Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μεταχειρισμένου Skoda Octavia
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μεταχειρισμένου Skoda Octavia
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    14
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnf1983 last edited by

      Καλησπέρα.

      Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 75hp μοντέλο του 2008 το οποίο σκέφτομαι μιας και μεγαλώνει η οικογένειά μου και η ανάγκη για χώρο να το πουλήσω και να πάω σε ένα μεγαλύτερο.
      Σκεφτόμουν λόγω χώρου το Skoda Octavia 5 2010-2011. Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος το 1.2 TSI και αν αξίζει σαν μοτέρ με το 70% των μετακινήσεων μου να είναι εντός πόλης ή αν θα είναι καλύτερα να πάω στο 1.4 TSI. Η οδήγησή στην Εθνική και σε μεγάλες διαδρομές είναι 100-120.
      Κάθε άλλη πρόταση με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ δεκτή.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        johnf1983 last edited by

        Καλησπέρα.

        Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 75hp μοντέλο του 2008 το οποίο σκέφτομαι μιας και μεγαλώνει η οικογένειά μου και η ανάγκη για χώρο να το πουλήσω και να πάω σε ένα μεγαλύτερο.
        Σκεφτόμουν λόγω χώρου το Skoda Octavia 5 2010-2011. Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος το 1.2 TSI και αν αξίζει σαν μοτέρ με το 70% των μετακινήσεων μου να είναι εντός πόλης ή αν θα είναι καλύτερα να πάω στο 1.4 TSI. Η οδήγησή στην Εθνική και σε μεγάλες διαδρομές είναι 100-120.
        Κάθε άλλη πρόταση με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ δεκτή.

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnf1983 last edited by

          Καλησπέρα.

          Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 75hp μοντέλο του 2008 το οποίο σκέφτομαι μιας και μεγαλώνει η οικογένειά μου και η ανάγκη για χώρο να το πουλήσω και να πάω σε ένα μεγαλύτερο.
          Σκεφτόμουν λόγω χώρου το Skoda Octavia 5 2010-2011. Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος το 1.2 TSI και αν αξίζει σαν μοτέρ με το 70% των μετακινήσεων μου να είναι εντός πόλης ή αν θα είναι καλύτερα να πάω στο 1.4 TSI. Η οδήγησή στην Εθνική και σε μεγάλες διαδρομές είναι 100-120.
          Κάθε άλλη πρόταση με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ δεκτή.

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nikos-golf last edited by

            Θα σε καλυψει σε ολα. Καμια σχεση με το δικο σου

            Στάλθηκε απο s4 με tapa

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tifo45 last edited by

              Με κλειστά μάτια πάρτο. Το χω στο leon. Παραπλήσιο βάρος εχουν και ας ειναι sedan το οκταβια. Οικονομικό αν πηγαίνεις συνετά εκτός αν τρέχεις στην εθνική ή αν πιέζεις 1η και 2α. Μετά τα 140 καίει πολυ. Γενικά με ταχύτητες μέχρι εκεί σε υπερκαλύπτει. Δε νομίζω απ οσο μας λες να θες παραπάνω επιδόσεις. Πολυ σωστό κιβώτιο με κλιμάκωση που διαχειρίζεται όμορφα τη ροπή του κινητήρα. Η 3η και η 4η του είναι ειναι τα ατού του. Με αυτές τις 2 σχέσεις θυμίζει καλό 1600.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Αν και 140 ειναι πολλα για τετοιο αυτοκινητο και αρα θα καιει τα κερατα του εσυ λες πως πας γυρω στα 100-120 οποτε μια χαρα εισαι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos-golf last edited by

                  Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
                  Αν και 140 ειναι πολλα για τετοιο αυτοκινητο και αρα θα καιει τα κερατα του εσυ λες πως πας γυρω στα 100-120 οποτε μια χαρα εισαι.

                  Δεν ειναι καθολου πολλα τα 140 ειδικα γι αυτο το αυτοκινητο και με αυτο το κινητηρα

                  Στάλθηκε απο s4 με tapa

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tifo45 last edited by

                    Δε ξερω πως εννοείς φίλε το πολλά. Απο άποψη πλαισιου και στιβαρότητας νοιωθεις πως περπατάς πάντως. Εγω λέω πως αν αποφασίσεις να κινηθείς με ταχύτητες τέτοιες και πάνω τότε βαράς 9αρια συν ειδικά με ac αναμένο.Σαν πλαίσιο τα πάει για πλάκα. Στα 120 που λέει το παιδι θα χει 6.5 με 7 βαρυα αναλογα τις κλίσεις του δρόμου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tifo45 last edited by

                      Και επειδή πάντα τρωγόμουν για πιο λόγο να ανεβαίνει δυσανάλογα η κατανάλωση του μετα 140-150 στον αυτοκινητόδρομο. Βρήκα το παρακάτω απο τεστ μακρας διαρκειας στο polo 1.2 tsi απο το autobild. Και πραγματικά διαπιστώνουν ακριβώς το ίδιο. Την εξήγηση τους δε ομολογώ πως δεν τη γνώριζα.

