνει και όταν υπάρχει φθορά του ιμπέλλερ που μεταβάλλει τα διάκενα, σε κάθε περίπτωση υπάρχει μείωση της ροής και εκεί ήθελα να καταλήξω, αν υπάρχει φθορά στις άκρες της φτερωτής είναι έτερον εκάτερον.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adensa last edited by

                                          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                          Μηπως η αντλία του νερού ελιωσε ;

                                          σε 2 μηνες?
                                          Πρίν απο λίγο καιρό (2 μήνες ) άλλαξα τρόμπα νερού και έβαλα μία απλή που βρήκα απο ένα μαγαζί ύμιτασιόν, μαζι θερμοστάτη

                                          ιμιτασιον,τα εμπιστεύεσαι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Ο χρήστης adensa έγραψε:

                                            Μηπως η αντλία του νερού ελιωσε ;

                                            σε 2 μηνες?
                                            Πρίν απο λίγο καιρό (2 μήνες ) άλλαξα τρόμπα νερού και έβαλα μία απλή που βρήκα απο ένα μαγαζί ύμιτασιόν, μαζι θερμοστάτη

                                            ιμιτασιον,τα εμπιστεύεσαι;

                                            απολυτα τις καλες εταιριες, οχι μονο δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τις 'γνησιες' αλλα δεν ειναι και λιγες οι φορες που βγηκαν ανθεκτικοτερες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr