-
Καλησπέρα σε όλους.
Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα αυτό αλλά είμαι σε κάποιο δίλημμα τον τελευταίο καιρό. Λόγω αλλαγής του τόπου εργασίας μου θα χρειάζεται από Σεπτέμβριο να κάνω καθημερινά 60 χλμ πήγαινε-έλα. Για όσους είναι από Θεσσαλονίκη για να καταλάβουν Περαία-Ευκαρπία και τούμπαλιν. Άρα κυρίως διαδρομή στην Ε.Ο. Μουδανίων και περιφερειακό. Δυστυχώς τα έξοδα για καύσιμα με το Peugeot 207CC 1.6 που έχω θα είναι πολλά και θα με βγάζουν εκτός προυπολογισμού (μέση κατανάλωση 7,5 lt/100km). Οπότε με βαριά καρδιά σκέφτομαι να το αντικαταστήσω με κάποιο μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο σε τιμή 5-6 χιλ. ευρώ. Έχω σκεφτεί τα παρακάτω:
- CITROEN C2 1.4 HDi (μοντ. 2006-2007)
- CITROEN C3 1.4 HDi (μοντ. 2006-2007)
- FIAT PANDA 1.3 M-JET (μοντ. 2008-2010)
- FORD FIESTA 1.4 TDCi (μοντ. 2006-2007)
- RENAULT CLIO 1.5 DCi (μοντ. 2007-2008)
- SUZUKI SWIFT 1.3 DDIS (μοντ. 2006-2007)
- TOYOTA YARIS 1.4 D-4D (μοντ. 2006-2007)
- VW POLO 1.4 TDi (μοντ. 2006-2007)
Θα ήθελα να ακούσω απόψεις και κυρίως αν κάποιος έχει εμπειρία για την κατανάλωση που έχουν (το βασικότερο μου ίσως κριτήριο) αλλά και γενικότερα σαν κόστος χρήσης τους.
Κάθε άποψη επιθυμητή!
-
Καλησπέρα σε όλους.
Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα αυτό αλλά είμαι σε κάποιο δίλημμα τον τελευταίο καιρό. Λόγω αλλαγής του τόπου εργασίας μου θα χρειάζεται από Σεπτέμβριο να κάνω καθημερινά 60 χλμ πήγαινε-έλα. Για όσους είναι από Θεσσαλονίκη για να καταλάβουν Περαία-Ευκαρπία και τούμπαλιν. Άρα κυρίως διαδρομή στην Ε.Ο. Μουδανίων και περιφερειακό. Δυστυχώς τα έξοδα για καύσιμα με το Peugeot 207CC 1.6 που έχω θα είναι πολλά και θα με βγάζουν εκτός προυπολογισμού (μέση κατανάλωση 7,5 lt/100km). Οπότε με βαριά καρδιά σκέφτομαι να το αντικαταστήσω με κάποιο μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο σε τιμή 5-6 χιλ. ευρώ. Έχω σκεφτεί τα παρακάτω:
- CITROEN C2 1.4 HDi (μοντ. 2006-2007)
- CITROEN C3 1.4 HDi (μοντ. 2006-2007)
- FIAT PANDA 1.3 M-JET (μοντ. 2008-2010)
- FORD FIESTA 1.4 TDCi (μοντ. 2006-2007)
- RENAULT CLIO 1.5 DCi (μοντ. 2007-2008)
- SUZUKI SWIFT 1.3 DDIS (μοντ. 2006-2007)
- TOYOTA YARIS 1.4 D-4D (μοντ. 2006-2007)
- VW POLO 1.4 TDi (μοντ. 2006-2007)
Θα ήθελα να ακούσω απόψεις και κυρίως αν κάποιος έχει εμπειρία για την κατανάλωση που έχουν (το βασικότερο μου ίσως κριτήριο) αλλά και γενικότερα σαν κόστος χρήσης τους.
Κάθε άποψη επιθυμητή!
-
Καλησπέρα σε όλους.
Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα αυτό αλλά είμαι σε κάποιο δίλημμα τον τελευταίο καιρό. Λόγω αλλαγής του τόπου εργασίας μου θα χρειάζεται από Σεπτέμβριο να κάνω καθημερινά 60 χλμ πήγαινε-έλα. Για όσους είναι από Θεσσαλονίκη για να καταλάβουν Περαία-Ευκαρπία και τούμπαλιν. Άρα κυρίως διαδρομή στην Ε.Ο. Μουδανίων και περιφερειακό. Δυστυχώς τα έξοδα για καύσιμα με το Peugeot 207CC 1.6 που έχω θα είναι πολλά και θα με βγάζουν εκτός προυπολογισμού (μέση κατανάλωση 7,5 lt/100km). Οπότε με βαριά καρδιά σκέφτομαι να το αντικαταστήσω με κάποιο μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο σε τιμή 5-6 χιλ. ευρώ. Έχω σκεφτεί τα παρακάτω:
- CITROEN C2 1.4 HDi (μοντ. 2006-2007)
- CITROEN C3 1.4 HDi (μοντ. 2006-2007)
- FIAT PANDA 1.3 M-JET (μοντ. 2008-2010)
- FORD FIESTA 1.4 TDCi (μοντ. 2006-2007)
- RENAULT CLIO 1.5 DCi (μοντ. 2007-2008)
- SUZUKI SWIFT 1.3 DDIS (μοντ. 2006-2007)
- TOYOTA YARIS 1.4 D-4D (μοντ. 2006-2007)
- VW POLO 1.4 TDi (μοντ. 2006-2007)
Θα ήθελα να ακούσω απόψεις και κυρίως αν κάποιος έχει εμπειρία για την κατανάλωση που έχουν (το βασικότερο μου ίσως κριτήριο) αλλά και γενικότερα σαν κόστος χρήσης τους.
Κάθε άποψη επιθυμητή!
-
Καλησπέρα φίλε!
Σε τέτοιες περιπτώσεις τη λύση στη δίνουν τα μαθηματικά αλλά όχι μόνο αυτά!
Και εξηγούμαι:τα πετρελαιοκίνητα που αναφέρεις λογικά καίνε υπό φυσιολογικές συνθήκες κοντά στα 4 με 5 λίτρα ανά 100 χλμ.,πράγμα που σημαίνει ότι σαφώς συμφέρουν συγκριτικά με ένα βενζινοκίνητο που καίει 7,5 λιτρα/100 χλμ.
Πιο συγκεκριμένα,έχοντας ως δεδομένο τα 60 χλμ ημερησίως μιλάμε για περίπου 1200 χλμ το μήνα ή αλλιώς κοντά στα 15000 χλμ το χρόνο μόνο για τη δουλειά άρα περίπου 20.000 χλμ συνολικά. Με βάση αυτά τα νούμερα,η κατανάλωση ενός πετρελαιοκίνητου που καίει 5 λιτρα καυσίμου είναι περίπου 1200€(αν καίει λιγότερα, κατεβαίνουμε κ άλλο) ενώ για το 207cc ανεβαίνουμε περιπου στα 2300€,δηλαδή διπλάσιο ποσό κάθε χρόνο!
Όλα αυτά όμως έχουν αξία αν βρεις κάποιο αξιόπιστο μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο 5ετίας-10ετίας που ψάχνεις το οποίο δε θα σου παρουσιάσει προβλήματα στην πορεία.Τα περισσότερα μεταχειρισμένα που θα βρεις στα έτη κ στις κατηγορίες που ψάχνεις είναι εισαγόμενα ή νοικιαρικα κ με πολλά χλμ με ό,τι αυτό συνεπάγεται οπότε εσύ αποφασίζεις πώς σε συμφερει να κινηθείς
Η εγκατάσταση lpg στο 207 είναι μία λύση η δεν το σκέφτεσαι; -
Μάλλον εύκολο δίλημμα που το κάλυψε ο συμφορουμίτης lleonidas άψογα. Έχει ειπωθεί πολλάκις και εδώ μέσα, μακριά από μεταχειρισμένα diesel που εισάγονται κατά κόρον. Τα περισσότερα είναι με γυρισμένα χιλιόμετρα και 'καμουφλαρισμένα'. Αν μπορείς να βρεις κάτι Ελληνικό και από ιδιώτη οκ, αλλά να ξέρεις ότι είναι πολύ σπάνια…
Το 207 τι θα το κάνεις? Θα το πουλήσεις για ψίχουλα? Ο lleonidas σου έδωσε μια καλή ιδέα, κάνε το 207 αέριο… Και αφού βλέπω ότι θες να το κρατήσεις βουρ για αέριο… -
Ο χρήστης resident-evil έγραψε:
ια όσους είναι από Θεσσαλονίκη για να καταλάβουν Περαία-Ευκαρπία και τούμπαλιν.Τα τελευταία 10 χρόνια κάνω καθημερινά Πλαγιάρι-Ωραιόκαστρο και τούμπαλιν (70 χλμ) και άρα σε καταλαβαίνω. Κρίμα να δώσεις το αυτοκίνητό σου που το ξέρεις και προφανώς σου αρέσει για να πάρεις ένα άγνωστο κουβαδάκι, πιθανά με γυρισμένα χλμ.
-
Πολυ πιθανα με γυρισμενα χιλιομετρα βασικα καθως τα ετη εκεινα δεν πουλιοντουσαν τα συγκεκριμενα στην Ελλαδα καινουργια. Να προβεις στην αλλαγη μονο αν ξερεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο απο την πρωτη μερα. Αν παιρνει το peugeot υγραεριο ,η λυση ειναι μονοδρομος.
-
Καταρχάς συμφωνώ και εγώ. Αν σε καλύπτει το όχημα κ μπορείς να ζήσεις δίχως ρεζέρβα (αν είσαι τυχερός κ παίρνει τη δεξαμενή εκεί)/ δίχως 100λτ αποθηκευτικού χώρου (αν είναι άτυχος). Με 800€ είσαι στο -30% με 40% κάτω στο κόστος.
Αν δεν σε καλύπτει το αυτοκίνητο (λόγω CC που μάλλον θα σου βγάλει θέμα με τη δεξαμενή Lpg) τότε από αυτά που προτείνεις το Toyota Yaris. Αν και καλύτερα να δεις και το νέο i20 και τη νέα Fabia (diesel το χειμώνα).
-
δυσκολες εποχες για να πουλησεις 1600αρι σε ιδιωτη. η μαντρα θα στο σκοτωσει εκτος αν κανεις ανταλλαγη. εδω μιλαει η τυχη. οποτε οπως ειπε και ο Λεωνιδας, βαζεις το χεράκι στην τσεπη, κοιτας για ενα καλο συστημα υγραεριοκινησης και χαιρεσαι το αμαξακι σου εσυ και οχι ο μαντρας.
-
Ο χρήστης resident-evil έγραψε:
...Οπότε με βαριά καρδιά σκέφτομαι να το αντικαταστήσω ...Με βαριά δεν αντικαθιστάς το αυτοκίνητο που ήδη έχεις, με κάποιο άλλο μόνο και μόνο για την κατανάλωση.
Αφού το γουστάρεις το 207cc θεωρώ λάθος να το δώσεις.
Το πρόβλημα θα ήταν να σου ήταν βάρος και να μην σου κάλυπτε τις ανάγκες σου.Η κατανάλωση που έχεις 7,5lt/100km είναι μία περίφημη κατανάλωση αν κρίνεις ότι το δικό μου 207 είχε σταθεροποιηθεί στα 9,8lt/100km.
Υποθέτω ότι τα 30χιλιόμετρα δεν θα είναι μέσα στο κέντρο της πόλης και θα έχει και λίγο εξοχή, ίσως λίγο θάλασσα, ίσως λίγο βουνό, οπότε τι καλύτερο να τα κάνεις με το 207cc;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Πλάκα κάνουμε τώρα;;;;
Μέγα λάθος να το δώσεις.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Υποθέτω ότι τα 30χιλιόμετρα δεν θα είναι μέσα στο κέντρο της πόλης και θα έχει και λίγο εξοχή, ίσως λίγο θάλασσα, ίσως λίγο βουνόΕθνική και Περιφερειακό έχει κυρίως.
-
Δεν την έχω κάνει ποτέ την διαδρομή, οπότε υποθέτω ότι θα είναι ποιο άνετη και σβέλτη σε σύγκριση με τους δρόμους κόλασης της Αττικής.
-
Φαντάσου Κηφισό σε άνετη ώρα (με 100+) και μετά Εθνική (πας με όσα θες, αλλά συνήθως η κίνηση πάει με 120-140). Είναι περιαστική διαδρομή, μόνο στην αρχή και στο τέλος της μπαίνει στον αστικό ιστό με φανάρια κλπ.
-
Ότι πρέπει το 207cc για μία τέτοια διαδρομή.
Μπορεί να μην έχει κατανάλωση DIESEL, αλλά αυτό αντισταθμίζεται από την ευχαρίστηση που προσφέρει σε τέτοιες άνετες διαδρομές. Και αφού αφορά καθημερινή εργασιακή μετακίνηση τότε αξίζει ακόμη περισσότερο.υ.γ. εδώ άλλοι πουλάνε τα 207 γιατί δεν μπορούν να κάνουν τέτοιες καθημερινές μετακινήσεις και άλλοι θέλουν να τα πουλήσουν για να μην κάνουν τέτοιες καθημερινές μετακινήσεις...
-
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας. Ήταν όλες τροφή για σκέψη.
Αυτά που λέτε για τα diesel τελικά ισχύουν οπότε την εγκατέλειψα την ιδέα. Θα απολαύσω το 207CC μου και ας καιει και λιγάκι παραπάνω. Άντε να πάρω ένα scooter 300cc για τους καλοκαιρινούς μήνες.
Αγορά μεταχειρισμένου diesel