                      'Οδηγώντας, τα πρώτα παράπονα καταγράφηκαν κατά την εκτέλεση μεγάλων διαδρομών. Γιατί στην πόλη ή, γενικά, στην καθημερινότητα, ο 1.2 TSI κερδίζει μόνο φίλους, καθώς συμπεριφέρεται σαν πιο μεγάλο μοτέρ. Αντίθετα, στον αυτοκινητόδρομο φαίνεται πως η δίαιτα σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα του κινητήρα δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τι κι αν τα μεγαλύτερα ατμοσφαιρικά μηχανικά σύνολα αντικαταστάθηκαν από τούρμπο... νάνους; Πιο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα, η κατανάλωση του 1.2 TSI μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 14 λίτρα, τη στιγμή που υπό αυτές τις συνθήκες το μοτέρ γίνεται τραχύ και θορυβώδες. Σε διάστημα άνω των 100.000 χιλιομέτρων, το Polo κατανάλωσε κατά μέσο όρο 8,74 λίτρα, σαφώς περισσότερα από όσα σε σχέση με αυτά της μέτρησης στην τυποποιημένη διαδρομή του AUTO BILD (6,3 λίτρα). Αιτία είναι, φυσικά, το γεγονός πως οι σύγχρονοι TSI καταναλώνουν περισσότερη βενζίνη όταν βρίσκονται υπό πλήρες φορτίο, ώστε να ψύχεται ο κινητήρας. Η επόμενη γενιά τους δε θα εφοδιάζεται με αυτό το «μέτρο».'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • N
                        nikos-golf last edited by

                        Στα 140 νομιζω εχει 3.000 στροφες περιπου. Απο κει και πανω θα καιει αλλα μεχρι εκει οχι

                        Στάλθηκε απο s4 με tapa

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnf1983 last edited by

                          Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
                          Επειδή βλέπω όμως ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για το θέμα της κατανάλωσης, το οποίο είναι και αυτό σημαντικό, θα προσπαθήσω να κάνω ένα test drive και τα δύο στην ίδια διαδρομή για να δω τις διαφορές τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tifo45 last edited by

                            Το σπουδαιότερο είναι αυτό. Είμαι βέβαιος πάντως οτι στις ίδιες συνθήκες το 1.4 θα είναι 0.5 εως 1 λίτρο πάνω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα, αυτοκινητα μεχρι 1.6 ατμοσφαιρα η 1.4 με τουρμπο πανω απο 140-150 ΚΑΙΝΕ και ΚΑΙΝΕ πολυ γιατι απο εκει και πανω αρχιζουν να Ζοριζονται......Απο εκει και περα οποιοι λενε το αντιθετο μαλλον εχουν περιορισμενη εμπειρια σε οτι αφορα το θεμα αυτοκινητο αυτο ειναι ολο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tifo45 last edited by

                                Δεν διαφώνησε κανένας με τη γνώμη σου νομίζω φίλε μου. Όλοι το ίδιο λέμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sbr last edited by

                                  [spoiler=:3iwho2m7]>Ο χρήστης tifo45 έγραψε:

                                  Και επειδή πάντα τρωγόμουν για πιο λόγο να ανεβαίνει δυσανάλογα η κατανάλωση του μετα 140-150 στον αυτοκινητόδρομο. Βρήκα το παρακάτω απο τεστ μακρας διαρκειας στο polo 1.2 tsi απο το autobild. Και πραγματικά διαπιστώνουν ακριβώς το ίδιο. Την εξήγηση τους δε ομολογώ πως δεν τη γνώριζα.

                                  'Οδηγώντας, τα πρώτα παράπονα καταγράφηκαν κατά την εκτέλεση μεγάλων διαδρομών. Γιατί στην πόλη ή, γενικά, στην καθημερινότητα, ο 1.2 TSI κερδίζει μόνο φίλους, καθώς συμπεριφέρεται σαν πιο μεγάλο μοτέρ. Αντίθετα, στον αυτοκινητόδρομο φαίνεται πως η δίαιτα σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα του κινητήρα δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τι κι αν τα μεγαλύτερα ατμοσφαιρικά μηχανικά σύνολα αντικαταστάθηκαν από τούρμπο... νάνους; Πιο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα, η κατανάλωση του 1.2 TSI μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 14 λίτρα, τη στιγμή που υπό αυτές τις συνθήκες το μοτέρ γίνεται τραχύ και θορυβώδες. Σε διάστημα άνω των 100.000 χιλιομέτρων, το Polo κατανάλωσε κατά μέσο όρο 8,74 λίτρα, σαφώς περισσότερα από όσα σε σχέση με αυτά της μέτρησης στην τυποποιημένη διαδρομή του AUTO BILD (6,3 λίτρα).[/spoiler:3iwho2m7] Αιτία είναι, φυσικά, το γεγονός πως οι σύγχρονοι TSI καταναλώνουν περισσότερη βενζίνη όταν βρίσκονται υπό πλήρες φορτίο, ώστε να ψύχεται ο κινητήρας. Η επόμενη γενιά τους δε θα εφοδιάζεται με αυτό το «μέτρο».'

                                  μονο οι tsi καταναλωνουν περισσοτεροι βενζινη οταν ειναι σε πληρες φορτιο; η επομενη γενια δε θα καταναλωνει βενζινη για να ψυχει τον κινητηρα; τι θα κανουν; water injection; πολλη κωδικοποιημενα τα λεει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr