-
ε, για τους υπόλοιπους.
-
Λοιπόν χθες εθνική, με ταχύτητες μεταξύ 120-140, 4 άτομα, τα συμπρακαλα του μωρού κ κλιματιστικό, ο 1.2 έγραψε 5,4 μέση κατανάλωση.
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Δεν μπορει....ειναι βενζινης
-
Πως τα πάει ο 1.2 φορτωμένος;
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Πως τα πάει ο 1.2 φορτωμένος;Αξιοπρεπεστατος κ ξεκούραστος. Αισθάνεσαι δηλαδή, ότι έχει κ άλλη δύναμη να δώσει. Αλλά με το μπέμπη μέσα δεν ήθελα να πατήσω παραπάνω.
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Ε, πες βρε νοντα και αλλα.. καθε φορα μπαινω στο νημα με χαρά μαι βλεπω μια σειρα.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ε, πες βρε νοντα και αλλα.. καθε φορα μπαινω στο νημα με χαρά μαι βλεπω μια σειρα. [emoji38]Κάτσε ρε βιαστηκε τυπε να γράψω κανένα χιλιόμετρο πρώτα! Μετά θα γράψω έκθεση. Αλλά θα γράψω κ τα αρνητικά, το νου σου [emoji13]
Αν έχεις βέβαια κάποια συγκεκριμένη απορία, πες την.
Ασχετο, αλλά το κρυφό μενού έχει διάφορες από έκδοση σε έκδοση; βρίσκω τo tpms αλλά βλέπω μόνο τις τρεις επιλογές, δε βλέπω πουθενά την ένδειξη της πίεσης των ελαστικών.
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk -
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Λοιπόν χθες εθνική, με ταχύτητες μεταξύ 120-140, 4 άτομα, τα συμπρακαλα του μωρού κ κλιματιστικό, ο 1.2 έγραψε 5,4 μέση κατανάλωση.Δεν μπορει....ειναι βενζινης
Γύρε, επειδή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις, ενώ είσαι έξυπνο αγόρι, θα σου πω ότι άλλη κατανάλωση (απίστευτη και τελικά λάθος) είναι τα 5,3 lt/100Km στα 140 του πιο ενεργοβόρου 1.0Τ κι άλλη τα 5,4 στα 120-140 του πιο οικονομικού 1.2 mild hybrid...
Τα 5,3 του χιλιάρη στα 140 είναι απλώς hear say και τελικά λάθος! Τόσο δεν έχουν στα 140 ούτε τα diesel supermini...
Είπαμε οικονομικά αυτοκίνητα τα Suzuki, αλλά το thread έχει καταλήξει να έχει περισσότερα φίδια και από ότι αν ήταν thread κυνηγών ή ψαράδων.
Γκεγκε;
Υ.Γ.: Καλοτάξιδο Νώντα! Πέρα από τις λεκτικές αντιπαραθέσεις, το Σουζουκάκι είναι μια χαρά επιλογή, όταν γίνεται συνειδητά.
-
Χάρη σε ευχαριστώ. Σιγά τις αντιπαραθεσεις μωρέ, μια χαρά κουβέντα κάνουμε. Παρεμπιπτόντως να ξέρεις δεν έχω κανένα κόμπλεξ με τα αμάξια μου, τα στραβά θα τα πω. Ήδη είπα ένα για τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης, και όταν είμαι σίγουρος θα πω και για τα φρένα. Αναφορικά με την κατανάλωση, να σου πω ότι δεν έχω το hybrid, το απλό έχω. Παρεμπιπτόντως το κλειδι ειναι το εξής. Δεν πήρα το baleno γιατί το θεωρώ σούπερ όχημα, αλίμονο, έχω Xantia, που σημαίνει ότι τα στάνταρ σε οδηγική συμπεριφορά και σε ποιότητα είναι υψηλά. Η γριά ειναι 30 χρόνων κ δεν τρίζει τίποτα, δεν έχει σπάσει τίποτα. Όμως, από όσα είδα κ οδήγησα, στην κατηγορία του κ σε λεφτά μέχρι τα 15-16, είναι αυτό που ΣΤΟ ΖΎΓΙ μου φάνηκε καλύτερο. Δηλαδή προτίμησα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, απείρως μεγαλύτερους χώρους και οικονομία (στην κατανάλωση αλλά και στο κόστος αγοράς) έναντι της απτης ποιότητας ενός polo η ενός 208 (και είμαι οριακά fanboy του PSA). Επίσης να πω ότι γενικά τη Suzuki, μέχρι πριν την τωρινή γενιά μοντέλων, δεν την είχα σε ιδιαίτερη υπόληψη. Πχ το sx4 του πατέρα μου το έχω χαρακτηρίζει καρναβάλι.. Αυτά γιατί γράφω ελάχιστα, χωρίς να εξηγώ, και μπορεί να δίνω λάθος εικόνα...
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
-
Ετσι Νοντα....στα λαστιχα να μεινουμε...δεν εχει παρακατω.
Ε, αντε βγες για βολτα...πανε σε στροφες.....καινουργιο τουτου εχεις.
Εμ, σε ξςρω οτι εισαι πεζακιας για αυτο θελω την αποψη σου.
Ξερεις απο τα καλα...
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Youtube VideoΤι λεγατε μεσιε;;;;
5,9 στα 140χλμ/ωρα με clima για το τουρμπο να το αφησω;;;;Ρε συ, καταντάει χαζομάρα αυτό...
Θες να σου βγάλω βίντεο με το δικό μου στα 140 με 2 lt/100Km; Ευκολάκι... Μέχρι την κατηφόρα στα πρώτα διόδια της Ε.Ο. Αθηνών Λαμίας θα πάω!
-
Στο επόμενο βίντεο ο lap θα γεμίζει τις δεξαμενές του βενζινάδικου με το Swift.
-
Επεσες στη παγιδα
Το βιντεο που χρησιμοποίησα ως πειστήριο των λεγομένων μου ειναι ενα εκ των πολλων που κανει το συγκεκριμενο καναλι κατα τις δοκιμες του στον ιδιο δρομο και ιδιο τροπο οδηγησης και μαλιστα με v box ωστε να μετρα ακριβως την σωστη ταχυτητα.
Αρα στα πρσγματικα 140 και κοντα 150 κονταρισια το turbo καταγραφει 5,9 με aircodition στο on.
Δεν μιλω για ξεσπασμα της βενζινης και ευχαριστηση τραβηγματοςΝα ταν και αλλο το ντκζελακι το ford....τρακα τρουκα τρακα τρουκα τρακα τρουκα, βρρρρρρρρροοουυυμ γκα γκα τρακα τρουκα τρακα τρουκα.
-
Ο χρήστης bsg2050 έγραψε:
Στο επόμενο βίντεο ο lap θα γεμίζει τις δεξαμενές του βενζινάδικου με το Swift.Αττικη συνταξη;
-
Όχι, ιαπωνικό ρητό.
-
Γύρε, εσύ έχεις πέσει στην παγίδα του να 'τεκμηριώνεις' τα πάντα με αναφορές τρίτων ή στο ίντερνετ ή από βιντεάκια του youtube.
Επειδή όμως είσαι επίμονος (ως κηπουρός), η ματιά σου είναι επιλεκτική και η κριτική διάθεση σου αμβλυμένη. Εγώ λοιπόν σου λέω ότι με αναφορές στο ίντερνετ και βιντεάκια στο youtube, μπορώ να σου 'τεκμηριώσω' σχεδόν οποιαδήποτε θέση. Τι θες; Flat earth, την άρνηση του ολοκαυτώματος, την έλευση των εξωγήινων (ζουν ανάμεσα μας);
Αν τώρα εσύ θες να πιστεύεις ότι ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης μπορεί να έχει αντίστοιχη κατανάλωση με έναν αντίστοιχο diesel, μεγειά σου με χαρά σου!
Εγώ, έχοντας οδηγήσει πάρα πολλά σουπερμινι και μικρομεσαία την τελευταία δεκαετία, πάντα μετρώντας την κατανάλωση τους, δεν θα το δεχτώ! Όχι με την παρούσα τεχνολογία, τουλάχιστον...
Υ.Γ.: Ποτέ δεν έχω δηλώσει προτίμηση στην ποιότητα λειτουργίας του diesel έναντι της βενζίνης. Αν τα λεφτά δεν ήταν θέμα, η επιλογή μου θα ήταν βενζίνη και πολλά κυβικά!
-
Συγνωμη, δηλαδη μου λες οτι η γη δεν ειναι επιπεδη;;;;; τι θελεις να πεις γεροντα;;;;
Οχι ρε χαρη , μιλω γενικα ως πακετο, κινητηρας και αμαξωμα.
https://www.ronbrooks.co.uk/news/suzuki ... l-economy/
3points from 6,25 meters
-
Ο χρήστης bsg2050 έγραψε:
Όχι, ιαπωνικό ρητό.Που σημαινει;;;;
Να φανταστω το ρητό βγαινει μονο με το swift ως αναφορα. -
Λοιπόν, τώρα που κάθισα κ ανέλαβε η γυναίκα το μπόμπιρα, να γράψω δυο κουβέντες συνοπτικά.
Θετικά :- Ο συνδυασμός μοτέρ-σαζμαν είναι για σεμινάριο. Δύναμη, για τα δεδομένα της κατηγορίας, παντού. Σχέσεις σωστές ώστε να εκμεταλλευονται την άψογη λειτουργία του κινητήρα. Θόρυβος από το μοτέρ μηδαμινός. Αίσθηση του λεβιέ πολύ καλή, καμία σχέση με το sx4 mk1.
- Η ανάρτηση, για όχημα με ημιάκαμπτο ειναι καλή, δεν κοπανάει, δε χοροπηδάει, μάλιστα αποσβαινει αρκετά καλύτερα από polo-ibiza-fabia, χάνει από το c3. Τη θεωρώ άνω του μέσου όρου δηλαδή. Το πλαίσιο υπακούει στο στρίψιμο ωραία, χωρίς το esp και με καλύτερα λάστιχα θα ήταν έως και παιχνιδιαρικο. Το σασί δείχνει ότι μπορεί να αντέξει πολύ περισσότερα άλογα. Αλλά κ πάλι, προφανώς, δε συγκρίνεται με τα υδροπνευματικα.
- Χώροι. Δεν υπάρχει κάτι να πω, είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας στον τομέα, άψογη εκμετάλλευση.
- Εντελώς υποκειμενικα, μου αρέσει η σχεδίαση του καντράν.
- Άμεση λειτουργία του συστήματος αυτόματων φώτων.
- Εργονομία. Τα πάντα στη σωστή απόσταση, εύκολα στη χρήση, μπαίνεις κ είσαι έτοιμος να φύγεις.
- Κατανάλωση, τι να λέμε τώρα.
Αρνητικά : - Απαράδεκτα λάστιχα.
- Μέτρια έως κακά υλικά τριβής φρένων. Στην πρώτη αλλαγή θα πάμε σε κάτι της προκοπής.
- Δύσκολο μπες βγες, λόγω σχήματος ίσως.
Δύο τελευταία σχόλια, εκτός αν υπάρξουν ερωτήσεις :
Α. Τα πλαστικά είναι μεν σκληρά, μου φαίνονται όμως αρκετά καλά τοποθετημένα. Είναι προφανώς υπερβολικά νωρίς, αλλά σε νομίζω ότι θα τρίξει κάτι νωρίς.
Β. Είναι εντυπωσιακό το ποσό χώρο έχει ο κινητήρας, το μηχανοστασιο είναι άπλα!
Κατακλείδα : με τα ελάχιστα έως τώρα δεδομένα, φαίνεται να επιτυγχάνει το βασικό του στόχο : να είναι ένα καλό, φθηνό όχημα για νέες οικογένειες, χωρίς τρανταχτά προβλήματα, και χωρίς να είναι ένα αμάξι που δε στρίβει (μην παρεξηγηθώ, για τα δεδομένα της κατηγορίας μιλάω). Στρίβει κ έχει κ φάση! Κοινώς, ένα τίμιο όχημα, με κρυφές χάρες. Μέχρι εκεί! Εμένα, αν αποδειχτεί κ αξιόπιστο, μου περισσεύει.. Υγεία να εχουμε κ θα τα γράψουμε όλα.
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
Suzuki Baleno II